Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
14181/30018 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On törkeää arvostella  vaimoaan  vaimon ystävien seurassa.Lojaalisuutta ei Jyrkiltä löydy.Nolaa Jennin kavereiden luona.

Sanoisin pikemminkin, että tuo on menolippu avioeroon. Useimmille naisille ystävättäret ovat niitä, joille uskoudutaan ja joiden mielipidettä kuunnellaan tärkeissä asioissa. Jos mies ei voita ystävättäriä puolelleen, voi olla varma, että kulissikeskustelut pikkuhiljaa luisuvat siihen suuntaan, että vaimo haluaa eron. 

Jotain pelisilmää hei.

Toisaalta, onko poissuljettua, että ystävättäret tunnistavat samoja piirteitä? Ei minun ystävättäret tai minä ainakaan olla täydellisiä, saa meistä puhua muutenkin kuin ylistäen :) Meitä naurattaa itseäkin omat heikkoudet: yksi on huithapeli, yksi laiska, yksi terveysfriikki ja yksi oudon kiinnostunut lestadiolaisista. Kai sitä voi osata nauraa itselleenkin?

Vierailija
14182/30018 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On törkeää arvostella  vaimoaan  vaimon ystävien seurassa.Lojaalisuutta ei Jyrkiltä löydy.Nolaa Jennin kavereiden luona.

Sanoisin pikemminkin, että tuo on menolippu avioeroon. Useimmille naisille ystävättäret ovat niitä, joille uskoudutaan ja joiden mielipidettä kuunnellaan tärkeissä asioissa. Jos mies ei voita ystävättäriä puolelleen, voi olla varma, että kulissikeskustelut pikkuhiljaa luisuvat siihen suuntaan, että vaimo haluaa eron. 

Jotain pelisilmää hei.

Toisaalta, onko poissuljettua, että ystävättäret tunnistavat samoja piirteitä? Ei minun ystävättäret tai minä ainakaan olla täydellisiä, saa meistä puhua muutenkin kuin ylistäen :) Meitä naurattaa itseäkin omat heikkoudet: yksi on huithapeli, yksi laiska, yksi terveysfriikki ja yksi oudon kiinnostunut

Kiinnostunut lestadiolaisista =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14183/30018 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys (naisista pitäville) miehille:

Kuka näistä naisista olisi eniten sun makuun, Taina, Anna vai Jenni? Miksi?

Sorge, mutta ei yhtään kukaan. Jenni vaikuttaa todelliselta lambilta. Liian mustavalkoista ja egon kautta lähtevää ajattelua

Anna on todella raskas mielensäpahoittaja joka asiasta, kuin munankuorilla kävelisi

Ja Tainalla on jotain syvää henkistä taakkaa, en usko, että Tainan kanssa saisi täysipäiväistä suhdetta aikaiseksi kun aina pitäisi pelätä ahdistuuko hän tuosta tai tästä

En voi valita ketään

Munankuorillakävelijä ei ole mies.

Vierailija
14184/30018 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeesti, älkää lähtekö tuonne ohjelmaan jos ei käy pienessä mielessäkään, että se kumppani saattaa ollakin sellainen, joka ei saa sussa mitään fiilistä aikaa. Sun pitää silti vetää tää ohjelma toista kunnioittavasti loppuun vaikka se kumppani oliskin tosi kaukana siitä sun ihannekumppanista ja sen naama vaan v*tuttais. En ymmärrä miks tonne lähtee kausi toisensa jälkeen ahdistuvia naisia. Toki ne odotukset on tosi kovat ja se lähtökohta tietysti se, että "tässä sulle elämänkumppani". Mutta pitää olla tasapainossa oman itsensä kanssa ja osata sopeutua tilanteisiin. Vaikka kumppania ei löytyiskään, niin onhan toi silti hieno matka. 

Minulla on tuttu joka haluaa tähän ohjelmaan. 30+ haluaa perheen, eikä ole onnistunut saamaan suhdetta. Epäilen, että iso osa tästä johtuu hänen luonteesta. Todella vaativa, alkaa välittömästi pommittaa miehiä yhteenmutto ja lapsiasialla ja vaatii huomiota jatkuvasti. Jos treffikumppani ei taas heti innosta on tosi tyly ja piikikäs. Eli ongelma lähtee käytöksestä.

Kaverinakin sellainen joka herkästi pahoittaa mielensä ihan pikkuasioista ja kiukkuilee jos asiat ei mene hänen tavalla. Hänen oma listaus luonteenpiirteistään oli, hauska, avoin, seikkailunhaluinen, vaikkei toisten näkökulmasta ole mitään noista. Viihtyy lähinnä sohvalla.

Tiedän jo nyt, että jos pääsee ohjelmaan ja mies ole juuri sitä mitä haluaa, se oli siinä ja loppuaika ahdistutaan. Muut kehottaneet, ettei kannata hakea ohjelmaan. Mutta tässä esimerkki, miten ihmiset voi nähdä itsensä erilailla. 

Vierailija
14185/30018 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain pelisilmää hei.

Toisaalta, onko poissuljettua, että ystävättäret tunnistavat samoja piirteitä? Ei minun ystävättäret tai minä ainakaan olla täydellisiä, saa meistä puhua muutenkin kuin ylistäen :) Meitä naurattaa itseäkin omat heikkoudet: yksi on huithapeli, yksi lai

"Kiinnostunut lestadiolaisista =D"

Siis kiinnostunut olen minäkin eikä siinä mitään, mutta kun ystäväni on oudon kiinnostunut ;) Ensi kesänä ajateltiin lähteä Suviseuroille aistimaan tunnelmaa.

Vierailija
14186/30018 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taina ei voi olla niin yksinkertainen, ettei tajunnut, että alttarilla voi tulla ihan mitä vaan. Ja homma hoidetaan silti.

Samoin Anna. Eikö se tajunnut, että avioliittoon tulee toinenkin osapuoli? Ei voi olla vaan minä minä minä. Tai siis onhan se mutta pitäisi huomioida myös puoliso.

Ehkä. Mutta nuo miehet ovat aivan friikkejä.

Tämä ei ole enää Ensitreffit alttarilla vaan horrorshow osanottajamiesten takia. 

Vierailija
14187/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki itkeskelee tulevassa jaksossa, kun Jenniä harmittaa Jyrkin heikko taloudellinen tilanne. "Minulla tulee epäonnistunut olo. Tuntuu, etten ole hänen veroisensa, hän sanoo."

Minä ymmärrän tässä asiassa täysin Jenniä, eikä Jyrki ole Jennin veroinen. Nainen on mielestäni antanut hakuprosessissa kaksi itselleen olennaista ehtoa: mies perinteisen miehen roolin mukaan tienaa ja syö pihviä. Eihän Jyrki tuota taloudellista puolta täytä. Herättäisi minulla kysymyksen, mitä Jyrki tuo avioliittoon, jos ei perinteisen miehen roolin mukaan rahaa? Mikä aivopieru tässä on asiantuntijoilla käynyt, kun taloudellista vakautta kaipaavalle on laitettu periksi nelikymppinen haaveilija, joka ei ole sinkkunakaan saanut perinteisen mieheyden edellytyksiä kuntoon?

Ihan syystä Jenni on huolissaan ja oikeassa: Jyrkin pitäisi ottaa aktiivisemmin koppia töiden etsimisestä ja tarvittaessa vaihtaa vaikka alaa. Jos Jyrki sitä naisellista vaimoa ja lapsiarkea kaipaa, niin pitää hoitaa oma tonttinsa asiasta. Ei riitä, että toivoo toisen näkevän rahattomuuden ja elämänhallinnan haasteiden ohi. Ja tämä ei koske vain Jyrkiä, vaan yllättävän moni sinkkumies harmittelee tilannettaan sen sijaan, että itse työstäisi omat ongelmansa.

Vierailija
14188/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki itkeskelee tulevassa jaksossa, kun Jenniä harmittaa Jyrkin heikko taloudellinen tilanne. "Minulla tulee epäonnistunut olo. Tuntuu, etten ole hänen veroisensa, hän sanoo."

Minä ymmärrän tässä asiassa täysin Jenniä, eikä Jyrki ole Jennin veroinen. Nainen on mielestäni antanut hakuprosessissa kaksi itselleen olennaista ehtoa: mies perinteisen miehen roolin mukaan tienaa ja syö pihviä. Eihän Jyrki tuota taloudellista puolta täytä. Herättäisi minulla kysymyksen, mitä Jyrki tuo avioliittoon, jos ei perinteisen miehen roolin mukaan rahaa? Mikä aivopieru tässä on asiantuntijoilla käynyt, kun taloudellista vakautta kaipaavalle on laitettu periksi nelikymppinen haaveilija, joka ei ole sinkkunakaan saanut perinteisen mieheyden edellytyksiä kuntoon?

Ihan syystä Jenni on huolissaan ja oikeassa: Jyrkin pitäisi ottaa aktiivisemmin koppia töiden etsimisestä ja tarvittaessa vaihtaa vaikka alaa. Jos Jyrki sitä naisellista vaimoa ja lapsiarkea k

Jyrki edustaa sitä modernia suomalaista miestä, jonka käsitys perinteisestä parisuhteesta on se, että nainen tekee edelleen kaikki kotityöt ja hoitaa lapset, mutta elättää silti itsensä.

Jenni taas etsi ihan aidosti perinteistä suhdetta, mutta bonuksena kuitenkin hän kävisi töissä itse eli ei etsi elättäjää! Omillaan toimeen tulevan miehen boksereita taittelisi mielellään.

Jennin kaltaisille naisille on kysyntää, toivottavasti pistää lusikat jakoon ja etsii arvoisensa miehen. Nyt nimittäin on ottajia!

Uskomatonta että Jennin kumppaniksi on valittu nelikymppinen työtön penkkiurheilija, kenen mittakaavalla tämä on perinteinen mies?!

Ehkä brittiläisen futishuligaanin

Vierailija
14189/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että vihdoin Jenni ja Jyrkikin ovat lopettaneet sen teennäisen tekohymynsä ja ovat vihdoin aidommin kameran edessä. 

Vierailija
14190/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Jyrki ehdotti Jennille, että mennään ravintolaan syömään ja laskun tullessa "maksa sä nyt niin mä maksan sulle palkkapäivänä." Miksi Jyrki ehdottaa, että mennään ravintolaan syömään jos hänellä ei ole edes rahaa maksaa siitä? Ei tuo ole aikuista miestä nähnykkään, rahan käytön kanssa suuria ongelmia.

Sitten ei halua edes portaita kävellä ylös "kun on just syöty". Mieshän on ihan sohvaperuna, vaikka esittelyvideolla esitti muka kuntoilevaa miestä :D Kyllä on nyt huijattua Jennia ja Suomen kansaa oikein kunnolla.

Vierailija
14191/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkin rahattomuutta kyllä liioitellaan nyt. Ei ole käynyt ilmi, että olisi velkaantunut, töissäkin käy kuitenkin, En siis sano etteikö Jyrkillä varmasti olisi petrattavaa taloudenhallinnassaan, mutta ei hän mikään sossupummikaan ole. Ymmärrän, että perheen perustamisen kannalta hänen tilanteensa ei ole optimaalinen, mutta todella moni ihminen elää ilman säästöjä ja omistuksia ja kykenee silti elättämään itsensä ja perheensä. 

Toisaalta Jennin toiveet eivät myöskään ole kohtuuttomia. Toisille säästäminen ja omaisuuden kerryttäminen ovat se oikea ja kunnollinen tapa elää, myös Jennin kaltaisia ihmisiä on paljon. Ymmärrän, että Jenniä turhauttaa Jyrkin asenne. Kaksi liian erilaista elämäntapaa ja suhtautumista rahaan, ei tuo vaan voi toimia.

Silti Jyrkin leimaaminen totaaliseksi hunsvotiksi on liiallista kärjistämistä. Ne todelliset hunsvotit ovat sossun ja Kelan luukulla tai velkaneuvonnassa asioimassa pikavippien vuoksi. 

Asiantuntijoilta huono veto parittaa kaksi erilaisen elämäntavan omaavaa ihmistä. Jenni turhautuu ja Jyrki kokee alemmuudeentuneita. Kurjaa molemmille kun kummassakaan ei mitään valtavaa vikaa ole. 

Vierailija
14192/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä uusimmassa jaksossa minua nauratti tuo Jennin jatkuvasta valittamisesta Jyrkin työskentelystä määräaikaisissa työsuhteissa. Varsinkin jos muuttaisi Helsingin suuntaan, niin taatusti olisi jatkuvasti töitä opettajana ihan pitkän työkokemuksen perusteella. Tuo Jennin aiempi useamman kerran valittaminen Jyrkin puuttuvasta vakituisesta työstä osoittaa enemmän vain hänen omaa ajattelun suppeutta, kun ei ymmärrä että tuolla kokemuksella on aina töitä pkseudulla ja ettei se vakityökään ole hänen itsenkään alalla kiveen kirjoitettu vaan yhdet muutosneuvottelut voivat tulla ja viedä työn.

Vierailija
14193/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin kertomuksista huomaa, että hän ei näe omassa käytöksessään mitään vikaa. Harmitteli, että Taina on ottanut raskaasti sen,että hän on tivannut tältä pitääkö koko ohjelmaa jonain vitsinä ja nyt ihmettelee miten se olisi voinut loukata toista ja miksi toinen ei halua avautua hänelle. Huoh, onnea vaan seuraavalle naiselle, joka joutuu tuollaista miestä kestämään..

Vierailija
14194/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijoilla on aina hakijoiden kuvia paljon pöydällä. Alkaa tuntumaan, että sekoittavat kuvat ja vetävät sieltä umpimähkään parit. Niin huonoja matcheja on nyt ollut. Perusteet näille pareille on aina ympäripyöreitä latteuksia kuin näillä on tämä huumorintaju. Kaikilla ihmisillä on jonkinlainen huumorintaju. 

Vierailija
14195/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti asiantuntijan kommentti Haille ja Annalle "teistä aistii, että olette paljon rennommin", molemmat istuvat jäykkänä asiantuntijan edessä. Kumpikaan ei mielestäni osaa olla täysin rento.

Vierailija
14196/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matin kertomuksista huomaa, että hän ei näe omassa käytöksessään mitään vikaa. Harmitteli, että Taina on ottanut raskaasti sen,että hän on tivannut tältä pitääkö koko ohjelmaa jonain vitsinä ja nyt ihmettelee miten se olisi voinut loukata toista ja miksi toinen ei halua avautua hänelle. Huoh, onnea vaan seuraavalle naiselle, joka joutuu tuollaista miestä kestämään..

Nimenomaan Matti sanoi, että on harmissaan tilanteesta ja on osa sitä. Taina vaikuttaa niin epävakaalta, että ihan sama kuka ja mitä siinä vierellä olisi ollut jos on noin herkillä mielenterveys. Ihan ammattimaista oli ehdottaa, että ei tuota kannata jatkaa kummankaan kannalta. Toivottavasti ovat saaneet keskusteluapua ja tukea myös ohjelman jälkeen. 

Vierailija
14197/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan päinvastoin. Matti kuunteli hiljaa ja otti vastuuta, vaikka kukaan ei ainakaan televisiossa nähdyn perusteella kykene ymmärtämään miksi Taina ylireagoi. Tuskin Matti itsekään. Ilmeisesti kyse on jostain aikaisemmista traumoista, Matti ei ole niihin syypää. Matti joutui aivan kohtuuttomaan tilanteeseen ja otti sen rauhallisemmin kuin moni muu olisi pystynyt. Varmasti on todella pettynyt ja surullinen, mutta ei hänen tunteilleen löytynyt minkäänlaista tilaa kun kaikki pyöri Tainan turvattomuuden, itkun ja suoraan sanottuna itsekeskeisyyden ympärillä. 

Tunnen kyllä empatiaa Tainaakin kohtaan, koska selkeästi voi tosi huonosti itsensä kanssa ja oli lähtenyt ohjelmaan aivan väärin odotuksin. 

Vierailija
14198/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 40 v. miehellä ei ole edes säästötiliä ja haluaa perheen. Asenne on hällä väliä kaikkeen. Oikeasti Jenni please jätä Jyrki. Se ei ole aikuinen mies sinulle!

Vierailija
14199/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asiantuntijat" taas tehneet aivan naurettavia pareja. Jyrki kutsuu uusimmassa jaksossa Jennin ravintolaan syömään, ja laskun saapuessa alkaa laskemaan senttejä että maksetaan nyt ihan tasan puoliksi. Jyrki ei löydä töitä, ja pyytää Jenniä maksamaan asioita sillä hetkellä, ja kertoo maksavansa "sitten kun joskus on palkkapäivä". Jenni ymmärrettävästi sanoo ettei pysty hankkimaan haaveilemiaan lapsia miehen kanssa jonka asenne on noin hällä väliä -tyyppinen. Jyrki itkee asiaa asiantuntijallekin, Jenni taas joutuu kävelemään asian ympärillä varpaillaan, koska Jyrki suuttuu ja pahoittaa mielensä, jos työttömyysasia otetaan puheeksi. "Asiantuntija" Hanna yrittää vahvistaa Jyrkin oloa sanomalla "niin se tuppaa opettajilla olemaan, että virkaa on vaikea saada ja joskus joutuu odottelemaan että töitä löytyy" samaan aikaan kun Jennin kärsivällisyys vetelee viimeisiään. Jenni kuvailee että hänellä on äiti -olo Jyrkin kanssa. Ensi viikon jaksossa nähdään jo kuinka Jenni murtuu ja itkee pettymystään. Suhde on taputeltu. Ei ihmetytä, mutta se ihmetyttää, miksi Jennin kaltainen ihan normi jalat maassa -tyyppi, joka säästää ja ajattelee tulevaisuutta, on paritettu itsetunto-ongelmaisen, haavoittuvan Jyrkin kanssa jonka ajatusmaailma on täysin erilainen kuin Jennin? Jennille pisteet siitä että yrittää tsempata Jyrkiä hankkimaan vaikka joltain muulta alalta töitä kuin opetusalalta, Jyrkille ei jakson mukaan asia nappaa vaan katselee TV:tä ja mököttää. Kyllä asiantuntijoilla oli tämä Jyrkin työttömyys tiedossa jo parien muodostusvaiheessa ja se on kynnyskysymys Jennille...?

Vierailija
14200/30018 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain pelisilmää hei.

Toisaalta, onko poissuljettua, että ystävättäret tunnistavat samoja piirteitä? Ei minun ystävättäret tai minä ainakaan olla täydellisiä, saa meistä puhua muutenkin kuin ylistäen :) Meitä naurattaa its

"Kiinnostunut lestadiolaisista =D"

Siis kiinnostunut olen minäkin eikä siinä mitään, mutta kun ystäväni on oudon kiinnostunut ;) Ensi kesänä ajateltiin lähteä Suviseuroille aistimaan tunnelmaa.

Tervetuloa! Ensi kesänähän ovat taas kohtuullisen matkan päässä pääkaupunkiseutulaisille.

- vl

Ketju on lukittu.