Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko ostaa Sofia Belorfin valmennuksen?

Vierailija
15.06.2023 |

Tänään aukeaa nettisivut.

Kommentit (211)

Vierailija
1/211 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sohvis lisää kuviin pituutta 20 senttiä ja poistaa 15-20 kiloa, kuvakäsittelyllä.

Näyttää oikeesti livenä tämmöseltä ihmis-muurahaiselta jolla jättivaippa housuissa.

https://gekkonen.net/wp-content/uploads/2022/11/sofia-suojatiella.png

Tämä on niin typerä kommentti (ja kuva). Sohvin tekosia saa arvostella ja arvosteltavaa on, mutta aivan ääliömäistä on haukkua ihmistä läskiksi joka ei aivan selvästi ole ylipainoinen.

Luulisi olevan jotain fiksua kritiikkiä eikä ainaista ala-aste tasoista läskittelyä.

Missä näet läskittelyä? Menikö sulla taas kaikki pointit ohi?

Sofia itse kuvakäsittelee omat kuvansa vaikka näyttää oikeassa elämässä tuolta ja itsepä on pärstäytteet tuonne taakse ottanut roikkumaan.

Eikö se ole valmennettavien huijaamista?

Tuossa toinen kuva todellisesta koosta ja pituudesta, viimevuotinen ja tuon jälkeen on biletetty lisää ja kippistelty viinilasillisin, martinein ja monen ruokalajin illallisin, sekä pizzoin. Näyttäisi edes omat rehelliset ennen kuvat ja jälkeen kuvat jos olisi oikeasti kuntoillut itsensä timmisi, eikä vaan kuntoillut ja hoikistunut instagramfilttereillä, kuulitko!!!!

https://image.seiska.fi/188893.webp?imageId=188893&x=0.00&y=0.00&cropw=…

.

Sama koskee Sieppiä, näyttää oikeasti tältä

https://image.seiska.fi/111732.webp?imageId=111732&x=0.00&y=0.00&cropw=…

ja laittaa instagramiin muokattuja hoikennettuja kuvia samasta asusta ja ulkonäöstään

https://www.picuki.com/media/3067830875425537460

ja tuo on todella huonoa roolimallina olemista nuorille tytöille joilla muutenkin vaikeaa ulkonäköpaineiden takia joten turha aiheuttaa niitä lisää ja miksi eivät voi näyttää instakuvissa siltä miltä oikeasti näyttävät?

Tuon valheellisen kuvakäsittelyn pitäisi loppua. Koskee ihan kaikkia.

Ainakin minusta on aivan normaalin hoikan ihmisen näköinen tuossa koiralenkillä.

Siepistä en tiedä mitään muuta kuin että ihan jätti-tissi kuvia olen jossain nähnyt, rehevämmän ihmisen varustus, ei minkään kuikelon.

-eri

Vierailija
2/211 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Sofia omien sanojensa mukaan suunnittelee itse valmennettavalle sopivar ruokavalion.

Mikä koulutus tehdä ruoka-ohjeita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/211 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tiina Jylhän Tape mukana valmentamassa? ;D

Vierailija
4/211 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenus on se missä tuo palvelu on.

"Lenus. The partner for growth to the world's best health and fitness coaches"

Sinne palautetta jos ette halua että huumausaineista rikostuomiot saaneet myy tällaisia valmennus mitä lie palveluja nuorille ihmisille, ja ettei lehdet ja telkkari enää glorifioi tällaisia.

Vierailija
5/211 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sivusto on täynnä kirjoitusvirheitä, miksi kukaan laittaisi henkilö ja luottokorttitietoja sinne?

Vierailija
6/211 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittääkö olevansa certifioitu personal trainer?!

Vierailija
7/211 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa joo, olen harkinnut. Sofia on niin laiha ja hyvässä kunnossa. Haluaisin tietää, mitä syö. Yhdessä ohjelmassa pyyhki pannulta rasvaa talouspaperilla. Olen surkea laittamaan ruokaa.

Martina ja Sonja on joka paikassa, mutta Sofiaa ei näy missään! Virkistävää. Sofiasta voi olla montaa mieltä, mutta luulen, että tietää treenaamisesta ja ruokavaliosta.

Vierailija
8/211 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on luonnossa tosi pieni ja timmi. Olen nähnyt hänet pari kertaa kävelevän kadulla vastaan. Hyvin kaunis sanoisin.

Jokasesta meistä saadaan huonosta kuvakulmasta otettua myös järkkyjä kuvia. Tuntuu, että Sofiasta yrittää seiskakin ottaa näitä epäedustavia salakuvia.

Vierailija
9/211 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia on luonnossa tosi pieni ja timmi. Olen nähnyt hänet pari kertaa kävelevän kadulla vastaan. Hyvin kaunis sanoisin.

Jokasesta meistä saadaan huonosta kuvakulmasta otettua myös järkkyjä kuvia. Tuntuu, että Sofiasta yrittää seiskakin ottaa näitä epäedustavia salakuvia.

Ei todellakaan ole pieni ja timmi!!!! :D :D :D :D

https://image.seiska.fi/1053224.webp?imageId=1053224&x=0.00&y=0.00&crop…

Saman kokoinen kuin Tuksu, ehkä vähän lyhyempi!

toihan on isompi kuin sieppo! sieppo on laiha tohon verrattuna.

Vierailija
10/211 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sivusto on täynnä kirjoitusvirheitä, miksi kukaan laittaisi henkilö ja luottokorttitietoja sinne?

Myydäänkö sitä kautta henkilötietoja ?

Vierailija
11/211 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvassa kyllä kroppa kunnossa. Iso peppu on mutta on kyllä timmi,

Vierailija
12/211 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ostaa ja jatkossakin suosin maailmanmestarin ohjeita.

Vierailija
13/211 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Sofian uusi ruokavalio eroaa aiemmista ohjelmista?

Vierailija
14/211 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko rahat ja lähti Marbellaan?

Jonkun miehen paita päällä kulkee siellä. Löysikö uuden Marbellan nistitalon?

Kännivideoita postaillut ja kuvamuokannut koipiaan eri paksuisiksi ja pituisiksi.

Vierailija
15/211 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvassa kyllä kroppa kunnossa. Iso peppu on mutta on kyllä timmi,

Tuohan on Ranta-ahon sille ostama tekoperä!!! Isin rahoilla vai katiskarahoilla? Silikonit persposkissa, vanhanaikaiset sillä idolinsa Kim K poistatti omansa jo 2021!

Vierailija
16/211 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska palaa Marbellasta, onko Rantiksen rahalaukku mukana, siis se Rimowan matkalaukku, ja onko siinä jotain katiskateepussien jämiä ja hajuja mistä lentokentän tullikoirat saattaisi innostua? 😂

Vierailija
17/211 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jonkun 3 vuotta vanhat silikonit voi venähtää ja riipahtaa tuolla tavalla kuin miten esittelee niitä insta storyssaan? Sarjassaan kävi ne ottamassa, neljännet vai viidennetkö vaihdettiin niihin nahkapusseihin. Vai saiko jonkun käytetyt silikonit ilmaiseksi??

Mikä järki laitattaa noita monta kertaa 18 vai 19 vuotiaasta lähtien ja kun ei ole saanut lapsia eikä imettänyt?!

Luulisi että hyvinvointivalmentaja haluaisi olla siro ja timmi, eikä kulkea kasassa painavat silikonit heiluen.

Vierailija
18/211 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vanha teryleenipaitainen mies sillä vissiin.

Vai onko vain tapaamassa, eikä vakituinen miesystävä?

Vierailija
19/211 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blörtsyn kannattais lähteä sieltä kämpiltä pois ennen kuin miehen vaimo tulee kotiin.

Vierailija
20/211 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofiasta tulee niin ihana pullantuoksuinen äiti