Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

13541/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrä , kun Jenni vaikuttaa olevan niin kovin huolissaan siitä, että Jyrki ei tienaa tarpeeksi kyetäkseen korkeaan elintasoon  Jennin kanssa. Kyllä mä tiedän, että luokanopettajilla on bruttopalkka n. 3000€/kk, varsinkin kun huomioi sen, että 40-vuotiaalla Jyrkillä on oletettavasti ainakin 10v työkokemusta, niin kai sekin nostaa palkkaa. Minusta se on jo varsin hyvä palkka. 

Vai osaako joku arvioida, kuinka paljon luokanopettajan palkka on keskisuurissa kaupungissa kun työkokemusta on 10v? Pk-seudulla toki on isommat palkat.

Vierailija
13542/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otto ja Anna oliskin voinut olla hyvä. Molemmat ahdistui selvästi siitä, kun heille valittu puoliso ei ollutkaan heidän mielestään heidän tasoaan, joten nämä kaksi olis voinutkin olla kahdestaan match 👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13543/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanipöö...ei jumalauta....kylpyamme....mitä ihmeellistä siinä on. Jennin ÄO on 80.

Ei siinä kylpyammeessa nyt mitään ihmeellistä ole, mutta aika harvassa asunnossa nykyään on amme. Ei oikein missään. Onhan se ihanaa, jos on amme  missä voi lillua. 

Enemmänkin kommentoijilla on Äo pieni, kun joka asiata täytyy valittaa ja joka sanomista/ilmettä ja kehonkieltä pitää analysoida oikein suurennuslasin kanssa. Tuossakaan, että Jenni ihasteli ammetta, ei ole mitään ihmeellistä. 

Vierailija
13544/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaan kauteen voisi ottaa asiantuntijaksi vaikka Hanna Sumarin, veikkaan että tulisi parempi lopputulos ja olisi enemmän  sanottavaa ihan randomisti tv-henkilöitä vaihtamalla. 

Joo, Hanna Sumari olisi yhdistänyt parit kotien perusteella, ja ehkä nähtäisiin erilaisempia sisustusratkaisuja kuin näitä harmaita luukkuja. Kuka tietää vaikka tulisi nykyistä paremmat parit.

Vierailija
13545/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestäni Matti on pelottava ja suorastaan uhkaava.

Ei ollenkaan mikään ihme, että Taina on ahdistunut.

Vierailija
13546/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiltä pitäisi kyllä selvittää mielenterveys-, talous-, rikos- ja päihdehistoria. 

Mistä tiedät, että ei selvitetä?

Lopputuloksesta =D

Vierailija
13547/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mä ymmärrä , kun Jenni vaikuttaa olevan niin kovin huolissaan siitä, että Jyrki ei tienaa tarpeeksi kyetäkseen korkeaan elintasoon  Jennin kanssa. Kyllä mä tiedän, että luokanopettajilla on bruttopalkka n. 3000€/kk, varsinkin kun huomioi sen, että 40-vuotiaalla Jyrkillä on oletettavasti ainakin 10v työkokemusta, niin kai sekin nostaa palkkaa. Minusta se on jo varsin hyvä palkka. 

Vai osaako joku arvioida, kuinka paljon luokanopettajan palkka on keskisuurissa kaupungissa kun työkokemusta on 10v? Pk-seudulla toki on isommat palkat.

Et sä mitään tiedä. Luokanopettajan palkka on kyllä yli 3 k, ja Jyrki luultavasti ei ole edes pätevä ja nythän hommat ei edes jatkunut kun uutta työtä etsii. 

Vierailija
13548/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut kiva seurata Matin matkaa jonkun toisen naisen kanssa. Mitä asiantuntijat kyselee niiltä jotka hakee ohjelmaan. Kaivetaanko ns menneisyydestä jotain mitä vaikka ei ole käsitelty kunnolla. Taina on niin ahdistunut koko ajan. Sääliksi käy Matti.

Minun käy sääliksi Tainaa ja olisin halunnut nähdä hänet jonkun muun miehen kanssa. 

Matti ei varmaan ole ihan helppo ihminen. 

Vierailija
13549/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut kiva seurata Matin matkaa jonkun toisen naisen kanssa. Mitä asiantuntijat kyselee niiltä jotka hakee ohjelmaan. Kaivetaanko ns menneisyydestä jotain mitä vaikka ei ole käsitelty kunnolla. Taina on niin ahdistunut koko ajan. Sääliksi käy Matti.

Minun käy sääliksi Tainaa ja olisin halunnut nähdä hänet jonkun muun miehen kanssa. 

Matti ei varmaan ole ihan helppo ihminen. 

Taina ei ole helppo, eikä näköjään ihan tervekään.

Vierailija
13550/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Jos Jyrki on pätevä luokanopettaja  niin 10 vuoden kokemuksella n. 3000e palkka ilman ylitunteja. Jos ei ole pätevä niin noilla työvuosilla vähän alle 2500e. Jos on ylitunteja muutama, ja joku lisähomma päälle, niin palkka voi olla 1000e isompi. Itselläni on erityisluokanopettajana peruspalkka 3250e, mutta mulla on 4 ylituntia viikossa ja yksi lisähomma niin palkka on päälle 4000e/kk. 

Vierailija
13551/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanipöö...ei jumalauta....kylpyamme....mitä ihmeellistä siinä on. Jennin ÄO on 80.

Ei siinä kylpyammeessa nyt mitään ihmeellistä ole, mutta aika harvassa asunnossa nykyään on amme. Ei oikein missään. Onhan se ihanaa, jos on amme  missä voi lillua. 

Enemmänkin kommentoijilla on Äo pieni, kun joka asiata täytyy valittaa ja joka sanomista/ilmettä ja kehonkieltä pitää analysoida oikein suurennuslasin kanssa. Tuossakaan, että Jenni ihasteli ammetta, ei ole mitään ihmeellistä.

Eikö se amme ollut siellä Tallinnan hotellissa eikä Kotkassa ? 

Vierailija
13552/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piiloaggressiivinen. Ne katseet ovat vihamielisen syyllistäviä.

Vierailija
13553/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisti korvaan tämä Jennin puhe jos Jyrki joutuu työttömäksi niin en mä sitä ala elättään. Ymmärrän että tässä saattaa olla kyse isommasta kuvasta jos tämä on usein jatkuva tilanne. Mutta mitä jos Jyrki sanoisi ja tekisi saman jos tilanteet vaihtuisivat päittäin. Eikö rakkaus ole toisesta huolenpitämistä. Onko naiset vaan rahan perässä. Eikö maailma ollutkaan muuttunut tasa-arvoiseksi? Ei ihme ettei suhteet kestä jos pienestä vastoinkäymisestä heitetään heti rukkaset naulaan. Avioliitto on silloin ihan merkityksetöntä. 

Näin on omassa parisuhteessa, mutta heistä _molemmat_ halusivat perinteisten roolien parisuhteen.

Vierailija
13554/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piiloaggressiivinen. Ne katseet ovat vihamielisen syyllistäviä.

Jos Matti olisi hevonen, niin sanottaisiin, että varo sitä, se luimuilee. Pian saat kaviosta niin, että pääsi irtoaa.

Vierailija
13555/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Jenni vaikuttaa aivan fiksulta. Kylpyamme on aika harvinainen suomalaisissa kylpyhuoneissa. Hienoa, että osaa iloita pienistäkin asioista ja kutsua puolisoa hellyttelynimellä (jolla myös Jyrki kutsuu häntä huom.).

Vierailija
13556/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa Jorma Uotinen asiantuntijana : Ei huono.

13557/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Kyllä mä tiedän, että luokanopettajilla on bruttopalkka n. 3000€/kk, varsinkin kun huomioi sen, että 40-vuotiaalla Jyrkillä on oletettavasti ainakin 10v työkokemusta, niin kai sekin nostaa palkkaa.

Jos Jyrki on pätevä luokanopettaja  niin 10 vuoden kokemuksella n. 3000e palkka ilman ylitunteja. Jos ei ole pätevä niin noilla työvuosilla vähän alle 2500e. 

No kai mä nyt oletan, että jos Jyrki esitellään luokanopettajana, niin kai hän silloin on luokanopettaja. 

Vierailija
13558/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Jani Sievinenkin"opettaja". 

Vierailija
13559/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt uusimmassa jaksossa Jyrki pohti hakeeko hän myös Helsingistä opettajan töitä. Jenni oli kehottanut hakemaan pelkästään Kotkan opepestejä. Hmm?

Jenni joko tietää jo sisimmissään, ettei suhde tule kestämään, tai sitten puhuu totta kertoessaan syyksi sen, että haluaa edetä hyyvin hitaasti.

Erikoista kuitenkin, että Jenni on nyt myymässä asuntoaan. Se vaikuttaa nopealta päätökseltä.

Asunto ei ole Jennin

Ei niin, Jenni on siinä vuokralla. Miksi kaikki luulevat, että Jenni itse on myymässä sitä?

Varmaan siksi että Jyrkin omistusasunnon puutteesta on tehty niin iso numero että kaikki automaattisesti olettavat Jennillä olevan omistusasunto ja paljon rahaa.

Käsittääkseni Jenni on aspana jossain vakuutusyhtiössä, ei missään rahakkaassa duunissa vaan ihan perusammatissa.

13560/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Kyllä mä tiedän, että luokanopettajilla on bruttopalkka n. 3000€/kk, varsinkin kun huomioi sen, että 40-vuotiaalla Jyrkillä on oletettavasti ainakin 10v työkokemusta, niin kai sekin nostaa palkkaa

Jos Jyrki on pätevä luokanopettaja  niin 10 vuoden kokemuksella n. 3000e palkka ilman ylitunteja. Jos ei ole pätevä niin noilla työvuosilla vähän alle 2500e. 

No kai mä nyt oletan, että jos Jyrki esitellään luokanopettajana, niin kai hän silloin on luokanopettaja. 

Ketju on lukittu.