Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
13561/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni etsii alitajuisesti isänsä oloista miestä, ja sitä Jyrki ulkoisesti paljolti onkin, mutta lompakon pitäisi pullistella. Taina etsii miestä, joka olisi vanha, viisas ja kokenut lapsuuden mummo. Kaikilla naisilla on prinsessasyndrooma. Sadun sammakko oli lopulta prinssi, mutta

Hai nauuttaa Annaa tahallaan, veikkaan, koska ei ole kiinnostunut, Matti on verbaalinen piilokettuilija, koska on turhautunut ja syystä. Jyrki vetää herneen nenään, kuten Jennikin. Ovatko niin leppoisia kuin uskottelevat. Saas nähdä, tuleeko Jyrkille lopulta turvaton olo.

Vaikuttaa siltä, että miehet etsivät jätkämästä naista ja naiset vastaavasti toisinpäin, siis raamikasta Äiti Teresaa. Ovatko roolit sekaisin?  Pikku vastaantulo parantaisi jokaista liittoa.

Vierailija
13562/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo Hanipöö on saanut alkunsa ? Muistan, että jotain yli 10 vuotta sitten, kun katselin Salkkareita, se lihava Hanna (downsyndrooma) kutsui miestään hanipööksi jo silloin. Mutta mistä hanipöö sana on alunperin peräisin ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13563/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräinen kuukausipalkka työtehtävänimikkeellä Opettja on 4487e/kk Kuntasektorilla 4356e/kk ja valtiolla 4847e/kk.

Aineopettja kuntasektorilla keskimäärin 3655e/kk (v2022)

Eli jotain tuollaista ne opet tienaa. Vähän omakohtaista tietoakin on, kun omassa lähipiirissa joitakin opettajia on. 

Vierailija
13564/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Anna tai varsinkaan Taina kertaakaan esittänyt asioita toisen näkökulmasta tai miltähän toisesta tuntuu heidän käytös? Kaikessa vaan minä, minä...

Ausseissa oli hyvää se asiantuntijoiden puuttuminen tilanteisiin. Yksi narisi siitä, miten hänelle valittu kumppani ei täysin vastaa sitä tyyppiä jota yleensä hakee. Asiantuntija vastasi, että ei tämä ohjelma ole mikään minulle täydellinen postimyynti kumppani. Vaan se toinenkin on ihminen. 

Vierailija
13565/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Kyllä mä tiedän, että luokanopettajilla on bruttopalkka n. 3000€/kk, varsinkin kun huomioi sen, että 40-vuotiaalla Jyrkillä on oletettavasti ainakin 10v työkokemusta, niin kai sekin nostaa palkkaa.

Jos Jyrki on pätevä luokanopettaja  niin 10 vuoden kokemuksella n. 3000e palkka ilman ylitunteja. Jos ei ole pätevä niin noilla työvuosilla vähän alle 2500e. 

No kai mä nyt oletan, että jos Jyrki esitellään luokanopettajana, niin kai hän silloin on luokanopettaja. 

Ei ole kouluttautunut opettaja. Pätevyys puuttuu. Jotain mamulapsia kurssittaa ties missä firmassa.

13566/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ovat Ensitreffit alttarilla -osallistujat https://www.is.fi/viihde/art-2000010664047.html

Tuosta voi vielä lukea uudelleen osallistujien ammatit, jos jokin on jäänyt epäselväksi.

Vierailija
13567/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanipöö...ei jumalauta....kylpyamme....mitä ihmeellistä siinä on. Jennin ÄO on 80.

Ei siinä kylpyammeessa nyt mitään ihmeellistä ole, mutta aika harvassa asunnossa nykyään on amme. Ei oikein missään. Onhan se ihanaa, jos on amme  missä voi lillua. 

Enemmänkin kommentoijilla on Äo pieni, kun joka asiata täytyy valittaa ja joka sanomista/ilmettä ja kehonkieltä pitää analysoida oikein suurennuslasin kanssa. Tuossakaan, että Jenni ihasteli ammetta, ei ole mitään ihmeellistä.

Eikö se amme ollut siellä Tallinnan hotellissa eikä Kotkassa ? 

Oli, mutta mitä se tähän kuuluu? Kyllä sitä ammetta voi ihastella hotellisakin. Ei niissäkään joka huoneessa kylpyammetta ole. 

Vierailija
13568/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulle tuli tunne, että Tainan äitikin oli vaivautunut tyttären kuormitusvalituksesta. 

Mikä ihmistä kuormittaa noin? Elämä?

Ja mikä ajatus on, että voisi tulla ikävän tunteita ihmistä kohtaan, jota ei tunne ollenkaan, kun ei ole halunnut viettää aikaa tämän kanssa? Kuka ylipäätään ikävöi tuntematonta ihmistä?

Vierailija
13569/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Tässä ovat Ensitreffit alttarilla -osallistujat https://www.is.fi/viihde/art-2000010664047.html

Tuosta voi vielä lukea uudelleen osallistujien ammatit, jos jokin on jäänyt epäselväksi.

"Tamperelaisen Tainan tunnusmerkit ovat sosiaalisuus, avoimuus ja hersyvä huumori"

Niinpä, olipa tarkka kuvaus Tainasta.

Itse en luota pätkääkään tuohon esittelytekstiin. Kuten sanottu, Jykä voi olla tehnyt jotain sijaisuuksia esim. liikunnanopena mutta en  näe herraa mitenkään kasvatustieteen maisterina. 

Vierailija
13570/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mielestäni Matti on pelottava ja suorastaan uhkaava.

Ei ollenkaan mikään ihme, että Taina on ahdistunut.

Höpö höpö! Matti on ihan tavallinen asuinseutunsa mies. Olis saanut tälle miehelle kiva ja tasapainoinen nainen löytyä. Matti kärsii tuosta tainan kummallisesta oikuttelusta!

Vierailija
13571/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun toi Kanala ymmärrettäisiin laittaa pois tästä ohjelmasta! En jaksa kuunnella sen sisällöttömiä sepustuksi ja toi naamakin kyllästyttää niin luvattoman paljon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
13572/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

"Tamperelaisen Tainan tunnusmerkit ovat sosiaalisuus, avoimuus ja hersyvä huumori"

Itse en luota pätkääkään tuohon esittelytekstiin. Kuten sanottu, Jykä voi olla tehnyt jotain sijaisuuksia esim. liikunnanopena mutta en  näe herraa mitenkään kasvatustieteen maisterina. 

Tainan hersyvä huumori. Jep.

Vierailija
13573/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko noissa esittelyissa sanoa, että Jyrki on luokanopettaja, jos ei koulutusta ole?Tuntuu, että silloin tuo titteli on harhaanjohtava. Pitäisi sanoa, että Jyrki on epäpätevä luokanopettaja. 

Vierailija
13574/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko noissa esittelyissa sanoa, että Jyrki on luokanopettaja, jos ei koulutusta ole?Tuntuu, että silloin tuo titteli on harhaanjohtava. Pitäisi sanoa, että Jyrki on epäpätevä luokanopettaja. 

No se on silloin luokanopettaja kun on töissä vaikkei olisi pätevä. Ei kai kai luokallekaan esittäydytä että "hei olen tämän viikon teidän epäpätevä luokanopettajanne Jyrki."

Vierailija
13575/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kaveri antoi kyllä varsin hyvät ja pätevät ohjeet Haille. Hain pitää ottaa ohjia miehenä, pikkupoikamainen epävarma käytös ei pure Annaan.

Vierailija
13576/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Matti taas sanoo olevansa suorasanainen/suoraviivainen ja jääräpäinen. Ei ehkä sovi yhteen herkän Tainan kanssa.  Väärä paritus. 

Hääpäivänä nämä molemmat oli sitä mieltä, että heillä on yhteinen vähän rujo huumorintaju. 

Vierailija
13577/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Liikunnanopettaja ei ole luokanopetaja. 

Vierailija
13578/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkäään että luokanopettajilla on noin huonot palkat. Kaupan kassakin tienaa äkkiä  sen 3 k jos tekee pyhiä ja iltoja. 

Vierailija
13579/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Yhdenkään omat arviot ei oikein pitäneet paikkaansa. Ehkä Jenni on lähinnä sellainen, kuin luennehdinnassa lukee. 

Vierailija
13580/30018 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo Hanipöö on saanut alkunsa ? Muistan, että jotain yli 10 vuotta sitten, kun katselin Salkkareita, se lihava Hanna (downsyndrooma) kutsui miestään hanipööksi jo silloin. Mutta mistä hanipöö sana on alunperin peräisin ? 

Oisko USA:sta honey ja bo. 

Ketju on lukittu.