Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Monellekin miehelle taitaa käydä kuten Jyrkille: Ensin ollaan ihastuneita naisen söpöstelystä ja tunnetaan itsensä turvalliseksi tosimieheksi, kun nainen siinä puhuu höpöjä söpöjä ja kikattelee. Pussaillaan ja mennään mukaan söpöstelyyn ja naiselle tulee kuva, että mies oikeesti tykkää tällaisesta minästä. Ja sit yhtäkkiä mies kyllästyy söpöstelyyn ja sanoo, että nainen hössöttää ja vouhottaa ja muestä se ärsyttää. Nainen aattelee, että nyt se lakkas rakastamasta ja alkaa valittaa ja vaatia takaisin hellyydenosoituksia. Ja siihen se suhde sitten loppuukin. Vaukka molemmat oikeesti tykkäiskin vielä toisistaan. Toivottavasti Jenni ja Jyrki jaksais yrittää tuon vaiheen yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheen, mutta tuleeko kellään muulla Annasta mieleen Ruotsin miljonääriäiti Maria M.? Ulkonäöstä siis. Onko jotain samaa näköä heissä?
Mulle tuli mieleen Anna Anka vai mikä se oli , oli siellä Ruotsin miljönääreissä ja oli Paul Ankan vaimo , aivan samannäköinen.
Anna Anka on kaunitar verrattuna Jenniin. Vaikka ei Jenni hullumman näköinen ole ollenkaan. Kaikki tämän kertaisen ohjelman naiset ovat mielestäni oikein hauskannäköisiä. Miehillä kovi t9della hyvä tuuri. Ei kukaan hätkähtänyt rumuutta alttarilla. Ei shokkivärihiuksia, ei liikaa tatskoja, ei siilitukkaa, ei miehekästä olemusta, ei tupakanpolttoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheen, mutta tuleeko kellään muulla Annasta mieleen Ruotsin miljonääriäiti Maria M.? Ulkonäöstä siis. Onko jotain samaa näköä heissä?
Mulle tuli mieleen Anna Anka vai mikä se oli , oli siellä Ruotsin miljönääreissä ja oli Paul Ankan vaimo , aivan samannäköinen.
Anna Anka on kaunitar verrattuna Jenniin. Vaikka ei Jenni hullumman näköinen ole ollenkaan. Kaikki tämän kertaisen ohjelman naiset ovat mielestäni oikein hauskannäköisiä. Miehillä kovi t9della hyvä tuuri. Ei kukaan hätkähtänyt rumuutta alttarilla. Ei shokkivärihiuksia, ei liikaa tatskoja, ei siilitukkaa, ei miehekästä olemusta, ei tupakanpolttoa.
Muut puhuvat Annasta.
Mulle tuli siitä Jyrkin yksinpuhelusta : Minä en säästä. Minä en muutu. Kiva, että Jenni säästää. Sellainen fiilis, että Jyrki vaan hurraa ja hössöttää rahansa ties minne ja se, että Jenni on säästäväinen, on ainoastaan siksi kivaa, että sen vuoksi Jenni ostaa hänelle kaikkea ihanaa. Ja vie ravintoloihin, risteilyille jne.
Jyrki on elätti.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Jyrkin kommetti autoista ja taloista oli ihan aiheellinen. Jotkut naiset etsivät elämäänsä rahoittajaa ja mahdollistajaa, jonka kautta hankitaan omaan elämään sellaisia elementtejä mitä ei itse joko pysty hankkimaan, tai sitten on liian itsekäs, että haluaa sen toisen laittavan rahansa niihin isoihin hankintoihin, että voi nainen itse ostella omilla rahoillaan jotain "kivaa". Jyrki tekee selväksi jo heti tutustumisen alkuvaiheessa, ettei hän ole sen tyyppinen mies joka mahdollistaa kaikki naisen keksimät toiveet. Hän on päättänyt ettei raha ja hankinnat ole se yhdessä pitävä voima parisuhteessa ja jos nainen muuta etsii niin Jyrki ei ole sellaiselle sopiva mies. Ei tiedetä Jyrkin taustoja, ehkä hän on joskus yrittänyt pitää suhdetta kasassa rahan avulla ja saanut siinä näpeilleen ja menettänyt rahojansa, ehkä paljonkin. Toisaalta äidin menetys on voinut saada ajattelemaan ettei rahaa saa kukaan täältä mukaansa kun lähtö koitta
Jos Jenni säästää asuntolainan lyhentämisen lisäksi, on talous todennäköisesti kireä. Tiedän sen itsekin pk-seudulla autollisena omistusasuvana sinkkunaisena.
Nainen ei lähtökohtaisesti hae elättäjää, jos haluaa miehen, jolla on sama elintaso kuin itsellä. Jos rakastuu ihan kunnolla, voi toki miettiä, onko valmis laskemaan elintasoaan.
Ystävieni miehet ovat pääasiassa dippainssejä ja kaikilla on keskiluokkainen elämä, kuten naisilla olisi sinkkuinakin. En siksi koe etsiväni elättäjää, vaan miestä, joka sopii osaksi elinpiiriäni ja tuo oman panoksensa perheen elämään.
Jos Jenni on pankissa töissä, palkka on luultavasti erittäin pieni. Ihan sivuhuomautuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Jyrkin kommetti autoista ja taloista oli ihan aiheellinen. Jotkut naiset etsivät elämäänsä rahoittajaa ja mahdollistajaa, jonka kautta hankitaan omaan elämään sellaisia elementtejä mitä ei itse joko pysty hankkimaan, tai sitten on liian itsekäs, että haluaa sen toisen laittavan rahansa niihin isoihin hankintoihin, että voi nainen itse ostella omilla rahoillaan jotain "kivaa". Jyrki tekee selväksi jo heti tutustumisen alkuvaiheessa, ettei hän ole sen tyyppinen mies joka mahdollistaa kaikki naisen keksimät toiveet. Hän on päättänyt ettei raha ja hankinnat ole se yhdessä pitävä voima parisuhteessa ja jos nainen muuta etsii niin Jyrki ei ole sellaiselle sopiva mies. Ei tiedetä Jyrkin taustoja, ehkä hän on joskus yrittänyt pitää suhdetta kasassa rahan avulla ja saanut siinä näpeilleen ja menettänyt rahojansa, ehkä paljonkin. Toisaalta äidin menetys on voinut saada ajattelemaan ettei ra
Suomen formaatti on aika köyhä verrattuna aussien tai brittien vastaavaan. Vähän niin itä-blokki tehnyt oman version. Kiinnostavinta on lukea näitä kommentteja täällä. Osin hauskoja osin törkeitä osin aivan vääriä analyysejä. Suurin moka tässä on nämä asiantuntijat. Valinnat menneet 70% pieleen, analyysit jostain kirjasta, itsestään selvyyyksiä jne. Olisko kovin vaikeaa tehdä oikeaa analyysia ja neuvoa näitä pareja, istua yhdessä kenties iltaa ja saada vertaistukea. Pareja voisi olla myös enemmän. Kaikki on varmaan kiinni rahasta mutta aika köyhää.
Kestääköhän umppa-lumppa loppuun asti puolison vouhottamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut puhuvat Annasta.
Paitsi Hai, joka luulee olevansa naimisissa Hannan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tuli tunne ettei Jennille riitä Jyrki . Ensin ajattelin että on sopiva pari mutta raha saattaa ratkaista.
Nyt on tullut monen vuoden seksityhjiöt täytettyä ja Jenni alkaa käsittää ettei pelkkä seksi riitä ylläpitämään avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Hai on vaikuttanut ihan ok:lta alusta asti.
Myös minusta. Ja Taina myös. Sen sijaan olen nähnyt red flageja Annassa ja Matissa.
Jenni ja Jyrki nyt vaan ovat toisilleen epäsuhta pari.
Olisikohan Hai ja Taina sopineet yhteen. Taina ei Hain tyyppiä ulkoisesti (?).
"Taina ei ole Hain tyyppiä ulkoisesti." Siis ihmettelen, miksi ei Hai ole saanut naisystävää omasta Vietnam yhteisöstään, kun kuitenkin näyttää olevan vietnamilaisten kanssa paljon tekemisissä.
Mitä nyt nettipelaamiseltaan joutaa.
Juhannusvieraatkin kaikki vietnamilaisia.
Naisena hieman karsastan käytöstä että esiinnytään pikku tyttönä ja lässytetään kun mieheltä halutaan jotain. Huomaa heti naisten puhetavasta että ollaan jotain vailla ja liiallisen tyhmyyden esittäminen on kanssa hassua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Hai on vaikuttanut ihan ok:lta alusta asti.
Myös minusta. Ja Taina myös. Sen sijaan olen nähnyt red flageja Annassa ja Matissa.
Jenni ja Jyrki nyt vaan ovat toisilleen epäsuhta pari.
Olisikohan Hai ja Taina sopineet yhteen. Taina ei Hain tyyppiä ulkoisesti (?).
"Taina ei ole Hain tyyppiä ulkoisesti." Siis ihmettelen, miksi ei Hai ole saanut naisystävää omasta Vietnam yhteisöstään, kun kuitenkin näyttää olevan vietnamilaisten kanssa paljon tekemisissä.
Mitä nyt nettipelaamiseltaan joutaa.
Juhannusvieraatkin kaikki vietnamilaisia.
Kaappihomo ja kulissiavioliitto sukua rauhoittaakseen???
Taina ja Matti on hankalampi pari arvioida kuin Anna ja Hai, jotka toimivat myös kameroiden edessä, jolloin katsoja näkee itse tapahtumat.
Omilla kokemuksilla olisin valmis arvelemaan, että Taina on oikeasti tolallaan jostain ja Matti tekee jotain kulisseissa. Tähän ajatukseen johtaa se, että todella usein henkisesti väkivaltaisesta suhteesta on ulkopuolelta vaikea nähdä, kuka on hyvis ja kuka pahis, koska se hyvis reagoi vanhvemmin ja vaikuttaa sekopäiseltä, kun taas se pahis saa pidettyä kulissinsa parempana. Hyvis ei edes välitä siitä, miten hänet nähdään, koska hän tietää totuuden. Pahikselle taas on tärkeää, että muut pitävät häntä hyvänä tyyppinä, joka arvostaa hyvistä. Kuitenkin Matti on puhunut outoja asioita, joita hän ei itse tajua oudoiksi eikä siksi peittele niitä.
Jos toinen olisi häiriintynyt ja luonnevikainen, ne temput ja sanomiset on yleensä niin outoja, ettei niistä osaa/kehtaa/voi kertoa julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista tuli alkuun vähän mölli vaikutelma, mutta nyt kun on avannut ajatuksiaan niin vaikuttaa tosi hyvältä ihmiseltä! Hänen puolisonsa on harmillisen itsekeskeinen, toivottavasti oppii muuttamaan käytöstään kun vaikka katsoo jaksot jälkikäteen.
Hai on ihan mölli.
Ajaisi edes ne muutamat harottavat viiksihaivenensa pois ja kampaisi sojottavan tukkansa.
Myös ne ainaiset hikiläikät paitojen kainaloissa ovat häiritsevät. Aasialaisten hikihän lemuaa raadoille ja kammottavalle.
Niin siis eihän aasialaisten hiki haise. Mutta noin yleisemminkin eikö tuollainen ihmisten ulkonäön kritisointi ole vähän mautonta?
Vierailija kirjoitti:
Tuli tunne ettei Jennille riitä Jyrki . Ensin ajattelin että on sopiva pari mutta raha saattaa ratkaista.
Ei raha vaan selkäranka ja tavoitteellisuus, oman elämänsä ohjaksissa oleminen ja ahkeruus. Ymmärrän Jenniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei raha vaan selkäranka ja tavoitteellisuus, oman elämänsä ohjaksissa oleminen ja ahkeruus. Ymmärrän Jenniä.
Jyrkin kanssa olisi vaikea ajatella hankkivansa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli siitä Jyrkin yksinpuhelusta : Minä en säästä. Minä en muutu. Kiva, että Jenni säästää. Sellainen fiilis, että Jyrki vaan hurraa ja hössöttää rahansa ties minne ja se, että Jenni on säästäväinen, on ainoastaan siksi kivaa, että sen vuoksi Jenni ostaa hänelle kaikkea ihanaa. Ja vie ravintoloihin, risteilyille jne.
Jyrki on elätti.
Perinteiset arvot taitaa Jennille ja Jyrkille tarkoittaa vähän eriä. Jenni haluaa miehen olevan perheen pää ja Jyrki poimii rusinat pullasta, eli nainen häärää kodinhoitajana miehen maatessa sohvalla ja pikkusen autellen. Erityisesti Itä-Suomessa tyypillinen perinteinen jako: emännät raataa ja palvelee, miehet laiskottelee ja kittaa viinaa. No Jyrki ei onneks ryyppää muy eniwei .
Toivottavasti olen väärässä, muutenhan nuo nyt tuntus yksiin sopivan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkin kanssa olisi vaikea ajatella hankkivansa lapsia.
Minä taas näkisin Jyrkin hyvinkin ihanana isänä <3
Lapsellinen. Ei edes teini-ikäinen vielä.
Varmaan vielä 10 vuoden päästä asuu äidin luona.