Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Anna syyllistää edelleen.
Minä minä minä ja vielä kerran minä.
Vierailija kirjoitti:
Toi Taina on ihan kamala!
Kylmä ja itsekäs. Ja veemäinen.
Ja mikä ihme nuorta naista väsyttää koko ajan? Helsingin ressukin oli niin raskas! Jestas! Piti istua pärseensä päällä hetken aikaa. Rankkaa on joo.
Sanonpa vaan, että jos olisi hieman rumempi / ärsyttävän näköinen, niin olis jopa haukuttu Annaa enemmän täällä. On jotenkin mukavan ja kiltin näköinen, mutta se on pelkkää feikkiä. Raskasta on, varmasti, olisi vaan jäänyt suosiolla pois tästä ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne kirjoittajat voi olla aika yllättävääkin porukkaa. Mulla esim. kolme korkeakoulututkintoa. Nyt tosin sairaslomalla eli siinä mielessä osun oletukseen jouten olijasta, mutta kouluttuneisuudesta ei ota kiinni.
Kertoo lähinnä siitä ettet tiedä mitä haluat tai et saa töitä jostain syystä.
Esim. taidealoilla on aika tyypillistä tehdä monta tutkintoa, koska yhden tutkinnon töitä ei oo riittävästi tai haluaa laajentaa osaamistaan. Vaikkapa näyttelijä on korkeakoulututkinto. Siihen lisäksi voi opiskella vaikkapa opetutkinnon, koska näyttelijän töitä ei ole riittävästi. Tai sitten haluaa osaamista yrittäjyydestä, koska monet näyttelijät on freelancereitä omalla toiminimellä. Tilanteita on niin monia, varmasti paljon sellaisiakin, mitä ei itselle tuu mieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna on tainnut laskeskella, että Hailla on suht hyvät tulot plus pienet asumismenot = hyvät säästöt. Tai ehkä siitä on jopa puhuttu.
Nyt Anna haluaa näyttää "parempaa puoltaan" mutta eihän jän itselleen mitään maha. Ja liian myöhään. Hailla ei ole ihastusta Annaa kohtaan.
Siitäs sai. Sinne meni rikas mies. Ihan oikein!
Onhan Annalla vielä yksi ässä hihassa, eikun housuissa. Mahtaako älytä sitä käyttää Hain tunteiden elvyttämiseen.
Tämä on muuten hyvä vinkki. On fakta, että tunteet herää kun on seksiä, ei sille mitään ihminen voi. Mutta jos näin käy ja heistä tulee pari, niin tästä tulee kaikkien aikojen comeback! Palauttaa uskoni sarjaan ja jopa itse mestari Kanalan iänikuisiin (muilta lainattuihin) horinoihin.
Anna on niin itsekäs, Matti on kunnon mies ja Taina ei tajua tätä.
Kaikilta miehiltä uupuu miehekkyys. Se on syy, miksi ei kiinnostus herää siis jos olisi halunnut miehekkään Miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna on tainnut laskeskella, että Hailla on suht hyvät tulot plus pienet asumismenot = hyvät säästöt. Tai ehkä siitä on jopa puhuttu.
Nyt Anna haluaa näyttää "parempaa puoltaan" mutta eihän jän itselleen mitään maha. Ja liian myöhään. Hailla ei ole ihastusta Annaa kohtaan.
Onhan Annalla vielä yksi ässä hihassa, eikun housuissa. Mahtaako älytä sitä käyttää Hain tunteiden elvyttämiseen.
Haina en ryhtyisi enää pökkimään. Kun eka pusukin arvosteltiin maan rakoon, monta kertaa vieläpä, tulisi todella kylmää kyytiä ekasta yhtymisestä.
Viimeistään post coitum tilassa Anna alkaisi analysoimaan tapahtunutta. Kyllä menisi halut uusintaan.
Jos siihen asti edes päästäisiin, kun Anna ei pysty yhtään relaamaan ja heittäytymään tilanteen vietäväksi. Alkoholi tietty rentouttaisi, mutta Hain täytyisi pidättäytyä viinistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilta miehiltä uupuu miehekkyys. Se on syy, miksi ei kiinnostus herää siis jos olisi halunnut miehekkään Miehen.
Ja höpöpöpö.
Kaikki ovat ihan ok tavallisia hyviä miehiä, mutta jokainen nainen tarvitsidi ja olisi tarvinnjt ensinteraöiaa ja sitten vasta avioliittoa.
Ja mikäi hme näotätän päivän naisia ahdistaa.
Mattia kävi kyllä tuon viimeisimmän jakson alun perusteella jo sääliksi. Puhuu tosi nätisti Tainasta, mutta on selvästi luovuttamasssa ja vetäytynyt. Tuntuu vähän siltä että Taina odotti sellaista Hollywood-rakkautta, että heti ensisilmäyksellä tuntuu ihmeelliseltä ja eihän se nyt sellaista voi aina olla. Kaipausta ja tunnetta voisi tulla jos viettäisit aikaa siippasi kanssa ja tutustu häneen.
Hauska kontrasti on Jyrkissä ja Jennissä Annaan ja Haihin. Itselleni on jää nyt mieleen kuinka Anna ei halunnut puhua liian vaikeista asioista, Jenni taas sanoo että tottakai on olkapäänä jos Jyrki haluaa puhua äitinsä menettämisestä. Myös Matti tarjosi Tainalle kuunteluapua - fiksusti.
Olen surullinen Jennin puolesta. Oli painottanut hakuprosessissa että miehen tulee olla perheenpää ja pystyä huolehtimaan taloudellisesti perheestä jos hän esim jää kotiäidiksi. Miksi asiantuntijat toimii vastuuttomasti, sillä tätä tärkeintä kriteeriä ei noudatettu!?
Jenna sanoi, että muuten saa olla ihan tavallisen näköinen mies. Eli ei asettanut kummempia kriteereitä ulkonäöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haina en ryhtyisi enää pökkimään. Kun eka pusukin arvosteltiin maan rakoon, monta kertaa vieläpä, tulisi todella kylmää kyytiä ekasta yhtymisestä.
Viimeistään post coitum tilassa Anna alkaisi analysoimaan tapahtunutta. Kyllä menisi halut uusintaan.
Jos siihen asti edes päästäisiin, kun Anna
Mä luulen, ettei Hai enää piittaisi Annan horinoista vaan antaisi palaa letkein lantein. Se poika ei ole mikään Kanki Kaikkonen tai Mika Saukkonen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaistahdissa nähty 8. jakso.
Taina on kyllä ristiriitainen, toivoo kumppaniltaan ennalta-arvattavuutta, mutta päättänyt mennä silti tuntemattoman kanssa naimisiin?!
Sanoo tiedostavansa, että menneisyyden lapsuuden traumat ja pelkotilat vaikuttavat taustalla, mutta ei suostu avautumaan Matille, vaikka se auttaisi Mattia ymmärtämään häntä. Ja edelleenkin on päättänyt mennä sokkona naimisiin, vaikka on traumoja, joista ei halua vieraalle ihmiselle avautua.
Vatvoo jaksosta toiseen samaa riitaa, jota ei kuitenkaan suostu käsittelemään ja puimaan auki Matin kanssa. Korostaa aina, että riita muutti tapansa nähdä Matin, eli syyttävästi puhuu Matista, ikään kuin olisi tehnyt lopullisen tuomion Matista ihmisenä, eikä aio antaa riitaa anteeksi.
Katsojat toki näkevät että riita on tekosyy etäisyyden ottamiselle, ettei Taina näyttäytyisi pinnallisena, kun Matti ei kiinnosta. Mutta eikö Taina tajua, että koko kes
Ristiriitaisuus on yksi traumatisoituneen ihmisen yleisimmistä oireista. Ei tietysti kaikki ristiriitaiset ihmiset ole traumatisoituneita, mutta kun Taina itse puhui trauma taustasta niin voidaan olettaa, että jotain traumaa on.
Kauheasti vaatimuksia näillä naisilla miehilleen mutta oikein mitään eivät ole itse antamssa suhteeseen tai eivät tule vastaan. Jos ei muuta niin rahaa pitää olla, ei tyhjätaskua.
Vierailija kirjoitti:
Jenni luuli saavansa aikuisen miehen (40v) jolla on miljoonia taskussa.
Onko se nyt ihme jos Jyrki vetäytyy hiljaiseksi kesken syntymäpäivän, kun vaimo puhuu timanteista, taloista ja autoista Jennillä vain peruspalkka.hermoromahdusta odotettavissa?
Ei meille ole tuottanut mitään ongelmia hankkia lapsia, lemmikkejä, kivoja harrastuksia, timantteja, autoja ja taloa pääkaupunkiseudulta kahden peruspalkkaisen tuloilla.
Sitten kun Jyrki laiskistuu makuukamarissakin, Jennillä ei ole hänelle enää mitään käyttöä. Jäljelle jää vain rouvan status, joka tuntui olevan naurettavan tärkeä hänelle.
Ainakaan Tainan ei olisi pitäny ollenkaan osallistua tähän ohjelmaan. Jos tarvii tilaa,omaa aikaa jne heti aluksi niin missä välissä ehtii tutustua,luoda jotain sidettä toiseen. Järkevämpää olisi olla yksin,käydä terapiassa,selvittää ne lapsuuden traumat,olla sinut ittensä kanssa ja vasta sitten miettiä parisuhdetta
Itse olen myös osa-aikatyötön, vaikka olenkin tuplamaisteri. Ihan omasta tahdosta tällainen järjestely. Teen siis puoli vuotta töitä ja puoli vuotta lomailen / matkustelen. Olen nyt 40 ja elämäntapa tuntuu toimivan edelleen. Päätin jo teininä, etten halua lapsia. Ei tule niin huono omatunto matkustelustakaan, koska jätin lapset hankkimatta. Eli kyllä työtön voi olla myös korkeakoulutettu, turhaan kritisoitte.
En seuraa Jennin insta-tiliä, mutta huvitti kuulla vodcastista, että Jenni oli kuulemma saanut ihan äskettäin ystäviltään synttärilahjaksi paketin, jonka Jenni avasi somessa - sieltä paljastui sisäfilepihvi 😆
Ota kuitenkin huomioon, että Anna on koko ajan valittanut jostain Hain tekemisestä tai tekemättä jättämisestä. Miksi sellaista ihmistä haluaisi ottaa huomioon ja kysellä vointia. Ja Huom. ovat tavanneet hetki sitten.