Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Jennillä oli kuitenkin halpamerkin kahvinkeitin. Jennillä ei ollut Moccamasteria kuten saattoi olettaa.
Joka tapauksessa enemmän tekemään asioita, eikä vaan istumaan a) sohvalla, b) pöydän ääressä c) sängyllä ja puhumaan synkästi siitä, miten se ja tämä on mennyt huonosti. Nyt ylös, ulos ja tekemään jotain yhdessä!
Juhannusjaksossa Jenni puhuu Jyrkistä kuin jostain tukityöllistetystä talonmiehen apupojasta:
" Sitten nurmikon leikkasi ja siisti pihaa. Mielettömän hyvää duunia. Ja nyt jotain pieniä askareita olen antanut hänelle. Hyvin on toteutunut."
Vierailija kirjoitti:
Jennillä oli kuitenkin halpamerkin kahvinkeitin. Jennillä ei ollut Moccamasteria kuten saattoi olettaa.
No enpä tullut kyllä tuotakaan ajatelleeksi. 🤔
Aika tarkkaan sinä syynäät.
Jokin muukin tässä ohjelmassa on muuttunut kuin tuotantoyhtiö, koska menneillä kausillahan parit muuttivat yhteen asumaan kuvausten ajaksi. Jos jollain parilla meni huonosti, niin toinen osapuoli saattoi mennä muutamaksi päiväksi omaan kotiinsa "jäähdyttelemään", ja toisinaan asumiskuvioihin tuli töiden vuoksi jotain säätöä, mutta lähtökohta oli alussa kuitenkin yhdessä asuminen.
Nykyisin ei sitten suunnilleen pääse toisen kotiin käymäänkään, ja jotkut parit hädin tuskin tapaavat toisiaan?
Jennin pitäisi sanoa vaan kuin ohimennen, et hei, teetkö ruuan, kun tulen töistä / asioilta / harrastuksesta, oon kotona klo 17. Kun nurtsi on leikattu: "Hei, tosi kiva!" Sitten antaa miehen siistiä keittiö ilman ilkikurisesti hymyillen, korjaillen ja vitsaillen mukana oloa. Jenni, olet niin ihana ja mukava, mutta itse kyllä olet "osasyyllinen" tuohon äidin rooliin luiskahtamiseesi. Naisten pitäisi antaa miesten touhuta vaan, niin ottavat sitten myös sitä vastuuta hommista.
Mikäs se on tämä Taina ja Matti-kuvio? Miksi on menty ohjelmaan jos on mieli noin lukossa? Yleensä olisi hyvä olla itsetunto kunnossa jo valmiiksi, että pystyy toiselle jotain kaunista antamaan. Sääliksi käy Mattia, ihan kivan oloinen nuori mies näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
TV:n jakso tänään. Anna tuntuu olettavan, että toisen pitäisi olla ajatusten lukija. Me ollaan oman puolison kanssa oltu vuosikymmen yhdessä. Kyllä meidänkin suhteen aikana ollaan käyty paljon keskusteluja siitä, että mitä itse kaipaa ja tarvitsee erilaisissa tilanteissa. Ihan pitkin matkaa. Aluksi tulee jostain paha mieli, ja siihen ratkaisu on keskustella yhdessä rauhallisesti, että näin kävi, ja miten jatkossa saataisiin molempien tarpeet kohdatuksi. Molemmilla osapuolilla on velvollisuus kertoa jos joku hiertää (heti kun mahdollista) ja pyrkiä korjaamaan tilanne, yhteisellä keskustelulla. Noissa keskusteluissa oppii aina toisesta ja tulee läheisemmäksi.
Eli toivon että Anna tajuaisi, että omat tarpeet pitää viestiä. Se että toinen ei heti kohtaa tunteilla toista siten kuin toinen haluaa, ei ole merkki epäsopivuudesta. Vaan siitä, että yhteisiä tapoja olla yhdessä ja kohdata toinen pitää vielä harjoitella.
&
Tulihan se samassa jaksossa myöhemmin. Ehkä et katsonut koko jaksoa?
Olipa taas hirveät biisivalinnat uusimman ennakkojakson taustalla. Mistä noita sieluttomia ja laulutaidottomia mieslaulajia sikiää ja miten ihmeessä ovat onnistuneet saamaan levytyssopparin + soittoaikaa radiossa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä luulen Jennin haluavan muutakin kuin Mäkkärilounasta. Ehkä se oli vain hiukopala ja oikeasti käyvät jossain hyvässä ravintolassa illalla syömässä kokolihapihvit. Kuitenkin 40-v synttäreiltä toivoisi jäävän mieleen elämyksiä, ja Mäkkäri on siihen aika arkinen valinta. Tallinnassa on niin paljon mielenkiintoisempiakin paikkoja vierailla.
Jospa Jyrki yritti nyt säästää ja siksi halusi halpaan pikaruokalaan. Säästämistähän Jenni oli peräänkuuluttanut.
Anna: miten arviot suoritustasi? Mikset kysy enemmän voinnistani? Minä minä minä haluan!
Jyrki: ajaa 135 motarilla.
Kun koko ajan rahasta puhutaan: onkohan nuo palkkiot kovinkin korkeat näillä osallistujilla? Ihan reilusti viisinumeroiset?
Miksi nämä jauhavat tunteistaan (ei siis toisiaan kohtaan vaan ihan omista sisäisistä tunteistaan) jo alusta asti ihan käsittämättömän määrän. Pointti olisi kai tajuta, että on järjestetyssä avioliitossa ja alkaa sen mukaisesti ihan tietoisesti rakentaa parisuhdetta. Ihan luonnollistahan sen on, että tuossa kohtaa mieli seilaa.
Ja jos sitten ilmenisi matkalla, että toinen haluaa parisuhteensa "tiilitalona" ja toinen "puutalona" tai muuten ei synny hyviä tunteita tai syntyy liikaa huonoja tunteita, lopettaa sitten avioliiton.
Vierailija kirjoitti:
Tää Hai ja Anna lähentelee jotain komediaa. Juu lähden kavereiden kans Porvooseen, saat tulla mukaan jos haluat.
Haihan vaan selvästi noudatti sitä kaverinsa antamaa neuvoa. Olivat siis juuri puhuneet Hain tavasta miellyttää ja frendi rohkaisi häntä toimimaan toisin. Että Hai ei koko ajan myötäilisi ja menisi Annan ehdoilla, vaan ilmoittaisi itsevarmasti mitä aikoo seuraavaksi tehdä ja kysyisi haluaako Anna lähteä mukaan. Ja näin Hai heti toimikin. Ilmoitti Porvoon reissusta ja totesi Annalle, että voit halutessasi liittyä joukkoon.
Hai on kyllä diplomaattinen. Näittekö hänen ilmeensä, kun koira hyppi hänen päällään Annan sohvalla? Kesti sen kyllä erittäin hyvin. Itse olisin varmaan ärähtänyt koiralle ja ehkä omistajalleenkin.
Hai on hieman kömpelö naisten kanssa keskustellessaan. Hän yrittää olla huomaavainen ja hienotunteinen, mutta valitettavasti ei vaan oikeasti ymmärrä mitä naiselle voi sanoa ja mitä ei kannata kysyä ainakaan heti alkuvaiheessa tutustumista. Älä koskaan tutustumisvaiheessa edes kiertoilmauksin vihjaa, että naisella on liikaa meikkiä ja hän juo liikaa kahvia.
Ihan törkeän raskaan olonen mimmi tuo Anna. Ihan älyttömistä asioista vetää pultit, niin mietin vaan, että onkohan tolla jotain isompia ongelmia pääkopassa sitten. Tosi usein noilla HIMOurheilijoilla tuntuu olevan jotain happivajetta päässä ja todella huono itsetunto paistaa tuolta kaiken läpi. Ei ihme, et on pitkään ollut sinkkuna. Tuo Taina taas todella sekava ja ei tiiä yhtään mitä haluaa ja eka ajatus tulee, että miksi olet lähtenyt tähän ohjelmaan? Niinku miksi, jos reagoit kaikkeen noin ja haluat vaan omaa tilaa kokoajan. Tosi sekava tyyppi. Parhaat ja heittämällä järkevimmät tyypit on Jenni ja Jyrki! Jenni on oikeasti tosi kaunis, FIKSU ja ihanan aito. Jyrki kans todella asiallinen ja ei varmaan jaksaisikaan kovin pitkään mitään semi raskasta perus mimmiä. Hyvä pari! 🔥
Hai HÄÄYÖNÄ kertoillut hienoista entisistä suhteistaan :'D Luoja mikä palikka.
Olenko ainut jota järkytti kun Jyrki pussasi kummipoikaansa suulle uusimmassa jaksossa? Itse en ikimaailmassa hyväksyisi tommosta asiaa kummisedältä omalle lapselle.
Tai naisten- ja miestenpäivä. Olisi myös kiinnostavaa. Joku miesten saunailta olisi kiva ja naiset jonnekin spa-hoitolaan ja lopuksi takkahuoneeseen kuohuviinin ääreen juttelemaan. Tai kumpikin porukka erikseen patikoimaan ja yöpymään laavulle.