Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
12381/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ja Hain juhannus sujui leppoisasti.

Jennillä ja Jykällä alkaa nousta tummia pilviä taivaalle.

Taina on taas/edelleen ihan solmussa ja itkee 

Vierailija
12382/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa menee. Kivempi hukkua vaa yhteiskuntaa, laitoksia, Orpoa ja kaikkea muuta mielummin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12383/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä luulen Jennin haluavan muutakin kuin Mäkkärilounasta. Ehkä se oli vain hiukopala ja oikeasti käyvät jossain hyvässä ravintolassa illalla syömässä kokolihapihvit. Kuitenkin 40-v synttäreiltä toivoisi jäävän mieleen elämyksiä, ja Mäkkäri on siihen aika arkinen valinta. Tallinnassa on niin paljon mielenkiintoisempiakin paikkoja vierailla

"Kyllä mä luulen Jennin haluavan muutakin kuin Mäkkärilounasta."

Mutta nythän oli kyseessä Jyrkin synttärit, eikä Jennin. Miksi Jyrkin synttäripäivänä pitäisi tehdä tai syödä siellä missä puoliso haluaa? Jenni voi omana syntymäpäivänään mennä omien toiveidensa mukaisesti.

Ja jaksossahan näytettiin vain, että kävivät hamppareilla päiväsaikaan ja ilmeisesti siksi, että piti saada äkkiä jotain selättämään nälkäkiukkua. Emmehän me tiedä menivätkö he illalla jonnekin parempaan ravintolaan syntymäpäiväillalliselle. Oletan, että menivät kyllä.

Vierailija
12384/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva nähdä, että uusimmassa ennakkojaksossa Hai oli selvästi jo rentoutuneempi Retu-koiran seurassa. Leikki innostuneesti ja hakeutui itse silittämään koiraa. 

Vierailija
12385/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tuo on tottumuskysymys. Lapsihan sen määrittää tuollaisessa onko ok vai ei. En itse ainakaan seksualisoisi tollasta suoriltaan. Koska sehän se on ainut mikä tollasessa monille perheille normaaleissa asioissa niin kovasti ihmisiä häiritsee. 

Vierailija
12386/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan ja Hain juhannus sujui leppoisasti.

Jennillä ja Jykällä alkaa nousta tummia pilviä taivaalle.

Taina on taas/edelleen ihan solmussa ja itkee 

Nyt pitäisi tuotannon vapauttaa Taina ja Matti toistensa seurasta. Asiantuntijoiden pitäisi puuttua peliin ja sanoa, että voitte jatkaa eri teillä. Nyt menee jo liian pitkälle tuo ahdistuneisuus, kummallakin  ja ohjelmasta viis! He ovat ihmisiä! 

Vierailija
12387/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taina taisi nyt selittää itseään paremmin. Mies torppasi hänet kahteen otteeseen niin Tainan kiinnostus lopahti. Kaipaisi miestä jonka kanssa on turvallista ja saa olla oma itsensä ilman että saa siitä syytöksiä itseensä.

Häämatkalla mies sanoi että ymmärtää että toinen tarvitsee omaa tilaa, mutta kameroiden poissa ollessa olikin kotiin päästyään sitten ottanut nokkiinsa ja kehitellyt päässään olematonta draamaa. Esitti asian Tainalle sitten tosi tökerösti ja syyllistäen. Tuli sanoneeksi Tainalle ettei tämä varmaan ole ohjelmassa edes oikeista syistä.

Ei kiva ensivaikutelma miehestä jonka kanssa pitäisi elää elämää.

En edelleenkään ymmärrä, miten tuo Matin epäily Tainan motiiveista oli NIIN kamala, että koko turvallisuudentunne ja kaikki romahti. Itse olisin Tainana vastannut tyyliin: "Omasta mielestäni olen tässä oikeista syistä, onpa surullista että sinusta tuntuu että en ole tosissani. Mikä saa sinut ajattelemaan, että olen vain julkisuuden vuoksi tässä?" 

Jos toinen vain torjuu sinut, tuoreen puolison, niin eikö ole aika luonnollista että miettii, miksi toinen edes on mukana?

Vierailija
12388/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hai HÄÄYÖNÄ kertoillut hienoista entisistä suhteistaan :'D Luoja mikä palikka.

No eihän se sillä tavalla hääyö ollut vaan ovat tutustuneet ja kertoneet elämästään. Ehkä siinä on käsitelty esim. syitä tulla ohjelmaan jne.

Vierailija
12389/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusjaksossa Matilla ja Tainalla näytti menevät yllättäen oikein kivasti siellä Repoveden luontopolulla, nuotiopaikalla ja myöhemminn Tainan äidin kotona grillaamassa. Oli huumoria ja kehumista puolin ja toisin. Mutta taas tuli märkä rätti katsojan kasvoille, kun näytettiin seuraavasta jaksosta teaseri. Naisasiantuntija puhuu saaneensa Tainalta huolestuttavan viestin ja pari istuu vastaanotolla, ilmeisesti puhumassa Tainan päätlsestä lopettaa leikki kesken?

Vierailija
12390/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannusjaksossa Jenni puhuu Jyrkistä kuin jostain tukityöllistetystä talonmiehen apupojasta:

" Sitten nurmikon leikkasi ja siisti pihaa. Mielettömän hyvää duunia. Ja nyt jotain pieniä askareita olen antanut hänelle. Hyvin on toteutunut."

Ehdottomasti tämä! Jenni suhtautuu jostain syystä koko ajan hyvin alentavasti Jykän. tähän  se sitten tulee kaatumaan!

Vierailija
12391/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taina taisi nyt selittää itseään paremmin. Mies torppasi hänet kahteen otteeseen niin Tainan kiinnostus lopahti. Kaipaisi miestä jonka kanssa on turvallista ja saa olla oma itsensä ilman että saa siitä syytöksiä itseensä.

Häämatkalla mies sanoi että ymmärtää että toinen tarvitsee omaa tilaa, mutta kameroiden poissa ollessa olikin kotiin päästyään sitten ottanut nokkiinsa ja kehitellyt päässään olematonta draamaa. Esitti asian Tainalle sitten tosi tökerösti ja syyllistäen. Tuli sanoneeksi Tainalle ettei tämä varmaan ole ohjelmassa edes oikeista syistä.

Ei kiva ensivaikutelma miehestä jonka kanssa pitäisi elää elämää.

En edelleenkään ymmärrä, miten tuo Matin epäily Tainan motiiveista oli NIIN kamala, että koko turvallisuudentunne ja kaikki romahti. Itse olisin Tainana vastannut tyyliin: "Omasta mielestäni olen tässä oikeista

Jos toinen vain torjuu sinut, tuoreen puolison, niin eikö ole aika luonnollista että miettii, miksi toinen edes on mukana?

Ovat katsojatkin tuota miettineet - Matti taisi sanoa että Taina on aktiivinen vain kun kamerat ovat paikalla. Toki tästä voi sellaisen johtopäätelmän vetää, että toinen "esittää" parisuhdetta kameroiden vuoksi ja sellainen loukkaa. Miksipä Matin pitäisi yrittää rakentaa sitä suhdetta jos Taina haluaa vain saada kuvaukset päätökseen kunnialla? Olettaisin siis että Taina haluaa päättää kokeilun mutta ei ole valmis käymään keskustelua Matin kanssa tai julkisuudessa, mikä on toki ihan inhimillistä. Kaikki haluaisivat näyttää hyvältä sarjassa.

Vierailija
12392/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna: miten arviot suoritustasi? Mikset kysy enemmän voinnistani? Minä minä minä haluan! 

Jyrki: ajaa 135 motarilla. 

Sinäkö et aja 135 motarilla? Tämä rouva ainakin ajaa :)

Vierailija
12393/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se sillä tavalla hääyö ollut vaan ovat tutustuneet ja kertoneet elämästään. Ehkä siinä on käsitelty esim. syitä tulla ohjelmaan jne.

No mikä hääyö se nyt oli?  :D

Toisilleen tuntemattomien ihmisten eka juttutuokio. 

Vierailija
12394/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taina kyllä sekaisin. Taustalla jotain , mutta mitä.  Ei ole tunteita Mattia kohtaan ja eikä tarvitse olla. Ohjelmaan,  kun on lähtenyt voisi yrittää edes olla toisen kanssa ystävinä. 

Vierailija
12395/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut jota järkytti kun Jyrki pussasi kummipoikaansa suulle uusimmassa jaksossa? Itse en ikimaailmassa hyväksyisi tommosta asiaa kummisedältä omalle lapselle.

Joko se nyt on pedofiilikin palstan asiantuntijoiden mielestä????

Vähän pitää olla vinksahtanut jos ekana tuollaista rupee seksualisoimaan. Se, että ei ole sun perheessä ollut normaalia, ei tee muiden toiminnasta kyseenalaista. Ihmiset on sitten sekasin. 

Vierailija
12396/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannusjaksossa Matilla ja Tainalla näytti menevät yllättäen oikein kivasti siellä Repoveden luontopolulla, nuotiopaikalla ja myöhemminn Tainan äidin kotona grillaamassa. Oli huumoria ja kehumista puolin ja toisin. Mutta taas tuli märkä rätti katsojan kasvoille, kun näytettiin seuraavasta jaksosta teaseri. Naisasiantuntija puhuu saaneensa Tainalta huolestuttavan viestin ja pari istuu vastaanotolla, ilmeisesti puhumassa Tainan päätlsestä lopettaa leikki kesken?

Se olisi oikea ratkaisu. 

Vierailija
12397/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin uuden toteemieläimeni tämän kauden sivuhenkilöistä. Hain luokse juhannuksenviettoon tuli ystävä-/sukulaispariskunta, jolle annettiin ruutuaikaa. Kilistellessä juomia nähtiin kuitenkin vielä yksi piilossa ollut juhannusvieras, Hain ystävä, jolle ei valitettavasti vuorosanoja oltu suotu. Sellainen ihana takatukkainen, stereotypisen koodarin näköinen poika. Enemmän ruutuaikaa hänelle, please :)

Vierailija
12398/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä hääyö se nyt oli?  :D

Toisilleen tuntemattomien ihmisten eka juttutuokio. 

Ihan hyvä veto Hailta. Kyllä ne entiset suhteet aika paljon vaikuttaa tuleviin. Annakin on tuollainen kävelevä avohaava.

Vierailija
12399/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen palikka sielläkin? Olis tarkoitus keskittyä siihen ihmiseen joka sulla siinä edessä on ja vielä positiivisella vireellä, tilannetaju täysin hukassa.

Vierailija
12400/30018 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna: miten arviot suoritustasi? Mikset kysy enemmän voinnistani? Minä minä minä haluan! 

Jyrki: ajaa 135 motarilla. 

Niin, tosiaan nämä kaikki on nähtävissä loputtomiin Katsomossa. 

Ketju on lukittu.