Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
"Älä höpötä. Jos ei ota eteen, ei ota eteen."
Eipä ollut ennen tällaisia ongelmia paitsi satavuotiailla. Nyt nuoret miehet ovat ehdollistaneet ja pilanneet mielensä pokella niin, että vain hyvin tietynlainen nainen, keho, alapää, jopa pyllyreikä on ainoat mitkä saa seisomaan. Surullista.
Älkää uskoko, ei pidä paikkaansa ainakaan mitenkään yleisesti! 😊 Siis ainakaan 3-4-kymppisillä joita ite oon kohdannut, en tiedä toki nuoremmista. Kyllä siinä on paljon muuta myös mukana (tai puuttumassa parin väliltä), jos ei homma toimi. Henkinen yhteys ja kommunikaatio, huumori ym. vaikuttaa yllättävän paljon myös miehillä etenkin pidemmässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"uskonnollinen vakaumus ei tee kenestäkään parempaa ihmistä tai moraalisesti "korkeampaa"."
Ei tietenkään. Mutta jos vakaumus ei näy teoissa, niin on sekin outoa. Jos ei tykkää herutuskuvista, niin miksi ihmeessä itse lähettäisi niitä herutuskuvia?
Kuka täällä on kertonut lähettävänsä herutuskuvia? En ole ainakaan itse tällaista huomannut.
Eikun joku oli sitä mieltä, et vaikka itse toisin sanoo, niin uskovainenkin voi lähettää herutuskuvia koska tämä "ei ole parempi ihminen tai moraalisesti korkeampi".
Vierailija kirjoitti:
Onko jo joku mies-osallistuja uhriutunut?
Ei vielä, mutta eiköhän sitä ole kaikkien osalta luvassa. Varmasti se seksin puute on sellainen, että siitä ainakin tulee sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä, mutta eiköhän sitä ole kaikkien osalta luvassa. Varmasti se seksin puute on sellainen, että siitä ainakin tulee sanomista.
Mistä me tiedämme heidän seksin puutteestaan? Luulen että muilla on, enkä usko että Hai kehtaa asiasta valittaa kaiken kansan kuullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se autonrassaaja aloittanut kiukuttelun jo häämatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se autonrassaaja aloittanut kiukuttelun jo häämatkalla.
Voi ei, siinä taas pari joka oli vaan niin eri maailmoista fyysisesti ja henkisesti Toivottavasti kumpikin on jo löytänyt onnen toisaalta, näin ainakin muistelisin..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä me tiedämme heidän seksin puutteestaan? Luulen että muilla on, enkä usko että Hai kehtaa asiasta valittaa kaiken kansan kuullen.
Jep, tämmöinen spekulaatio menee jo täysin yli hyvän maun rajojen. Mitäs se meille kuuluu! Sitä paitsi joillakin pareilla (puhun siis tämän ohjelman ulkopuolella omasta ja lähipiirin kokemuksista) seksi luistaa paremmin kuin hyvin, mutta melkein mikään muu sitten ei välttämättä sujukaan. Sellainen on kans tosi vaikea tilanne.
Vierailija kirjoitti:
"Kun sanoin "Riian oloinen" niin tarkoitin toki muutakin kuin ulkonäköä. Olemukseen vaikuttaa persoonallisuus eniten ja ulkonäkö vasta seuraavaksi eniten."
Missä olet tutustunut Aleksin tyttiksen luonteeseen ja persoonaan?
Tuosta linkatusta videosta näkyy hänen kehonkieltään ja mukana olevasta tekstistä käy ilmi hänen ajatuksiaan. Jos siitä ei vielä saa käsitystä niin ko. insta-tiliä voi vapaasti selailla lisääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä on nyt pakko kommentoida että Tinderissä, kuten muissakin apeissa / nettideittailusivustoilla, on ihan laidasta laitaan eri ihmisiä edustettuna. Itselle tulee usein tykkäyksiä opettajilta, juristeilta, lääkäreiltä yms. akateemisilta naisilta jotka etsivät vain vakavaa parisuhdetta. Kaikilla on poikkeuksetta esittelytekstissään isona kirjoitettuna että hakevat vain vakavaa eikä kasuaaliseksiä. Ei siinä että kasuaaliseksissä edes olisi mitään vikaa. Mitä tulee kuviin niin hyvin harvoin tulee vastaan jotain klassisia herutuskuvia, feikkiprofiilejä kylläkin ja välillä sellasia sekavia ja huonolaatuisia kuvia jotka otettu oudoista kuvakulmista. Toki onhan siellä myös fitness typyjä jotka esittelevät kroppaansa treenivaatteet päällä salilla (joka on täysin OK). Miksi ei saisi esitellä omaa kehoaan jos haluaa? vastustan puritanismia, varsinkin uskonnollista, kai
Jep, tosi yllättävää että keski-ikää huitelevilla perus-äijillä on muutakin tekemistä lauantaisin, kuin hengailla vauva-palstalla 😂 Voi Morjes.
Ihme nuoleskeleva asenne N45, ei se nyt niin ihmeellinen kommentti ollut. Tuostakin haiskahti sellainen omakehu, että huh: Minua pokailevat pääasiassa lääkärit ja juristit (sillä olenhan miesjoukon valioyksilöitä) Voi yrjö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tämmöinen spekulaatio menee jo täysin yli hyvän maun rajojen. Mitäs se meille kuuluu! Sitä paitsi joillakin pareilla (puhun siis tämän ohjelman ulkopuolella omasta ja lähipiirin kokemuksista) seksi luistaa paremmin kuin hyvin, mutta melkein mikään muu sitten ei välttämättä sujukaan. Sellainen on kans tosi vaikea tilanne.
Se kuuluu kun nämä miehet itse aiheesta tulevat jossain vaiheessa ohjelmaa sanomaan. Aina on joku, joka on avautunut suoraan tai epäsuorasti, ettei seksiä tai minkäänlaista läheisyyttä ole. Ja kyllä se meille kuuluu, se on osa tuota formaattia, vaikkakin taustalla ja varmasti usein syy eroon.
Täähän ei ole mikään Riia palsta eikä suinkaan Tinder. Tympii.
Vierailija kirjoitti:
Täähän ei ole mikään Riia palsta eikä suinkaan Tinder. Tympii.
No käypä välillä haukkaamassa raitista ilmaa ja katsele miltä se oikea maailma ympärillä näyttää! Kyllä se siitä!
Mikä on tilanne Riian kohdalla, mites Aleksin kohdalla? Onko tietoja?
Koronavuosien kausilta kaipaan erästä asiaa:
Häämatkat voisi mieluummin suuntautua Suomeen. Eiköhän aika moni yrittäjä antaisi pientä korvausta vastaan käyttöön luksusmajoituskohteensa, kun saa telkkarinäkyvyyttä. Ja jotkut paikalliset yrittäjät varmaan tarjoaisivat näkyvyyttä vastaan luontoaktiiviteetteja yms tekemistä. Mieluummin minä katselisin sitä suomalaista kesäluontoa kuin näitä ö-luokan häämatkakohteita, joita viime kausilla on ollut. Plus kun ei menisi matkabudjettia siihen kuvausryhmän roudaamiseen ulkomaille, niin saattaisi jäädä häämatkabudjettiin enemmän rahaa.
Suomikohteet oli tylsääkin tylsempiä. Vähäiset aktiviteetit kaikkien tiedossa. Hinnat varmasti samat tai jopa korkeammat kuin ulkomaan kohteissa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, tosi yllättävää että keski-ikää huitelevilla perus-äijillä on muutakin tekemistä lauantaisin, kuin hengailla vauva-palstalla 😂 Voi Morjes.
Ihme nuoleskeleva asenne N45, ei se nyt niin ihmeellinen kommentti ollut. Tuostakin haiskahti sellainen omakehu, että huh: Minua pokailevat pääasiassa lääkärit ja juristit (sillä olenhan miesjoukon valioyksilöitä) Voi yrjö.
Tulipa sieltä vahvat reaktiot ihan tavalliseen, myönteiseen kommenttiin.
Mielenkiintoinen yksityiskohta, kun olen käynyt vilkuilemassa aiempiakin kausia muistin virkistämiseksi:
Yksi varma eron merkki on se, jos jo heti suhteen alkupuolella toinen osapuoli kieltäytyy fyysisestä läheisyydestä. Enkä nyt tarkoita mitään seksiä, vaan ihan halailua, suukottelua ja lähekkäin istumista. Toinen ei selvästi kiinnosta parisuhdemielessä, jos läheisyydestä kieltäydytään. Syyksi voi toki aina sanoa mitä tahansa, mutta se läheisyyden puuttuminen jo alkuvaiheessa povaa aina huonoa.
Ahdistuskaan ei ole syy. Sarjan historiassa on ollut ahdistuneita naisia, mutta ovat ahdistuksestaan huolimatta antaneet tuoreen puolison olla tukena, lohduttaa ja pitää lähellä. Nämä parit ovatkin jatkaneet yhdessä, vaikka alku on ollut kivikkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen yksityiskohta, kun olen käynyt vilkuilemassa aiempiakin kausia muistin virkistämiseksi:
Yksi varma eron merkki on se, jos jo heti suhteen alkupuolella toinen osapuoli kieltäytyy fyysisestä läheisyydestä. Enkä nyt tarkoita mitään seksiä, vaan ihan halailua, suukottelua ja lähekkäin istumista. Toinen ei selvästi kiinnosta parisuhdemielessä, jos läheisyydestä kieltäydytään. Syyksi voi toki aina sanoa mitä tahansa, mutta se läheisyyden puuttuminen jo alkuvaiheessa povaa aina huonoa.
Ahdistuskaan ei ole syy. Sarjan historiassa on ollut ahdistuneita naisia, mutta ovat ahdistuksestaan huolimatta antaneet tuoreen puolison olla tukena, lohduttaa ja pitää lähellä. Nämä parit ovatkin jatkaneet yhdessä, vaikka alku on ollut kivikkoinen.
Tällä logiikalla Anna ja Hai eroavat varmasti, kun eivät ole hääpäivän jälkeen tainneet olla lainkaan fyysisessä kontaktissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommi:
"Hän kertoo kaipaavansa lattialla patjalla nukkumista, koska silloin nousuja ja laskeutumisia tuli vielä enemmän.
Kodissa täytyy pystyä tekemään asioita, joista tulee hyvä olo. Terveys on minulle tärkeämpi arvo kuin huonekalu."
Vähän omanlaistaan fanaattisuutta hänelläkin. Ja kuka on sitä mieltä, että huonekalu on tärkeämpi kuin terveys? Hän luulee tietävänsä, kuinka kaikki muut on pinnallisia materian palvojia, lievää ahdasmielisyyttä ja tuomitsevaisuutta.
Ei tuolla Tommilla ole mitään varaa arvostella muiden ihmisten arvoja, kun oma avioliitto lässähti omaan pinnallisuuteensa ja ulkonäkömieltymyksiinsä. Ei suostunut katsomaan pintaa syvemmälle ja selkeästi yliarvioi omaa ulkonäköään, tyyliään ja viehättävyyttään naisten silmissä. Oli hyvä
Minäkin epäilen että Tommi ei vaan viehättynyt Juudithista seksuaalisesti vaikka muuten hyvä tyyppi olikin
Jep. Ja sitten vielä syytetään naisia, vaikka on ihan itse aiheutettu potenssi-ongelma.