Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Ensin sanot, että Jyrki "ehkä on, ehkä ei" myyjän palkan varassa.
Lopussa toteat, että hän on valmis osallistumaan hankintoihin vain myyjän palkan osalta.
Et vaikuta tolkun ihmiseltä.
Kiitos jatkokysymyksestä! Lainan saamiseenhan tarvitaan vakituinen työ. Jyrkillä se on myyjän työ, ja laina siis laskettaisiin noihin isompiin hankintoihin, eli asuntoon, sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Jennin kannattaa pysyä pois keskustelupalstoilta. Hän ei ymmärrä itse että ihmiset suhtautuvat häneen kuinntv-hahmoon koska hän on sitä. Jokainen tajuaa että tv on viihdettä ja vain miniosuus päätyy ohjelmiin.
Kannattaa pitää mediahiljaisuutta ja vetäytyä julkisuudesta. Terapiaan voi mennä juttelemaan julkisuus on iso virhe varsinkin jos se on negatiivista. Se vain kasvaa. Ainoastaan se että itse pysyy pois, auttaa asiaan.
Matchaus oli epäsopiva ja ne 3 "ammattilaista" valitsi hyvin ulkonäöllisesti suloisen vauvamaisia miehiä ohjelmaan. Harvalle naiselle on kuitenkaan feminiininen mies mikään match. Ei pahalla. Tän keskustelun voisi sulkea.
Jos Jenni on lukenut koko ketjun, niin herää kysymys: Vaikuttiko kommentoinnit loppupäätökseen? Vai milloin se päätösjakso kuvattiin? Miellyttäjä Jenni on saattanut haluta yleisön hyväksyntää.
Sovitaanko niin, että huonenna kaikki kynnelle kykenevät av-mammat jalkautuvat kauppoihin, pankkeihin ja vakuutusyhtiöihin kailottamaan "miksi ette ole kouluttautuneet enempää"
Muistakaa kysyä myös vartijoilta ja bussikuskeilta.
Koska tehän olette niitä parempia ihmisiä; maistereita ja tohtoreita.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ensin sanot, että Jyrki "ehkä on, ehkä ei" myyjän palkan varassa.
Lopussa toteat, että hän on valmis osallistumaan hankintoihin vain myyjän palkan osalta.
Et vaikuta tolkun ihmiseltä.
Kiitos jatkokysymyksestä! Lainan saamiseenhan tarvitaan vakituinen työ. Jyrkillä se on myyjän työ, ja laina siis laskettaisiin noihin isompiin hankintoihin, eli asuntoon, sen mukaan.
Osa-aikasen myyjän tuloilla ei kyllä lainaa saa. No ehkä sen verran että Karhuvuoren kurjimmasta taloyhtiöstä yksiön mut siinäpä se olis.
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko niin, että huonenna kaikki kynnelle kykenevät av-mammat jalkautuvat kauppoihin, pankkeihin ja vakuutusyhtiöihin kailottamaan "miksi ette ole kouluttautuneet enempää"
😂😂😂
Pankeissa ja vakuutusyhtiöissä on vain vaarana törmäillä lähinnä tradenomeihin.
Kylläpä on sakeaa arvostelua Iltalehden kommenteissa. Toivottavasti Jenni lukee niitä ajatuksella. Kun kerran lukee niitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten Jyrki vastaa kuvaa perinteisestä miehestä? Millaiset ne perinteiset roolit oli, mitä hän kaipasi?
Osaisko joku kertoa.
Mä olen katsellut viime vuoden ETA jaksoja ja mä en vieläkään ymmärrä, miksi Julia ei ihastunut Waltteriin ja miksi Riia ei ihastunut Aleksiin. Waltteri ja Aleksi ovat kuitenkin niin mahtavia miehiä. Julia vaan ahdistui Waltterin seurassa ja Riia ei ihastunut Aleksiin ja heillä oli jotain ihme "konflikteja" joiden syy jäi hieman epäselväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä tuntuu olevan se harha, että jos joku on julkisuudesta jollain tavalla tuttu, hän on myös rikas. Esim juuri tämä Jennin isä-Muurinen. Onko joku tietoinen, näyttävätkö vaikkapa verotiedot mittavaa varallisuutta? Vai ollaanko taas sorruttu samaan ajatusharhaan: julkkis = varakas?
Ps. En kyllä tiedä, voiko Jennin isää sanoa julkkikseksi. Ainakaan itse en ollut koskaan kuullut hänestä ennen Ensitreffejä.
Onhan hän iltapulujen verotiedoissa paistatellut. Muistaakseni varsin mukavin tuloin.
Jos Jenni nyt haluaa, voin minä uskoa senkin, että kitsailta vanhemmilta ei ole tippunut pennin hyrrää. Itse on elämänsä rahoittanut pienestä pitäen, ensin mansikkapellolla ja mainoslehtisiä jakaen. Siitä kovalla työllä edennyt ilman mahdollisuutta ammattikoulua enempään opiskeluun rahatilanteensa takia. Vähän
Hän oli lapsenakin "kova säästämään". Kysymys on mistä säästi? Saiko lapsilisät tililleen kun täytti 18v? 90% ihmisistä ne kuluu lapsen menoihin.
Saahan moni lapsi viikkorahaa. Jotkut saavat kotiaskareiden tekemisestä. Toiset hyvistä koulunumeroista. Joskus voi tulla sukulaisilta jotakin. Ehkä Jenni ei heti rientänyt karkkiostoksille, vaan pisti rahat säästöpossuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Jyrki vastaa kuvaa perinteisestä miehestä? Millaiset ne perinteiset roolit oli, mitä hän kaipasi?
Osaisko joku kertoa.
Ei vastaa sitä kuvaa. Jyrki haluaa jotakin, mitä itse ei ole koskaan saanut. Siinäpä se. Terapiaan tai jonnekin joutaa molemmat.
Olin Ifin asiakas ja katselin uutta vakuutusta. Hetken päästä minulle soittikin mikä lie puhelinaspa, kuten Jennikin on. Hän osasi vastata niihin kysymyksiin, jotka itsekin olin löytänyt netistä. Hakemus meni käsittelyyn ja siinä pyydettiin lupaa käsitellä hakemus automaattisesti (keinoäly?)
Onneksi kilpailutin vakuutukset ja sain toisesta yhtiöstä asiantuntijan langanpäähän ja vaihdoin yhtiötä.
Onneksi. Koska nyt olisi pakko lähteä Ifiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle meistä olisi ok jos itselle olisi tullut ero ja vanhemmat, ystävät tai kuka vaan alkaisi jankuttaa että kyllä teidän nyt pitää vielä yrittää! Kyllä siinä parisuhteessa oleva itse tietää onko se sitä mitä parisuhteelta haluaa, turha siinä on muiden alkaa sekaantumaan siihen asiaan. Jos joku asia alkaa ärsyttänään tai ei toimi niin silloin siitä voi tulla yllättävän iso este suurille tunteille, kokemusta on.
Älkää siis tuomitko eroista näitä ohjelman henkilöitä, tuo on muutenkin kova kokemus avata omaa elämäänsä kaikkien nähtäväksi.
En ole nähnyt yhtäkään kommenttia, jossa oltaisiin sitä mieltä että näiden olisi pitänyt yrittää yhdessä. Ehkä niitä silti on, mutta ei millään pilvin pimein.
Voi kun toi Jenni ymmärtäisi jo rauhoittua!
Katkeruus ei kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jenni ei ole kouluttautunut enempää?
Miksi olisi pitänyt?
Hänellä on työpaikka, josta ilmeisesti tykkää.
Eivät kaikki voi olla ajateemisia - tuskin olet itsekään...
Hänellä on työpaikka
Suurin osa suomalaisista aikuisista on ehtinyt olla tilanteessa, jossa on ollut työpaikka, mutta ei ole enää.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Meillä on kaupoissa aika paljon kyllä töissä juuri opiskelijoita, eli niitä, jotka pyrkivät kouluttautumaan enemmän. Eihän osa-aikaisen myyjän palkalla täällä elä, eli myyjän hommat sopii lähinnä lisätienestien hankkimiseen. Pankeissa ja vakuutusyhtiöissä taitaa olla tradenomeja enimmät nykyään. Bussikuskeja on hyvin monella taustalla (tunnen bussikuskiksi vaihtaneen luokanopettajan), ja ennen muuta etnisellä. Ulkomainen tutkinto ei ole Suomessa kelvannut.
Mutta joo, taisi taas mennä ihon alle jollakulla... Siitähän ei ollut kysymys, mikä Jennin koulutustaso on. On ihan ok olla peruskoulupohjainen merkonomi, vaikka se ei kovin hyvin työllistävä tutkinto olekaan.
Kysymys on ennen muuta siitä, että Jenni olettaa, että kaikki tekevät samanlaisia valintoja samoilla perusteilla kuin hän.
Ja toiseksi kyllä ihmettelen, että jos on niin turvallisuushakuinen kuin Jenni, ja ennen muuta taloudellinen turvallisuus on tärkeää, kannattaisi kyllä kouluttautua enemmän. Jos elää Jyrkin tapaan luottaen, että kyllä elämä (tai Kela) kantaa, silloin olisi ymmärrettävämpää, että jättäytyy hyvin lyhyen koulutuksen varaan.
Näin rumaa eroa ei ole aiemmin ollutkaan
Jopa Tuulan Miika ja Napakymppi Heidi alkavat vaikuttaa ihan fiksuilta. Ja kaaso Matti rehdiltä mieheltä.
Erityisesti nyt iso plussa Jyrkille, kun ei lähde tuohon mukaan.
Vielähän se Jenni hyvin ehtii opiskella, jos näkee aiheelliseksi. Helpottaa jatko-opintojakin, kun on raha-asiat kunnossa.
Jyrki kun olisi kuvannollisesti lyönyt nyrkkiä pöytään ja kertonut mihin grilli laitetaan, olisi senpäiväinen show ollut tulilla. Että onnea siihen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jyrki nyt myyjän palkan varassa?
Mihin hän tuhlasi aiemmat kahden duunin ansiot?
Onko hänellä aikomustakaan hankkia opettajan pätevyys?
Miksi ylipäänsä käytti viisi vuotta opintoihin, joista ei ole hyötyä?
Miksi hän valehteli olevansa luokanopettaja?
Miksi hän sysää koko syyn erosta Jennin harteille, vaikka tietää, mistä oli kysymys?
Miksi aiemmat suhteet ovat kariutuneet, eikä yksikään viimeisen vuosikymmenen treffeistä ole johtanut pidemmälle?
Miksi hän kuvitt
Ja niin edelleen. Halusitko tehdä listan useimmin kysytyistä kysymyksistä? Vai ihanko itse keksit kysyä? Niin että kukaan muu ei olisi kysynyt samoja juttuja noin 700 kertaa?
Kylläpä on sakeaa kommentointia ton iltalehden haastattelun perässä. Toivottavasti Jenni lukisi niitä ihan ajatuksella.