Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Jos seksi sujuu on intohimoa molemmin puolin - muut asiat suttaantuu yleensä jotenkin.
Turhaa ylianalysointia kaikilla pareilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä tuntuu olevan se harha, että jos joku on julkisuudesta jollain tavalla tuttu, hän on myös rikas. Esim juuri tämä Jennin isä-Muurinen. Onko joku tietoinen, näyttävätkö vaikkapa verotiedot mittavaa varallisuutta? Vai ollaanko taas sorruttu samaan ajatusharhaan: julkkis = varakas?
Ps. En kyllä tiedä, voiko Jennin isää sanoa julkkikseksi. Ainakaan itse en ollut koskaan kuullut hänestä ennen Ensitreffejä.
Onhan hän iltapulujen verotiedoissa paistatellut. Muistaakseni varsin mukavin tuloin.
Jos Jenni nyt haluaa, voin minä uskoa senkin, että kitsailta vanhemmilta ei ole tippunut pennin hyrrää. Itse on elämänsä rahoittanut pienestä pitäen, ensin mansikkapellolla ja mainoslehtisiä jakaen. Siitä kovalla työllä edennyt ilman mahdollisuutta ammattikoulua enempään opiskeluun rahatilanteensa takia. Vähän erikoiseen valoon se asettaa kyllä vanhemmat, mutta kyllähän sellaisiakin olemassa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärtäsin ton erilaista taustoista vouhkamisen, jos kyse ois 20-30 -vuotiaista ihmisistä, mut Jykä on nelikymppinen ukko. Ei. Nelikymppisen. Persaukisuutta. Perustella. Köyhällä. Lapsuudella.
Hankkikaa jo hoitoa tähän #persaukisuus pakkomielteeseenne.
Onko Jyrki nyt myyjän palkan varassa?
Mihin hän tuhlasi aiemmat kahden duunin ansiot?
Onko hänellä aikomustakaan hankkia opettajan pätevyys?
Miksi ylipäänsä käytti viisi vuotta opintoihin, joista ei ole hyötyä?
Miksi hän valehteli olevansa luokanopettaja?
Miksi hän sysää koko syyn erosta Jennin harteille, vaikka tietää, mistä oli kysymys?
Miksi aiemmat suhteet ovat kariutuneet, eikä yksikään viimeisen vuosikymmenen treffeistä ole johtanut pidemmälle?
Miksi hän kuvittelee, että voi sanella avioliiton ehdot: ei autoa, ei asuntoa, ei matkustelua?
Kuinka moni on oikeasti valinnut elämänkumppaninsa "järjellä"?
Oma mies oli ärsyttävä ja erilaiset arvot. Intohimo oli vaan niin kovaa meidän välillä, että muut asiat saatiin "sovitettua".
Yhdessä 20 vuotta ja 2 lasta. Vieläkin toi ukko ärsyttää mua, mutta on se kuitenkin myös ihana.
Vierailija kirjoitti:
Tosi törkeä tuo Jennin tän päivänen avautuminen mm siitä että Jyrki jatkoi viestittelyä ja tajusi vihdoin syksyllä pyynnöstä lopettaa. Tuollanen kokemus takana heillä ja Jenni ei enää halunnut kuulla Jyrkistä mitään. Niin ala-arvosta tuollasia kommentteja antaa, Jyrki tuntui kyllä monella tavalla olevan jotenkin se aikuisempi.
Näin hän pysyy julkisuudessa. Sattumoisin juttuun oli lisätty useita rintavi...edustavia kuvia. Näin saa jatkettua julkisuuttaan ja samalla ilmaista treffi-ilmoitusta kaikille valmiille paketeille.
"Rakas joulupukki, toivon valmista ja kovaa pakettia. Sellaista joka lyö tarvittaessa käden per****lleni tai ainakin pöytään."
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/32310348-ec7e-47ca-af7e-32e53e…
Jennin - ja pikkuisen Jyrkinkin- haastattelu.
Iltalehden kommentoijat taisivat olla aika kyllästyneitä näihin avautumisiin. Taas tuli uutta negaa Jyrkistä. Jyrki teki fiksusti kun ei kommentoinut muuta kuin hyvän joulun toivotukset.
Vierailija kirjoitti:
Tosi törkeä tuo Jennin tän päivänen avautuminen mm siitä että Jyrki jatkoi viestittelyä ja tajusi vihdoin syksyllä pyynnöstä lopettaa. Tuollanen kokemus takana heillä ja Jenni ei enää halunnut kuulla Jyrkistä mitään. Niin ala-arvosta tuollasia kommentteja antaa, Jyrki tuntui kyllä monella tavalla olevan jotenkin se aikuisempi.
Äläpä. Koko ohjelman nähtyään tuskin olisi ollut mitään pelkoa Jyrkin viestittelyistä. Kunhan nyt omissa haaveissaan luulee toisen jääneen jotenkin haikailemaan perään. Suosittelisin minäkin itsensä hoitamista kuntoon ennen seuraavaan suhteeseen hyppäämistä, mutta jotenkin aavistan, että mahdollisimman pian on pakko esitellä uusi ihana rakas. Siis niin paljon ihanampi kuin yksikään edellinen viritelmä, juuri kun melkein ei enää uskonut rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä tuntuu olevan se harha, että jos joku on julkisuudesta jollain tavalla tuttu, hän on myös rikas. Esim juuri tämä Jennin isä-Muurinen. Onko joku tietoinen, näyttävätkö vaikkapa verotiedot mittavaa varallisuutta? Vai ollaanko taas sorruttu samaan ajatusharhaan: julkkis = varakas?
Ps. En kyllä tiedä, voiko Jennin isää sanoa julkkikseksi. Ainakaan itse en ollut koskaan kuullut hänestä ennen Ensitreffejä.
Onhan hän iltapulujen verotiedoissa paistatellut. Muistaakseni varsin mukavin tuloin.
Jos Jenni nyt haluaa, voin minä uskoa senkin, että kitsailta vanhemmilta ei ole tippunut pennin hyrrää. Itse on elämänsä rahoittanut pienestä pitäen, ensin mansikkapellolla ja mainoslehtisiä jakaen. Siitä kovalla työllä edennyt ilman mahdollisuutta ammattikoulua enempään opiskeluun rahatilanteensa takia. Vähän erikoiseen valoon se asettaa kyllä vanhemmat, mutta
On sinullakin huolen aiheet ja harhat.
Jatkuvasti puhutaan, että lukiokoulutus on yliarvostettua ja kaikki toisen asteen koulutus samanarvoista, mutta ketjussa riittää kansakoulupohjalta länkyttäviä mummeleita.
Jyrki on tietysti parempi ihminen: 40-vuotias, eikä ole rahoittanut elämäänsä vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärtäsin ton erilaista taustoista vouhkamisen, jos kyse ois 20-30 -vuotiaista ihmisistä, mut Jykä on nelikymppinen ukko. Ei. Nelikymppisen. Persaukisuutta. Perustella. Köyhällä. Lapsuudella.
Hankkikaa jo hoitoa tähän #persaukisuus pakkomielteeseenne.
Onko Jyrki nyt myyjän palkan varassa?
Mihin hän tuhlasi aiemmat kahden duunin ansiot?
Onko hänellä aikomustakaan hankkia opettajan pätevyys?
Miksi ylipäänsä käytti viisi vuotta opintoihin, joista ei ole hyötyä?
Miksi hän valehteli olevansa luokanopettaja?
Miksi hän sysää koko syyn erosta Jennin harteille, vaikka tietää, mistä oli kysymys?
Miksi aiemmat suhteet ovat kariutuneet, eikä yksikään viimeisen vuosikymmenen treffeistä ole johtanut pidemmälle?
Miksi hän kuvitt
Erittäin hyviä kysymyksiä.
Lisäksi kysyisin:
Perinteisen miehen määritelmää
ja sitä, miten tässä massatyöttömyyden ajassa kävisi, jos hän menettäisi osa-aikaisen myyjän työnsäkin? Urheilukaupatkin on nyt ahdingossa alv-korotusten, ostovoiman supistimisen ja kulutuksen karsimisen ristipaineessa. Työttömyysrahaa ja toimeentulotukea kai sitä saa, kun ei omista kuin jalkapallo fanituotteita ja liian pieniä urheilupaitoja. Tuohon soppaan vielä lapsia pitäs tehdä...
Miksi Jenni haluaa miehen, joka lyö nyrkkiä pöytään?
Liittyykö tämän niihin SM-leikkeihin, joitin Jenni vihjaisi?
Tuossa tämän päivän IL:n haastattelussa Jenni sanoo:
"Ja edelleen pätee lause, että haluan jonkun, joka laittaa nyrkkiä pöytään. Saan sitten ihailla vieressä, Jenni nauraa."
Jenni taitaa taloudellisen menestyksen ohella ihailla tosiaan miestä, joka kovakouraisestikin näyttää naiselle kaapin paikan. Hakee jotain "isällistä kuria". Tämä mitä ilmeisemmin on myös tökkinyt Jyrkin suhteen, sillä tuntuu väheksyvän itkeviä, tunteensa ja haavoittuvuutensa näyttäviä miehiä - pitää sellaista pehmeänä ja epämiehekkäänä.
No, elämänkokemukset opettavat. Minä itse olen kokenut väkivaltaisen parisuhteen, enkä todellakaan katso ylöspäin machoilevaa miestä. Oman kokemukseni jälkeen säpsähdän kaikenlaista "miehistä" elettä, missä lyödään nyrkkiä pöytään. Karskiudessa ja kovaotteisuudessa (ja naisen komentelussa) ei ole oikeasti mitään miehekästä. Oman traumaattisen suhteeni jälkeen olen arvostanut entistä enemmän ns. pehmeitä miehiä, miehiä, jotka uskaltavat näyttää herkkyytensä. Tunteiden näyttäminen on rohkeaa ja vahvuutta. Etenkin miehellä, sillä heidät perinteisesti halutaan lukita kovan kuoren sisään.
Kiitos kysymyksistä!
Onko Jyrki nyt myyjän palkan varassa? Ehkä, ehkä ei.
Mihin hän tuhlasi aiemmat kahden duunin ansiot? Ehkä ruokaan, ehkä humputteluun, harrastuksiin, deitteihin, kummilapsiin, matkoihin, siivouspalveluun tai johonkin. Vaihtoehtoja piisaa, vastausta emme tiedä.
Onko hänellä aikomustakaan hankkia opettajan pätevyys? Yhden haastattelun mukaan on.
Miksi ylipäänsä käytti viisi vuotta opintoihin, joista ei ole hyötyä? On niistä se hyöty ollut, että on saanut opettajan sijaisuuksia. Ei niitä anneta kenelle tahansa, vaikka av:lla niin osa luuleekin.
Miksi hän valehteli olevansa luokanopettaja? Hän on ilmeisesti tehnyt myös luokanopettajan sijaisuuksia. Eli työskentelee luokanopettajana. Tätä voidaan väännellä eri lähteissä eri malliin, mutta itse pointin suhteen ei mielestäni valehtele.
Miksi hän sysää koko syyn erosta Jennin harteille, vaikka tietää, mistä oli kysymys? Jenni halusi erota. (Mikä oli oikea päätös!)
Miksi aiemmat suhteet ovat kariutuneet, eikä yksikään viimeisen vuosikymmenen treffeistä ole johtanut pidemmälle? Emme tiedä tätäkään, mutta arvaan että se liittyy aiempiin kokemuksiin siitä, että on "saanut siipeensä". Eli luottamuspula. Tai sitten naisia on harmittanut ne kalsarit lattialla.
Miksi hän kuvittelee, että voi sanella avioliiton ehdot: ei autoa, ei asuntoa, ei matkustelua? Ei hän Jenniltä autoa tai asuntoa ollut viemässä. Itsekin oli valmis hankintoihin osallistumaan, mutta tällä hetkellä vain myyjän tulojen osalta. Matkoja ei voinut ostaa extempore, vaan niihin hänen piti varautua säästämällä rahaa ensin.
Jäikö joku vielä mietityttämään, vastaan mielelläni!
Eikö Jenni ole aiemmin kertonut, että eivät olleet eron jälkeen enää yhteydessä? Nyt kuitenkin sanoi Jyrkin pommittaneen viestein koko kesän. Toisessa haastattelussa sanoi ostaneensa ensiasunnon 18-vuotiaana, nyt tässä vasta vuotta myöhemmin. Ei tämä haastattelu ainakaan mitään selventänyt.
Jyrkiltä hyvät kommentit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jenni nyt haluaa, voin minä uskoa senkin, että kitsailta vanhemmilta ei ole tippunut pennin hyrrää. Itse on elämänsä rahoittanut pienestä pitäen, ensin mansikkapellolla ja mainoslehtisiä jakaen. Siitä kovalla työllä edennyt ilman mahdollisuutta ammattikoulua enempään opiskeluun rahatilanteensa takia. Vähän erikoiseen valoon se asettaa kyllä vanhemmat, mutta
Hän oli lapsenakin "kova säästämään". Kysymys on mistä säästi? Saiko lapsilisät tililleen kun täytti 18v? 90% ihmisistä ne kuluu lapsen menoihin.
Jenni kertoo tuossa haastattelussa, ettei ollut katsonut yhtään Ensitreffit-kautta. Olisi ehkä kannattanut katsoa. Toivoisin, että niiden katsominen ja analysointi olisi pääsyvaatimuksena osallistujaksi. Tietäisi paremmin, mihin on ryhtymässä.
Jennin toiveet miehelle on kovin ristiriitaiset. Ihan tavallinen riittää, mutta "mielellään samalla tasolla elämässä, ettei hänellä olisi esimerkiksi opinnot kesken tai että hän olisi työpaikkojen välissä". Ja sitten toisaalta vakituinen työpaikka ei olekaan vaatimus, kun omalla isälläkään ei koskaan ole sellaista ollut.
Eli pätkäduunari kelpaa, mutta ei saa juuri suhteen alussa olla pätkä päättynyt ja seuraava hakusessa? Ja nykyään on kyllä ihan tavallista, että opiskellaan myöhemmällä iällä toinen ja vielä kolmaskin tutkinto, eli ei se maailmaa kaada jos on jotkin opinnot meneillään. Ajatteleeko Jenni tosiaan, että elämä menee niin suoraviivaisesti, että ensin opiskellaan ja sitten mennään töihin ja hankitaan asunto ja auto, ja kun on ne, voi hankkia puolison ja lapsia?
" Opin, että jos ihmissuhteessa tulee huonoja fiiliksiä, niitä ei saa purkaa toiseen ihmiseen. Mieluummin vetäydy yksin rauhoittumaan, hän jatkaa"
Iltalehden haastattelu ^
Jumankekka! Eikös hän juuri moittinut Jyrkiä, ettei sen kanssa voi puhua, kun se lähtee pois. Nyt hän on itte oppinut vetäytymään yksin rauhoittumaan.
Siis kun Jyrki tekee sen, se on väärin ja hyvä peruste erolle. Kun Jenni tekee niin, se hieno uusi oppi ja hyvä juttu.
Eikö Jenni yhtään näe omaa käytöstään?
Hei sä Jyrkiin ihastunut, voit laittaa sille viestiä jyca84 instagramissa Jennin solvaamisen sijaan. Eiköhän se sut kelpuuta kalsareitaan pesemään ja rahoja vippaamaan.
Jenni sai varmaan pitää ne seksilelut, kun oli niin innoissaan. Ja tulee nyt sinkkuna taas tarpeeseen. Senhän näkee naamasta, jos lakkaa saamasta.
Ja tuo omilla rahoilla on just toi perinteinen että jonkun tilille/tileille laittamat rahat on omia ja sitä rataa. Mutta Jenni pliis, anna jo olla.