Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Satuin muutaman jakson ohjelmaa katsomaan ja se varsinainen pointti oli siinä, että Jyrki haaveili omistusasunnoista, mökeistä, matkoista jne - mutta raha vaan ei pysynyt lompakossa. Sitä ei avattu mihin raha sitten meni, mutta silmämääräisesti sanoisin ettei ainakaan elintasoon.
Mielestäni ihan tavanomaisia vaatimuksia parisuhteelle ja turvallisuudentunteelle Mursulta. Lisäksi miehen uhriutuminen aiheen tiimoilta tuskin lisäsi luottamusta parisuhteeseen.
Lienee se ensimmäinen parisuhde neuvo meille kaikille miehille, pidä oma paketti kasassa. Ei me tässä ehkä ihan tasa-arvoisessa asemassa olla, mutta yleisesti ottaen miehen tehtävä on ennemmin tuoda turvaa kuin horjuttaa sitä. Toki tuo se nainenkin miehelle turvaa, mutta ehkä hieman erilaista ja enemmän emotionaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvisikö se jo, miksi Pappa Muurinen soitteli päivittäin häämatkalle?
Lapsi lähti täysin tuntemattoman tyypin kanssa reissuun, ei kovin turvallista - siksi.
ja kameramiehen
Jos Jenni olisi ilmoittanut päätösjaksossa, ettei halua jatkaa. Heistä olisi jäänyt kuva ihan mukavasta parista. Harmi vaan kun ero tuli. Sitten homma olisi unohdettu.
Näinhän Juuditin Tommi teki. Sanoi asiantuntijoiden edessä, ettei halua jatkaa ja Juudit pillahti lohduttomaan itkuun. Koskettava hetki. Toimia ei ymmärretty mutta Juudit sai oikeutetusti myötätuntoa. Kumpikaan ei heitellyt lokaa perään. Juutkin varoi sanomasta mitään pahasti podcastissan.
He hoitivat homman niin hyvin kuin se oli mahdollista. Se on sydämensivistystä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä tuntuu olevan se harha, että jos joku on julkisuudesta jollain tavalla tuttu, hän on myös rikas. Esim juuri tämä Jennin isä-Muurinen. Onko joku tietoinen, näyttävätkö vaikkapa verotiedot mittavaa varallisuutta? Vai ollaanko taas sorruttu samaan ajatusharhaan: julkkis = varakas?
Ps. En kyllä tiedä, voiko Jennin isää sanoa julkkikseksi. Ainakaan itse en ollut koskaan kuullut hänestä ennen Ensitreffejä.
Onhan hän iltapulujen verotiedoissa paistatellut. Muistaakseni varsin mukavin tuloin.
Jos Jenni nyt haluaa, voin minä uskoa senkin, että kitsailta vanhemmilta ei ole tippunut pennin hyrrää. Itse on elämänsä rahoittanut pienestä pitäen, ensin mansikkapellolla ja mainoslehtisiä jakaen. Siitä kovalla työllä edennyt ilman mahdollisuutta ammattikoulua e
Mun broidi valehtelematta säästi 70% viikkorahoistaan ajalla 7v-16v. Toki dokasi sitten kaikki menemään kun löysi keskioluen ilot.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki oli ja meni. Jenni saa nyt vapaasti valita unelmiensa miehen. Jyrkille vinkki, elämä jatkuu älä jää märehtimään vanhoja ja mene baariin iskemään muijia. Jouluksi kissa kainaloon.
Jennihän se on joka märehtii. Ei Jyrki.
Jyrki nousi tilanteen yläpuolelle, eikä edes kommentoinut.
Kultalusikka suussa
Jenni on saanut vanhemmiltaan vankan talouskasvatuksen. Hän osti ensimmäisen omistusasuntonsa jo 19-vuotiaana. Jenni haluaa kiittää erityisesti isäänsä, jalkapallovalmentaja Antti Muurista hyvistä neuvoista. Nykyisen omistusasuntonsa Jenni osti 24-vuotiaana.
Jenni on kuullut jo pienestä tytöstä asti ikävää kommentointia rahaan liittyen. Jennille on sanottu, että hän olisi syntynyt kultalusikka suussa.
Olen ollut pienestä asti kova säästämään. Ostin ensimmäisen oman autonikin itse, mutta ensimmäinen kuulemani kommentti oli: Isäsikö tuon osti? Se tuntui todella pahalta. Kun isäni on ollut julkisuudessa mukana, heti ajatellaan, että en voisi itse saavuttaa mitään.
Samanlainen keskustelu on jatkunut myös Ensitreffit alttarilla -ohjelman ympärillä. Jenni kertoo lukeneensa kaikki hänestä kirjoitetut keskustelupalstojen kirjoitukset.
Ainoa aihe, joka menee ihon alle on, että isäni olisi rahoittanut elämääni. Kaikki muu, mitä minusta mussutetaan on ihan sama, mutta tuo ärsyttää, Jenni sanoo napakasti.
Keskustelupalstoilla kommentoivien mukaan nuori nainen ei voisi hankkia mitään itse. Totuus on, että isäni ei ole maksanut mitään. Ei käsirahoja, eikä takauksia. Olen ihan yksin itse kaiken hankkinut autoista lähtien, hän täräyttää.
Eikö Jenni muka koskaan ole katsellut enskareita en oikein usko,mutta ihan sama eikö se nyt kuitenkin olisi ihan hyvä hetki lopettaa turha puolustuspuhe ohjelmaan liittyen.Jenni antoi Jyrkistä nahjuksen kuvan joka vain shillaili sinne tänne ei osannut siivota eikä säästää eikä edes viitata vaatteit.
Eli kyllä Jyrki fiksummin on käyttäytynyt eron jälkeen,kannattaisi myöntää Jennin se ja pitää mölyt mahassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki oli ja meni. Jenni saa nyt vapaasti valita unelmiensa miehen. Jyrkille vinkki, elämä jatkuu älä jää märehtimään vanhoja ja mene baariin iskemään muijia. Jouluksi kissa kainaloon.
Jennihän se on joka märehtii. Ei Jyrki.
Jyrki nousi tilanteen yläpuolelle, eikä edes kommentoinut.
Luultavasti itkee sikiöasennossa peiton alla pimennetyssä huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi lähti täysin tuntemattoman tyypin kanssa reissuun, ei kovin turvallista - siksi.
Mistä tiedät? Ei tätä ainakaan tv:ssä näytetty.
Onko lapsi (30v nainen lapsi??) aiemmin antanut aihetta huoleen, ettei osaa itse huolehtia itsestään? Moni nuorempi interreilaa jopa ihan yksin. Ja pärjäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja kameramiehen
Taasko kameramies söi kuormasta?
Jenni myöntää, että perhehaaveet ovat hiipuneet. Aiemmin tarkkoja listauksia ja aikatavoitteita elämäänsä laittanut Jenni on huomannut, ettei kaikki mene niin kuin suunnittelee. Siitäkin huolimatta elämässä voi olla asiat hyvin.
Tämä oli viides epäonnistunut parisuhde ja tuntuu, että juoksen jatkuvasti samaa seinää päin. On tullut huoli, ehdinkö täyttää 58 vuotta ennen kuin asiat muuttuvat. En ole kuitenkaan kuopannut haavetta kokonaan, joten katsotaan, mitä elämä tuo tullessaan.
Kaikista suhteista on onneksi oppinut myös itsestään paljon. Tiedostan sen täysin, että suhteita on kariutunut myös oman käytökseni vuoksi. Jos voin suhteessa henkisesti huonosti, minun on aina ollut hyvin vaikea peittää pahaa oloa. Jokaisessa suhteessa olen kuitenkin pystynyt olemaan äärimmäisen avoin. Kyllä se parempi päivä vielä koittaa ja sitä voi olla jopa parempaa luvassa. Katse eteenpäin ja lippu korkealla. Uskallan edelleen rakastua, Jenni päättää hymyillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki kun olisi kuvannollisesti lyönyt nyrkkiä pöytään ja kertonut mihin grilli laitetaan, olisi senpäiväinen show ollut tulilla. Että onnea siihen.
Tämä!
Jenni ei kestänyt mitään vastaväitteitä tai kommenttia itsestään.
Jenni ja nyrkkiä pöytään lyövä mies olisi sellainen suloinen taistelupari joka kestää yhdessä 2 kk. Ah naapureiden onnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja kameramiehen
Niin. Pappa Muurinen olisi voinut luottaa, että kuvausryhmäkin on mukana.
Ja kyllä aikuisen naisen pitäisi pärjätä viikko. Varsinkin kun ihan vapaaehtoisesti meni täysin tuntemattoman kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jenni myöntää, että perhehaaveet ovat hiipuneet. Aiemmin tarkkoja listauksia ja aikatavoitteita elämäänsä laittanut Jenni on huomannut, ettei kaikki mene niin kuin suunnittelee. Siitäkin huolimatta elämässä voi olla asiat hyvin.
Tämä oli viides epäonnistunut parisuhde ja tuntuu, että juoksen jatkuvasti samaa seinää päin. On tullut huoli, ehdinkö täyttää 58 vuotta ennen kuin asiat muuttuvat. En ole kuitenkaan kuopannut haavetta kokonaan, joten katsotaan, mitä elämä tuo tullessaan.
Kaikista suhteista on onneksi oppinut myös itsestään paljon. Tiedostan sen täysin, että suhteita on kariutunut myös oman käytökseni vuoksi. Jos voin suhteessa henkisesti huonosti, minun on aina ollut hyvin vaikea peittää pahaa oloa. Jokaisessa suhteessa olen kuitenkin pystynyt olemaan äärimmäisen avoin. Kyllä se parempi päivä vielä koittaa ja sitä voi olla jopa parempaa luvassa. Katse eteenpäin ja lippu korkealla. Uskallan edelleen rakastua,
Miksi näitä pitää kopioida tänne? Jokainen osaa itse lukea jutun, jos kiinnostaa.
Itse en osta noita Jennin puheita.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Jenni muka koskaan ole katsellut enskareita en oikein usko,mutta ihan sama eikö se nyt kuitenkin olisi ihan hyvä hetki lopettaa turha puolustuspuhe ohjelmaan liittyen.Jenni antoi Jyrkistä nahjuksen kuvan joka vain shillaili sinne tänne ei osannut siivota eikä säästää eikä edes viitata vaatteit.
Eli kyllä Jyrki fiksummin on käyttäytynyt eron jälkeen,kannattaisi myöntää Jennin se ja pitää mölyt mahassa.
Jyrki on saamaton - kyllä sen sanoivat myös hänen tuttavansa.
Jos katsoit jaksot, niin Jyrki ei halunnut imuroida, eikä laittaa ruokaa. En itse asiassa käsitä, miten hän käytti aikansa yhtä grillausta ja paria ruohonleikkuuta lukuunottamatta.
Jos Jyrki olisi fiksu, hän ei antaisi ymmärtää, että Jenni on jonkinlainen gold digger ja kaipaisi varakasta miestä.
Mutta kun Jyrki ei näe itsessään mitään vikaa. Tuollainen uhriutuminen on vastenmielistä.
Miljonäärimies haaveissa?
Jenni haluaa myös oikoa vääriä oletuksia, mitä televisio-ohjelmasta on tehty. Jyrki sanoi ohjelman Mitä heille kuuluu nyt? -jaksossa, että Jennin olisi pitänyt tuoda paremmin ilmi, että hän etsii rikkaampaa miestä ja valmista pakettia.
Se on erikoinen lause, koska en ole koskaan sanonut noin. En halua tai tarvitse rikasta miestä. Minulla on ihan omat tulot ja olen aina omillani pärjännyt. Haluan miehen, joka on edes vähän samalla tasolla. Meillä oli Jyrkin kanssa sama palkkataso, mutta täysin päinvastaiset tavat käyttää rahaa, Jenni vastaa.
En ole missään vaiheessa sanonut, että haluan miljonäärimiehen, jahteja tai muuta. Tulin todella kiukkuiseksi, kun hän sanoi tuon lauseen. Hän ei kuulu lempi-ihmisiini, Jenni jatkaa.
Jenni kertoo eron jälkeisen ajan olleen haastavaa. Jennin mukaan Jyrki otti häneen yhteyttä kesän aikana useaan kertaan, vaikka he olivat jo eronneet.
Olin todella hämmentynyt ja tuli olo, että pitääkö minun jättää tuo ihminen jo toiseen kertaan. Eikö hän ymmärrä, mitä tässä on tapahtunut? Jenni sanoo.
Vastasin kuitenkin viesteihin ihan kohteliaasti. Lopulta viestit hiipuivat ja kun näimme syyskuussa sanoin, ettei tarvitse enää laittaa viestejä. Nyt hän on kunnioittanut sitä, hän jatkaa.
Jenni kertoo, ettei hän ehtinyt muutaman kuukauden avioliiton aikana rakastua Jyrkiin, mutta ihastumisen tunteita oli etenkin suhteen alkuaikoina.
Tästä huolimatta Jennille tuli aluksi olo, että hän epäonnistui.
Oli ihan kamalaa aiheuttaa toiselle niin suuri pettymys varsinkin, kun hän ehti jo rakastua minuun. Toisaalta tunsin ylpeyttä, että aiemmista suhteistani poiketen osasin heti vetää pelin poikki, kun tilanne sen vaati, Jenni sanoo.
Jyrki puolestaan otti eron todella raskaasti. Totta kai hänellä saa olla paha mieli, mutta hänen reaktionsa oli niin voimakas ja ehdimme olla naimisissa vain muutamia viikkoja, että itselleni tuli pieni perääntyminen koko tilanteeseen. Ajattelin, että yritetään nyt vain päästä elämässä eteenpäin.
Iltalehti tavoitti Jyrkin kommentoimaan Jennin kertomia asioita suhteesta ja ajasta avioliiton jälkeen.
Koen minun ja Jennin välisten asioiden kommentoimisen hyödyttömäksi ja haluan tulevaisuudessakin olla ihmisille se luotettava henkilö, jolle voi puhua. Käytän mahdollisuuden toivottaa kaikille tämän vuoden ETA-osallistujille, kameraryhmille, asiantuntijoille ja muulle taustatiimille oikein hyvää joulun odotusta ja tulevaa vuotta 2025, Jyrki kommentoi.
Ohi on
Ei enää
Ihan hirvee kausi
Kauheet naiset
Nössöt ukot
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle meistä olisi ok jos itselle olisi tullut ero ja vanhemmat, ystävät tai kuka vaan alkaisi jankuttaa että kyllä teidän nyt pitää vielä yrittää! Kyllä siinä parisuhteessa oleva itse tietää onko se sitä mitä parisuhteelta haluaa, turha siinä on muiden alkaa sekaantumaan siihen asiaan. Jos joku asia alkaa ärsyttänään tai ei toimi niin silloin siitä voi tulla yllättävän iso este suurille tunteille, kokemusta on.
Älkää siis tuomitko eroista näitä ohjelman henkilöitä, tuo on muutenkin kova kokemus avata omaa elämäänsä kaikkien nähtäväksi.
Pyörä pyörii uudestaan ja uudestaan...
Eihän tässä Jennin arvostelussa siitä ole kysymys, etteikö olisi pitänyt erota. Ihmehän se lähestulkoon olisikin, että tuollaisesta ohjelmasta sopivan puolison löytäisi. Sitäkin paremmalla syyllä iso peukku menneiden kausien pareille, jotka ovat vieläkin yhdessä ja osalla perheenlisäystäkin. Kyse on siitä, että miksi Jenni ei myöntänyt heti alkuun ÄÄNEEN, ilmoittaen sen myös Jyrkille, että ei tästä mitään tule. Roolia sen sijaan täytyi vetää ja viime metreille asti antoi myös Jyrkin luottaa siihen, että suhde etenee. Vaikuttaa äärimmäisen laskelmoidulta feikiltä tuo pikkurouvan rooli, sillä se naamio riisuttiin saman tien kameroiden sammumisen myötä. Erota saa, tietysti, mutta sen verran suoraselkäisyyttä täytyy ihmisellä olla, että ilmoittaa aikeensa tarpeeksi selkeästi toiselle osapuolelle eikä jätä häntä roikkumaan löysässä hirressä.
Ala-arvoista Jennin spekuloida iltapäivälehdissä edelleen suhdetta ja leuhkia sillä, että toinen halusi eron jälkeenkin olla yhteydessä, mutta tämä tätipä pisti homman kerralla poikki. Kuka tietää, jos Jyrki olisi halunnut vain käydä asiallista jälkikeskustelua erosta ja kuluneista viikoista, hänellehän Jennin eropäätös tuli yllätyksenä. Kyllähän tuollainen kysymyksiä herättää. Melkoisen kylmää heittää toinen menemään kuin tarpeettoman esineen ilman, että suostuu asiasta keskustelemaan. Jyrkin suuntaan Jenni on siis kovana - yhteydet on nyt pistetty totaalisen poikki - mutta median suuntaan Jennin ovi on avoin, yhteydet pelaa ja medialle Jenni on aina valmis lörpöttelemään.
Formaattiin kuuluu, että on avioehto.