Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
28901/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ulinaa kyllä.  Jennistä yritetään tehdä luuseri ja Jyrki on "valmis paketti"...

Ainut vaan että tää 10v nuorempi Jenni on ihan pikkasen paremmassa lähtökohdassa jo nyt kuin Jykä.  

Jykä olis n50v samassa tilanteessa kuin 30v Jenni. Mikäli pystyy nyt alkaa säästämään ihan sikana. Ostaa asunnot yms.

Mikäli Jennin elämä soljuu samaan tapaan kuin tähän asti. 40v Jennin omaisuus on +300k€.  

Ja jykä lähtee tässä vaiheessa nolllista.

Eikö teitä kiinnosta ihmisessä mikään muu kuin raha?

Vierailija
28902/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Jenni haluaa löytää puolisokseen itseään vanhemman ns. valmiin miehen, hänen pitäisi ehdottomasti tähyillä toiselle kierrokselle lähdössä olevia tai jo lähteneitä herrahenkilöitä. Näin Jenni saisi heti koko paketin, mukaan lukien myös lapset. 

Tämä parisuhdeneuvo on vähintäänkin yhtä hyvä ja ratkaisukeskeinen kuin Enskarien asiantuntijakolmikon itsestäänselvyydet ja muut lätinät.

Jennin kannattaisi etsiä itsensä ikäistä valmista miestä. Muistan, kun itse tapailin kolmekymppisiä miehiä. He olivat hyvinkin Jennin tarkoittamia valmiita miehiä, oli omistusasunnot, työpaikat, koulutukset. Ja etuna se, että hyvin harvalla oli vielä lapsia, joita taas nelikymppisillä jo on. 

Ei Jenni miestä etsi, vaan rikasta sugar daddya.

Niin että jos haluaa miehen joka olisi jotenkin valmistautunut perheen hankkimiseen niin on sugar daddy? Okei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28903/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

300 000 tuo jo ihan mukavasti taloudellista vapautta. 

Todellakin, itsellä vain vähän yli 110 000 e , eikä tunnu yhtään varakkaalta, mitä ei tietysti olekaan. Raha antaa mielenrauhaa ja vapautta. Suomalaisten varallisuus on asunnoissa pitkälti ja pelivara käteisen rahan kanssa on aika surkea.

Jos tulee työttömyys ja/tai sairaus, kauankohan sinun lasketaan selviävän tuolla sadan tonnin omaisuudella ennen kuin saat jotakin tukea? Ilmeisesti aika monia vuosia, mikä on tosi hyvä.

Ansiosidonnaisessa ei katsota omaisuutta eikä pääomatuloja. Työmarkkinatuelle jos tippuu, katsotaan pääomatuloja. Suurin osa kuitenkin työllistyy jo ennen työmarkkinatuelle tippumista. Sairauksista en tiedä, luulisin ettei niiden suhteen ole tarveharkintaa. Pääoma ja pääomatulot kuitenkin helpottaa elämää ja tuo turvaa tuossakin tilanteessa. 

Itse en ala maksimoimaan tukien saantiani elämällä kädestä suuhun hassaamalla näin kaikki rahani, vaan mieluummin säästän ja sijoitan. Näin saa hyvän pääoman ja pääomatuloja, jotka tuo taloudellista turvaa niin hyvänä kuin pahana päivänä. Halutessani voin vaikka pitää töistä sapattivapaata, irtisanoutua paskasta työstä yms. En jättäydy tukien varaan vaan otan itse vastuuta omasta elämästäni. Imo tukijärjestelmän pitäisi olla vain niitä varten jotka niitä tartte, ei hyviä tuloja kädestä suuhun eläjiä varten. Melkoista loisimista sellainen ajattelutapa, et enpä vähääkään pistä rahaa säästöön niin yhteiskunta sitten elättää. 

Vierailija
28904/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tunsikohan kämpän saastuneen ja pani siksi myyntiin

Neuroottista

Vierailija
28905/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas nyt Jyrki on jo valehtelijakin. 

Eikö tämä toisen maineen pilaaminen voisi jo loppua. Koko keskustelu pelkkää Jennin viihdealustaa, jossa kavereineen käy laittamassa milloin mitäkin sontaa, jolle voivat sitten naureskella keskenään. 

Jatka jo nainen elämääsi.

Luulet sä ihan oikeasti et Jenniä kiinnostaa täällä kertoa ja ulista. On kieltänyt kavereitaankin kertomassa täällä ihan kaikkea.

Mistä tiedät? Oletko itse tuo kaveri ja täällä kertomassa?

Vierailija
28906/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

300 000 tuo jo ihan mukavasti taloudellista vapautta. 

Todellakin, itsellä vain vähän yli 110 000 e , eikä tunnu yhtään varakkaalta, mitä ei tietysti olekaan. Raha antaa mielenrauhaa ja vapautta. Suomalaisten varallisuus on asunnoissa pitkälti ja pelivara käteisen rahan kanssa on aika surkea.

Jos tulee työttömyys ja/tai sairaus, kauankohan sinun lasketaan selviävän tuolla sadan tonnin omaisuudella ennen kuin saat jotakin tukea? Ilmeisesti aika monia vuosia, mikä on tosi hyvä.

varaton saa heti kelasta paljon paremmat tuet, ei kannata haalia omaisuutta

Melko loismaista ajattelua. Ei ihme että perskokkareet meinaa romuttaa hyvinvointivaltion. 

Vierailija
28907/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaton saa heti kelasta paljon paremmat tuet, ei kannata haalia omaisuutta

---------------------------------------------------------------

Joo, kannattaa elämässään pyrkiä olemaan varaton että saa paremmat tuet.

Kirjoittajalla varmaankin haave toteutunut.

Vierailija
28908/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kaikista ja Jennistäkin alussa enemmän.

Hänestä tulee valitettavasti tyyppilliset rikkaan perheen iltatähti prinsessa vibat. Itsetietoinen koulun pomo, jolla oli aina enemmän kuin köyhemmillä lapsilla. Asiat puhutaan selän takana, eikä hänelle ketä se koskee. Pidetään itse mykkäkoulua ja syytetään siitä vain toista. Pedataan itselle hyvä tyyppi pisteet ensin, sen takia jatkoi ohjelman loppuun asti tekohymyllä. Sitten vasta kerrotaan toiselle, että tämä oli tässä vaikka olisi voinut olla rehellinen jo pitkään.

Halusi puhua Jyrkistä julkisesti kaikenlaista jopa kehiteltyä, niin saa porukan omalle puolelle ja toista vastaan. Näkyy näin itse paremmassa valossa. Ei osannut ainoana nimetä itsestään yhtään huonoa puolta, eikä myöskään osannut arvioida omaa toimintaansa kriittisesti. Eikä sanoa aidosti hyvää, kuten muut. Tuo sivuilme ja viinilasi usein kädessä ei antanut pelkästään hyvää kuvaa hänestä lopulta. Liikaa sai Jyrki kuraa niskaan. Toivottavasti Jemnikin miettii nyt asioita. Jyrki ei puhunut pahaa ja piti sopimuksesta kiinni, ettei tuo julki niitä Jennin tapoja jotka eivät hänen kanssa sopineet yksiin. Jenni ei saa siis niistä ventovieraiden kritiikkiä. 

No kukaan ei ollut hyvä paritus ja toivon kaikille onnea uuteen aikaan. Toivottavasti asiantuntijat vähän miettii valintojaan myös.

Vierailija
28909/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki murtuu kyyneliin

Kun Jenni ja Jyrki kohtaavat jakson aikana asiantuntija Hanna Myllymaan, aihe saa Jyrkin liikuttumaan kyyneliin. Hanna tiedustelee Jyrkiltä, minkälaisia ajatuksia esimerkiksi vakituisen viran odottaminen on hänessä herättänyt.

- Minulle tulee epäonnistunut olo, Jyrki kertoo ääni murtuen.

- Tuntuu, että en ole hänen veroinen.

Vierailija
28910/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni myöntää, että hän on vältellyt aiheesta keskustelemista, sillä aihe on Jyrkille vaikea.

Hannan läsnäollessa hän kuitenkin kannustaa Jyrkiä olemaan kärsivällinen tulevien haaveidensa ja tavoitteidensa suhteen.

- Vaikka minä sinua aina papaksi sanonkin, niin et sinä mikään 70-vuotias ole vielä. Nuori pojan hupakko! Jenni heittää silittäen Jyrkin selkää.

- No nyt tuli ekaa kertaa tuo, Jyrki huomauttaa.

10 vuotta nuorempi kutsuu papaksi heh

Vierailija
28911/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni muistutus ohjelman katsojana:

Jennillä on oma asunto, auto ja vakituinen työpaikka.

Jyrkiltä ei ihan hänen omien sanojensa mukaan kannata odottaa autoja ja asuntoja.

Hän työskentelee myyjänä ja asuu vuokralla.

Ei kyllä tulisi mieleenkään odottaa poikaystävältä autoja ja asuntoja. Kertoohan tuo sanamuoto jo siitä, että kysymys on ollut outo. Minulla on auto ja asunto. Jos joskus haluan jonkun kanssa yhteisen, mietitään sitten muuttaako hän minun luo, ostaako tästä osuuden vai ostetaanko yhdessä joku muu jonkinlaisin osuuksin. Siis jos hänellä ei asuntoa vielä olisi. En ymmärrä miksi minua hänen tämänhetkinen tilanteensa minua kiinnostaisi. Ellei olisi halu vaihtaa reippaasti kalliimpaan, tietysti...

Ei autoa, ei asuntoa, ei matkoja eli ei mi

Mielestäni kukaan ei ole täällä sanonut, että Jennin täytyisi jatkaa Jyrkin kanssa.

Jennin käytös suututtaa. Se miten hän kohteli Jyrkiä ja miten puhui eron jälkeen.  Siitä häntä moititaan.

Vierailija
28912/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat ja empatiakyky vain ovat paljon huonommat, ja tulevat varmaan aina olemaankin.

Näinpä juuri.

Imelyyttä ja teeskentelyä ilmeisesti tuo Jennin kameroiden edessä näytelty herttaisuus. Kun kuvaukset päättyy ja kamerat sammuu, niin isku vyön alle. Miksi Jenni ei ehdottanut eroa jo kuvausten aikana? Olisi ollut armollisempaa ja reilumpaa Jyrkiä kohtaan.

Tuo tilanne, missä olivat, oli aika erikoinen, kamerat koko ajan läsnä. Ymmärrän että kameroiden sammumisen jälkeen voi haluta hetken hengähtää ja pohtia mitä tehdä. Uskoisin että Jenni ei ehkä halunnut jättää Jyrkiä tuossa jaksossa, joten veti sinnillä läpi, mutta voimat loppuivat.

Jyrkikin on sanonut että oli tietoinen Jennin tunteista, mutta ei halunnut uskoa niitä, koska oli itse ihastunut. Itse tulkitsen tilanteen niin huolimatta Jennin tunteista, pariskunta yritti vetää siltä ohjelman läpi ja antaa suhteelle mahdollisuuden. Jyrkillä, kaiketi oli edelleen ihan mukavaa ja oli rakastunut, Jenni sinnitteli ja yritti vaikka viimeisistä jaksoista näkeekin että on jo todella kovilla. On se raskasta tuokin, olla suhteessa jossa ei haluaisi olla ja toinen osapuoli käyttäytyy kuin olisi täysin tietämätön koko kuviosta.

Vierailija
28913/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko loismaista ajattelua. Ei ihme että perskokkareet meinaa romuttaa hyvinvointivaltion. 

Mun mielestä Suomessa pitäisi jakaa vain ruokakuponkeja ja maksaa vuokrat ym. köyhille, koska näillä tuntuu järjestään olevan rahaa röökiin ja olueeseen satasia kuussa. Ei käteistä rahaa lainkaan. Vain tositteita vastaan jotain lasten juttuja.

Tiedän elämän varrelta sossuasiakkaita  joilla on ollut 2  koiraakin.

Vierailija
28914/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo tilanne, missä olivat, oli aika erikoinen, kamerat koko ajan läsnä. Ymmärrän että kameroiden sammumisen jälkeen voi haluta hetken hengähtää ja pohtia mitä tehdä. Uskoisin että Jenni ei ehkä halunnut jättää Jyrkiä tuossa jaksossa, joten veti sinnillä läpi, mutta voimat loppuivat."

Jyrkikin on sanonut että oli tietoinen Jennin tunteista, mutta ei halunnut uskoa niitä, koska oli itse ihastunut. Itse tulkitsen tilanteen niin huolimatta Jennin tunteista, pariskunta yritti vetää siltä ohjelman läpi ja antaa suhteelle mahdollisuuden. Jyrkillä, kaiketi oli edelleen ihan mukavaa ja oli rakastunut, Jenni sinnitteli ja yritti vaikka viimeisistä jaksoista näkeekin että on jo todella kovilla. On se raskasta tuokin, olla suhteessa jossa ei haluaisi olla ja toinen osapuoli käyttäytyy kuin olisi täysin tietämätön koko kuviosta."

Miksi hän sitten pussaili, halaili ja kutsui hanibööksi? Sanoi asiantuntijoille että haluaa jatkaa? Olihan muillakin sama tilanne ja sanoivat reilusti, että eivät halua jatkaa. Jenni esitti ja halusi pisteet kotiin valintajaksosta. Olisi ollut rehellinen vaan.

Vierailija
28915/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin kaikista ja Jennistäkin alussa enemmän.

Hänestä tulee valitettavasti tyyppilliset rikkaan perheen iltatähti prinsessa vibat. Itsetietoinen koulun pomo, jolla oli aina enemmän kuin köyhemmillä lapsilla. Asiat puhutaan selän takana, eikä hänelle ketä se koskee. Pidetään itse mykkäkoulua ja syytetään siitä vain toista. Pedataan itselle hyvä tyyppi pisteet ensin, sen takia jatkoi ohjelman loppuun asti tekohymyllä. Sitten vasta kerrotaan toiselle, että tämä oli tässä vaikka olisi voinut olla rehellinen jo pitkään.

Halusi puhua Jyrkistä julkisesti kaikenlaista jopa kehiteltyä, niin saa porukan omalle puolelle ja toista vastaan. Näkyy näin itse paremmassa valossa. Ei osannut ainoana nimetä itsestään yhtään huonoa puolta, eikä myöskään osannut arvioida omaa toimintaansa kriittisesti. Eikä sanoa aidosti hyvää, kuten muut. Tuo sivuilme ja viinilasi usein kädessä ei antanut pelkästään hyvää kuvaa hänestä lopulta.

Muuten joo, mutta tutuilla rikkaan perheen lapsilla on poikkeuksetta yliopistotutkinto. Silti, vaikkeivät olisi koulussa varsinaisesti loistaneet. Ovat kuitenkin saaneet elämäänsä tarvittavan avun ja tsempin. Tosin eri asia ovat ne, joiden vanhemmillakaan ei kummoista koulutusta ole, vaan ovat menestyneet harrastuksen tai yritystoiminnan kautta. He ovatkin yleensä sellaisia wt-henkisiä porvareita, tyyliin Jaajo, Sedu, Valavuori, Jethro jne. Ei liene sattumaa, että useammalla on vähän lain rajat hämärtyneet jossain kohtaa, kun intoa on enemmän kuin todellista taitoa.

Vierailija
28916/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt olla Jennin rehellinen, asettaa rajat ajoissa ja pistää peli poikki. Sinnitteli ja sinnitteli väkisin. Varmaan oli päättänyt yrittää ja tehdä kaikkensa, ja kun alkuun oli kuitenkin kivaa, yritti loppuun asti väkisin sinnitellä. 

Toivottavasti nyt oppi ettei tartte väkisin sinnitellä eikä miellyttää. Ja myös hölläämään kontrollista esim siivouksen suhteen, jolloin ei ajaudu siihen äidin rooliin. 

Vierailija
28917/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrki voisi nyt avata suunsa ja kertoa Jennin yksityiselämästä. Vaikka lupasi olla puhumatta se ei enää päde Jennin käytöksen jälkeen. 

Ei Jyrki tähän halua lähteä. Jos Jenni avaa sanaisen arkkunsa Jyrki on loppuelämän yksin.

Jennikö se siellä uhkailee? Kukaan katsojista ei tiedä mitään niin hurjaa paljastettava, että Jyrki jäisi loppuelämäkseen yksin.

Mikä pelottaa, kun täytyy noin uhkailla?

Vierailija
28918/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tunsikohan kämpän saastuneen ja pani siksi myyntiin

:D 

Vähemmästäkin, jos Jykän kalsongit makoilleet lattioilla.

Ei mikään ihme. Kammo muistot ei pesemällä lähde. Parempi se on silloin muuttaa ja alkaa kokonaan uusi elämä. 

Vierailija
28919/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Jenni haluaa löytää puolisokseen itseään vanhemman ns. valmiin miehen, hänen pitäisi ehdottomasti tähyillä toiselle kierrokselle lähdössä olevia tai jo lähteneitä herrahenkilöitä. Näin Jenni saisi heti koko paketin, mukaan lukien myös lapset. 

Tämä parisuhdeneuvo on vähintäänkin yhtä hyvä ja ratkaisukeskeinen kuin Enskarien asiantuntijakolmikon itsestäänselvyydet ja muut lätinät.

Jennin kannattaisi etsiä itsensä ikäistä valmista miestä. Muistan, kun itse tapailin kolmekymppisiä miehiä. He olivat hyvinkin Jennin tarkoittamia valmiita miehiä, oli omistusasunnot, työpaikat, koulutukset. Ja etuna se, että hyvin harvalla oli vielä lapsia, joita taas nelikymppisillä jo on. 

Ei Jenni miestä etsi, vaan rikasta sugar daddy

Jos Jenni löytääkin valmiin miehen ja se onkin tuhkamuna. Heittääkö pihalle huutamalla perään "Sä lupasit mulle lapsen ja nyt et sitten anna sitä. Huijari!"

Vierailija
28920/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme ulinaa kyllä.  Jennistä yritetään tehdä luuseri ja Jyrki on "valmis paketti"...

Ainut vaan että tää 10v nuorempi Jenni on ihan pikkasen paremmassa lähtökohdassa jo nyt kuin Jykä.  

Jykä olis n50v samassa tilanteessa kuin 30v Jenni. Mikäli pystyy nyt alkaa säästämään ihan sikana. Ostaa asunnot yms.

Mikäli Jennin elämä soljuu samaan tapaan kuin tähän asti. 40v Jennin omaisuus on +300k€.  

Ja jykä lähtee tässä vaiheessa nolllista.

Eikö teitä kiinnosta ihmisessä mikään muu kuin raha?

Kiinnostaa. Keskustelu yhteys on tärkeintä puolison kanssa. Jyrkin kyky keskustella on täysi 0.. 

Vaikeat asiat= olen 5v mökötän, murjotan ja suutun

Ketju on lukittu.