Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tyyli, millä Jyrki ilmoitti ettei tule taloa, autoa eikä paljon mitään muutakaan, oli sellainen uhmakas. Ei ollenkaan pahoillaan ettei voi Jennin haaveita täyttää vaan tuli mielikuva ettei edes haluakaan.
Tyhmän ylpeästi rinta rottingilla vaan töksäytteli ilmoituksiaan, joihin toisen oli nöyrästi alistuminen. Että ota tai jätä, minä en tästä muutu. Minä olen ihan riittävan hyvä sinulle näin.
Jyrki oli jotenkin ylimielinen, vaikka siihen hänellä ei olisi ollut mitään varaa.
Juuh ei ole vaikea ymmärtää miksi ollut 10v. sinkku.
Mun mielestäni taas Jyrkin tapa ilmaista asia oli miehekäs ja suoraselkäinen. Hän on jo aikuinen, koulut on käyty ja työtilanne ammatissa on mikä on, kun alalla on paljon määräaikaisuuksia. Hän ei ole mikään keskeneräinen nuori mies jolla on asiat vielä levällään tai joka yrittää tavoitella kuuta taivaalta. Ymmärtää realiteetit, eikä yritäkään esittää jotain mitä ei ole.
Kun on tosi ihastunut ja rakastumassa, ei keksi toisesta mitään vikaa, hyväksyy kaiken. Näin kävi Jyrkille. Jenni esitti ihastunutta. Olin hämmästynyt jo silloin,kun itkuraivosi ekan kerran autossa ja kuitenkin sen jälkeen esitti täydellistä pikkurouvaa.
Jenni kertoo vodcastissa, että on todella avoin ihminen ja piti Jyrkin ajan tasalla tunteistaan ihan koko ajan, kertoi ongelmista jatkuvasti ja puhuivat ja puhuivat. Jyrki eron jälkeen oli itse myöntänyt että hänellä oli tosi vaaleanpunaiset lasit silmillä kun ei tajunnut ongelmia.
No sepä se. Jenni kertoo pitäneensä, tehneensä ja sanoneensa. Ja Jyrkikin oli kuulemma tehnyt sitä, tätä ja tuota. Aika lailla eri tyyli kuin esim. Juuditilla, joka puhui pitkässä podcastissa todella diplomaattisesti ohjelmasta ja sulhasestaan, joka osoittautui varsin huonoksi valinnaksi. Vaikka eihän sillä kieltämättä samaa viihdearvoa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tyyli, millä Jyrki ilmoitti ettei tule taloa, autoa eikä paljon mitään muutakaan, oli sellainen uhmakas. Ei ollenkaan pahoillaan ettei voi Jennin haaveita täyttää vaan tuli mielikuva ettei edes haluakaan.
Tyhmän ylpeästi rinta rottingilla vaan töksäytteli ilmoituksiaan, joihin toisen oli nöyrästi alistuminen. Että ota tai jätä, minä en tästä muutu. Minä olen ihan riittävan hyvä sinulle näin.
Jyrki oli jotenkin ylimielinen, vaikka siihen hänellä ei olisi ollut mitään varaa.
Juuh ei ole vaikea ymmärtää miksi ollut 10v. sinkku.
Mun mielestäni taas Jyrkin tapa ilmaista asia oli miehekäs ja suoraselkäinen. Hän on jo aikuinen, koulut on käyty ja työtilanne ammatissa on mikä on, kun alalla on paljon määräaikaisuuksia. Hän ei ole mikään keskeneräin
jep tommonen kiva muiden lompakon varaan luottava realisti :D Luulisi sen instan nyt käyvän kuumana kun kaikki mammat käy kiinni pelastamaan sitä sydänsuruilta :D
Sanotaan mitä sanotaan, olen ylpeä Jennistä. Hän tietää, mitä haluaa ja on määrätietoinen. Hän ei jäänyt suhteeseen, joka ei täyttänyt hänen toiveitaan eikä rakastunut sokeasti. Kenenkään ei pitäisi jäädä. Älkää ihmiset tyytykö.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin viimeisen jakson. Huomasin että pidän niistä kaikista. Jykiä käy tietenkin sääli. Muut olivat jo toipumassa pahimmista kriiseistä, kun Jykille se iski nyt vasten kasvoja.
Jyrkille kyse ei ollut pelkästään kyse rakadtamansa naisen jättämäkdi tulemisesta. Vaan nyt Jyrki oli nähnyt kuinka Jenni hsukkui ja mollasi häntä kameralle jaksosta toiseen. Eikä Jennin tyyli muuttunut edes viimeisessä yhteistapaamisessa. Toiset suhtautuivat kunnioittavasti kumppaneihinsa ja puhuivat heistä näisti, mutta ei Jenni.
Av-mammakin pääsi taas kehiin viimeisessä jaksossa (Jennin kaveri).
Ihmisillä on usein tapana ikään kuin liimata (mielikuvissaan) jonkun kasvoille se ihannepuolison kuva. Odotetaan siis, että tässä on nyt joku, joka täyttää kaikki toiveet. Kun näin ei sitten olekaan, ollaan kauhean loukkaantuneita. Syytetään, että toinen on pettänyt hänet. Ei, ei ole pettänyt vaan toisella on ollut ihan epärealistiset kuvitelmat alun perinkin.
Jyrki sitten meni kertomaan minkälainen on, "ei autoa, taloa, ulkomaanmatkoja, omaisuutta". Ei Jyrki pettänyt, Jennillä vaan oli ihan eri toiveet. Kumma, ettei nämä tulleet esille ohjelmaan haettaessa.
Ihmisillä on tapana kuvailla itseään niin kuin "kuuluu" tai "pitäisi". Aina ollaan sosiaalisia, helposti lähestyttäviä, avoimia, rehellisiä, valmiina uusiin seikkailuihin ja blaa blaa. Entä jos sanoisi olevansa introvertti, ei kovin sosiaalinen, ei halua asua isossa kaupungissa, pienipalkkainen mutta vakityö., auto 15 v. vanha. On kuitenkin luotettava, vastuuntuntoinen ja lojaali niitä kohtaan, keitä päästää lähelle, ei päihde- eikä mtongelmia. Heräiskö mielenkiinto?
mitä hemmeti asioita tässä pitää koko ajan käydä läpi
"Silmät on sielun peili"
ei sitten alttarilla toiminut peili.
pannaanko?
ei panna
pannaanko?
ei panna
pannaanko?
ei panna
pannaanko?
ei panna
pannaanko?
ei panna
pannaanko?
ei panna
pannaanko?
ei panna
pannaanko?
ei panna
pannaanko?
ei panna
Mitä täällä edelleen jauhetaan Jyrkistä ja Jennistä? Miksi ihmeessä Jennin olisi pitänyt jatkaa Jyrkin kanssa? Tyyppi ei osaa keskustella ongelmista ja kehuu kuinka ei tee ruokaa, vaikka osaa. Miksi ihmeessä joku haluaisi tuollaista parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin viimeisen jakson. Huomasin että pidän niistä kaikista. Jykiä käy tietenkin sääli. Muut olivat jo toipumassa pahimmista kriiseistä, kun Jykille se iski nyt vasten kasvoja.
Kai ymmärrät että toi vika jakso oli kuvattu 4-5 kk sen jälkeen kun kuvaukset lopetettu (hehän olivat ehtineet jo nähdä jaksot telkkaristakin). Eli Jennin ja Jyrkin erosta oli kuukausikaupalla aikaa, olisi luulleen Jyrkin jo toipuneen siihen mennessä 6 viikon suhteesta.
Loogista, mutta en itsekään tätä sillä hetkellä älynnyt. Onpa muuten tosiaan paha rasti - Jykä tietää, että teki elämänsä mokan kun ei tsempannut kunnolla. Se ota tai jätä asenne kostautui ja nyt ottaa päähän ja paljon.
Kuten on useasti jo sanottu, niin tämän tason naista (plus appiukko iso plussa) hän ei tule ikinä saamaan. Nyt oli paikka, mutta pieleen meni.
Jotenkin olisi luullut, että rakastunut mies olisi hakenut vaikka kuun taivaalta. Ehkä se uhittelu, että multa et mitään saa, oli hänen tapansa osoittaa olevansa perheen pää? Onhan tämä oikeasti mysteeri.
Jakson täytettä on saatu vanhoista jaksoista.
Paitsi että tämä ei ollut suhde vaan avioliitto, monelle iso ja pyhäkin asia.
Toki ei sitten kannattaisi ottaa riskiä ja mennä vieraan kanssa naimisiin... Silti, isot toiveet on ollut, toki se avioero saa harmittaa vaikka 5v päästä.