Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
26041/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin viimeisen jakson. Huomasin että pidän niistä kaikista. Jykiä käy tietenkin sääli. Muut olivat jo toipumassa pahimmista kriiseistä, kun Jykille se iski nyt vasten kasvoja.

Vierailija
26042/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennillä on toki oikeus asettaa omat kriteerinsä, mutta tsiisus, miten kylmäävää toimintaa. Ensin antaa pusujen jälkeen yllätyspakit rakastuneelle miehelle, jota kertoo vielä ikävöineensä. Sitten haukkuu hänet koko Suomelle (kuinka hänellä oli matalat kriteerit, kuinka toivoi aikuista miestä jne.) Miksi ei säästänyt toista ja ollut edes vähän lempeämpi ja armollisempi! Ihan hyytävän kylmää käytöstä nolata toinen tuolla tavalla. 

Olisko pitänyt siis siinä kameroiden kuvatessa jättää Jykä (kun viittaat siihen tilanteeseen kun vastasi/nyökkäsi ikävöineensä, Jykän kysyessä asiaa). Eiköhän ihan reilua että jätti vasta kameroiden sammuttua kun olivat rauhassa Jennin luona. 

Ei ne kamerat olleet 24/7 kuvausten aikaan paikalla. Jenni olisi voinut aivan hyvin ensin ker

Jenni kertoo vodcastissa, että on todella avoin ihminen ja piti Jyrkin ajan tasalla tunteistaan ihan koko ajan, kertoi ongelmista jatkuvasti ja puhuivat ja puhuivat. Jyrki eron jälkeen oli itse myöntänyt että hänellä oli tosi vaaleanpunaiset lasit silmillä kun ei tajunnut ongelmia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26043/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrkin esittely. Tämähän on varmaan asiantuntijoiden analyysien pohjalta luotu.

Kuis hyvin Jyrki osui tohon? Mulle tulee tosta urheilullinen, hyvin toimeen tuleva ahkera mies mieleen?

Jolle on tärkeintä pitää vaimostaan huolta, luoda tukea ja turvallisuutta.. 

Miten nykymailmassa luodaan turvaa? Taloudella on yksi iso asia.

Kotkalainen Jyrki on puhelias, suorasanainen ja sydämellinen mies, joka ei pelkää muiden mielipiteitä. Luokanopettajana ja urheiluliikkeen myyjänä työskentelevä herra on puuhakas myös vapaa-ajallaan. Viikonloput kuluvat läheisten, kuntoilun ja rakkaan jalkapalloharrastuksen parissa.

Läheisten hyvinvointi on Jyrkille ykkösasia, ja omat kummilapset ovat yksi rakkaimmista asioista maailmassa. Haastavampana puolena itsessään Jyrki pitää pienimuotoista saamattomuutta kalsarit eivät aina ka

Järjestelmä tarpeeksi on mua lypsänyt

Luulen, että aika alkaa olla kypsä nyt

Tulkaa viekää sitten vaikka tuhkat pesästä

Mut minä nautin kesästä

Vierailija
26044/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin viimeisen jakson. Huomasin että pidän niistä kaikista. Jykiä käy tietenkin sääli. Muut olivat jo toipumassa pahimmista kriiseistä, kun Jykille se iski nyt vasten kasvoja.

Kai ymmärrät että toi vika jakso oli kuvattu 4-5 kk sen jälkeen kun kuvaukset lopetettu (hehän olivat ehtineet jo nähdä jaksot telkkaristakin). Eli Jennin ja Jyrkin erosta oli kuukausikaupalla aikaa, olisi luulleen Jyrkin jo toipuneen siihen mennessä 6 viikon suhteesta. 

Vierailija
26045/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Kerran tapailin hetken aikaa 40-vuotiasta isossa kaupungissa asuvaa miestä. Hän työskenteli vuorotyössä lähihoitajana ja asui kaupungin vuokrayksiössä. Kun menin ekaa kertaa käymään kylässä hänen luonaan, oli asunto ihan siisti, mutta kalusteet näyttivät siltä, kuin ne olisi tuotu sinne jostain Facebookin roskalava -ryhmästä. Ihan kuin joku 20-vuotiaan opiskelijan eka asunto. Kyllä mä tiedän, että nelikymppisellä lähihoitajalla on varsin hyvä palkka ainakin kun siihen lasketaan kaikki kokemuslisätkin, että kyllä hänellä olisi ollut varaa asua laadukkaamminkin. Ja kun hänellä ei ollut edes autoa, lemmikkieläimiä tai lapsia mihin olisi mennyt rahaa.  Monillahan on tuossa elämäntilanteessa jo oma asunto...

Toki tärkeintä on, että itse viihtyy kodissaan...

No, selvisikö,mihin rahat menivät, vai oliko säästöjä?

Vierailija
26046/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai näytti kauhisteluneelta kun Anna sanoi, että Hai on ollut päivittäin mielessä 😁

Vierailija
26047/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies: "Vippaa rahaa tilipäivään asti. Maksa nää ostokset, kun mulla ei ole rahaa."

Mies edelleen: "Töitä saattaa olla syksyllä tai sitten ei. Aina asiat ovat järjestyneet, vaikka koulutusta ei ole "

Mies taas: "Minulta on turha odottaa autoa tai asuntoja tai matkoja."

Tässä vaiheessa omillaan toimeen tuleva vaimo antaa lähtöpassit.

Av-mammat: "Kamala nainen. Voi miesparkaa. "

(Av-mammat yleensä: "Jätä se sika!")

Elämä tää on vain sattumalta saatua

Mutta stressin uhrina ois synti kaatua

Hetkeäkään heiluisi en täällä hengissä

Mä kiiltonahkakengissä  ... käyn ahonlaitaa...

Vierailija
26048/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä alussa, kun Jenni kertoi, kuinka asiat on totuttu hoitamaan, niin hän vain toivoi Jyrkin sopeutuvan talon tapoihin helpommin. Että heidän taloudenhoidon pyykkäuksen ym rutiinit soljuisivat mukavasti. Koska talo elää tavoillaan, vieras tulee ajoillaan. Vaikka Jenni sanoi, että tämä on nyt myös sinun kotisi. Oli Jyrki siinä vaiheessa vielä aika vieras. Jenni ajatteli silloinkin vain Jyrkin parasta, kun kertoi, miten hommat on totuttu hoitamaan ja miten olisi suotavaa, että hyviksi havaitut konstit jatkuisivat yhteistä elämää helpottamaan.

Yhteispelillä se sujuu. Mutta Jyrki vaan heitteli siitä huolimatta likaisia kalsareitaan ympäri huushollia ja kiukutteli, kun ei viitsinyt niitä itse hoitaa pyykkiin. 

Eli Jyrki otti noin vain isännän roolin. Luuli ottavansa. Minä teen niin kuin lystään. Maata röhnötti sohvalla kuin päämies konsanaan 😂

Tanssittu koskaan ei Nestorin häitä

Maailma houkutti pois morsion

Vanhojapoikia viiksekkäitä

Mies sekä hylje kumpikin on

Vierailija
26049/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hai näytti kauhisteluneelta kun Anna sanoi, että Hai on ollut päivittäin mielessä 😁

Kauhistuneelta

Vierailija
26050/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tyyli, millä Jyrki ilmoitti ettei tule taloa, autoa eikä paljon mitään muutakaan, oli sellainen uhmakas. Ei ollenkaan pahoillaan ettei voi Jennin haaveita täyttää vaan tuli mielikuva ettei edes haluakaan.

Tyhmän ylpeästi rinta rottingilla vaan töksäytteli ilmoituksiaan, joihin toisen oli nöyrästi alistuminen. Että ota tai jätä, minä en tästä muutu. Minä olen ihan riittävan hyvä sinulle näin. 

Jyrki oli jotenkin ylimielinen, vaikka siihen hänellä ei olisi ollut mitään varaa. 

Juuh ei ole vaikea ymmärtää miksi ollut 10v. sinkku. 

Vierailija
26051/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastuu kunnolla voi suru lyhyenkin suhteen jälkeen kestää pitkään. Minulla meni kerran vuosi ja olin tosi massaa. Suhteen pituus vain noin 3 kk.

Vierailija
26052/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennillä on toki oikeus asettaa omat kriteerinsä, mutta tsiisus, miten kylmäävää toimintaa. Ensin antaa pusujen jälkeen yllätyspakit rakastuneelle miehelle, jota kertoo vielä ikävöineensä. Sitten haukkuu hänet koko Suomelle (kuinka hänellä oli matalat kriteerit, kuinka toivoi aikuista miestä jne.) Miksi ei säästänyt toista ja ollut edes vähän lempeämpi ja armollisempi! Ihan hyytävän kylmää käytöstä nolata toinen tuolla tavalla. 

Olisko pitänyt siis siinä kameroiden kuvatessa jättää Jykä (kun viittaat siihen tilanteeseen kun vastasi/nyökkäsi ikävöineensä, Jykän kysyessä asiaa). Eiköhän ihan reilua että jätti vasta kameroiden sammuttua kun olivat rauhassa Jennin luona. 

Ei ne kamerat olleet 24/7 kuvausten aikaa

Niin jos uskoo mitä Jenni selittää jälkikäteen. Kyllä Jyrki olisi ymmärtänyt tilanteen  jos Jenni olidi sanonut suoraan jo aiemmin että aikoo erota. Ymmärsihän  Jyrki heti tämän yiedon Jenniltä saatuaan tilanteen . Jenni väitti tuossa vodcadtissa, ettei ole koskaan kieltänyt Jyrkiä hakemasta töitä Helsingistä. Mutta on nähty kuinka suoraan kertoo ystävälleen kieltäneensä tuon työnhaun Helsingissä. Mitäköhän muuta Jenni on valehdellut

Vierailija
26053/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tyyli, millä Jyrki ilmoitti ettei tule taloa, autoa eikä paljon mitään muutakaan, oli sellainen uhmakas. Ei ollenkaan pahoillaan ettei voi Jennin haaveita täyttää vaan tuli mielikuva ettei edes haluakaan.

Tyhmän ylpeästi rinta rottingilla vaan töksäytteli ilmoituksiaan, joihin toisen oli nöyrästi alistuminen. Että ota tai jätä, minä en tästä muutu. Minä olen ihan riittävan hyvä sinulle näin. 

Jyrki oli jotenkin ylimielinen, vaikka siihen hänellä ei olisi ollut mitään varaa. 

Juuri samat ajatukset tuli tuossa kohdin. Jykä piti tuossa Jenniä täysin itsestäänselvänä. Enää ei tarvi tsempata ja yrittää, kun on naimisissa.

Jennihän aloitti itse vittuilun Tallinnassa,  kun antoi Jyrkin valita ruokapaikan, eikä valittu mäkkäri ollutkaan

Siis kenelle olis mäkkäri mieluinen, vieläpä synttärien juhlimiseen :D Jos on yli 18v.

Vierailija
26054/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastuu kunnolla voi suru lyhyenkin suhteen jälkeen kestää pitkään. Minulla meni kerran vuosi ja olin tosi massaa. Suhteen pituus vain noin 3 kk.

Kolme kuukauttakin on tosi paljon pidempi kuin noiden suhde. 

Vierailija
26055/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas outo kausi. Jenni hinkusi miljonääriä ja Taina masentui. Anna vajosi neurooseihinsa ennen kuin nousi takaisin ihmiseksi miehet nyt olivat ainakin ohjelmaan päässeistä pätkissä seminormaaleja. Ei kovin hyvä onnistuminen parinvalitsijoilta 😂 aika kurja ohjelma lopulta.

Vierailija
26056/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan järki keskusteluja ja kommentteja mutta sitten muutamia todella ilkeileviä kommentteja aivan kuin Jenni olisi langoilla 😂 Osuuko kommentti sitten liian lähelle?

Vierailija
26057/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liiton jäsen voi käyttää titteliä arkkitehti SAFA. Pääosa yhdistyksen jäsenistä käyttääkin loppupäätettä, sillä Suomessa arkkitehdin ammattinimike ei ole suojattu. Pääte SAFA takaa, että arkkitehti on liiton jäsen ja siten taatusti suorittanut yliopistotasoisen arkkitehtikoulutuksen."

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Suomen_Arkkitehtiliitto

OAJ muuten kyllä myös painokkaasti ajaa opettajien ammatinimikkeen suojaamista. Onko sillä sitten väliä, kuka lasta koulussa opettaa? Maisteri, toisen asteen opinnot suorittanut tai pelkän peruskoulun käynyt? Sitä voi kukin pohtia...

"Opettajanimike pitää suojata viipymättä. Nimikettä pitäisi voida käyttää vain koulutettu kelpoinen opettaja kaikilla koulutusasteilla. Näin esimerkiksi lasten vanhemmille olisi selvää, opettaako heidän lastansa koulutettu kelpoinen opettaja."

https://www.oaj.fi/ajankohtaista/blogiartikkelit/asiantuntijoiden-blogi…

Vierailija
26058/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeeiii!

Mä en kestä enää yhtään ton muhkun parkumista!!!

Vierailija
26059/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin täällä Jenni on langoilla. Itse jaksan naisena ihmetellä fb-uutisten alla olevia naisten kommentteja missä ollaan ihan että voiih..toivottavasti Jykä löytää arvoisensa naisen ja paha Jenni saa palkkaansa :D what..juuh onhan se paha kun ei halua laskea kriteereitään siihen että mieheltä ei odota mitään, lainaa sille rahaa ja ei saa myöskään nukkua koska tyyppi kuorsaa..mut heiii, rakkaushan pitää olla epäitsekästä. Eli oletus on sen että naisen pitää edelleen tehdä liuta myönnytyksiä jotta miehelle ei tulisi paha mieli..ja huom jos Jyki olisi niin superhelmi mieheksi, hän ei olisi ollut 10v sinkku..ja me hiukan elämää nähneet, nähtiin tää peli läpi heti alkusoinnuista eli käytännössä hääpäivän jälkeen.

Vierailija
26060/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä J&J -jutussa mokan ovat tehneet lähinnä asiantuntijat, kun ovat osoittaneet kaksi arvoltaan täysin erilaista ihmistä yhteen.

Kummassakaan ei ole sinänsä mitään vikaa.  Vaikuttavat hyviltä tyypeiltä molemmat. Ovatko asiantuntijat kekittyneet liikaa ulkoisiin ominaisuuksiin, pituuteen, harrastuksiin, ulkonäköön jne. , mutta ovat täysin unohtaneet arvopohjan ja elämäntyylin?

Jyrki vaikuttaa ihan perus mieheltä ja muistuttaa lapsuuden ystävää, joka on taustaltaan samanlainen. Mukava, ahkea tyyppi, ottaa toiset huomioon jne. Oli ollut pitkään jo työelämässä ennen vaimonsa löytämisyä, mutta mitään omaisuutta jne. ei ollut kertynyt. Elämä vain oli mennyt harrasteluun, elämiseen jne. Säästöön ei ollut mitään jäänyt, koska hän ei vain yksin eläessään ollut nähnyt sille tarvetta ja lapsuuden kokemukset köyhyydestä olivat ehkä liian suuri osa identiteettiä. Kelpo mies hänestäkin tuli. 

Sanoiko Jenni että Jyrkillä ei ole tutkintoa _kotimaasta-?

Ketju on lukittu.