Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
26101/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni on kaksinaamainen tyyppi. Kun Jyrki tuli Kotkasta Hesaan palauttamaan autoa, ja tapasivat Jennin kanssa. Jyrki kysyy autossa naiselta, oliko tällä ollut ikävä. Ja Jenni nyökkää ja vastaa: oli! 

Kameralle kertoo, ettei ikävää tullut missään vaiheessa. Ja se oli syy, miksei halunnut jatkaa.

Jenni esitti siis Jyrkillekin koko ajan ihan muuta, mitä oikeasti ajatteli. Kaveriensa kanssa pui näitä asioita. Jennillä on tekohymy. En haluaisi olla hänen kaverinsa.

Anna on toinen hyväkäs. Hän on hyvin manipuloiva, ja osaa puhua toisen pyörryksiin. En tykkää yhtään tuommoisista "sujuvista esiintyjistä", jotka hymyilevät ja suoltavat maireita sanoja, viran puolesta. Annakin oli kova esittämään. Halusi jättää itsestään hyvän kuvan. Minäminäminä. En haluaisi olla Annankaan kaveri.

Taina oli naisista miellyttävin persoona, oikeasti herkkä ja inhimillinen. H

Taina voisi olla hyvä ystävätär.

Vierailija
26102/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki luulee ilmeisesti olevansa mahtavakin saalis. Ei minkäänlaista yritystä parisuhteen eteen. Ja sitten vielä ihmettelee, että miksi erottiin kun kaikki oli hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26103/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan jenspalla auto mihin ne kahta tarvii

Vierailija
26104/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki ei oppinut mitään.

Vierailija
26105/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin Jyrkin 40000e/v kuluu ja vieläpä siis kahdesta työstä.

Jenni metsästää miljonääriä?

Vierailija
26106/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyki ansaitsee parenpaa

Vierailija
26107/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin puolison rahankäyttö yllätti. Jennin tavoin en tiennyt, että jotkut tuhlaavat rahansa ennen seuraavaa tilipäivää. Ajatuskin oli aivan absurdi. Tienasin vähemmän kuin puoliso, mutta maksoin loppukuusta myös hänen ostoksiaan sillä seurauksella, ettei rahaa jäänyt ylimääräiseen myöskään minulla.

Useammalla keskustelulla ja yhteisillä pelisäännöillä asia saatiin ratkaistua. Mutta kaikkeen ei vain osaa mitenkään varautua, kun ihmiset ovat niin monenlaisia.

Vierailija
26108/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin käytös on todella itsekästä. Ihmisen arvo on täysin muussa kuin rahassa ja vakituisessa työssä. 

Vierailija
26109/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Jenni on kyllä kuvottava ihminen. Siis hyi saatana. Jo nuo väärät kuvat mitä se yrittää Jyrkistä antaa saadakseen sillä perusteella synninpäästön tuolle omalle paskatoiminnalleen.

Vierailija
26110/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni niin kuin omasta mielestä, valmentajat😍

Vierailija
26111/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennillä varmaan riittääkin trafiikkia. Siitä vaan, mutta saa lopettaa aisankannattajasta haaveilemisen. Mies ei ole valmis...... Vi*** mitä paskaa. Onko Jenni itse valmis. Aika zekaisin.

Vierailija
26112/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin viimeisen jakson. Huomasin että pidän niistä kaikista. Jykiä käy tietenkin sääli. Muut olivat jo toipumassa pahimmista kriiseistä, kun Jykille se iski nyt vasten kasvoja.

Kai ymmärrät että toi vika jakso oli kuvattu 4-5 kk sen jälkeen kun kuvaukset lopetettu (hehän olivat ehtineet jo nähdä jaksot telkkaristakin). Eli Jennin ja Jyrkin erosta oli kuukausikaupalla aikaa, olisi luulleen Jyrkin jo toipuneen siihen mennessä 6 viikon suhteesta. 

Paitsi että tämä ei ollut suhde vaan avioliitto, monelle iso ja pyhäkin asia.

Toki ei sitten kannattaisi ottaa riskiä ja mennä vieraan kanssa naimisiin... Silti, isot toiveet on ollut, toki se avioero saa harmittaa vaikka 5v päästä.

Saa se harmittaa vaikka loppuelämän, mutta liian pitkäksi aikaa ei kannata jäädä märehtimään ja myös parhaimmassa tapauksessa ottaa jotain opikseen, eikä katkeroidu. 

Vierailija
26113/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin viimeisen jakson. Huomasin että pidän niistä kaikista. Jykiä käy tietenkin sääli. Muut olivat jo toipumassa pahimmista kriiseistä, kun Jykille se iski nyt vasten kasvoja.

Jyrkille kyse ei ollut pelkästään kyse rakadtamansa naisen jättämäkdi tulemisesta. Vaan nyt Jyrki oli nähnyt kuinka Jenni hsukkui ja mollasi häntä kameralle jaksosta toiseen. Eikä Jennin tyyli muuttunut edes viimeisessä yhteistapaamisessa. Toiset suhtautuivat kunnioittavasti kumppaneihinsa ja puhuivat heistä näisti, mutta ei Jenni.

Olet kirjoittanut tänne nyt samanlaisen viestin toisensa perään.

Koeta osua oikeille näppäimille ja laita korkki kiinni.

Vierailija
26114/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenspa on tosikko

Vierailija
26115/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tyyli, millä Jyrki ilmoitti ettei tule taloa, autoa eikä paljon mitään muutakaan, oli sellainen uhmakas. Ei ollenkaan pahoillaan ettei voi Jennin haaveita täyttää vaan tuli mielikuva ettei edes haluakaan.

Tyhmän ylpeästi rinta rottingilla vaan töksäytteli ilmoituksiaan, joihin toisen oli nöyrästi alistuminen. Että ota tai jätä, minä en tästä muutu. Minä olen ihan riittävan hyvä sinulle näin. 

Jyrki oli jotenkin ylimielinen, vaikka siihen hänellä ei olisi ollut mitään varaa. 

Juuh ei ole vaikea ymmärtää miksi ollut 10v. sinkku. 

Mun mielestäni taas Jyrkin tapa ilmaista asia oli miehekäs ja suoraselkäinen. Hän on jo aikuinen, koulut on käyty ja työtilanne ammatissa on mikä on, kun alalla on paljon määräaikaisuuksia. Hän ei ole mikään keskeneräin

Koulut on käyty :D Just Jenni kertoi vodcastissa, että Jyrkillä opinnotkin kesken vielä. 

Vierailija
26116/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfja-Jykä sieltä kävelee nahkatakissa

Vierailija
26117/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaava kokemus

Vierailija
26118/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei minua käy Jykä sääliksi. Mahtaa olla hirveää, kun sut jätetään ihan yllättäin noin!

Silti pari vinkkiä: älä hitossa kysy aina oliko ikävä? Toinen kertoo kyllä, jos on ollut tai jos haluaa kertoa. Tuollainen on painostavaa ja kääntyy helposti itseään vastaan, varsinkin jos suhteessa on ongelmia.

Ei myöskään kannata liikaa yksipuolisesti jatkuvasti julistaa onneaan ja ihastumistaan, sekin saattaa alkaa ahdistaa toista ja aiheuttaa ns. pakoreaktion.

ihmisen mieli on välillä höhlä. Jos Jykä olisi ollut edes hieman vaikeammin saavutettava, tilanne saattaisi olla toinen. Tai sitten ei.

Vierailija
26119/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tyyli, millä Jyrki ilmoitti ettei tule taloa, autoa eikä paljon mitään muutakaan, oli sellainen uhmakas. Ei ollenkaan pahoillaan ettei voi Jennin haaveita täyttää vaan tuli mielikuva ettei edes haluakaan.

Tyhmän ylpeästi rinta rottingilla vaan töksäytteli ilmoituksiaan, joihin toisen oli nöyrästi alistuminen. Että ota tai jätä, minä en tästä muutu. Minä olen ihan riittävan hyvä sinulle näin. 

Jyrki oli jotenkin ylimielinen, vaikka siihen hänellä ei olisi ollut mitään varaa. 

Juuh ei ole vaikea ymmärtää miksi ollut 10v. sinkku. 

Mun mielestäni taas Jyrkin tapa ilmaista asia oli miehekäs ja suoraselkäinen. Hän on jo aikuinen, koulut on käyty ja työtilanne ammatissa on mikä on, kun alalla on paljon määräaikaisuuksia. Hän ei ole mikään keskeneräin

No onhan se suoraselkäistä tokaista että minun kautta ei sitten tule asuntoja, autoa eikä matkoja. Aik suoraa on. Mutta kyllä noi talouspuolen asiat on tärkeitä ja myös kertovat ihmisestä paljon, missä kunnossa talous on. Jos elää ns kädestä suuhun tuolla tulotasolla niin iso vika on hallinnassa. En mitään perhettä uskaltais alkaa suunnittelemaan.

Vierailija
26120/30018 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanala muihin hommiin kun ei noi luonnistu.

Ketju on lukittu.