Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Kohta Jenni on eri formaateissa mukana. Pitäähän teatterin jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haille ja Annalle taisi käydä parhaiten ohjelmassa. Löysivät toisistaan ystävät, mitään ei jäänyt kuulemma hampaankoloon. Kumpikin otti opiksi.
"Louis, I think this is the beginning of a beautiful friendship."
Miksiköhän tuo piti englanniksi kirjottaa? Olishan toi ollut ihan hyvä suomeksikin. Ei tässä kieli mihinkään vaihtunut!!!
En pidä englannin sotkemisesta suomen kieleen, mutta tuossa lainauksessa se puoltaa paikkaansa. On kuuluisa loppurepla yhdestä kaikkien aikojen klassikkoleffasta Play It Again Sam.
Joo, paitsi leffan oikea nimi on Casablanca. :)
Aivan, mä mietinkin, että joku tossa mun viestissä nyt tökkii :D Kiitos korjauksesta! t. edellisen viestin kirjoittaja ja monta kertaa ko. elokuvan nähnyt
Vierailija kirjoitti:
Mies: "Vippaa rahaa tilipäivään asti. Maksa nää ostokset, kun mulla ei ole rahaa."
Mies edelleen: "Töitä saattaa olla syksyllä tai sitten ei. Aina asiat ovat järjestyneet, vaikka koulutusta ei ole "
Mies taas: "Minulta on turha odottaa autoa tai asuntoja tai matkoja."
Tässä vaiheessa omillaan toimeen tuleva vaimo antaa lähtöpassit.
Av-mammat: "Kamala nainen. Voi miesparkaa. "
(Av-mammat yleensä: "Jätä se sika!")
T: Lukutaidoton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni vedätti Jyrkiä uskomaan suhteeseen. Jyrki vain katseli Jenniä sinisillä silmillä vaalenpunaisten silmälasien läpi.
Elämä on, ja molemmille oikein hyvää jatkoa Jennin topakasti määräämillä poluillaan.
Jenni vedätti katsojiakin koko ohjelman ajan, kun nyt vodcastissa kertoi olevansa "hirveän ujo".
Höpö höpö ja lööhin lööhin, jo edesmenneen suulaan naapurinmummon tokaisuin...
Olen samaa mieltä. Uskomaton vedätys Jenniltä. Kiittelee ohjelmassa asiantuntijoita puolison löytymisestä ja viikon päästä onkin mies jo heitetty pellolle. Ihmettelin jo aluksi sitä Jennin lihansyönti- juttua, sitten tuli Tsernobyl-kaappi ja tiukat säännöt ja sitten koko homma osoittautuikin vedätykseksi. Ja koko ajan Jenni mollasi Jyrkiä selän takana. Tämän olisi pitänyt stressata, kun ei ole vielä töitä syksyllä ym.ym. Mitä ihmettä se stressaaminen au
Ei Jenni mitään tai ketään vedättänyt vaan otti rohkean otteen alkuunsa. Sehän oli takuulla asiantuntijoiden toivekin että ottaa " riskejä" eikä ala niuhottamaan heti alkuun. Jenni melkein heittäytyi ja antoi mahdollisuuden Jyrkille näyttää , et on aikuinen mies. Ei perässävedettävä tai käskyjä odottava vaan kaikin puolin vastuullinen. Ymmärrän hyvin että Jenni järkyttyi kun huomasi, että Jyrkin taloustaidot ovat out ja mitään ei jää vaikka tulot samaa tasoa kuin itsellä. Olisin itsekin järkyttynyt. Vielä ne ehdottomuudet ettei mun kautta sitten sitä tai tuota. Ei lainkaan kypsän aikuisen miehen kuvaa anna. Keskenkasvuinen jolla on vielä paljon opittavaa ihmissuhteiden hoidossa. Vakavaa suhdetta saa odottaa jos ei satu löytämään samanmoisen naispuolisen kopion itsestään. Kumpikin hassaa heti palkkansa ja mitään mukavaa ei voi suunnitella, kun ei ole pätäkkää. Tylsä elämä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Jyrkin esittely. Tämähän on varmaan asiantuntijoiden analyysien pohjalta luotu.
Kuis hyvin Jyrki osui tohon? Mulle tulee tosta urheilullinen, hyvin toimeen tuleva ahkera mies mieleen?
Jolle on tärkeintä pitää vaimostaan huolta, luoda tukea ja turvallisuutta..
Miten nykymailmassa luodaan turvaa? Taloudella on yksi iso asia.
Kotkalainen Jyrki on puhelias, suorasanainen ja sydämellinen mies, joka ei pelkää muiden mielipiteitä. Luokanopettajana ja urheiluliikkeen myyjänä työskentelevä herra on puuhakas myös vapaa-ajallaan. Viikonloput kuluvat läheisten, kuntoilun ja rakkaan jalkapalloharrastuksen parissa.
Läheisten hyvinvointi on Jyrkille ykkösasia, ja omat kummilapset ovat yksi rakkaimmista asioista maailmassa. Haastavampana puolena itsessään Jyrki pitää pienimuotoista saamattomuutta kalsarit eivät aina katoa lattialta ihan niin nopeasti kuin toivoisi.
Eipä ollut Jykä ihan tuota, mitä esittelyn perusteeella voisi päätellä.
"Jyrkille kummilapset ovat tärkeintä maailmassa." Näinkö on.
Vierailija kirjoitti:
Kohta Jenni on eri formaateissa mukana. Pitäähän teatterin jatkua.
Miksei, harmi ettei teitä kotkasta pyydetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sanotaan, että Jyrkin mököttäminen Jennin ottaessa vaikeita eli talousasioita puhuttavaksi on henkistä väkivaltaa. Kyllä tuo Jennin käytös, jossa antaa toisen ymmärtää kaiken olevan hyvin parisuhteessa ja jättämättä kertomatta selvästi itseensä ihastuneelle jopa rakastuneelle miehelle, että suunnittelee jättävänsä tämän. Ja sitten aivan puskista tullen jättää tämän vielä samana päivänä kertoen ikävöineensä on oikeaa henkistä väkivaltaa.
Jyrki kiitti Jenniä siitä että oli rehellinen, kun Jenni kertoi ettei ollut ikävöinyt. Mutta samantien näki että tunteisiin meni ja jäätävän kovaa.
Tuollainen käytös ei ainakaan helpota rehellisyyttä ja avoimuutta suhteessa.
Ei sen takia että rehellinen totuus siis vaikka eron harkinta ottaisikin kovaa toiselle osapuolelle ole mikään syy jättää sitä kertomatta. Vielä näyttelee ikävöivänsä, vsikka jo päättänyt erota. Ei ole pidetty toista tilanteen tasalla. Ja tämä vuonna eivät edes asiantuntijat sano siitä mitään. Tai no psikalla oli vsin Kanala, niin tätä boi odottaakin.
Jos Jenni olisi ollut Jyrki ja Jyrki Jenni, niin kommentit olisivat ihan toisenlaisia. Ja kun tämä "Jenni" olisi itkeä tirauttanut, niin voi sitä sympatian määrää. Ja se "Jyrki" olisi ollut ihan kauhea sika, kun hylkäsi toisen tämän rahankäytön takia.
Näin se vaan menee. En väitä, että kaikki naiset ajattelisivat näin, mutta hyvin suuri osa.
Selvää on sekin, etteivät osallistujat hyvin yleisesti (ei koske pelkästään Jyrkiä) ole rehellisiä tai eivät osaa nähdä itseään realistisesti, annetaan sellainen kaunisteleva vaikutelma. Ehkä pelätäänkin antaa liian tiukkoja ehtoja (ei tule valituksi). Asiantuntijoiden pitäisi pystyä näkemään asioiden läpi, onhan noita psykologisia testejä. Niinkin voi olla, että väärän puolison kanssa tulee osallistujasta turhan negatiivinen kuva.
Mutta eiköhän pöly laskeudu nopeasti. Harva noita edellisten kausien osallistujia muistaa. Toki se lähipiiri tietysti pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi jennin millintarkasti järjestelty kaappi oli 😲 ei ihan tervettä
No itsellä on ihan samanlainen ja varmasti aika monella muullakin. Tiettyjä tuotteita pitää olla aina saatavilla ja niiden määrien kontrollointia helpottaa kun ne on järjestyksessä aina samassa paikassa.
Se tyyli, millä Jyrki ilmoitti ettei tule taloa, autoa eikä paljon mitään muutakaan, oli sellainen uhmakas. Ei ollenkaan pahoillaan ettei voi Jennin haaveita täyttää vaan tuli mielikuva ettei edes haluakaan.
Tyhmän ylpeästi rinta rottingilla vaan töksäytteli ilmoituksiaan, joihin toisen oli nöyrästi alistuminen. Että ota tai jätä, minä en tästä muutu. Minä olen ihan riittävan hyvä sinulle näin.
Jyrki oli jotenkin ylimielinen, vaikka siihen hänellä ei olisi ollut mitään varaa.
Arkkitehdin nimike ei ole lailla suojattu. Koulut loppuun käyneen arkkitehdin tunnistaa lyhenteestä SAFA. Käytännössä siis kuka vain voi kutsua itseään "arkkitehdiksi". Sama koskee myös mm. ammattinimikettä "opettaja", kukavain voi kutsua itseään opettajaksi, vaikka ei olisi käynyt päivääkään yliopistoa / korkeakoulua.
https://www.safa.fi/koulutus-ja-ura/usein-kysyttya-tutkinnoista-ja-amma…
Vierailija kirjoitti:
Se tyyli, millä Jyrki ilmoitti ettei tule taloa, autoa eikä paljon mitään muutakaan, oli sellainen uhmakas. Ei ollenkaan pahoillaan ettei voi Jennin haaveita täyttää vaan tuli mielikuva ettei edes haluakaan.
Tyhmän ylpeästi rinta rottingilla vaan töksäytteli ilmoituksiaan, joihin toisen oli nöyrästi alistuminen. Että ota tai jätä, minä en tästä muutu. Minä olen ihan riittävan hyvä sinulle näin.
Jyrki oli jotenkin ylimielinen, vaikka siihen hänellä ei olisi ollut mitään varaa.
No siis tätä mäkin mietin. Et onko oikeasti noin huono lukemaan ihmeistä.. Vai kuvitteliko ihan oikeasti et "avioliitto" suojaa ja voi käyttäytyä ylimielisesti ja laukoa totuudet esiin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri samat ajatukset tuli tuossa kohdin. Jykä piti tuossa Jenniä täysin itsestäänselvänä. Enää ei tarvi tsempata ja yrittää, kun on naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sanotaan, että Jyrkin mököttäminen Jennin ottaessa vaikeita eli talousasioita puhuttavaksi on henkistä väkivaltaa. Kyllä tuo Jennin käytös, jossa antaa toisen ymmärtää kaiken olevan hyvin parisuhteessa ja jättämättä kertomatta selvästi itseensä ihastuneelle jopa rakastuneelle miehelle, että suunnittelee jättävänsä tämän. Ja sitten aivan puskista tullen jättää tämän vielä samana päivänä kertoen ikävöineensä on oikeaa henkistä väkivaltaa.
Jyrki kiitti Jenniä siitä että oli rehellinen, kun Jenni kertoi ettei ollut ikävöinyt. Mutta samantien näki että tunteisiin meni ja jäätävän kovaa.
Tuollainen käytös ei ainakaan helpota rehellisyyttä ja avoimuutta suhteessa.
Ei sen takia että rehellinen totuus siis vaikka eron harkinta ottaisikin k
...kirjoitit tai no paskalla oli vain Kanala🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis tätä mäkin mietin. Et onko oikeasti noin huono lukemaan ihmeistä.. Vai kuvitteliko ihan oikeasti et "avioliitto" suojaa ja voi käyttäytyä ylimielisesti ja laukoa totuudet esiin.
Jennin kaltaisen naisen kun sai, niin olis nyt helvetto sentään edes yrittänyt!! 10 v ollut sinkkuna, joten olis nyt hieman miettinyt, mitä suustaan päästää. Muutenhan Jykä ihan mukava mies, mutta kyllähän tuo työn epävarmuus ja rahatilanne on muillekin naisille pisteitä laskeva seikka.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jenni on kaikilla mittareilla mitattuna paljon tasokkaampi kuin Jykä: ulkonäkö, kroppa, tyyli, työ, siisteys, suunnitelmallisuus jne jne. Jos 40 v ukko ei ole saanut edes opiskeluja suoritettua loppuun ja joutuu ekan kuukauden ajan lainaan rahaa, kutsuu ravintolaan, eikä maksa, sanoo että ei tiedossa matkoja tai muutakaan hänen kanssaan, niin nostaisin itsekin kytkintä, vaikken ulkoisesti Jennin tasoinen olekaan.
Jenni on ulkonäöllisesti naispuolinen Jyrki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennin kaltaisen naisen kun sai, niin olis nyt helvetto sentä
Jep. Samassa tilanteessa mä olisin luvannut Jennille kuun ja taivaan. Ja yrittänyt ylläpitää lupausta..
Ei nimittäin ole jatkossa tai ikinä ennenkään jykäl mahkuja ton tason naiseen.
Ja olipa nainen minkä tasoinen vaan, niin tuo oli erittäin loukkaavaa ja alentavaa!!
Joo, paitsi leffan oikea nimi on Casablanca. :)