Onko 43-vuotias mies liian vanha löytämään lapsettoman naisen ydinperheen perustamiseen?
Elämä on kohdellut minua monin tavoin hyvin minulla on vakaa työ, oma koti, ja ihmiset sanovat usein, että olen hyvännäköinen. Mutta siitä huolimatta yksi asia on jäänyt puuttumaan: perhe. Ei mikä tahansa perhe, vaan ydinperhe, jonka rakentaisin yhdessä naisen kanssa, joka jakaa saman haaveen lapsettomana, valmiina aloittamaan alusta, yhdessä.
Olen yrittänyt. Olen ollut deittisovelluksissa, käynyt tapahtumissa, antanut mahdollisuuksia, joskus ehkä liikaakin. Mutta yhä uudelleen törmään siihen, että ihmiset ovat jo valmiiksi jossain heillä on lapsia, menneitä suhteita, tai he eivät enää halua aloittaa alusta.
Kommentit (125)
Ulkonäkö ja muut vaatimukset varmaan on tiukat?
Vierailija kirjoitti:
Sekava viesti. Ymmärrän toiveen ydinperheestä mutta mitä tuo jankutus alusta aloittamisesta on? Mitä väliä edellisillä suhteilla on? Oletko siis itse täysin kokematon parisuhteissa?
Ei moni halua enää aloittaa keski-iässä kaikkea alusta.
Vierailija kirjoitti:
Toivon toki että nainen pitää huolta itsestään, kuten minäkin. Onko se kohtuuton vaatimus? Ap
Kyllä, sinä olet liian vanha. Jotain vikaa sinussa on kun et ole löytänyt kumppania opiskeluaikoinasi. Nyt vaadit suurin piirtein neitsyttä. Oman ikäisesi nainen se ei ainakaan voi olla, mutta jokainen tervehenkinen nuorempi nainen haistaa palaneen käryä kun et ole kenellekään vielä kelvannut.
On liian vanha. Olisi pitänyt perustaa se perhe jo 20 vuotta sitten. Tuossa iässä on hankala löytää lapsettomia naisia, jotka haluavat ryhtyä omaishoitajiksi 20 vuoden päästä.
Aasiasta voisit hyvinkin löytää sopivan naisen ja halutessasi vaikka puolta nuoremman..
Kaikkea nyt vain ei elämässä saa. Molemmin puolinen rakastuminen on ihme ja harvinaista, etkä voi runtata sitä väkisin pystyyn haluamanasi aikana jonkun kanssa vaan, joka kohdalle osuu. Tähän nyt vaan ei päde ne samat lait, kuin esim. työelämään, että kunhan vaan teet hitosti hommia asian eteen niin onnistuu. Ihan tuurista kiinni. Kannattaa vaan koittaa löytää muuta iloa elämään, rakkaus tulee jos tulee. Biologiset lapset sinun iässä epätodennäköisiä enää.
Mitä sinä teit ikävuodet 18-43?
Todella epäilyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon toki että nainen pitää huolta itsestään, kuten minäkin. Onko se kohtuuton vaatimus? Ap
Oletko itse joku sohvaperuna ja vaadit timmiä fitnessmissiä?
Vierailija kirjoitti:
Aasiasta voisit hyvinkin löytää sopivan naisen ja halutessasi vaikka puolta nuoremman..
Joo, mutta tuskin mitään neitsyttä.
Vierailija kirjoitti:
Thailand.
Jep, sieltä saa ja koko suvun kaupanpäälliseksi. Niin kauan rakastaa kuin rahaa riittää.
Vierailija kirjoitti:
On liian vanha. Olisi pitänyt perustaa se perhe jo 20 vuotta sitten. Tuossa iässä on hankala löytää lapsettomia naisia, jotka haluavat ryhtyä omaishoitajiksi 20 vuoden päästä.
Nyt pikkuisen tarkkuutta. Me kuusikymppiset olemme itse vanhojen vanhempiemme omaishoitajia, ja lisäksi käymme vielä töissä ja hoidamme lastenlapsiamme.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä teit ikävuodet 18-43?
Todella epäilyttävää.
Homosteli menemään.
Aloittaa alusta? Jos on lapsia niin ei voi olla enää lapseton. Mutta naiset nykyään voivat olla ensisynnyttäjiä 40-vuotiainakin. Onhan näitä naisia ja lääketiede auttaa raskautumaan. Thaimaassa menetät rahasi ja pahimassa tapauksessa henkesi. Siellähän suomalainen mies teki kuulemma itsemurhan viiltämällä kurkkunsa auki sängyssä. Thaimaan poliisi vahvisti.
Vierailija kirjoitti:
Mutta aloittajallehan ei kelvannut nainen jolla menneitä parisuhteita. Köyhien maiden naisilla niitä piisaa ja yleensä ovat siihen päälle myyneetkin itseään. Hyi.
En ymmärrä tuota vaatimusta, ettei saisi olla lapsia ennestään. Olin 35 ja hiljattain eronnut kahden 5-vuotiaan äiti, kun tutustuin 43-vuotiaaseen lapsettomaan mieheen. Onneksi hänelle tuo asia ei ollut ongelma ja saimme vielä kaksi yhteistä lasta.
Sekava viesti. Ymmärrän toiveen ydinperheestä mutta mitä tuo jankutus alusta aloittamisesta on? Mitä väliä edellisillä suhteilla on? Oletko siis itse täysin kokematon parisuhteissa?