Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
2541/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanja ei tunne Mattia kohtaan romanttista kipinää ja naamioi sen tuollaiseen epämääräiseen ahdistukseen omasta riittämättömyydestä. Tämä nähdään joka kaudella. Annalla ja Hailla on niin pahat kommunikointiongelmat ettei tuosta tule mitään. En usko että juttua voi pelastaa, varmaan eroavat jo kauden aikana. 

Onneksi on Jyrki ja Jenni, pitkästä aikaa pari jossa molemmat vaikuttaa tyytyväisiltä. 

En tiedä, mutta jokin häiritsee ja pahasti Jyrkissä ja Jennissä. Jotenkin kireän oloista kaiken pumpulihehkutuksen alla. Ei olisi ensimmäinen pari, jolla alku näyttää "täydelliseltä" ja jossain kohtaa paljastuu jotain, mikä kaataa suhteen. Nopea esimerkki vaikkapa Heidi ja Mikko. En tosin Jyrkistä sellaisia tunnelmia saa. Ennemminkin Jennissä on jotain, mikä häiritsee. 

Vierailija
2542/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, mistä Hai on saanut käsityksen, että urheilullinen nainen meikkaa vähän tai ei lainkaan. Ei tarvitse mennä kuin ihan tavalliselle kuntosalille niin siellä näkee, miten kynnet, ripset jne. on hyvinkin monella vimpan päälle laitettu, vaikka ollaan urheilemassa. Sama homma lenkkipolulla. Puhumattakaan urheilukilpailuista. 

Näin miehenä ihmettelen miten jotakuta jätkää voi vaivata naisen laittautuminen ylipäätänsä :D yleensä itseä on kismittänyt jos nainen on halunnut olla au naturelle 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annan ja Hain kemiat ei kohtaa ja Anna selvästi dramatisoi ja liioittelee kaikkea Hain sanomaa, että saisi tekosyyn sille miksi homma ei toimi. Anna taitaa olla aika vaativa persoona ja vaatii täydellisyyttä myös muilta.

Niin taitamattomasti tehty pari tämä Anna ja Hai. Miksi joku lähtee tuonne ja sitten onkin niin kaikki niin vaikeaa, niin helevetin hankalaa.

Onko tämä Anna oikea koulutettu luokanopettaja vai mikä on? Onneksi omaan perheeseeni ei tuollaista kanasta ole tullossa, eikä ole tullutkaan.

Voisiko tuolla hakuprosesin aikana olla joku normikansalainen. Tietäisi heti, mikä mätsää ja mikä ei. Osaisi tämä normityyppi nähdä paljon pelkän ulkonäön pohjalta, asuinpaikkakunnat, koulutustasot jne. Nämä eivät näe oikein mitään.

Hyvin vaikea uskoa Annan olevan koulutettu luokanopet

Tuossa yllä ihmetellään, miten Anna ei ole löytänyt sopivaa miestä opiskeluvuosinaan. Omituinen kysymys. Samaa voisi kysyä noilta kaikilta muiltakin. Hyvin iso osa ihmisistä on sinkkuja kolmikymppisenä nykyään. Kaukana takana ovat ajat, jolloin avioiduttiin parikymppisenä ja pysyttiin yhdessä hamaan loppuun asti. 

Vierailija
2544/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkilookissaan:

Taina on taviksien tavis

Matti sama tavis kuin häälookissa

Jenni edelleen meikissä ja hiukset laitettuina, show jatkuu

Jyrki näyttää paremmalta; juhlalook ei pukenut perusmiestä, kun pukukin oli nafti ja vääränvärinen korostaen punakkuutta ja tanakkuutta

Anna leveänaamainen, suurisuinen (kaikin tavoin), väritön ja rinnaton (ks. juoksuvideo), lättänät roikkuvat hiukset - ei ainakaan kaunis, sori nyt vaan

Hai casual cool ja luonnollinen, persoona edelleen lämmin ja toisen huomioiva. Vaikuttaa kaikin puolin fiksulta ja sivistyneeltä.

Miss juunivöös siellä kirjoittelee. 

Vierailija
2545/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala millainen opettaja Anna on...

Vierailija
2546/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se Vanhanen päässyt tikkaamaan heti ensimmäisenä yönä.

Varsinaisen oksettava mieskommentti. Tikkaamaan tarkoittaa varmaan kahden aikuisen jakamaa seksuaalista kokemusta, johon molemmat ovat vapaaehtoisesti osallistuneet. Kukaan ei ole yksipuolisesti tikannut toista vaginaan. Olet oksettava.

Vierailija
2547/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkauksia, millaisia ovat Annan ex-puolisot. Hänen mukaansa TODELLA erilaisia kuin hän itse tai Hai (joka hänenlaisensa). Sohvalla makaavia introverttejä vai jännämiehiä?

Tää oli outo pohdinta siltä, hän ja Hai niin samanlaisia, ettei meinaa tunnistaa sitä ihmistyyppiä. Ööö ei tunnista itseään. Tai tunnistaa kontrollipakon ja näkee sitä kaikkialla. Tuon ihmisen ei olisi pitänyt hakea lainkaan tähän, sama kuin se viime vuoden pallopää, joka oli ties minkä isätrauman takia ihan pihalla.

Vierailija
2548/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matin heitto täytyi olla vaan kömpelö yritys olla hauska. Ei vaikuta sellaiselta ihmiseltä joka haluisi loukata, ja hän on koko ajan katsonut Tainaa ihan rakastuneena. Jos Matille Taina oli parempi kuin joku Sieppi, ei todellisuudessa arvosta sellaista, niin ei tajunnut miten törppö heitto?

Kuvitellaan että joku nainen saisi alttarilla mielestään aivan upean komean miehen, johon olisi enemmän kuin tyytyväinen, ja mies utelisi mitä odotuksia oli hänestä ja nainen heittäisi  kiusoitellen odotin Brad Pittiä koska uskaltaa sanoa niin koska pitää miestä oikeasti parempana. Varmaan samalla tavalla Matti uskalsi heittää noin, koska hänestä Taina oli niin kaunis

Juuri niin! Itse ymmärsin tämän juuri näin koska onhan Taina upea ja kaunis nainen. Matti ihan varmasti tarkoitti sen vain "keventävänä" vitsinä koska Taina on niin kaunis. En myöskää jotenkin ajattele että Taina otti sitä mitenkään ikävästi, toisin kun puolet täällä :D

Vierailija
2549/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, mistä Hai on saanut käsityksen, että urheilullinen nainen meikkaa vähän tai ei lainkaan. Ei tarvitse mennä kuin ihan tavalliselle kuntosalille niin siellä näkee, miten kynnet, ripset jne. on hyvinkin monella vimpan päälle laitettu, vaikka ollaan urheilemassa. Sama homma lenkkipolulla. Puhumattakaan urheilukilpailuista. 

Näin miehenä ihmettelen miten jotakuta jätkää voi vaivata naisen laittautuminen ylipäätänsä :D yleensä itseä on kismittänyt jos nainen on halunnut olla au naturelle 24/7.

En usko, että se Haita mitenkään vaivasi, Anna vain huonossa itsetunnossaan väänsi asiat päälaelleen. Sanoipa vielä Hain käytöstä kontrolloivaksi, nauroin ääneen. Kukahan tuolla on pakkomielteinen kontrollifriikki, alkaen alttaripususta... 

Vierailija
2550/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kiusallisia ne asiantuntijoiden lässytykset häissä; nyt olette yhdessä sen oikean kanssa...yms. Itse en voisi missään olosuhteissa kokea oikeaksi ihmistä, jonka suhteen itsellä ei ole ollut mitään valinnanvapautta. Osa ihastumista ja sitä kokemusta on, että itse valitsee sen henkilön muiden joukosta.

Vierailija
2551/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on kaunis, kuin filmitähti.

Vierailija
2552/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arkilookissaan:

Taina on taviksien tavis

Matti sama tavis kuin häälookissa

Jenni edelleen meikissä ja hiukset laitettuina, show jatkuu

Jyrki näyttää paremmalta; juhlalook ei pukenut perusmiestä, kun pukukin oli nafti ja vääränvärinen korostaen punakkuutta ja tanakkuutta

Anna leveänaamainen, suurisuinen (kaikin tavoin), väritön ja rinnaton (ks. juoksuvideo), lättänät roikkuvat hiukset - ei ainakaan kaunis, sori nyt vaan

Hai casual cool ja luonnollinen, persoona edelleen lämmin ja toisen huomioiva. Vaikuttaa kaikin puolin fiksulta ja sivistyneeltä.

Miss juunivöös siellä kirjoittelee. 

Beauty contest -raadin jäsenistöä ei valita ulkonäön perusteella. Et silleen aiheeton herja.

Vierailija
2553/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Matti ja Taina on pistetty jonnekin naparetkelle ja vieläpä helkutin ankeaan hotelliin, kun muut paistattelevat auringossa ja asuvat luksushotelleissa. 

Vierailija
2554/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja! Koetapa jo päästä yli siitä, että kaikki muut paitsi sinä tajusivat Sieppi-kommentin olleen vitsi. Ei tarvitse olla Matin fani tajutakseen, ettei se ollut tahallinen loukkausyritys. 

Kyllä kaikki tietää että ton tyyliset ns. junttikommentit on vitsejä, mutta kyse onkin siitä missä kulkee hienotunteisuuden raja ko. huumorissa. Itselle ei tulisi meleenkään vieraalle uudelle aviomiehelle läppäillä hääpäivänä vaikka että Teemu Selänne ei ollut saatavilla, joten ETENKÄÄN jos oikeasti tykkäisin Selänteestä.

Näitä vitsailijamiehiä olen elämässäni kokeillut useampaan otteeseen ja niissä korostuu aina se yksi ja sama toistuva tyyli: sanotaan vitsinä muttei sitten ihan kuitenkaan. Naisen ulkonäköönhän nämä aina liittyy. Sitten sanotaan että sehän oli vitsi.

Juonipaljastus: tulemme näkemään aiheesta lisää tämän parin osalta ennen kauden päätöstä. 

Vierailija
2555/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkauksia, millaisia ovat Annan ex-puolisot. Hänen mukaansa TODELLA erilaisia kuin hän itse tai Hai (joka hänenlaisensa). Sohvalla makaavia introverttejä vai jännämiehiä?

Ylipäätään mitä hemmetin järkeä hakeutua ohjelmaan, jos on heti vertaamassa ohjelman kautta valittua puolisoa miestä omiin exiinsä? Jos Anna on niin hyvä valitsemaan itselleen miehiä, niin miksi hän on sinkkuna ohjelmassa?

Eihän Annaa ja Haita yhdistä muu kuin urheilu ja tiukat aikataulut arjessa. Luonteiden puolesta liian erilaisia. En ymmärrä, mihin Anna viittaa samankaltaisuudella.

Mulle on ollut aina ylipäätään täysi mysteeri, että miksi asiantuntijat jauhaa, että erilaiset luonteet tuovat vetovoimaa..., ja sitten aina naittavat erihenkisiä ja erisuhtaisia ihmisiä keskenään. En minä ainakaan viehäty miehestä ajatellen, onpa outo luonne, miksi tuo puhuu ja toimii tuolla ja tuolla tavoin. Kyllä minä ainakin, jos olisin ohjelmassa, toivoisin, että luonteissa olisi jotain samaistumispintaa. Ovatko nuo asiantuntija ikinä kysyneet oikeilta ihmisiltä, että mihin viehätyit kumppanissa?

Vierailija
2556/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taina ja Matti ovat eri tyyppisiä ihmisiä, tässä kohden ihmettelen asiantuntijoiden valintaa. Matti on hyvä ja vakaa perusmies, mutta Taina on enemmän häikäisevän seurapiirikaunottaren tyyppinen. 

Kun häätällinki riisutaan, niin Tainakin omituisine muhkupantoineen on ihan perus. :)

Todella kaunis kyllä häissä, pakko myöntää.

mikä tuossa pannassa on omituista?

Rehellisesti: Minusta se näyttää asusteelta, jollaista käyttää alle 10-vuotias tyttö.

t. eri

Ja alle 10-vuotiaskin jossain prinsessanäytelmässä.

Vierailija
2557/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna onnistui sabotoimaan suhteensa jo häämatkalla. 

Oma epävarmuus, rivien välien ylitulkinta, syyn kääntäminen toiseen. Minä minä minä. Haita käy sääliksi. 

Vierailija
2558/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainen miestyyppi, joka menee koko ajan rajoilla sen vitsailunsa kanssa ja jatkaa kun nainen ei suoraan sano, että nyt idiootti lopetat. Kuvittelee kai, että se on hyväksyttyä ja nainenkin tykkää kun kommentoidaan naiseutta yleisesti, sitä omaa naista silleen hauskan vertailevasti tms. Mulle yksi tyyppi, joka oli selvästi kiinnostunut sanoi kerran, että et sä enää kasva kuin leveyttä. Ei kuulemma tarkoittanut mitään pahaa ja haluaisi kovasti tutustua. No ei tutustuttu, tuo ei ollut syy, mutta ei ne jutut yleisestikään kovin fiksuja olleet.

Vierailija
2559/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki on paremman näköinen tavallisissa vaatteissa. Vähän rupeaa kypsyttää Jennin nauraminen. Toisaalta sopivat toisilleen täydellisesti. Anna ei olisi sopinut Jyrkille ollenkaan. Nainen ei varmaan osaa olla vaan. Koko joku valitus päällä. 

2560/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna taitaa olla perfektionisti, myös nämä askel-ja liikuntavaatimukset itselleen, vaatimukset "kepeästä tutustumisesta", vaikka itse ylianalysoi ja stressaantuu pikkuasioista. 

Mä olen huomannut, että usein naispuoliset opettaja -ihmiset ovat juuri tuollaisia ärsyttävän tarkkoja perfektionisteja. Mies opettajista en osaa sanoa. Kai hekin ovat kovin vaativia itseä ja muita kohtaan.

Ketju on lukittu.