Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Katoin uudestaan ykkösjakson ja tuli vaikutelma, ettei osallistujilta kartoitettu mitään ns. oleellista. Että millaista elämää haluaa elää, haluaako että on rahaa matkusteluun, isoon taloon jne. Haluaako asua maalla vai kaupungissa... Ihan sellaista että millaista elämää ja arkea haluaa viettää? Pelkkää lässytystä "perinteisistä arvoista" "syvällisistä keskusteluista" jne. epämääräistä huttua. Ja jos vaikka mies on ollut sinkkuna 10v. niin mistä se johtuu? Ei kai pelkästään huonoa tuuria vaan joku juurisyy siellä on.
Luedkelin tosta ensi treffit alttarille hausta. Vähän luulen että siinäkin kysytään talous tilanne.. Jotenkin mä veikkaan että Jyrki ei ole ollut rehellinen.
Katsoin uudestaan äänet pois päältä niin että katsoin vain Jennin ilmeitä tilanteessa, jossa kertoivat päätöksestään jatkaa. Täyttä teeskentelyä. Ilmeet kertoivat ettei halua jatkaa.
Katson vasta tänään kaksi viimeisintä jaksoa. Päätöksentekojaksossa Jenni kertoo taas menneensä siihen äidin rooliin, että hän jopa stressaa onko mies syönyt tarpeeksi. Siis mitä ihmettä! Kyllähän mies nyt itse pitää tuosta asiasta huolta. Myös Jenniä stressaa nyt se, että miten he edes pystyisivät näkemään, kun toisella voisi olla jopa 7 päivänä viikossa työvuoroja toisessa kaupungissa. Kuule Jenni, sinä ihan itse kielsit Jyrkiä hakemasta töitä Helsingistä ja töitä pitäisi hakea vain Kotkasta. Myös tuo Jennin valittama Jyrkin tokaisu, että osaa laittaa ruokaa muttei viitsi. Taitaapi olla aika tavallista miesten suusta. Eipä ihme, että niiden aiempienkin miesten kanssa Jenni joutunut siihen äidin rooliin kotityöt tehden ja miesten syömisten määrästäkin huolehtien. Kun elelet yksinäsi, ei tarvitse huolehtia kuin itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä luen niin tuntuu että juuri Jenni ystävineen on tällä palstalla viime viikon ahkerin kommentoija.
On tuo Jyrkin panettelu ollut nyt niin läpinäkyvää, ja siinä on tuotu esiin seikkoja jotka eivät tulleet esille katsojille.
For fuck shake, seikat jotka eivät ole tulleet ohjelmassa ilmi ovat suurimmalta osalta ihan kirjoittajien omassa päässä syntyneitä.
Mikä fuck shake?
Jos Jenni vaikka osaisi englantia niin voisi mennä hakemaan miehen ameriiikasta. Siellä Jenni on köyhä heidän mittapuulla, voisi kuitenkin pokata miljoonamiehen.
Ohjelma loppui jo, lopettakaa jo tekin Jyrkin haukkuminen ja hankkikaa elämä 🙄
Minä luulen että Jyrki tarkoitti painottaa että ravintolalaskua pitää maksaa puoliksi koska tasa-arvo. Että hän ei halua jatkossakaan maksaa vaimonkm laskuja. Selitti siihen ettei ole varaa.
Noin minäkin olisin seittänyt, ettei ole varaa ennenkuin on palkkapäivä. Noin minunkin vanhemmat selitti kun pyysin rahaa nuorempana. Oli vanhemmilla silti talot ja tavarat ja autot ja säännölliset työt. Mutta turhuuteen ei rahaa käytetty, pankkivelkaakin oli
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin ollut julkisuudessa ja mun tekemisiä in haukuttu myös täällä vauvan palstoilla.
Voin sanoa että Kyllä, kyllä olen yrittänyt puolustautua ja kommentoida täällä anonyymisti.
Eli olen aivan varma että myös Ensitreffi- tyypit lukevat näitä ja kommentoivat täällä, muiden joukossa, anonyymisti niin kauan kuin keskustelun aallot kulloinkin loiskuvat. Ei ole loputon suo, se loppuu kyllä ajan myötä kun kansa väsyy ja alkaa haukkumaan muita.
Ja olen ystävillennikin sanonut että puolustakaa minua.
Vaikka lehtien palstoilla minäkin teeskentelen ja sanon että en mukamas seuraa mitä minusta kirjoitetaan. Mutta oikeasti salaa kyllä seuraan.
Pitäähän minun toki tietää mitä minusta puhutaan.
No ni Torpan Maisa Maisan Torppa tääällä taas
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä olis menty ehkä pizzeriaan ja hinnatkin katsottu etukäteen ja tietysti lasku puoliksi. Minun lääkärisiskokin laittaa muuten poikaystävän kanssa aina ravintolalaskut puoliksi, on säästäväinen luonne vaikka rikas.
------------------------------
Meillä taasen olisi käytetty tuo 2 hgen yht. 50 e kauppaan ja ostettu tarvikkeet parin päivän todella hyvään syömiseen kotona. Olisin varmaan laittanut kuorrutettua uunilohta ja siihen kaveriksi valkosipulikermaperunat. Olis varmaan syöty siitä 3 kertaa.
Niin, kukin tyylillään. Me oltais menty fine dining ravintolaan, tilattu menu ja viinipaketti. Ei olisi 50e riittänyt. Jompikumpi olisi maksanut laskun ja ottanut sitten rahat yhteiseltä tililtä. Eli oltaisiin lopulta maksettu puoliksi.
Lohta syömme usein, mutta kermaperunat on aivan liian raskasta ja epäterveellistä. Niitä emme syö koskaan. Meillä on aika eri käsitys siitä mitä on todella hyvä syöminen.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä luen niin tuntuu että juuri Jenni ystävineen on tällä palstalla viime viikon ahkerin kommentoija.
On tuo Jyrkin panettelu ollut nyt niin läpinäkyvää, ja siinä on tuotu esiin seikkoja jotka eivät tulleet esille katsojille.
For fuck shake, seikat jotka eivät ole tulleet ohjelmassa ilmi ovat suurimmalta osalta ihan kirjoittajien omassa päässä syntyneitä.
Mikä fuck shake?
V*ttupirtelö. Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'40-vuotiaalla on miehellä 100.t-omaisuus.' Mikähän tilastotieteilijä täältä näitä lukuja heillelee? Toisilla on, useilla ei alkuunkaan, monilla huomattavasti enemmän. Eniten nausena ärsyttää/hävettää, että päästetään ohjelmaan näitä amerikkaista 50-luvun perhe-elämää ihannoivia osallistujia. Jos tämä miehen etsijä olisi kouluttautunut enemmän, ehkä hän näkisi maailmaa laajemmin kuin sen oman juomapillinsä läpi.
Löytyy ihan tilastokeskuksen sivuilta tilastoa. Tuo nimenomaan työssä käyvillä ihmisillä. Toki super rikkaat sotkevat tilastoa paljon mutta kyllä toi kuvaa antaa.
Ja sullekkin ei todellakaan ole normaalia että 40v 2 työtä tekevä on PA kesken kuukauden. Tai jos on nuin syy on usein nähtävissä. Vaikka kalliina asuntona/ veneenä tai autona
Mediaani vai keskiarvo tuo 100ke?
Vierailija kirjoitti:
Jennihan nosti esiin ne seikat, jotka tarkkasilmäisimmät näkivät jo ennen kuin ne todettiin tv:ssä. Ukko myös esitti olevansa urheilullinen, mikä oli ilmeisen paskapuhetta sekin.
Voi olla kova esports-harrastaja.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen että Jyrki tarkoitti painottaa että ravintolalaskua pitää maksaa puoliksi koska tasa-arvo. Että hän ei halua jatkossakaan maksaa vaimonkm laskuja. Selitti siihen ettei ole varaa.
Noin minäkin olisin seittänyt, ettei ole varaa ennenkuin on palkkapäivä. Noin minunkin vanhemmat selitti kun pyysin rahaa nuorempana. Oli vanhemmilla silti talot ja tavarat ja autot ja säännölliset työt. Mutta turhuuteen ei rahaa käytetty, pankkivelkaakin oli
Näinpä. Silleen sitä rahaa jää säästöön, kun budjetoi kuukausittaisen huvirahan ja ei ylitä budjettia. Itselläni menee kuukausittain rahastoihin joitakin satasia. Suhtaudun tähän kuin laskuihin, ne maksetaan ensin. En myöskään ota säästötililtä rahaa hurvitteluun. Jos siis joku haluaisi hurvitella kanssani enemmän kuin kuukauden huvibudjetti antaa myöten, sanoisin, että pitää ottaa seuraavaan kuuhun.
"Löytyy ihan tilastokeskuksen sivuilta tilastoa."
Suomalaisten omaisuus useimmiten se oma asunto/talo. Sen todellinen arvo selviää sitten aikanaan myydessä. Mutta ei tavallisella suomalaisella ole 100 tuhatta riihikuivaa tilillä. Tai joillain on, mutta ei tuo mikään mediaani ole.
Ärsyttävää että vanhemmat opettavat lapsilleen sanonnan ei ole nyt palkkapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennin kodinhoito on kieltämättä tiptop. Mutta verrattavissa siihen, että mies käyttäisi joka viikko pyytämättä 3h auton käsinpesuun ja vahaukseen, ja edellyttäisi sitten toiselta suurta kiitollisuuden velkaa tästä satsauksesta "yhteiseksi hyväksi".
Missä vaiheessa Jenni pyysi kiitosta? Mä en ainakaan nähnyt tälläistä.
Jenni tilitti yksin autossa kameralle, miten hän ei jaksa, kun koko huusholli on kaaoksen vallassa. Myöntää että Jyrki yrittää kyllä tehdä kotihommia, mutta se ei Jennin mielestä johda oikeanlaiseen tulokseen. Kuulostaa kovasti siltä, että Jenni kokee joutuvansa tekemään "kaiken" vailla asianmukaista tunnustusta ta kompensaatiota.
Hei lopetetaaks tää.
Jennin puolustajat. Jenni vältti Miinan kun ei halunnut jatkaa Jyrkin kanssa koska Jyrkissä oli noin 2miljooonaa punaista lippua..
Jyrkin puolustajat. Olkaa tekin tyytyväisiä. Jyrki vältti ihan hirveän naisen.. Ja Jyrkillä on tän perusteella varaa valita.
Kaikki hyvin eiks je
Vierailija kirjoitti:
"Löytyy ihan tilastokeskuksen sivuilta tilastoa."
Suomalaisten omaisuus useimmiten se oma asunto/talo. Sen todellinen arvo selviää sitten aikanaan myydessä. Mutta ei tavallisella suomalaisella ole 100 tuhatta riihikuivaa tilillä. Tai joillain on, mutta ei tuo mikään mediaani ole.
Tai omistaa palan suvussa iät ajat ollutta metsää. Voi olla että siitä tulee omana omistus- ja elinaikana vain kuluja ja tuloja vasta lapsille
Tuo naukuva nariseva ääni..juoskaa miehet
Löytyy ihan tilastokeskuksen sivuilta tilastoa. Tuo nimenomaan työssä käyvillä ihmisillä. Toki super rikkaat sotkevat tilastoa paljon mutta kyllä toi kuvaa antaa.
Ja sullekkin ei todellakaan ole normaalia että 40v 2 työtä tekevä on PA kesken kuukauden. Tai jos on nuin syy on usein nähtävissä. Vaikka kalliina asuntona/ veneenä tai autona