Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
24161/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tainalla oli selvästi joku traumatausta. Ja nuo hevonperäntuntijat siitä tietoisia. Sitten lässytetään kun kaikki jo hajalla, että jospa jättäisitkin leikin kesken. Taina suoraan saikulle (oli kivaa viihdearvoo kuutenkin hei kiitti!) ja Matti kotiin nuolemaan haavojaan kuunneltuaan ulinaa koko kesän (vaikka luvattiin rakkautta ja sutinaa). Kari, Tapsa, Myllymaa: FAIL!!!

2. Anna ja Hai oli vähän kuin Salla ja Lauri sikäli, että Laurikin oli aluksi raskas ja paljon kivempi kun oli tehty kaverizonelle siirtymä, ja Sallakin alusta loppuun ihmeen lauhkea ja ymmärtävä. Heille saattoi oikeastikin olla toisistaan kasvuapua. Mutta olisipa ollut edes joku romanssipari. 

3. Jyrki oli vähän rasittava tossu, joka tuhlaa tilit ennen palkkapäivää (ei ole ok eikä vippailu ole tosimiehen tapa hurmata nainen) ja Jenni rasittava teennäinen kulissirouva, joka antoi turhaa toivoa kun oli kiva saada huomiota mutta puhui lapsellisesti selän takaa pahaa, vaikka itse nosti itseään aikuisen malliksi. Ei kumpaakaan olisi kannattanut valita. 

Antiklimaattinen kausi kaikin puolin, nyt on jo kolme ollut toistaan huonompia, eikö tuonne saada enää normaaleja leppoisia ihmisiä vai mikä mättää? Asiantuntijat ainakin ulos jos mitään enää tehdään. 

Vierailija
24162/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo jaksanut katsoa ohjelmaa viimeaikoina mutta palstan ja Jennin puheiden perusteella käy Jyrkiä sääliksi. Alittaa jopa tosi alhaisen riman, vaimonsa mukaan. Yhyy, jotenkin niin surullista. Varmana Jyrki on ihan sydänsuruinen eron takia ja nyt vielä tommonen tylytys. --Vaikka ehkä hänen rahanhallinnassa sitten on jotain ongelmaa? En ymmärrä mitä, verotietojen mukaan tienasi tyyliin 3000e/kk. Ei rikas muttei köyhäkään. Ja kaikesta huolimatta käy niin sääliksi, kun tosiaan varmaan erosta hajalla ja lisäksi yleisesti leimattu (jostain syystä?) täydeksi luuseriksi.

Jostain syystä? No ihan on Jyrki itse käyttäytymisellään todistanut olevansa saamaton miesvauva, vaikka hänen piti olla MIES.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24163/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen 30 ja tottunut tekemään 2-3 ulkomaanmatkaa vuodessa, koska tykkään siitä niin paljon. Ja pystyn maksamaan omat matkani, mutten muiden. Niin mitä minun oikein pitäisi tehdä, jos minut naitetaan miehelle, jolla ei ole rahaa matkustella ja joka ei halua matkustella? Luopua omasta rakkaasta harrastuksestani matkailusta? Vai matkailla yksin 2-3 matkaa vuodessa kuten ennenkin, jättää mies kotiin ja näin siis viettää lomat erillään? Vai miten?

Matkustella kuten ennenkin. Etkös sinä ennenkin ole matkoilla ilman sitä miestä pärjännyt? Ja kyllä se mies myös pärjää kotona jonkin aikaa ilman sinua.

Eihän puolisoiden sentään koko ajan tarvitse yhdessä luuhata ja kaikkia harrastuksia jakaa.

Vierailija
24164/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen 30 ja tottunut tekemään 2-3 ulkomaanmatkaa vuodessa, koska tykkään siitä niin paljon. Ja pystyn maksamaan omat matkani, mutten muiden. Niin mitä minun oikein pitäisi tehdä, jos minut naitetaan miehelle, jolla ei ole rahaa matkustella ja joka ei halua matkustella? Luopua omasta rakkaasta harrastuksestani matkailusta? Vai matkailla yksin 2-3 matkaa vuodessa kuten ennenkin, jättää mies kotiin ja näin siis viettää lomat erillään? Vai miten?

Niin, käyt siellä matkoilla yksin, kuten ennenkin, jos se on kerran sinulle rakas harrastus? Mikä ongelma tässä on. Ei parisuhteen takia tarvitse kaikesta luopua.  En myöskään usko, että Jyrki tarkoitti, etteikö hänen kanssa voisi ikinä matkustaa. Varmasti hänen tuloistaan pystyisi kerran tai pari kertaa vuodessa matkustamaan. Kyllähän siinä yhdessä asuessakin jo säästää, joten on enemmän rahaa käytössä. 

No ei välttämättä säästä. Jos eivät Kotkaan muuta. On nimittäin aikalailla eri hinta taso kotka vs Helsinki.

Vierailija
24165/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se Jyrkin ja Jenninkään kommunikaatio nyt niin huimaa ollu jos eivät puhuneet kuin lyhyesti päätöksestä. Vaikee siinä tosin pitkään on puhuakaan jos toinen alkaa heti mököttää

Tai itkemään.

Vierailija
24166/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anna + jykä vois toimia

Anna ei ikimaailmassa huolisi Jykää. Ja valitettavasti ei varmaan kukaan muukaan tämän ohjelman jälkeen.

Vierailija
24167/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai joku valmentaja ole yläluokkaa, vaikka olisikin tienannut miljoonia. Siihen tarvitaan myös muutakin pääomaa, korkeaa koulutusta, sivistystä ym. Muurisen perhe vaikutti ihan perus junteilta.

Joo huomasin nyt itsekin että olisi pitänyt sanoa papan olen ylempää keskiluokkaa. Valmentajapalkkioillakaan ei mennä yläluokkaan. Jenni on alempaa keskiluokkaa korkeintaan. Ja matkalla alaspäin omasta syntymäperheestä. 

Onko tarpeen luokitella ihmiset johonkin luokkaan?

Vierailija
24168/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te älykääpiöt ajattelette et Jenni vastaa kun häneltä kysyttiin miksi eroatte, tai millaisia ongelmia teillä on?

Hän kertoi totuuden. Häntä huolestuttaa Jyrkin rahankäyttö= elämänhallinta. 

Olisko hänen ollut parempi valehdella joku syy siihen ettei teille tule paha mieli.

Ja miks hemmetissä ihminen kellä on Jykä tausta menee telkkariin? Ja ennenkaikkea miks ei ollut säästänyt et selviäisi edes ton pari kk. 

Miksei voinut keskustella kuin aikuinen ja miettiä oikeasti et kävisi koulun loppuun. Hoitaisi asiat siihen tilaan että hänen kanssa voi lapsia miettiä?

Ei kun olen Jykä 40v.  Tsubbsduida kyl kaikki järjestyy, katellaan joskus, lainaa 50€.

IhmIttelen miten Jykä kehtasi mennä tuollaseen ihmissuhde kokeeseen, kun taustalla oli jotain  epäselvää           " talousasioissa" . Palkkaa kuitenkin kohtuullisesti, ei aivan pienituloinen, silti rahaton ja itse ehätti tyrmäämään odotukset matkoista tms , minulta ei sit tule sitä tai tuota hankintaa. Tuolla jossain oli et Jyrkillä ei oo luottokorttia? Jotain isompaa miinusta täytyy olla  talouspuolella jos/kun ei ole eikä saa luottokorttia.

Vierailija
24169/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä Jyrkin talouden mollausta, menikö jotain ohi vai mistä tämä kumpuaa? Jennihän sanoi kameralle, että hän lainasi rahaa, mutta eihn totuutta tiedä. Lisäksi luulen, että rahatilanne Jyrkillä on kuitenkin hänen oma asiansa ja tuskin, vaikka toinen hänelle sanoisi mitä, niin hän kertoisi totuutta. 

Kyllä kun hän saa hommia jne. niin varmasti jatkossakin pärjää. Varmasti myös löytää jonkun mukavan naisen vierelleen.

Jenni on vielä niin nuori, ettei ymmärrä, että pintaraapaisu ihmisestä ei kerro koko totuutta ja ihmiset muuttuvat sen suhteenkin aikana. Se hyvätuloinenkin mies voi hetkessä olla työtön tms. tai sillä voi olla jo vaikka sellainen harrastus kuin bilettäminen. Ei kenenstäkään tiedä ja siksi on hyvä tutustua rauhassa.

Epäkypsyyttä on, että miettii siitä ikävän tunteesta tai sen puutteesta, onko kumppani oikea. Ei sitä siitä määritellä vaan siitä, että on kiva olla toisen kanssa ja haluaa olla toisen kanssa. Ei itselläkään aina ole ikävä kumppania mutta kun hän siinä on en vaihtaisi häntä kehenkään.

Oma kumppani oli seurustelumme alussa ihan erilainen kuin minä vaatteista ammattiin mutta viihdyin hänen kanssaan ja vuosien saatossa olemme myös muovanneet toisiamme, niin että ei se kumppanikaan ole enää sama ihminen kuin tavatessa. En ole häntä yrittänyt muuttaa vaan hän on itse muuttanut ja toisinpäin myös, olen omaksunut häneltä asioita. Ei sitä oikeasti voi määritellä minkälainen sen kumppanin pitäisi olla, avoimin mielin vain ja toki perusarvot kuten rehellisyys ja että on luotettava on tärkeää, mutta se minkä kokoinen lompakko on, ei tuo pitkällä tähtäimellä onnea. Jos lompakko on tärkeä, niin mieluummin sitten panostaa ja hankkii sen kahisevan itse. 

Vierailija
24170/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrki: tässä haikein mielin jätimme meidän upean ja erittäin hyvin palvelleen kulkupelin

Ei Jyrki, se auto on Jennin. Ei sinun. Ilman Jenniä teillä ei olisi ollut mitään kulkupeliä.

Se oli tuotannon auto. Ei Jennin. 

Kolme tonnia tienaava merkonomi ei Lexuksella yleensä ajele. Ilman isän rahoja ei olisi edes rivarinpätkää Malmilla, jota ei varsinaisesti arvoalueena tunneta.

Tai tarkemmin laina auto, jonka saivat käyttöönsä ensimmäisenä päivänä. Matti taisi ajella omallaan kuvausten aikana.

Taina varmaan piti heidän autonsa 👍

Vierailija
24171/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, käyt siellä matkoilla yksin, kuten ennenkin, jos se on kerran sinulle rakas harrastus? Mikä ongelma tässä on. Ei parisuhteen takia tarvitse kaikesta luopua.  En myöskään usko, että Jyrki tarkoitti, etteikö hänen kanssa voisi ikinä matkustaa. Varmasti hänen tuloistaan pystyisi kerran tai pari kertaa vuodessa matkustamaan. Kyllähän siinä yhdessä asuessakin jo säästää, joten on enemmän rahaa käytössä. 

Mä rakastan matkailua. Mun vaimon kanssa. En matkusta yksin. Jos eroaisin yksi iso kriteeri olis et uus puoliso haluaa matkustella. Ja kyllä se että hänellä olis rahaa maksaa matkansa.

Vierailija
24172/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennistä varmaan vielä kuullaan. Ehkä. Jossain ohjelmassa.

Bachelor😂

Temptation Island 🤣🤣🤣🤣Eipä tule kenellekään kiusausta, kun kaikki ovat Jenskun mielestä liian köyhiä.

Vierailija
24173/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin on tästä ohjelmasta jäänyt yhtä paskan maku suuhun kuin nyt siitä, miten Jenni kohteli Jyrkiä.

Vetää vertoja vain jollekin kaasonkaataja-Matille ja tissi-Ronille.

Vierailija
24174/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt kaikki Jyrkin isomummut ja -tädit puolustamassa pikkuista, hyi olipa inha Jenni kun ei huolinut meitin Jykää.

Vierailija
24175/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toinen kyssäri. Miks h......ä Jykä ei käy koulua loppuun? Sais vakiviran ja hitokseen isomman palkan.

Ei viitsi, on liian vanha Kyllä Jykällä aina tekosyitä löytyy, ettei vaan tarvitsisi tehdä mitään.

Vierailija
24176/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai joku valmentaja ole yläluokkaa, vaikka olisikin tienannut miljoonia. Siihen tarvitaan myös muutakin pääomaa, korkeaa koulutusta, sivistystä ym. Muurisen perhe vaikutti ihan perus junteilta.

Joo huomasin nyt itsekin että olisi pitänyt sanoa papan olen ylempää keskiluokkaa. Valmentajapalkkioillakaan ei mennä yläluokkaan. Jenni on alempaa keskiluokkaa korkeintaan. Ja matkalla alaspäin omasta syntymäperheestä. 

Onko tarpeen luokitella ihmiset johonkin luokkaan?

En pidä sitä itsekkään tarpeellisena. Mutta Jennin kohdalla se kuvaa hyvin hänen haluamaansa elintasoa verrattuna lapsuuskodin elintasoon ja hänen oman tulotasonsa tarjoamaan elintasoon. 

Vierailija
24177/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te älykääpiöt ajattelette et Jenni vastaa kun häneltä kysyttiin miksi eroatte, tai millaisia ongelmia teillä on?

Hän kertoi totuuden. Häntä huolestuttaa Jyrkin rahankäyttö= elämänhallinta. 

Olisko hänen ollut parempi valehdella joku syy siihen ettei teille tule paha mieli.

Ja miks hemmetissä ihminen kellä on Jykä tausta menee telkkariin? Ja ennenkaikkea miks ei ollut säästänyt et selviäisi edes ton pari kk. 

Miksei voinut keskustella kuin aikuinen ja miettiä oikeasti et kävisi koulun loppuun. Hoitaisi asiat siihen tilaan että hänen kanssa voi lapsia miettiä?

Ei kun olen Jykä 40v.  Tsubbsduida kyl kaikki järjestyy, katellaan joskus, lainaa 50€.

Jotain isompaa miinusta täytyy olla  talouspuolella jos/kun ei ole eikä saa luottokorttia.

Itselläni on paljon varallisuutta, sijoituksia ja rahajutut hoidossa, mutta luottokorttia en omista enkä halua. Miksi ostaa luotolla kun ei tarvitse. Joskus köyhempänä opiskelijana kyllä otin luottokortin. Se ei siis ole hyvä indikaattori  

Vierailija
24178/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

anna + jykä vois toimia

Anna ei ikimaailmassa huolisi Jykää. Ja valitettavasti ei varmaan kukaan muukaan tämän ohjelman jälkeen.

Höpön löpön, ei kaikille se raha ole tärkeintä maailmassa. Ja Jyrkihän elättää itsensä, vaikkei ilmeisesti olekaan pätevä opettaja. Opettajan sijaiseksi otetaan todella mielellään miehiä, koska heistä pulaa kouluissa. Kun on jo kokemusta, niin aivan varmasti löytää jatkossakin töitä. Paljon miellyttävämmän oloinen ihminen Jyrki oli ohjelmassa kuin tuuliviiri-Jenni, jonka mielipiteet vaihtelivat laidasta laitaan. Eikä herkkyys ole huono piirre miehessä, päinvastoin. 

Toivottavasti Jyrki löytää sen oikean, joka arvostaa turvallista ja herkkää miestä.

Ohjelman ns.asiantuntijoille saisi antaa kenkää, täysiä tolloja tuossa hommassa. Joka jaksossa kuten viimeisessäkin, kälättivät aivan turhanpäiväistä roskaa. Kanalakin nuhteli Haita kuin jotain pikkupoikaa. Ja montakos kertaa kana onkaan itse ollut naimisissa? Varsinainen asiantuntija! Tarvitsisi kyllä nuhtelua itsekin! Eikä Tainaa olisi saanut missään nimessä valita ohjelmaan, toinen raukka ei itse tajunnut, ettei tule kestämään ja nämä ottavat hänet mukaan ja aiheuttavat romahduksen, josta toipuminen kestää ties kuinka kauan.

Vierailija
24179/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jykä ylioppilas. 

Vierailija
24180/30018 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrki pääsee kaikista naisista tuollaisella käytöksellä eroon. 

Kello käy , pian mies on viisikymppinen ja edelleen rahaton, lapseton jos tyyli ei muutu.

Ei kaikki miehet halua lapsia pakonomaisesti. Minun mielestä Jyrkillä on ihan hyvä elämä nytkin. Ihan hyvin ellei paremminkin pärjää ilman Jenniä. Ei mies hössötä mitään Tsernobyl-kaappeja. Saa olla taas vapaa.

Jos olisit sarjaa katsonut niin kyl Jykä lapsen haluaa. Mut on menettänyt jo toivonsa.

Hyvä elämä? Mies haluaa parisuhdetta enemmän kuin mitään. 

Tämän ohjelman myötä Jyrki tapaa todennäköisesti jonkun mukavan naisen, jolla on jo lapsi. Siitä uusperhekuviosta Jyrki saa kokea lapsiperhe-elämää ja kenties hankkivat vielä yhden yhteisen eli tulee biologiseksi isäksikin. Niin nyt tietenkin huudetaan rahaa. Jo pelkästään kahden asunnon vuokran muuttuminen yhdeksi asunnoksi säästää melkoisesti. Ei onnelliseen elämään todellakaan aina tarvita omaa taloa, mökkiä ja runsasta matkustelua. Se onni lähtee ihmisten sisältä. Näin sanon aamupäivällä täällä palmun oman asunnon ja mökinkin omistavana. 

Ketju on lukittu.