Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Turha väittää että Annalle olisi ollut pettymys tuo erilainen etninen tausta, kun hakuprosessissa se on tietenkin selvitetty, koska jos perheen haluaa perustaa, niin täytyyhän silloin olla hyväksynyt, että omat geenit ei dominoi lapsen ulkonäössä. Minusta onkin aika koomista, että meitä valkoisia jotkut pitää jonain ylirotuna tms., täälläkin näitä rasisteja, mutta meidän geenithän ei dominoi ollenkaan vaan jos valkoinen tekee aasialaisen tai afrikkalaisen kanssa lapsen, niin lapsihan muistuttaa sitä toista vanhempaa huimasti paljon enemmän kuin valkoista. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkillä ei ollut mitään annettavaa suhteeseen.Tyrmäsi matkat, asunnot, ravintolakäynnit ym.Ei jaksa ruokaa laittaa, ei jaksa muuta kuin tuijottaa fleeguna fudista ja lyödä vetoja.Sen sijaan jaksaa sääliä itseään ja itkeätihrustaa omaa kovaa elämäänsä.Mökömökö mies.
Sinä taas olet Jyrkin vihaaja.
Olen Jyrkin tyylisen miehen poika.Kun kavereiden isät veivät poikiaan lätkä tai fudistreeneihin mun isä ei.Ei ollut autoa eikä jaksamiskykyä.Ei käyty matkoilla eikä ulkona syömässä kuten muut kaverit.Isä makasi sohvalla ja katseli fudista ja veti kaljaa.Äiti kävi töissä ja välillä isäkin piristyi työhön.
Niin ei sun isä ollutkaan mukana futisjoukkueen toiminnassa yhtenä vapaaehtoistoimijoita. Eli taatusti veisi ainakin futistreeneihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen "etnistä miestä", kaikilla meillä on etnisyys. Ihme metsäläiset tänne kirjoittelee. %%%%%
Onneksi ei sentään somalia laittanut tuon Hain tilalle kun kinskikin inhotti Annaa. Olisi varmaan lopettanut samalla sekunnilla.
Luonto on järjestänyt niin että saman rotuisten ihmisten kannattaa pariutua omanlaistensa kanssa. Kulttuurit kohtaa ja arki rullaa hienosti. Tummempi mies ja vaalea nainen tietää ongelmia joka suhteessa.
Mielenkiintoista koska muistan lukeneeni jonkun tutkimuksen siitä että ns. Hybridi-lapset saattavat monesti saada parhaat puolet molemmista roduista. Erityisesti Aasia + Euraasia -yhdistelmä on ilmeisesti erityisen onnistunut, joka tässä Annalla ja Hailla olisi ollut.
Miksei tähän enää osallistu reippaita ihmisiä, jotka eivät ahdistu ja tarvitse turvallisia tiloja tai ole jatkuvasti pahantuulisia, vaan ovat kuin se ikuinen lemppariparini Anniina ja Ville. Siinäpä oikeanlaiset ihmiset osallistumaan tällaiseen ohjelmaan. Positiisisia, reippaita ihmisiä, jotka haluavat oikeasti tutustua toiseen ja osaavat suhtautua realistisesti.
maajussille morsiamessa paljon mukavampia ja tasapainosempia ihmisiä
sitä se hesassa asuminen teettää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkillä ei ollut mitään annettavaa suhteeseen.Tyrmäsi matkat, asunnot, ravintolakäynnit ym.Ei jaksa ruokaa laittaa, ei jaksa muuta kuin tuijottaa fleeguna fudista ja lyödä vetoja.Sen sijaan jaksaa sääliä itseään ja itkeätihrustaa omaa kovaa elämäänsä.Mökömökö mies.
Olen Jyrkin tyylisen miehen poika.Kun kavereiden isät veivät poikiaan lätkä tai fudistreeneihin mun isä ei.Ei ollut autoa eikä jaksamiskykyä.Ei käyty matkoilla eikä ulkona syömässä kuten muut kaverit.Isä makasi sohvalla ja katseli fudista ja veti kaljaa.Äiti kävi töissä ja välillä isäkin piristyi työhön.
Niin ei sun isä ollutkaan mukana futisjoukkueen toiminnassa yhtenä vap
Jos Jykä löytää naisen joka lainaa autoa.Tuskin nyt fillarilla jaksaa roudata lasta matseihin ja treeneihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkihän on pelannut A-junnuissa futista ja futisura ilmeisesti loppunut loukkaantumiseen (muistelin, että jossakin sanottiin näin?). Jos on luonteeltaan ihan vätys niin ei semmoinen teini mitään futista jaksa tosissaan pelata. Eikä muuten saamaton ihminen jaksa toimi joukkueen huoltajanakaan. Jyrki tuskin on ytimessään saamaton ja flegmaattinen, mutta elämänkokemukset voivat saada ihmisen jatkuvasti alisuoriutumaan. Jyrkillä on traumataustaa niin hänen pitäisi selvittää ne asiat ja yhtäkkiä voisikin löytyä draivia pistää elämässä hösseliksi :)
Jyrki ei kyllä näytä siltä, että olisi ikinä harrastanut mitään urheilua tosissaan.
Kovin on vahvistunut rakenteeltaan vuosien kuluessa myöskin muuan Pukki.
mutta meidän geenithän ei dominoi ollenkaan vaan jos valkoinen tekee aasialaisen tai afrikkalaisen kanssa lapsen, niin lapsihan muistuttaa sitä toista vanhempaa huimasti paljon enemmän kuin valkoista. 😄
No, sotkepa valkoista ja mustaa maalia yhtä paljon ja katso onko se vaaleaa vai tummaa mitä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Olipahan lättänä kausi.
Taina ja Matti- joo, selvä, Tainalle tuli ahdistus ja Matti ei ehkä oikein reagoinut, mutta täytyykö samaa asiaa jauhaa loppujaksoon asti?
Anna ja Hai- nämä sentään oppivat kommunikoimaan ja ehkä jotain itsestään, mutta silti saman asian jauhamista loppujaksoon asti.
Jenni ja Jyrki- pinnallisen ja fyysisen puolen suhteen kai alkoi hyvin, mutta helläkin meni saman asian jauhamiseksi- kun Jyrkillä ei ollut vakityöpaikkaa eikä taloudellista turvaa tarjota, niin voi kyynel, siitäpä draamaa.
Formaatti/asiantuntijat eivät enää toimi. Parin vuoden tauko olisi varmaan paikallaan.
Ihana kun täällä on jokin järki -kirjoituskin. Haukkuminen ja moittiminen ei kovin kivaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo Jyrki kuinka lyhyt, näytti aika lyhyeltä ainakin kaverinsa vieressä. Se toinen kaaso vahtasi naama mutrussa päästä varpaisiin, selvästi teki mieli kommentoida jotakin sille toiselle.
Naisille on erittäin tärkeää että mies on pitkä. Eikä verrattuna itseensä, vaan nimenomaan muihin miehiin. Syyt löytyvät evoluutiopsykologiasta. Muita miehiä kookkaampi näyttää vahvemmalta ja täten paremmalta perheen puolustajalta ja se vetoaa naisten alitajuntaan. Tästä syystä lyhyemmille miehille tarjottu "vinkki" etsiä lyhyttä naista on typerä. Eivät lyhyetkään naiset halua lyhyttä miestä, johtuen em. syistä. Toki poikkeuksia on riittävän suuressa otannassa, mutta näin se pääsääntöisesti menee. Tämä ei tietenkään tarkoita että ainoastaan >185cm miehet pariutuvat, mutta se tarkoittaa sitä että valtaosa naisista haluaa pitkän miehen. Kaikki ei tietenkään saa vaan pitää tyytyä. Ihan kuten valtaosalla miehistäkin on melko tyypillinen naisihanne, niin samoin on valtaosalla naisista tyypillinen miesihanne ja mitä enemmän siitä poikkeaa sitä vaikeampaa on näyttää viehättävältä.
Ainoa, miten Jyrki toteuttaisi perinteisiä rooleja on, että Jenni tekee hänelle ruoat (olihan Jennile sanonut osaavansa tehdä ruokaa, mutta ei kuitenkaan viitsi tehdä). Eli rusinat pullasta, itse Jyrkin ei tarvitse tehdä mitään perinteisten roolien osalta. 😄
En ole katsonut uusinta jaksoa, mutta tällainen ruotiminen ei vain vaikuta reilulta eikä tyylikkäältä heidän yhteisen kesänsä jälkeen: "Jyki ei ollut mun ihminen. Mulla oli tosi matalat kriteerit. Halusin normaalin ja valmiin miehen. Hänellä on ollut todella paljon aikaa selvittää nämä tilanteet kuntoon, mutta hän ei ole vain viitsinyt. Olisin toivonut, että sieltä olisi tullut sellainen heti valmis, aikuinen mies."
Eli Jyrki alittaa matalatkin kriteerit (ilmeisesti lähinnä taloudelliset)? Normaalin ja valmiin miehen? Heti valmis, aikuinen mies? Siinäpä pohjat Tinder-profiiliin.
Tällaiset "normaalin" käsitteet on kyllä hyvin kapeat ja kertoo henkilöstä itsestään paljon. Tai ehkä mä en vaan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Jyrkille löytyy varmaan kumppani, jolle sopii vuokra-asunto ja taloudellinen epävarmuus eikä tarvita autoa. Ei matkustella, ei tule koruja eikä kesämökkiä. Kyllä tällaisia naisia Suomessa on.
Tallinnassa käydään kerran vuodessa hakemassa viinaa ja joskus lauletaan karaokea paikallisessa pubissa. Kaikki muu on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että kukaan ei ole huomannut tätä puolta, että jenni käytti törkeästi Jyrkiä hyväksi pesän hinkkauksessa. Sitä kyllä oli jakamassa, mutta muuten mies ei kelvannut. Jos tilanne olis ollut niin päin, että mies jättäisi sen jälkeen kun on kehuskellut sek sillä telkkarissa, niin tää palsta olis tukossa kommenteista joissa se mies lynkattais! Mutta kun nainen oli se hyväksikäyttäjä, niin asia ikäänkuin sivuutetaan ja ollaan hiljaa.
Jos mua olis joku jyystänyt 5 viikkoa ja sitten lemppais sen takia, että mulla ei ole tarpeeksi rahaa, eikä kyllin hyvä duuni, niin voin kertoa, että olisin ihan ...tanan vihainen! Tuota hyväksikäytetympi olo ei vois paljon enempää olla. Patjaksi kelpaa, kumppaniksi ei. Mä oon sitä mieltä, että jos ei ole aikomustakaan jatkaa suhdetta, niin ei sitä toista sänkyynkään sitten oteta.
Vierailija kirjoitti:
maajussille morsiamessa paljon mukavampia ja tasapainosempia ihmisiä
sitä se hesassa asuminen teettää
Osallistujista yksi oli helsinkiläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ei sun isä ollutkaan mukana futisjoukkueen toiminnassa yhtenä vap
Jykä tarvii aina kyydin treeneihin.Autoa ei ole eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa siltä, että tuotanto haluaa toiseksi viimeiseen jaksoon ainakin yhden parin, joka "jatkaa". Katsojilla pysyy se kuva asiantuntijoista, että osasivat edes jotakin. Ja miksi kukaan muuten katsoisi viimeistä "mitä heille kuuluu nyt" -jaksoa? Mainostajat vetäisivät mainoksensa ja sponsorit euronsa siitä pois, jos kaikki olisi selvää jo tokavikassa jaksossa.
Todellakin. Sovittu juttu. Ero oli tiedossa ainakin Jennillä.
Jennihän sanoi heti kuvausten jälkeen, että haluaa olla erossa viikon, eli ilmeisesti juuri auton palautuspäivään asti ja jätti Jyrkin samana päivänä. Jennin olisi pitänyt jo ohjelman aikana sanoa Jyrkille, että talousasiat ovat hänelle kynnyskysymys, eikä aio siitä joustaa. Nyt Jyrki parka oli ihan pimennossa vaimonsa sanomisista. On mahtanut tuntua ikävältä katsoa ohjelmaa.
jennihän sanoi usein näistä toiveista, jyrki vaan jankutti ettei tule autoja ja matkoja.
Niin kiusallinen toi viimeinen jakso mitä heille kuuluu nyt. Kanala lässyttää tyhjänpäiväisiä ja yksi mieslapsi mököttää ja itkee. Huh miten raskas tyyppi.
Jennihän teki Tainat mutta vasta ohjelman jälkeen. Saanut hyviä vinkkejä. "Ollaan viikko erossa ja katsotaan tuleeko niitä tunteita". Hups ei tullut, joten ei tästä tuu mitään. Heippa.