Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
23341/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrkille löytyy varmaan kumppani, jolle sopii vuokra-asunto ja taloudellinen epävarmuus eikä tarvita autoa. Ei matkustella, ei tule koruja eikä kesämökkiä. Kyllä tällaisia naisia Suomessa on. 

Tallinnassa käydään kerran vuodessa hakemassa viinaa ja joskus lauletaan karaokea paikallisessa pubissa. Kaikki muu on turhaa.

Voi raukkaa, kun sulla on noin tylsä elämä. Osanottoni! 

Vierailija
23342/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut uusinta jaksoa, mutta tällainen ruotiminen ei vain vaikuta reilulta eikä tyylikkäältä heidän yhteisen kesänsä jälkeen: "Jyki ei ollut mun ihminen. Mulla oli tosi matalat kriteerit. Halusin normaalin ja valmiin miehen. Hänellä on ollut todella paljon aikaa selvittää nämä tilanteet kuntoon, mutta hän ei ole vain viitsinyt. Olisin toivonut, että sieltä olisi tullut sellainen heti valmis, aikuinen mies."

Eli Jyrki alittaa matalatkin kriteerit (ilmeisesti lähinnä taloudelliset)? Normaalin ja valmiin miehen? Heti valmis, aikuinen mies? Siinäpä pohjat Tinder-profiiliin.

Tällaiset "normaalin" käsitteet on kyllä hyvin kapeat ja kertoo henkilöstä itsestään paljon. Tai ehkä mä en vaan ymmärrä.

No ei viitsinyt sanoa että ei halua tuollaista vetelystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23343/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut uusinta jaksoa, mutta tällainen ruotiminen ei vain vaikuta reilulta eikä tyylikkäältä heidän yhteisen kesänsä jälkeen: "Jyki ei ollut mun ihminen. Mulla oli tosi matalat kriteerit. Halusin normaalin ja valmiin miehen. Hänellä on ollut todella paljon aikaa selvittää nämä tilanteet kuntoon, mutta hän ei ole vain viitsinyt. Olisin toivonut, että sieltä olisi tullut sellainen heti valmis, aikuinen mies."

Eli Jyrki alittaa matalatkin kriteerit (ilmeisesti lähinnä taloudelliset)? Normaalin ja valmiin miehen? Heti valmis, aikuinen mies? Siinäpä pohjat Tinder-profiiliin.

Tällaiset "normaalin" käsitteet on kyllä hyvin kapeat ja kertoo henkilöstä itsestään paljon. Tai ehkä mä en vaan ymmärrä.

Sama jatkaa vielä, että jokainen saa tietenkin valita parinsa ihan omilla kriteereillään, mutta tarviiko ihan kaikkea sanoa ääneen julkisesti tv:ssä. 

Vierailija
23344/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo Jyrki kuinka lyhyt, näytti aika lyhyeltä ainakin kaverinsa vieressä. Se toinen kaaso vahtasi naama mutrussa päästä varpaisiin, selvästi teki mieli kommentoida jotakin sille toiselle.

Naisille on erittäin tärkeää että mies on pitkä. Eikä verrattuna itseensä, vaan nimenomaan muihin miehiin. Syyt löytyvät evoluutiopsykologiasta. Muita miehiä kookkaampi näyttää vahvemmalta ja täten paremmalta perheen puolustajalta ja se vetoaa naisten alitajuntaan. Tästä syystä lyhyemmille miehille tarjottu "vinkki" etsiä lyhyttä naista on typerä. Eivät lyhyetkään naiset halua lyhyttä miestä, johtuen em. syistä. Toki poikkeuksia on riittävän suuressa otannassa, mutta näin se pääsääntöisesti menee. Tämä ei tietenkään tarkoita että ainoastaan >185cm miehet pariutuvat, mutta se tarkoittaa sitä että valtaosa naisista haluaa pitkän miehen. Kaikki ei tietenkään s

Makuullaan kaikki on samanmittaisia.

Vierailija
23345/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa Jennin hymyssä on ärsyttänyt koko ohjelman ajan? Ilmeisesti se, että vaikuttaa teennäiseltä. Joskus olen samanlaiseen ihmiseen törmännyt ja ovat oikeasti olleet veemäisiä ihmisiä. Mieleen tuli että esittikö Jenni koko ohjelman ajan? Harmittaa Jyrkin puolesta, että sai vaimokseen just Jennin.

Itselleni tuli Jennistä heti alussa jotenkin karmaisevat vibat, mutta päätin työntää ne sivuun ja iloitsin Jennin ja Jyrkin alun onnesta.

Sarjan katsottuani voin sanoa, että ensivaikutelma osui jälleen oikeaan. Kohteli Jyrkiä lopulta kuin esinettä, todella kylmästi.

Vierailija
23346/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draamaa piisasi myös KTP:n päävalmentajan Juha Malisen ympärillä. Katsojat saivat hämmästyä jo ennen ottelun alkua, kun Malinen asteli vaihtopenkille kahden turvamiehen saattelemana. Näky oli Suomen kentillä ainutlaatuinen.

Poikkeukselliseen menettelyyn oli syynsä. Malinen tuli KTP:n ruoriin kesken kauden, mutta tulokset olivat surkeat. KTP hävisi Malisen aikakaudella kaikki seitsemän otteluaan. Tästä jotkut kotkalaiset raivostuivat niin kovasti, että internetpalstoille ilmestyi varsin uhkaavaakin tekstiä.

Vierailija
23347/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, että kukaan ei ole huomannut tätä puolta, että jenni käytti törkeästi Jyrkiä hyväksi pesän hinkkauksessa. Sitä kyllä oli jakamassa, mutta muuten mies ei kelvannut. Jos tilanne olis ollut niin päin, että mies jättäisi sen jälkeen kun on kehuskellut sek sillä telkkarissa, niin tää palsta olis tukossa kommenteista joissa se mies lynkattais! Mutta kun nainen oli se hyväksikäyttäjä, niin asia ikäänkuin sivuutetaan ja ollaan hiljaa.

Jos mua olis joku jyystänyt 5 viikkoa ja sitten lemppais sen takia, että mulla ei ole tarpeeksi rahaa, eikä kyllin hyvä duuni, niin voin kertoa, että olisin ihan ...tanan vihainen! Tuota hyväksikäytetympi olo ei vois paljon enempää olla. Patjaksi kelpaa, kumppaniksi ei. Mä oon sitä mieltä, että jos ei ole aikomustakaan jatkaa suhdetta, niin ei sitä toista sänkyynkään sitten oteta.

Tossa on asiaa. Jos ei ole erikseen sovittu, että ollaan vaan friends with benefits, niin antaa kyllä väärällä tavalla toivoa muustakin. Varsinkin kun tässä oltiin naimisissa, sitä suuremmalla syyllä se oletusarvo on, että pysytäänkin naimisissa jos toinen on kuitenkin reidet levällään. Olis pitänyt pysytellä jennin vaan leluissa kun selvästi tiesi jo alkumetreillä ettei ne sen vaatimukset täyty.

Vierailija
23348/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ja Jyrki tienasivat yhtä paljon eli todellinen eron syy lienee ulkonäkö. Vaikka olisi sisäisesti kuinka kaunis, mutta ulkoisesti ei miellytä toista niin eihän siitä tule yhtään mitään. Jyrki ei ollut Jennin tyyppiä eli se siitä sitten.

Vierailija
23349/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, että kukaan ei ole huomannut tätä puolta, että jenni käytti törkeästi Jyrkiä hyväksi pesän hinkkauksessa. Sitä kyllä oli jakamassa, mutta muuten mies ei kelvannut. Jos tilanne olis ollut niin päin, että mies jättäisi sen jälkeen kun on kehuskellut sek sillä telkkarissa, niin tää palsta olis tukossa kommenteista joissa se mies lynkattais! Mutta kun nainen oli se hyväksikäyttäjä, niin asia ikäänkuin sivuutetaan ja ollaan hiljaa.

Jos mua olis joku jyystänyt 5 viikkoa ja sitten lemppais sen takia, että mulla ei ole tarpeeksi rahaa, eikä kyllin hyvä duuni, niin voin kertoa, että olisin ihan ...tanan vihainen! Tuota hyväksikäytetympi olo ei vois paljon enempää olla. Patjaksi kelpaa, kumppaniksi ei. Mä oon sitä mieltä, että jos ei ole aikomustakaan jatkaa suhdetta, niin ei sitä toista sänkyynkään sitten oteta.

En kyllä huolisi seksiinkään. Ei ole millään muotoa mun tyyppinen.

Vierailija
23350/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei viitsinyt sanoa että ei halua tuollaista vetelystä.

Jyrkillä onnenpotku että suhde päättyi, kovin ihastuneena sitä vain ei heti näe.  

Vierailija
23351/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni ja Jyrki tienasivat yhtä paljon eli todellinen eron syy lienee ulkonäkö. Vaikka olisi sisäisesti kuinka kaunis, mutta ulkoisesti ei miellytä toista niin eihän siitä tule yhtään mitään. Jyrki ei ollut Jennin tyyppiä eli se siitä sitten.

Sinä se et varmaan ymmärrä lukemaasi. Tai näkemääsi jos olet sarjaa katsonut

Vierailija
23352/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava nähdä parit vielä kerran. Kurjaa, että Jyrki on maassa. Mutta haluan etenkin nähdä Matin ja Hain toipuneena avioliitoistaan. Ja naiset myös. Kaikille parempaa onnea tuleviin suhteisiin. 

Matti ja Hai olivat ihan ok tilanteeseen mutta tämä vanhin miehistä käyttäytyi lapsellisesti.

Vierailija
23353/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- Jennille se tuki ja turva on sitä talouspuolta. Itse näen, että tukea ja turvaa voi tuoda muillakin tavoin, Jyrki sanoo."

Perinteisiä rooleja haluava Jyrki ei sitten toteuta perinteisiä rooleja. Jyrkin tarkoittama henkinen tuki ja turva on ihan lähtökohta parisuhteille, hassua jos Jyrki ajattelee, että se on sitä perinteisyyttä eikä olisi "moderneissa" suhteissa tärkeää. Ja tuohon henkiseen puoleen se Jyrkin tarkoittama perinteisyys sitten jäikin. Ja oho, miten kävikään. 🙄 Jyrkin ei pitäisi höpöttää mitään perinteisistä rooleista, niin löytyisi muunlaisia kuin elättäjää etsiviä naisia, joita on nykyaikana enemmän kuin noita menneessä maailmassa eläviä naisia.

Vierailija
23354/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

maajussille morsiamessa paljon mukavampia ja tasapainosempia ihmisiä

sitä se hesassa asuminen teettää

Osallistujista yksi oli helsinkiläinen. 

Ja Jennikään ei ole syntyperäinen helsinkiläinen. 

Vierailija
23355/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne roikottaa tota Mattia tossa ohjelmassa?? En jaksa kuunnella sen lätinöitä. Ne keskeytti shown, erosi ja sillä siisti.

Vierailija
23356/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se et varmaan ymmärrä lukemaasi. Tai näkemääsi jos olet sarjaa katsonut

No ei Jyrki nyt mikään Ronaldo tai Kape Aihinen ole!

Vierailija
23357/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrkillä ei ollut mitään annettavaa suhteeseen.Tyrmäsi matkat, asunnot, ravintolakäynnit ym.Ei jaksa ruokaa laittaa, ei jaksa muuta kuin tuijottaa fleeguna fudista ja lyödä vetoja.Sen sijaan jaksaa sääliä itseään ja itkeätihrustaa  omaa  kovaa elämäänsä.Mökömökö mies.

Sinä taas olet Jyrkin vihaaja.

Olen Jyrkin tyylisen miehen poika.Kun kavereiden isät veivät poikiaan lätkä tai fudistreeneihin mun isä ei.Ei ollut autoa eikä jaksamiskykyä.Ei käyty matkoilla eikä ulkona syömässä kuten muut kaverit.Isä makasi sohvalla ja katseli fudista ja veti kaljaa.Äiti kävi töissä ja välillä isäkin piristyi työhön.

Kurjaa sulla, mutta eihän Jyrki ole vielä isä. Herranjestas!

Vierailija
23358/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää ettei tällä kaudella ollut ohjelman naisten ja miesten tapaamisia.

Vierailija
23359/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään vaiheessa ei ole puhuttukaan tuloeroista vaan Jyrkin rahan käytöstä. 

Vierailija
23360/30018 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riittänyt rakkaus pekonin ja pihvien käristämistämiseen parisuhteen liimaksi.

Ketju on lukittu.