Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Annan koira oli kyllä söpö. Hai oli ihan oikeassa kum sitä kehui.
Järkyttävä piski tulee pakolla nuolemaan kasvojasi.
Se oli innoissaan.
Ja omistajana Anna ei hillinnyt koiran hyökkäystä vieraan ihmisen kasvojen nuolentaan. Entäpä jos joku muu eläin olisi innoissaan ja alkaisi nuolla kasvojasi, vaikka lehmä isolla kielellä. Niin söpöä, vai.
Hailta on ihan varmasti hakuvaiheessa kysytty tykkääkö koirista. Koiraystäviä ei haitaa vaikka vähän nuolisi.
Nähdyt Hain reaktiot eivät viitanneet ettei haittaa. Selvästi haittasi. Ja Anna ei tehnyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä aihe Matti Ja Taina on loppuun kaluttu, peukku ylös. Kuka haluaa vieläkin vaan jauhaa, peukku alas.
Jos suurin osa haluaa vaihtaa aihetta, niin voiko jauhajat sitten lopettaa? Itse aloitan peukulla ylöspäin, aiheen vaihto!
Siirretaan seuraavalle sivulle tilanteessa 10-1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kohtaa jokainen aikuinen ihminen osaa avata suunsa ja sanoa että ohhoh, nyt on into päällä koiralla, mennäänuhfpä rauhoittumaan lattialle hetkeksi. Ja sitten koiran voi ohjata lattialle.
Vai etkö itse uskaltaisi sanoa/tehdä mitään?
Omistajan se pitää tehdä. Mutta eihän koiran omistat ajattele kuin että on söpöä.
Toki, mutta jos omistaja ei sano mitään, niin jokainen aikuinen ihminen osaa itse avata suunsa ja sanoa
Luulen, että tuollainen käytös koiralta on kamalaa silloin, kun sen kohteeksi joutuu ihminen joka vaikka inhoaa koiria.
Tässä varmaan on kuitenkin kysytty, voiko puolisolla olla koira ja jos se on Nou Nou, silloin ei sellaista puolisoa valita.
Koiraihmiselle ei tuo käytös ole kamalaa vaan ihan kivaa.
Tuskin Hai sai elinikäisiä traumoja Retun pusuista, joten kaikki hyvin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä aihe Matti Ja Taina on loppuun kaluttu, peukku ylös. Kuka haluaa vieläkin vaan jauhaa, peukku alas.
Jos suurin osa haluaa vaihtaa aihetta, niin voiko jauhajat sitten lopettaa? Itse aloitan peukulla ylöspäin, aiheen vaihto!
Huomaatteko nyt että nää tainavihaajat vaan jankuttaa spämmää samoja tekstejä jopa..
Vierailija kirjoitti:
Kaikista tämän ohjelman miehistä olen eniten tykännyt siitä Hennan Samista. En yleensä edes tykkää pitkistä hiuksista, saati rastoista miehellä, mutta Sami sykähdytti jollakin tavalla aitoudellaan, fiksuudellaan, pienellä ujoudellaan ja vaatimattomuudellaan. Tykkäsin kovasti hänen kasvoistaan, etenkin silmistä.
Tämän kauden miehistä ei kukaan sykähdytä. Jos aivan pakko olisi joku ottaa, niin Hai, luonteensa puolesta.
Ja kyllähän Hai on noista myös heittämällä komein. Ja luonne myös ihan paras.
Hai vaikuttaa kyllä tosi hyvältä tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kohtaa jokainen aikuinen ihminen osaa avata suunsa ja sanoa että ohhoh, nyt on into päällä koiralla, mennäänuhfpä rauhoittumaan lattialle hetkeksi. Ja sitten koiran voi ohjata lattialle.
Omistajan se pitää tehdä. Mutta eihän koiran omistat ajattele kuin että on söpöä.
Toki, mutta jos omistaja ei sano mitään, niin jokainen aikuinen ihminen osaa itse ava
Itse olen koiraihminen mutta en tykkää että iso koira tulee lähelle kaulaa ja päätä. Remu ei ole kovin iso mutta aina on riskinsä että menettää vaikka silmän jos koira päättää hyökätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista tämän ohjelman miehistä olen eniten tykännyt siitä Hennan Samista. En yleensä edes tykkää pitkistä hiuksista, saati rastoista miehellä, mutta Sami sykähdytti jollakin tavalla aitoudellaan, fiksuudellaan, pienellä ujoudellaan ja vaatimattomuudellaan. Tykkäsin kovasti hänen kasvoistaan, etenkin silmistä.
Tämän kauden miehistä ei kukaan sykähdytä. Jos aivan pakko olisi joku ottaa, niin Hai, luonteensa puolesta.
Ja kyllähän Hai on noista myös heittämällä komein. Ja luonne myös ihan paras.
Hai vaikuttaa kyllä tosi hyvältä tyypiltä.
Juu toki hän vaikuttaa tosi nuorelta, en muista ikää, mutta vähän sellanen naivi nuori. :) Matti on liian siro, jäyhä ja kylmä. Jyrki taas liian itkeväinen, hänen tarvitsee tsempata ja miehistyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli innoissaan.
Huomasi, että koira on Annalle kuin oma lapsi. Ei voi Annan mielestä tehdä mitään väärää. Tulee mieleen Tuulan Miika (vai oliko se Miikka?), jonka koira työnsi kuononsa joka paikkaan. Koiranomistajan tapailussa on rajoituksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna olisi pahoittanut mielensä pienimmästäkin koiransa komentelusta. Koiran ehdoilla mennään tuossa avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli innoissaan.
Ja omistajana Anna ei hillinnyt koiran hyökkäystä vieraan ihmisen kasvojen nuolentaan. Entäpä jos joku muu eläin olisi innoissaan ja alkaisi nuolla kasvojasi, vaikka lehmä isolla kielellä. Niin söpöä, vai.
Hailta on ihan varmasti hakuvaiheessa kysytty tykkääkö koirista. Koiraystäviä ei haitaa vaikka vähän nuolisi.
Sen jälkeen kun on sillä kielellä putsannut oman perä- ja etupäänsä, ja tonkinut kakkakasat ulkona. - Nice!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko nyt että nää tainavihaajat vaan jankuttaa spämmää samoja tekstejä jopa..
Tuskinpa täällä kukaan vihaa ketään. Alkaa vaan toden teolla puuduttaa kun selvästi yksi ja sama ihminen jauhaa kuin myllyn ratas samaa tekstiä aamusta iltaan ja seuraavana päivänä jatkuu. Kun aiheesta on jo kaikki sanottu, mitään uutta ei ole, eikä tule ennen ensi viikon päätösjaksoa, niin voisi lopultakin puhua jo jostain muusta! Vaikka sitten Annan koirasta :)
Vierailija kirjoitti:
Ei saa sanoa pahasti Taina-reppanasta, heti lähtee viesti. Muistakaa nyt kaikki, että Taina oli uhri, traumoja unohtamatta!
kattokaa nyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin täyttä teatteria nämä viime jaksojen Annan ja Hain hyvän fiiliksen treffailut. Annasta todella selkeästi huomaa ettei ole lämmennyt Haille millään tapaa. Vetää vaan jotain roolia ja yrittää pestä kasvonsa ettäkö olisi ollut ystävällinen ja antanut tutustumiselle mahdollisuuden plus lässytystä ja lisää lässytystä.
Tuo on vain sinun mielipide ja siihen sinulla on täysi oikeus.
Uskallan kuitenkin Olla eri mieltä.
Minusta heillä on oikeasti yhteys löytynyt.
On jotenkin vaikea ymmärtää tätä ihmisten halua ajatella mahdollisimman pahaa joka ihmisestä/tilanteesta mitä tässäkin ohjelmassa on nähty. Jotenkin tosi surullista. Miksi ihmiset on näin kauheita toisilleen?
Saadaan hyvä mieli siitä, kun oikein päästään haukkumaan ja mollaamaan.
Tämä! Ihmiset on niin surkeita ja säälittäviä omassa elämässään, että toisten julma sanallinen moukarointi helpottaa oloa. Vähän niin kuin nyrkkeilysäkin hakkaaminen kun jokin harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli innoissaan.
Sen jälkeen kun on sillä kielellä putsannut oman perä- ja etupäänsä, ja tonkinut kakkakasat ulkona. - Nice!
Minäkään en anna oman koirani nuolla kasvojani saati sitten muiden ihmisten kasvoja. Hän ei ole kyllä pyrkinytkään nuolemaan muuta kuin jalkojani ja käsiäni. Osoittaa sillä tavoin kiintymystään ja suon sen hänelle. Niin ja minun koirani on hän. Joku ilkeä ihminen voi olla se.
Jos viitsisitte edes hiukan tarkistaa kirjoituksianne, että saisi selvää, mitä tarkoitatte. Käsittämättömiä sanoja joillakin, siansaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta jos omistaja ei sano mitään, niin jokainen aikuinen ihminen osaa itse ava
Olen ns koiraihminen. Minulla on koiria ja lapsillani on koria.
En ole koskaan tykännyt, että koira nuolee kasvoja.
Mäkin olen koiraihminen mutta en pidä kasvojen nuolemisesta. Tainan koira nuoli kasvoja ja Annan koira nuoli kasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää eniten tuo että tainaa haukutaan ties miksi mt-potilaaksi vain siksi ettei matti kelvannut hänelle ja koki maitn käytöksen vuoksi turvattomuutta. Siis ihan kamalia ihmisiä täällä haukkumassa kun kanat orrella.
Kanat eivät hauku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää eniten tuo että tainaa haukutaan ties miksi mt-potilaaksi vain siksi ettei matti kelvannut hänelle ja koki maitn käytöksen vuoksi turvattomuutta. Siis ihan kamalia ihmisiä täällä haukkumassa kun kanat orrella.
Kanat eivät hauku.
Eikö?
Nähdyt Hain reaktiot eivät viitanneet ettei haittaa. Selvästi haittasi. Ja Anna ei tehnyt mitään