Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Opettajista on pulaa, siis pätevistä. Vaivoin peruskoulun käynyt J. Sievinen oli erityisopettajana Vihdissä. Samoin T. Nieminen tuurasi liikunnanopettajaa. Em. kertoo, että pula on paha.
Vakituista virkaa ei voi saada, jos ei täytä pätevyysvaatimuksia ja siksi Jyrkille ei vakipaikkaa löydy. Se, että on jättänyt opiskelut kesken, ei ole meriitti, päinvastoin.
Neuroottisesti tulevaisuuteen varautunut Jenni - kaappi, josta mikään ei saa loppua - on väärä puoliso Jyrkille, joka on nyt ohjelman edetessä pienentynyt ja pienentyy edelleen itkuiseksi pikkupojaksi. Honeymoon on loppu.
Taina oli onneton tapaus, ilmeisesti heti pettynyt Mattiin, mutta ei saanut suutaan auki. Hän kohteli hirveän huonosti miestään, joka oli valmis yrittämään. Itse en sympatiseerannut Tainaa.
Hai ja Anna etenevät hitaasti. Aluksi näytti, ettei takakireä Anna anna edes Haille mahdollisuutta. Oli jopa ilkeä, mutta nyt lähentyvät jo toisia
Sulla on nyt väärää tietoa Tainasta. Tainahan sai suun auki ja kertoi Matille, että tämä ei kiinnosta. Matti tuskin otta asiaa hyvin ja siitä tainakäytös ohjelmassa. Kaikki oli taas hyvin, kun ei tarvinnut olla Matin kanssa.
Ei Matti ole mies joka iloisesti ottaa vastaan tiedon, ettei kelpaa. Varmaan "kosti" tämän Tainalla käytöskellään. Myöntää itsekin, että hoiteli homman huonosti ja aikoo ottaa oppia tulevaisuutta ajatellen.
Työttömyys näyttää vaan lisääntyvän. Ei sitä vakiduunia ole niin helppo saada. Eikä pätkätöitä tekevä ole sama kuin laiska.
Nuuskaako siis molemmat, sekä Matti , että Jyrki? Jyrkille ei kyllä nuuskaaminen jotenkin sovi tai siis ei ole sen tyyppinen ihminen joka nuuskaisi.
Se mikä mua tässä Tainan hommassa vaivaa on se, että jätti leikin kesken. En ota kantaa kenenkään ulkonäköön tai muuhun, mutta tuo aika 6 viikkoa ei kuitenkaan ollut niin pitkä etteikö sen verran olisi voinut joustaa. Herää kysymys, että onko kaikilla käynyt niin julmetun hyvä tuuri, että siellä työyhteisössä ei ole yhtään epämieluisaa työkaveria? Kun yleensä isommasta joukosta löytyy vähintään yksi tai useampi, joiden kanssa on kuitenkin tultava toimeen noin 8 tuntia päivässä. Kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen. Miten siis jollekin 6 viikkoa oli muka liikaa? Siksi mun mielipide on se, että Taina teki väärin tän ohjelman tuotantoa kohtaan siinä, että ei halunnut edes yrittää olla mukana loppuun asti.
Annan muuttunutta käytöstä on kehuttu, mutta sama analysoiva ja jaaritteleva tyyppi on. Niin kuiva ja teennäinen puheissaan. Kaula-aukkoa vain avartaa jotta olisi viehättävämpi.
Jenni vetää äidinroolia huomaamattaan. Krrtoi, että oli huoli Jyrkistä, onko saanut tarpeeksiöpä syömistä kun oli Jennin luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut tänään katsottavaksi jaksoa 12 Katsomo+ niinkuin täällä arveltiinkin. Tuossa jaksossa kun tehdään päätökset.
Viimeisen jakso Voisin katsonkin. Lopetin sarjan katsomisen siihen, kun se yksi terapeutti antoi lahjan yhdelle parille. Hyi hel vet ti.
Täällä olen käynyt kurkkimassa, mitä kuuluu.
Toi jakso 12 ei tosin ole viimeinen. Tällä kaudella 13 jaksoa. En tiedä mitä tossa viimeisessä tapahtuu.
Mitä kuuluu nyt? - muutaman kuukauden kuluttua ja uuden kauden mainostusta.
No se on turha lyhyt jakso, ei kuulu mitään. Varmaan samanlainen kuin maajussille morsian mitäkuuluu jakso: kerrataan kausi ja lopuksi to
''No se on turha lyhyt jakso, ei kuulu mitään. Varmaan samanlainen kuin maajussille morsian mitäkuuluu jakso: kerrataan kausi ja lopuksi todetaan että ei olla enää yhdessä kun tunteet eivät heränneet. Siihen päälle turha kommentti siitä että kavereina jatketaan vaikka ei edes jatketa.''
Ja nähdään lisää lokkeja ja katukuvaa, ja ehkä jokin firma saa sponsoroitua itseään. Loppuun vielä asiantuntijoilta kootut latteudet siitä miten ennalta-arvaamaton on rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vasta osallistuminen tähän ohjelmaan avaisi silmäni tajuamaan ohjelman tekemisen rankkuuden, kun en vaan tajua. Jos olisin itse mukana, nauttisin joka hetkestä. Saisin hienot häät, hienon matkan jonnekin kivaan kohteeseen, tilaisuuden tutustua minulle valittuun ihmiseen. Jos ei syntyisi tunteita, osaan kyllä käyttäytyä ja olla reilu ja ystävällinen. Jos syntyisi, niin vau. Harmittaa tavallaan se, kun monet osallistujat eivät tunnu arvostavan tätä mahdollisuutta yhtään. Tuostahan voi saada vaikka elinaikaisen ystävän, vaikkei parisuhdetta syntyisikään.
Se ettå ohjelmassa mennään ihan oikeasti ja virallisesti naimisiin, virittää odotukset varmaan vähän väkisinkin koviksi. Olisi ihan eri asia, jos ohjelman konsepti olisi vaikka Ensitreffit avoliitossa. Silloin asiaan pystyisi suhtautumaan kevyemmin ja rennommin. Nyt jokainen odottaa löytävänsä loppuelämän kumppanin.
Puolustelkaa vaan Tainaa. Kukaan ei varmasti pakottanut häntä Matin iholle kiinni. Vaikka Matti kertoi avoimesti mistä tykkää eli halailut ja läheisyys. Nainen vollottaa Hannan edessä ja sanoo jotenkin onneksi Matti ymmärsi häntä vai sanoiko siinä kiitos , kun istuivat sohvalla. Aivan väärässä ohjelmassa. Taustalla jotain ja nyt sitten iski ahdistus.
Kuinka moni pari on pannut hääyönä?
Vierailija kirjoitti:
Se mikä mua tässä Tainan hommassa vaivaa on se, että jätti leikin kesken. En ota kantaa kenenkään ulkonäköön tai muuhun, mutta tuo aika 6 viikkoa ei kuitenkaan ollut niin pitkä etteikö sen verran olisi voinut joustaa. Herää kysymys, että onko kaikilla käynyt niin julmetun hyvä tuuri, että siellä työyhteisössä ei ole yhtään epämieluisaa työkaveria? Kun yleensä isommasta joukosta löytyy vähintään yksi tai useampi, joiden kanssa on kuitenkin tultava toimeen noin 8 tuntia päivässä. Kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen. Miten siis jollekin 6 viikkoa oli muka liikaa? Siksi mun mielipide on se, että Taina teki väärin tän ohjelman tuotantoa kohtaan siinä, että ei halunnut edes yrittää olla mukana loppuun asti.
Tuotanto teki stopin. En muista keneenkään kohdalla ennen toimineen noin vaikka parien välit olisi ollut miten huonot ja osallistujat väsyneet ja pinnat kireänä. Jotain isompi siis oltava kyseessä kuin vaan pelkkää 6 viikon tsemppaaminen. Mielenterveys vaarassa mennä, ihan oikeasti.
Minä toivon, että Annassa tapahtunut muutos on ihan vilpitön eikä mikään yritys parantaa omaa julkisuuskuvaa alkujaksojen kiukuttelun jälkeen. Todella toivon, että olisivat löytäneet yhteisen sävelen, tutustuisivat toisiinsa ajan kanssa ja ihastuisivat Hain kanssa.
Ei koska siellä on jostain syystä viikon tauko ja seuraava jakso 12 ilmestyy vasta 19.11. Ihan puppua, pitäisi laittaa MTV Katsomo + tästä palautetta. Mitä järkeä nyt pitää taukoa, kun se idea on että jakson voi katsoa etukäteen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ihmisen pitää ymmärtää, että toisella on tuolloin työpäivä. Ai niin mutta kun taas onkin vain minä minä.
Voi että täällä on lapsellista
Jos on lapsellisuutta täällä, niin se on siinä ettei ymmärretä ihmisen työpäivän alkavan jo aikaisin ja puheluihin vastaaminen on
Olivat hotellihuoneessa. Yöpyivät siellä pitkän tulomatkan jälkeen ennen asiantuntijatapaamista. Tainaa ketutti istua niin pitkämatka Matin kanssa. Tainaa ketutti herätä aamulla Matin työpuheluun. Tainaa itketti puhua itsestään asiantuntijatapaamisessa. Tainaa ketutti ajaa pitkä
''Taina totesi, että se oli piirre jota hän ei voi ymmärtää ihmisessä ja vastoin kaikkea sitä mitä hän odottaa puolisolta. Matti kertoi myös, että on mennyt edelliset suhteen oma etu edellä, vaikka on tiennyt, että loukkaa kumpaniaan. ''
No mutta eikö Tainakin ole mennyt häämatkasta lähtien tismalleen oma etu edellä, vaikka on tiennyt loukkaavansa Mattia? Miten hänellä on varaa arvostella Mattia käytöksestä, johon itsekin sortuu.
Taas tätä, että nainen on aina tahdoton uhri eikä aktiivinen toimija, joka ottaisi aikuisena vastuun mielialastaan tai käytöksestään.
Tämän järjettömän logiikan mukaan olisi myös täysin Hain vika, että Annalla hymy hyytyi häissä ja ärsyyntyi kaikesta mahdollisesta, mitä Hai sanoi häämatkalla ihan vaan koska Hai vaan on Annalle vääränlainen.
En ymmärrä miksi Tainaa nostetaan jalustalle. Jos Matin tilalla olisi ollut kuuma fuckboy, joka olisi nakellut niskojaan nähtyään Tainan, ja ajatellut että tämähän vääränlainen nainen mulle, minäpä alan mököttämään, taputettaisiinko häntäkin päähän.
Ja täällä jauhetaan millainen Taina oli hääpäivänä, kyllähän nyt jokainen osaa esittää hurmaavampaa ja mukavampaa versiota itsestään, eihän se mitään todellisesta luonteesta välttämättä kerro.
Annalla on kyllä tullut "lottovoitto" tässä ohjelmassa. Haista ei ole pahaa sanottavaa. Jyrki varmaan menisi, jos ei olisi noin kotityökammoinen ja hoitaisi raha-asiansa paremmin. Jyrki kuitenkin vaikuttaa kiltiltä noin muuten. Matti on nou nou, mutta koska näyttää olevan monelle täällä umelmien täyttymys, niin nyt vain kirjoittelemaan ja ottamaan yhteyttä. Siellä se unelmienprinssi odottaa ottajaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei koska siellä on jostain syystä viikon tauko ja seuraava jakso 12 ilmestyy vasta 19.11. Ihan puppua, pitäisi laittaa MTV Katsomo + tästä palautetta. Mitä järkeä nyt pitää taukoa, kun se idea on että jakson voi katsoa etukäteen...
Näinhän tämä on mennyt aina ja ihan jokaisen tuotantokauden kohdalla: finaalijaksoa ei voi katsoa viikkoa etukäteen. Sama Selviytyjissä, Amazing racessa ja vaikka missä muussa.
Matista sai kyllä fiksun ja lempeän kuvan tässä viimeisessä jaksossa. Hyvä, että jän sai paljon ruutuaikaa ja pystyi tuomaan oman totuutensa esiin.
Tainalla oli muhkupanta liian kireällä. Häntä ei olisi missään tapauksessa ottaa mukaan ohjelmaan.
Jos ollaan muka jossain mielenterveyden romahtamisen rajoilla siksi kun pettymystä itkevä nainen haluaa pois ohjelmasta, niin huh huh! Mä olen nähnyt ihan oikeasti ahdistuneita/ masentuneita ihmisiä ja he eivät koe "ihmeparantumista" viikossa. Tainan esitys meni läpi näköjään osaan katsojia ja asiantuntijat päätti että ei anneta sen häpäistä itseään enää enempää. Koska vaikka miten täällä koitetaan vääntää mustaa valkoiseksi ja tehdä Matista syyllistä ties mihin, niin ainoa missä oli vikaa oli Tainan puuttuva halu edes yrittää vääränlaisen parin tuottaman pettymyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan voi, jos toinen on ottanut pahasti sen, että hänen persoona ei kiinnoista. Taina olisi varmaan ihan puhtaalta kaveripohjalta pystynyt jatkamaan sen 6 viikkoa.
Matti sanoo itsekin, ettei hoitanut tätä parhaalla mahdollisella tavalla. Hailla ei tunnu olevan mitään vaikeuksia olla pelkkä kaveri. Ei itke läheisyyden puutetta jne.
Vierailija kirjoitti:
Työyhteisössä oleva ei niin mieluisa työkaveri ei ole sama, kuin pettynyt aviomies, joka kaipaa läheisyyttä. Se työkaveri tuskin vaatii sinulta mitään fyysistä .
Mitä Jenni on tehnyt huulilleen?
Siinä kun itkee kameralle ja haukkuu Jyrkiä, näyttää ihan Tuksulta.