Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka LUULEVAT näyttävänsä nuorelta

Vierailija
24.08.2024 |

Ikäistään nuoremmalta. Värjäävät hiuksensa, ottavat käsivarsitatuoinnin, pukeutuvat teinien vaatteisiin. Ihmiset katsovat heitä pitkään, myötähäpeää tuntien. He kuvittelevat, että heitä tuijotetaan, koska näyttävät nuoremmalta. He kysyvät joltain, arvaa minkä ikäinen olen. Toinen vastaa kohteliaisuudesta alakanttiin iän. Tämä "nuorekas" kertoo kaikille, että häntä on luultu nuoremmaksi. 

Myötähäpeää...

Kommentit (215)

Vierailija
121/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aina huvittavalta näyttää, kun näkee nelikymppisen pitämässä napapaita ja treenitrikoot -yhdistelmää. Vaikka olisi kuinka hyvä kroppa, niin ei vaan istu. Kasvot kuitenkin paljastaa iän.

Sanoisin kyllä minäkin, että tossa menee raja. Farkut käy ihan kaikenikäisille ja hupparitkin halutessa, mutta napapaita ja treenitrikoot muussa kuin urheilukäytössä näyttää naurettavalta keski-ikäisellä naisella.

Alapeukuttajat hei, oletteko ihan tosissanne, että vaikkapa viisikymppisen olisi ok pukeutua napapaitaan?!!! Ja olisi tyylikästä vai?

Käytin juuri kesällä napapaitaa, koska halusin, että mahani saisi rusketusta. On muuten vähän pullea maha, eikä edes timmi.

Sori siitä! Minua ei haittaa, mitä sinä vaatteistani ajattelet.

N54

Vierailija
122/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tunnen syvää myötähäpeää 50-60 -vuotiaista miehistä, jotka LUULEVAT olevansa nuoren näköisiä ja tulevat iskemään parikymppisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että ihmisten tulee pukeutua siististi ja asiallisesti ja ikänsä mukaisesti. Varsinkin naiset saavat helposti arveluttavan maineen jos aletaan harrastaa näitä nuoruuden kotkotuksia kypsällä iällä ja hiusten värjäyksiä.on se ruumiinrakennekin sellainen että siihen sopii parhaiten asiallinen leninki huomaamattomassa värissä, esim liila tai vaaleanruske, keväisin voi toki käyttää kirkkaampia kuten vaaleansinistä tai vaaleanvihreää. Se piristää. Leninki kun on polven alle ja pitkähihainen niin kaikki kehon ongelma-alueet peittyvät eikä herää kysymyksiä mielenterveydestä. Ellei nyt sitten aivan sekoa ja pistä siihen sekaan jotain pinkkiä hiuskuontaloa.

Mua ei kyllä kauheasti kiinnosta mun maine sellaisten ihmisten silmissä, jotka vetää johtopäätöksensä ihmisistä ensisijaisesti vaatteiden perusteella. Ne ihmiset, joihin mä haluan tehdä vaikutuksen arvostaa muita ihan toisilla perusteilla. 

Vierailija
124/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät hiukset ja laitan ne aina tiukalle nutturalle, ettei ihmiset luule, et kuvittelen näyttäväni nuorelta. Joku voi paheksua, jos pitkät hiukset on valloillaan.

Vierailija
125/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 41 v ja tiedän näyttäväni vähintään sen ikäiseltä. Peilistä katsoo etenkin pms:n aikaan atooppinen turvonnut hirviö joka ei näytä päivääkään alle kuuskymppiseltä. 

pukeudun kotona kaapuihin ja legginseihin ja töissä bisnesuniformuun. 

No, yritystä kuitenkin on, vähän. Pidän kulmat siisteinä ja teen nykyisin keskijakausta ja käytän pitkävartisia sukkia.

Vierailija
126/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kauheesti, että yli 60v pidän pillifarkkuja. Leveälahkeisissa lyhyt näyttää tiimalasilta, kapein kohta on vaan polvissa.

Vierailija
127/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aina huvittavalta näyttää, kun näkee nelikymppisen pitämässä napapaita ja treenitrikoot -yhdistelmää. Vaikka olisi kuinka hyvä kroppa, niin ei vaan istu. Kasvot kuitenkin paljastaa iän.

Sanoisin kyllä minäkin, että tossa menee raja. Farkut käy ihan kaikenikäisille ja hupparitkin halutessa, mutta napapaita ja treenitrikoot muussa kuin urheilukäytössä näyttää naurettavalta keski-ikäisellä naisella.

Alapeukuttajat hei, oletteko ihan tosissanne, että vaikkapa viisikymppisen olisi ok pukeutua napapaitaan?!!! Ja olisi tyylikästä vai?

Käytin juuri kesällä napapaitaa, koska halusin, että mahani saisi rusketusta. On muuten vähän pullea maha, eikä edes timmi.

Sori siitä! Minua ei haittaa, mitä sinä vaatteistan

Itse en käytä napapaitoja, mutta narutoppeja ja minihameita/mikroshortseja juuri samoista syistä. Näistä kuulee välillä kuittailua, mutta ihmetelköön. Ihan auliisti olen kyselijöille selittänyt, että ei en kuvittele olevani nuori saati timmi, vaan arvotan hyvän tasaisen rusketuksen tärkeämmäksi kuin peittävän pukeutumisen. Toisin sanoen, priorisoin hyvältä näyttämisen niiden silmissä joiden edessä riisun alasti tärkeämmäksi kuin tuntemattomien vastaantulijoiden viehättämisen.

Vierailija
128/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi:llähän kaikilta 45-vuotiailta naisilta kysytään paperit AINA ja poikaystävätkin ovat maksimissaan 25-vuotiaita. 

Vierailija
129/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kauheesti, että yli 60v pidän pillifarkkuja. Leveälahkeisissa lyhyt näyttää tiimalasilta, kapein kohta on vaan polvissa.

Itse pidän pillifarkkuja, koska niiden lahkeet sujahtaa helpoimmin saappaisiin. 

Vierailija
130/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. 

Eniten aloituksessa pisti silmään seuraava lause:

He kuvittelevat, että heitä tuijotetaan, koska näyttävät nuoremmalta.

Oletko ap kuullut tämän *heiltä* vai mistä tiedät mitä he kuvittelevat mielessään? Et kai sinä vain ole heitä, jotka kuvittelevat tietävänsä muiden ajatukset? Heitä on yllättävän paljon. 

Ps. Elämä on paljon hauskempaa, kun eletään ja annetaan toisten elää, ja suhtaudutaan lähimmäisiin lämmöllä ja myötätunnolla. Jokainen valitkoon itse missä vaatteissa tai kampauksessa viihtyy ja elämässä on lopulta hyvin paljon tärkeämpiä asioita kuin ulkonäkö tai vaatteet. 

Vierailija
131/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tyylikäs yhtään minkään ikäisellä, samoin kuin ei nakumekotkaan ole.

Olen usein ajatellut kaupungilla liikkuessani, että jos olisin viisitoistavuotias, varmasti pukeutuisin söpöön napapaitaan. Harmi, että kohta täytän 70... ;)

Vierailija
132/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi "ikäistään nuoremman näköiset" myös pukeutuvat kittanoihin toppeihin ja tiukkoihin trikoisiin, joista läskit pursuvat. Kuvittelevat näyttävänsä seksikkäiltä. Todellisuudessa heille nauretaan selän takana.

Vierailija
133/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi "ikäistään nuoremman näköiset" myös pukeutuvat kittanoihin toppeihin ja tiukkoihin trikoisiin, joista läskit pursuvat. Kuvittelevat näyttävänsä seksikkäiltä. Todellisuudessa heille nauretaan selän takana.

Kuka aikuinen viitsii nauraa toiselle selän takana? Tämän ymmärtää peruskouluikäisten kohdalla, kun aivot ovat vielä niin kovin keskeneräiset, mutta keitä ovat nämä ns. aikuiset, jotka ovat pahansuopia ja käyttäytyvät kuin pikkukakarat?

Vierailija
134/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla lukee omakannassa että näyttää ikäistään nuoremmalta.

Joskus diagnooseissa todella on yhtenä kohtana että antaa ikäistään nuoremman vaikutelman. Tämä ei ole kuitenkaan kehu tässä kontekstissa. Tarkoittaa että on lapsellinen, lapsenomainen, hiukan hömelö. 

Sh. 

Vierailija
135/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 23 ja näytän ikäisiäni nuoremmalta koska he näyttävät lihavuutensa takia 40 vuotiailta turvonneilta mummoilta ja minä olen normaali kokoinen 165/57 .

Hieman olen huolissani jos nämä ikäihmiset sanovat näyttävänsä samanlaisilta kuin nuo. 

Mjoo. Pointti ymmärretty. Itse olen 54 v, 170 cm ja 55 kg. Ikäni puolesta olisin sun äiti ja paljon tuota neljänkympin rajapyykkiä iäkkäämpi. En silti näytä  turvonneeltaa mummolta. 

Vierailija
136/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointiko muka nuorentaa? No eikä nuorenna ;)

Vierailija
137/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias mies ja minulta kysytään henkkarit noin 2/3 kerroista. Olin aiemmin myyjänä vuosikaudet enkä muista kyllä melkein yhtäkään kertaa, että olisin 33-vuotiaalta tai vanhemmalta naiselta henkkareita kysynyt. Harvoin tosin miehiltäkään.

Vierailija
138/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ehkä miettivät aivan liikaa ulkonäköä nykyään. Paljon onnellisemmaksi tulee, kun ei oiken usein peilaile, ei ota selfieitä, eikä anna itsensä mennä siihen maailmaan.

Sitä rupsahtaa kuitenkin joskus, luuli näyttävänsä nuorelta tai ei. Mitä enemmän murehtii ruttuja ja niitä peilistä murheilee, sitä surullisemmaksi käy. Kun poistaa Instagramit, peilit ja jatkuvan pintaliidossa pyörimisen, tulee oikeasti iloisemmaksi. Kannattaa kokeilla. :)

Vierailija
139/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En LUULE vaan tiedän näyttäväni huomattavasti nuoremmalta eikä se ole aina hyvä asia.

N43

Mäkin tiedän, tai saan kuulla sitä jatkuvasti. Mutta ehkä vaan n 10 v nuoremmalta, en siis miltään oikeasti nuorelta. Omasta mielestäni näytän kyllä ihan ikäiseltäni. Välillä joskus mietin, onko tuo pelkää kettuilua tai jotain, mutta tuskin tässä nyt on mitään salaliittoa.

Vierailija
140/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yleistä nähdä itsensä ikäistään nuorempana, me ei nähdä itseämme ihan objektiivisesti.

Musta tämä liittyy myös omiin vanhempiin. Olen nelikymppinen nyt itse. Mutta kun mun omat vanhemmat oli nelikymppisiä, he näytti huomattavasti nykynelikymppisiä vanhemmilta, ehkä nykyviisikymppisiltä tai jopa nykykuusikymppisiltä. Tyyliillä oli varmasti paljon tekemistä asian kanssa. Itse sitten näin nelikymppisenä vertaa omiin vanhempiinsa ja näyttää suhteessa nuoremmalta. Näytän silti nykynelikymppisiin verrattuna ihan ikäiseltäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi