Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka LUULEVAT näyttävänsä nuorelta

Vierailija
24.08.2024 |

Ikäistään nuoremmalta. Värjäävät hiuksensa, ottavat käsivarsitatuoinnin, pukeutuvat teinien vaatteisiin. Ihmiset katsovat heitä pitkään, myötähäpeää tuntien. He kuvittelevat, että heitä tuijotetaan, koska näyttävät nuoremmalta. He kysyvät joltain, arvaa minkä ikäinen olen. Toinen vastaa kohteliaisuudesta alakanttiin iän. Tämä "nuorekas" kertoo kaikille, että häntä on luultu nuoremmaksi. 

Myötähäpeää...

Kommentit (215)

Vierailija
101/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"He kuvittelevat, että heitä tuijotetaan, koska näyttävät nuoremmalta. "

Ap:n logiikka ontuu. Jos mä nelivitonen luulisin näyttäväni 35-vuotiaalta, niin miksi kuvittelisin että mua siksi tuntemattomat tuijottaisivat? Mähän kuvittelisin näyttäväni normaalilta kolmevitoselta ja mitä tuijotettavaa on ihmisessä joka näyttää tavalliselta 35-vuotiaalta? Pitää tietää ihmisen oikea ikä jotta ylipäätään voi hämmästyä ja tuijottaa sen takia että henkilö näyttää nuoremmalta kuin onkaan. 

Hän pitää oletusarvona sitä, että 35 vuotiaita tuijotellaan kaiken aikaa, vaikka eipä siinäkään logiikkaa ole. Veikkaan että ap on dementoitunut vanhus. Ellei jopa fermentoitunut.

Vierailija
102/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesi-ikää lähestyvä ystävä kysyi nuorelta mieheltä, minkä ikäiseksi tämä häntä luuli. Mies vastasi ystäväni olevan varmaan äitinsä ikäinen. Ei ole sen jälkeen arvuutellut muilla ikäänsä.

Kun miehet arvuuttelevat omaa ikäänsä, nuoret naiset laittavat 20 v arvionsa päälle. Varma keino flirttailun lopettamiseen.

Ihmiset ovat sokeita itselleen, siksi pukeutuvat villisti. Nuorten muoti aikuisella ei nuorenna vaan vanhentaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En LUULE vaan tiedän näyttäväni huomattavasti nuoremmalta eikä se ole aina hyvä asia.

N43

No lähekkö panee?

Vierailija
104/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin surkeita vaatteita liikkeissä ihan materiaaleiltaan, leukkauksiltaan ja väreiltään, etten yhtään ihmettele, jos pukeudutaan huppareihin. 

Tämäpä just! Yrität etsiä jotain rentoa vapaa-ajan vaatetta ja päädyt lopulta kuitenkin niihin iänikuisiin farkkuihin ja huppariin, koska tiedät, että ne kestää käytön ja pesun menemättä puolessa vuodessa piloille ja tuntuvat mukavalta päälläkin. 

Vierailija
105/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Ja kun sitten kuitenkin on ne sidukkakilot siinä vatsan seudulla ja niitä yritetään sillä hupparilla peittää. Ja siihen se pinkki tukka ja vanhan viinan haju. Hirveä nöyryytys. Lapset siinä traumatisoituu.

Vierailija
106/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmetellyt, miksi ihmiset haluaa kuvailla itseään nuorekkaaksi. Ajattelen, että sitä näyttää juuri sen ikäiseltä, kuin oikeasti on eikä siinä ole mitään vikaa.

Miksi pitäisi hampaat irvessä yrittää näyttää nuoremmalta, kuin biologinen ikä on? Sitä on sen ikäinen kuin on ja se on ok. Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen ei tuollaista edes ajattele, vaan elää omannäköistään elämää.

Vierailija
107/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, minkälaisia ovat nuo teinien vaatteet? Ja kaverin puolesta kysyn myös minkä ikäisenä olisi syytä lopettaa hiusten värjäys?

Huppari ja farkut tilanteessa, jossa pukukoodina on smart casual. Ja shokkivärit voi jättää sinne parikymppisille, nelivitosta pinkki tukka ei enää nuorenna. Ei vaikka Minna sanoikin, että näytät ihan esikoisesi isosiskolta.

Tiesitkö, että jotkut eivät valitse tyyliään sen mukaan mikä nuorentaa? Joillekin ei ole mitään väliä minkä ikäiseltä näyttää vaan haluaa vain ilmaista omaa tyyliään ulospäin. Jotkut myös tykkää pukeutua mukavasti, toisia jopa ahdistaa esim ne smart casual vaatteet. 

Aikuisen tunnistaa siitä, että se on jo huoma

No ei näillä kaikilla kollarihemmoilla voi olla joku psyykelääkitys. Hei valoja päälle nyt... 

Vierailija
108/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuota, minkä vuoksi sitten ihmisten pitäisi näyttää nuorilta? Ei esimerkiksi ystävällisiltä, iloisilta tai viisailta ja järkeviltä?

Vierailija
109/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23 ja näytän ikäisiäni nuoremmalta koska he näyttävät lihavuutensa takia 40 vuotiailta turvonneilta mummoilta ja minä olen normaali kokoinen 165/57 .

Hieman olen huolissani jos nämä ikäihmiset sanovat näyttävänsä samanlaisilta kuin nuo. 

Vierailija
110/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus paljastuu silloin vasta kun kaupan myyjä ei kysykään henkkareita. Eli ei todellakaan luule että on nuorempi päinvastoin. Itsekin luulin että mua pidetään nuorempana kuin olen mutta onhan itseni ikäiseltä eli 34 näytän. 23 vuotiaan mua luultiin 30 vuotiaaksi ja nyt 34 vuotiaana ihmiset luulee että olen 35-40 vuotias. Jopa 45 on luultu.

Vierailija
111/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ne tatuoidut ihmiset on ottaneet tatuoinnin kylläkin nuoruudessaan.

Vierailija
112/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin kiinnostunut mitä joku ajattelee iästäni. Pääasia että olen itse tyytyväinen, iästä huolimatta. Silloin tällöin kysytään papereita ja olen 45.

Vierailija
113/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sillä välin yli 50-vuotias Mette Mannonen se vaan näyttää niin nuorelta luonostaan😍🤭

Ei näytä:)

Vierailija
114/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien huppari ja farkut ovat olleet teinivaate?

Ei keski-ikä tarkoita enää että ruvetaan kulkemaan tuulipuku päällä, ilman meikkiä joka paikkaan. Oma äitini luopui kolmekymppisenä farkuista nuortenvaattena,mutta se oli 80lukua. Nykyään mummokin voi laittaa farkut. 

Totta kai voi. Itse olen 49- vuotias mummo ja käytän usein farkkuja, vapaa-ajalla.

Silti osaan myös pukeutua siististi, ihan käsittämätön ajatus olisi alipukeutua esim. juhliin vain siksi että nyt sattuu voimaan eikä kiinnosta mitä muut ajattelevat. 

Mä olen 39v ja esikoisella on lapsi. Silti en kommentoi olevani 39v mummo. Ainoastaan naiset tittelöivät itsensä isovanhemmaksi heti iän perään. 46v mieheni ei myöskään koskaan sano olevansa 46v pappa tai ukki. 

Työelämässä jostain syystä joka ainut mummi tekee sen sataan kertan selväksi että olen mummi!!! Ja kun uusi lapsenlapsi on tulossa niin sitä jauhetaan sata kertaa. Miespuolinen työkaveri ei pappajuttujaan jauhaa. En edes tiedä ketkä duunimme miehistä on paappoja mutta mummit tiedän, halusin tai en. 

Ja jos meille tulee vaikka uusi työntekijä niin  mummi kyllä muistaa esitellä mummiutensa hyvinkin pian. Ja kuvakavalkadi päälle plus 5videota. 

Syy? 

Vierailija
115/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tuota, minkä vuoksi sitten ihmisten pitäisi näyttää nuorilta? Ei esimerkiksi ystävällisiltä, iloisilta tai viisailta ja järkeviltä?

Pah! Minä haluan näyttää täysmulkulta ihan vaan sen takia, etteivät itseään nuoren näköiseksi kuvittelevat vanhat ämmmät tulisi kokoajan tyrkyttämään itseään!

Miten tuollainen nainen voisi olla luotettava joka ei edes itselleen pysty olemaan rehellinen?

En minäkään niin eilen syntynyt ole, että tuollainen ikäkusetus läpi menisi. 

Vierailija
116/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän pääsääntöisesti farkkuja, tennareita ja huppareita niin kauan kuin niillä tarkenee. Sitten kun ei tarkene, pidän farkkuja ja saappaita ja löysiä neuleita tai ylisuuria collegepaitoja. Harvemmin mua kutsutaan minnekään missä on pukukoodi. Työpaikka on hyväpalkkainen, mutta ei mikään jakkupukuduuni vaan sellainen, missä moni muukin pukeutuu rennosti. Osa työpaikan miehistä näyttää suunnilleen laitapuolen kulkijoilta,vaikka on 150 k vuodessa tienaavia huippuasiantuntijoita. Useimmat kaverit on akateemisia tai muuten menestyneitä, mutta nekin pukeutuu vapaa-ajalla rennosti. Ei kaikki elä siinä jakkupukukuplassa.

Vierailija
117/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että ihmisten tulee pukeutua siististi ja asiallisesti ja ikänsä mukaisesti. Varsinkin naiset saavat helposti arveluttavan maineen jos aletaan harrastaa näitä nuoruuden kotkotuksia kypsällä iällä ja hiusten värjäyksiä.on se ruumiinrakennekin sellainen että siihen sopii parhaiten asiallinen leninki huomaamattomassa värissä, esim liila tai vaaleanruske, keväisin voi toki käyttää kirkkaampia kuten vaaleansinistä tai vaaleanvihreää. Se piristää. Leninki kun on polven alle ja pitkähihainen niin kaikki kehon ongelma-alueet peittyvät eikä herää kysymyksiä mielenterveydestä. Ellei nyt sitten aivan sekoa ja pistä siihen sekaan jotain pinkkiä hiuskuontaloa.

Vierailija
118/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisko joku tietävämpi miten ollaan, ettei luulis olevan jotakin mitä ei ole? Tai miten tietää, ettei ole sitä mitä luulee olevansa? Tai miten ulkopuoliset tietää, ettei tuo ole sitä mitä hänen pitäisi olla? Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen, jos vahingossa olen luullut olevani jotakin muuta mitä olen.. 

Vierailija
119/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne hupparit ja farkut ovat just keski-ikäisten vaatteita. Varsinkin pillifarkut.

Tämä. Pukeudutaan niinkuin itse teininä. Tulos on pillifarkut ja hupparit. Siitä näkee keski-iän. N20

N55 vastaa: jätin itse nuo farkut 80-90-luvun taitteeseen. Mutta tässä noin vajaa 10v sitten tilanne oli kaupoissa se ettei oikein muuta saanut. En ole ns. tusinakokoa joten täytyi tyytyä siihen mitä myytiin. Eli oon liian pitkä ja laiha naiseksi. Tilanne ei ole parantunut kun nyt myydään niitä leveälahkeisia toisen ääripään farkkuja jotka pukee nuorta hoikkaa keskipitkää naista. Minä näytän niissä merkilliseltä :) kokeiltu on. Tytär käyttää niitä. 

Huppari on täysin kotivaate, ei todellakaan toimistoasu. Käytän mekkoja paljon nykyään. 

180 cm 57 kg. 

Vierailija
120/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aina huvittavalta näyttää, kun näkee nelikymppisen pitämässä napapaita ja treenitrikoot -yhdistelmää. Vaikka olisi kuinka hyvä kroppa, niin ei vaan istu. Kasvot kuitenkin paljastaa iän.

Sanoisin kyllä minäkin, että tossa menee raja. Farkut käy ihan kaikenikäisille ja hupparitkin halutessa, mutta napapaita ja treenitrikoot muussa kuin urheilukäytössä näyttää naurettavalta keski-ikäisellä naisella.

Napapaita ja treenitrikoot muussa kuin urheilukäytössä näyttää naurettavalta ihan minkä ikäisellä hyvänsä. Mutta toisaalta, ei mua kiinnosta jos joku muu haluaa pukeutua tavalla joka näyttää mun silmään naurettavalta. En mä pistäisi mitään goottivaatteita tai hippikaapujakaan, mutta ei mua häiritse jos joku muu niitä tykkää pitää. Kulkekoon muut vaikka alasti for all I care.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän