Naiset, jotka LUULEVAT näyttävänsä nuorelta
Ikäistään nuoremmalta. Värjäävät hiuksensa, ottavat käsivarsitatuoinnin, pukeutuvat teinien vaatteisiin. Ihmiset katsovat heitä pitkään, myötähäpeää tuntien. He kuvittelevat, että heitä tuijotetaan, koska näyttävät nuoremmalta. He kysyvät joltain, arvaa minkä ikäinen olen. Toinen vastaa kohteliaisuudesta alakanttiin iän. Tämä "nuorekas" kertoo kaikille, että häntä on luultu nuoremmaksi.
Myötähäpeää...
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne hupparit ja farkut ovat just keski-ikäisten vaatteita. Varsinkin pillifarkut.
Tämä. Pukeudutaan niinkuin itse teininä. Tulos on pillifarkut ja hupparit. Siitä näkee keski-iän. N20Voi rakas, en ehkä kestä <3 mä oon 35 ja mun nuoruudessa pidettiin leveelahkeisia matalavyötäröisiä farkkuja (oikeesti matalia, ei niitä mitä teillä on nyt) ja paidat oli suht lyhyitä, esim tiukkoja neuleita joissa oli v aukko ja jonka sisällä pidettiin eriväristä toppia. Me ei pukeuduttu teininä pillifarkkuihin tai huppareihin, ne oli ihan out <3
Sä et mun mielestä ole vielä keski-ikäinen.
Monelta vastaajalta taisi mennä ketjun pointti aika viheltäen ohi.
Ihan jokainen voi vaikka kotona ja vapaa-ajalla kulkea niissä vaatteissa, missä tuntee olonsa mukavaksi. Vaatteilla ei ole ikärajaa. Fiksu aikuinen toki hallitsee myös tilanteeseen sopivan pukeutumisen.
Sitten on kuitenkin se ihmistyyppi, joka epätoivoisesti etsii sitä kadonnutta nuoruuttaan, ja kuvittelee että se saavutetaan pukeutumalla usein numeroa liian pieniin piukkoihin farkkuihin, halpakaupan huppariin ja värjäämällä hiukset epäluonnollisen värisiksi. Sitten ollaan jankuttamassa sitä "voi vitsi, Alkossa melkein kysyttiin paperit, siis näin sen myyjän päältä, siis oikeesti, eihän oikeesti uskoisi että mä täytän seuraavaksi 47, Jacen (kyllä, ceellä, lausutaan jake) kaveritkin oli sanonut että sun mutsi näyttää tosi nuorelta". Ja tässä nuorekkaassa asussa voidaan siis ilmestyä vaikka rippijuhliin, vieraana.
En värjää hiuksiani, en meikkaa, ei ole tatuointeja enkä seuraa trendejä. Aina luullaan kymmenisen vuotta nuoremmaksi mitä olen. Minkäs teet.
Pukeudun seksikkäästi minihameeseen ja korkosaappaisiin, so what mitä muut ajattelee. On hyvä sporttinen kroppa ja näytän siinä asussa paremmalta, kuin 20v ylipainoinen nainen.
N 50+
Miksi pitäisi näyttää nuoremmalta? Olen 66-vee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne hupparit ja farkut ovat just keski-ikäisten vaatteita. Varsinkin pillifarkut.
Tämä. Pukeudutaan niinkuin itse teininä. Tulos on pillifarkut ja hupparit. Siitä näkee keski-iän. N20
Hahaha ei, vaan teinit nyt pukeutuvat niin kuin me keski-ikäiset pukeuduimme teineinä. Leveät housut, ylisuuret muodottomat teepaidat, keskijakaus, paksupohjaiset kengät, pilottitakit, tai esim. asukokonaisuus reisitaskuhousut + narutoppi + choker + hiukset päätä myöden + flanellipaita vyötärölle sidottuna + Spice Girls -tennarit.
Kaikki mitä teinit pitävät nyt ja mitä vaatekaupat myyvät on sitä meidän keski-ikäisten teinimuotia - ja minua ei saa enää millään pukeutumaan uudestaan niin. On ihanaa olla keski-ikäinen!
Aika yleistä nähdä itsensä ikäistään nuorempana, me ei nähdä itseämme ihan objektiivisesti.
Minäkin luulin nelikymppisenä näyttäväni huomattavasti ikäistäni nuoremmalta, kunnes menin passikuvaan. Passikuvassa näytän 70-vuotiaalta turvonneelta mummolta.
Miksi pitäisi näyttää ikäistään nuoremmalta? Se on hömppäteollisuuden konsti ottaa tyhmiltä rahat pois.
Elän niin kuin nuorena. Minä elän. lällällää.
hyppää kaivoo tai hae köysi, sillä se häpee lähtee kerrasta
On teilläkin taas murheet.
Kyllä täytyy olla asiat todella hyvin kun muita murheita ei ole kuin toisten ihmisten hiusten värjäys ja vaatteet.
Tuollaisia asioita vaan miettii päivät pitkät miten väärin toiset ihmiset itseään pukevat ja välillä sitten ihaillaan itseä peilistä.
Vai harmittaako siinä se, että toisella ihmisellä on hyvä olla itsensä kanssa?
Hällä on hyvä mieli ja kiva elää elämäänsä?
Eniten ihmetyttää tässä se miten täydellisiä nämä ihmiset kokevat olevansa jotka käyttävät aikaansa toisten elämän kyttäämiseen.
Onko kyse mahdollista, että ap:n komppaneineen tarvitsee keksimällä keksiä joku itseään "huonompi" ihminen,että saisivat edes hieman kohotettua itseään paskaläjän pohjalta ylöspäin? Hieman päätä näkyviin?
Ei itseään voi ylentää toisia alentamalla. Silloin pysyy kyllä ihan paikallaan, mutta taso vaan laskee alemmas.
Se on se juttu..
"He kuvittelevat, että heitä tuijotetaan, koska näyttävät nuoremmalta. "
Ap:n logiikka ontuu. Jos mä nelivitonen luulisin näyttäväni 35-vuotiaalta, niin miksi kuvittelisin että mua siksi tuntemattomat tuijottaisivat? Mähän kuvittelisin näyttäväni normaalilta kolmevitoselta ja mitä tuijotettavaa on ihmisessä joka näyttää tavalliselta 35-vuotiaalta? Pitää tietää ihmisen oikea ikä jotta ylipäätään voi hämmästyä ja tuijottaa sen takia että henkilö näyttää nuoremmalta kuin onkaan.
En kyllä valitse vaatteitani ja hiusvärejäni sen perusteella, että ne saisivat minut näyttämään nuoremmalta. Viihdyn reisitaskuhousuissa ja huppareissa nyt 45-vuotiaana yhtä hyvin kuin teininäkin, ja käytän niitä varmaan 80-vuotiaanakin, jos siihen asti elän. En myöskään arvostele mielessäni muiden ulkonäköä tai koe myötähäpeää kenenkään tatuoinneista tai hiusväreistä.
Vierailija kirjoitti:
En LUULE vaan tiedän näyttäväni huomattavasti nuoremmalta eikä se ole aina hyvä asia.
N43
Ikä " näkyy" aina kun avaat suusi. Ihan kuin nytkin.
Mutta koska olet nykyään itseäsi nuoremman näköinen, niin näytitkö sitten aiemmin vanhemmalta, vaiko peräti isovanhemmalta?
Tuo " näytän itseäni nuoremmalta" , hieman nyt hämää tuossa.
* Pelastakaa edes lapset ry *
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun seksikkäästi minihameeseen ja korkosaappaisiin, so what mitä muut ajattelee. On hyvä sporttinen kroppa ja näytän siinä asussa paremmalta, kuin 20v ylipainoinen nainen.
N 50+
Luin juuri iltalehdestä, miten 25 vuotias nainen oli laihduttanut 50 kiloa, hämmennyin lukiessani, sillä miten ihmeessä yksi ihminen voi alunperinkään painaa yli kahden ihmisen verran? Lähtöpaino 136 kiloa. Pituutta 157cm.
Vähän offtopic mutta kuka edes haluaa olla nuoren naisen näköinen jos ja kun speksit ovat nuo?
Vierailija kirjoitti:
En värjää hiuksiani, en meikkaa, ei ole tatuointeja enkä seuraa trendejä. Aina luullaan kymmenisen vuotta nuoremmaksi mitä olen. Minkäs teet.
Miten hoidatte sosiaalista kanssakäymistä, kun aina arvuutellaan teidän ikää?
Itse en ole ollenkaan kiinnostunut siitä, minkä ikäinen tarkalleen joku puolituttu on, suunnilleen sen voi ilman muuta halutessaan päätellä monesta asiasta, mutta miten te keitä "aina luullaan nuoremmaksi" päädytte aina siitä iästänne kertomaan?
Mua ei kiinnosta minkä ikäiseltä näytän ja ihmettelen ikäfriikkejä.
Jonkin mielestä varmaaan luulen näyttäväni liian nuorelta, jos pukeudun johonkin vaatteeseen, mutta itse en katso koko ajan minkä ikäiseltä näytän vaan sitä viihdynkö vaatteessa ja tykkäänkö siitä.
Olen 34.
Vierailija kirjoitti:
N 50+
On aina kiva, kun jollain on hyvä itsetunto. Toki vielä kivampaa olisi jos se olisi vielä hiukan parempi; sen verran ettei sitä korostaakseen tarvitse dissata muita.
En LUULE vaan tiedän näyttäväni huomattavasti nuoremmalta eikä se ole aina hyvä asia.
N43