Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka LUULEVAT näyttävänsä nuorelta

Vierailija
24.08.2024 |

Ikäistään nuoremmalta. Värjäävät hiuksensa, ottavat käsivarsitatuoinnin, pukeutuvat teinien vaatteisiin. Ihmiset katsovat heitä pitkään, myötähäpeää tuntien. He kuvittelevat, että heitä tuijotetaan, koska näyttävät nuoremmalta. He kysyvät joltain, arvaa minkä ikäinen olen. Toinen vastaa kohteliaisuudesta alakanttiin iän. Tämä "nuorekas" kertoo kaikille, että häntä on luultu nuoremmaksi. 

Myötähäpeää...

Kommentit (215)

Vierailija
161/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilikuvani näytti niin suloiselta kunnes silmäni laseroitiin.. 

Vierailija
162/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilikuvani näytti niin suloiselta kunnes silmäni laseroitiin.. 

Eli pitää varmaan laseroida myös naama..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aina huvittavalta näyttää, kun näkee nelikymppisen pitämässä napapaita ja treenitrikoot -yhdistelmää. Vaikka olisi kuinka hyvä kroppa, niin ei vaan istu. Kasvot kuitenkin paljastaa iän.

Sanoisin kyllä minäkin, että tossa menee raja. Farkut käy ihan kaikenikäisille ja hupparitkin halutessa, mutta napapaita ja treenitrikoot muussa kuin urheilukäytössä näyttää naurettavalta keski-ikäisellä naisella.

Alapeukuttajat hei, oletteko ihan tosissanne, että vaikkapa viisikymppisen olisi ok pukeutua napapaitaan?!!! Ja olisi tyylikästä vai?

Käytin juuri kesällä napapaitaa, koska halusin, että mahani saisi rusketusta. On muuten vähän pullea maha, eikä edes timmi.

Sori siitä! Minua ei haittaa, mitä sinä vaatteistan

Käytän myös napapaitaa. Fiilaten ja höyläten. 

Terv. Rauli B Somerjoki wannabe 

Vierailija
164/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 41 v ja tiedän näyttäväni vähintään sen ikäiseltä. Peilistä katsoo etenkin pms:n aikaan atooppinen turvonnut hirviö joka ei näytä päivääkään alle kuuskymppiseltä. 

pukeudun kotona kaapuihin ja legginseihin ja töissä bisnesuniformuun. 

No, yritystä kuitenkin on, vähän. Pidän kulmat siisteinä ja teen nykyisin keskijakausta ja käytän pitkävartisia sukkia.

Koska muuten tuo keskijakausmuoti menee pois muodista?  Kaipaan kunnon naisten tukkia enkä niitä rotanhäntiä. Monella hevi garjullakin on naisellisempi fleda. Eikä tarvitse olla edes hevigarju. Esim. Olli Hermanni. 

M 43 v

Vierailija
165/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 41 v ja tiedän näyttäväni vähintään sen ikäiseltä. Peilistä katsoo etenkin pms:n aikaan atooppinen turvonnut hirviö joka ei näytä päivääkään alle kuuskymppiseltä. 

pukeudun kotona kaapuihin ja legginseihin ja töissä bisnesuniformuun. 

No, yritystä kuitenkin on, vähän. Pidän kulmat siisteinä ja teen nykyisin keskijakausta ja käytän pitkävartisia sukkia.

Koska muuten tuo keskijakausmuoti menee pois muodista?  Kaipaan kunnon naisten tukkia enkä niitä rotanhäntiä. Monella hevi garjullakin on naisellisempi fleda. Eikä tarvitse olla edes hevigarju. Esim. Olli Hermanni. 

M 43 v

Tule vain rohkeasti ulos kaapista.

Vierailija
166/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan, ei ainoakaan itsevarma, hyvän itsetunton ja itseensä luottava nainen, ei koskaan milloinkaan, yritä olevansa, itseään nuorempi, eikä näyttävänsä nuoremmalta.

Itsevarmalla on takanaan valtava itsetuntemus.  Joka on tullut elämänkokemuksesta, ammattittitaodosta ja menestymisestä työelämästä.

Tälläiset naiset uskaltavat olla juuri sellaisia kuin ovat.  Koska he tietävät ettei heidän kiinnostustuttavuutensa ole kiinni: nuoresta ulkonäöstä, kynsistä, vaatteista, flirtistä, muutamasta ylikilosta, tai muusta vastaavasta.

Tälläisiin naisiin tuntee vetoa helvetillinen määrä miehiä.  

Sillä naisten itsevarmuus ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on, kiihottaa miehiä.

Samoin naisten äly, ja kyky keskustella miehen kanssa samalla tasolla.

Taad h

Nyt on kyllä vallatonta tekstiä! Miten voikin, oletettavasti, omaa äidinkieltään rankaista noin hirveällä tavalla.

Vierailija
167/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kauheesti, että yli 60v pidän pillifarkkuja. Leveälahkeisissa lyhyt näyttää tiimalasilta, kapein kohta on vaan polvissa.

Nauroin ääneen. Kiitos mielikuvasta. Noita kyllä näkee. 

Vierailija
168/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, minun mielestä kaikki näyttävät ihan ikäiseltään. Ei edes tuo Mette Mannonen näytä minusta päivääkään alle 50-vuotiaalta. Kuka hyvänsä saadaan näyttämään samalta, kun vedetään kunnon pakkelikerros naamaan.

Vierailija
169/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, millä tavalla esimerkiksi minun kohta 36v pitäisi pukeutua, jotten olisi pukeutunut "liian nuorekkaasti" farkkuihin ja huppariin? 

Jos käyn lähikaupassa, niin mikä on oikea asu ikäiselleni tuohon reissulle, jos nuo edellä mainitut ovat ikäiselleni liian nuorekkaita? 🤔

Farkut ja huppari on hyvä. Tai ihan mikä vaan sinusta tuntuu mukavalta.

Vierailija
170/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kauheesti, että yli 60v pidän pillifarkkuja. Leveälahkeisissa lyhyt näyttää tiimalasilta, kapein kohta on vaan polvissa.

Mäkin 50 v. pillifarkut on parhaat kropalleni. Muissa näytän totaalisen mummolta, omenavartalo kun olen. 

Mjoo. Mutta onko sekään hyvä? Tulee vaikutelma että kahden seipään päälle on nostettu "traktorinmuna" eli muovitettu heinäpaali? 

Itse omenana pidän tunikaa ja sukkiksia. Tai mekkoja. Missään leggari kalsareissa en ovesta ulos astu sentään. 

Vierailija
171/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt ja hoikka, joten on vaikeaa näyttää jotenkin uskottavalta keski-ikäiseltä. Teen työt kotoa käsin, joten pukeudun enimmäkseen urheiluvaatteisiin. Leikkasin hiuksetkin, jotta olisin vähemmän teinin näköinen takaapäin, mutta ei sekään ole toiminut. Kai se on ostettava Nanson tunika ja Aarikan helmet. Onko sitten hyvä?

N44

Vierailija
172/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lyhyt ja hoikka, joten on vaikeaa näyttää jotenkin uskottavalta keski-ikäiseltä. Teen työt kotoa käsin, joten pukeudun enimmäkseen urheiluvaatteisiin. Leikkasin hiuksetkin, jotta olisin vähemmän teinin näköinen takaapäin, mutta ei sekään ole toiminut. Kai se on ostettava Nanson tunika ja Aarikan helmet. Onko sitten hyvä?

N44

Takaa kuin Marilyn mutta edestä kuin Esa Pakarinen. 

Vierailija
173/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin 50 v. pillifarkut on parhaat kropalleni. Muissa näytän totaalisen mummolta, omenavartalo kun olen. 

Mjoo. Mutta onko sekään hyvä? Tulee vaikutelma että kahden seipään päälle on nostettu "traktorinmuna" eli muovitettu heinäpaali? 

Itse omenana pidän tunikaa ja sukkiksia. Tai mekkoja. Missään leggari kalsareissa en ovesta ulos astu sentään. 

Traktorin munat.. :) siis kyllä tällä palstalla suomen kieltä käytetään rikkaasti. En muuta sano. Onneksi ei ollut kahvia enää kupissa tai näppis olisi pilalla. 

Vierailija
174/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva? En ymmärtänyt mitä tarkoitetaan. Huvittavaa kyllä. Eli jos nainen on aika paksu niin noin käy? 

Vierailija
175/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, minkälaisia ovat nuo teinien vaatteet? Ja kaverin puolesta kysyn myös minkä ikäisenä olisi syytä lopettaa hiusten värjäys?

Huppari ja farkut tilanteessa, jossa pukukoodina on smart casual. Ja shokkivärit voi jättää sinne parikymppisille, nelivitosta pinkki tukka ei enää nuorenna. Ei vaikka Minna sanoikin, että näytät ihan esikoisesi isosiskolta.

Tiesitkö, että jotkut eivät valitse tyyliään sen mukaan mikä nuorentaa? Joillekin ei ole mitään väliä minkä ikäiseltä näyttää vaan haluaa vain ilmaista omaa tyyliään ulospäin. Jotkut myös tykkää pukeutua mukavasti, toisia jopa ahdistaa esim ne smart casual vaatteet. 

Aikuisen tunnistaa siitä, että se on jo huomannut olevansa siinä iässä, että saa pukeutua iha

Pukukoodista viis? No eipä se aikuiselta vaikuta, jos tilaisuuden vaatimaa pukukoodina ei tajua noudata.

Vierailija
176/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisiin vaatteisiin saa pukeutua? Marimekon kaapuun?

Joo. Valitettavasti ei ole mitään vaihtoehtoja kaavun ja pinkin teinixhupparin välillä.

Joo on paljon niitä jotka eivät tunnista kuin kaksi eri vaatetta. Mitään välimuotoja ei ne aivot osaa edes muodostaa.

Vierailija
177/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta vastaajalta taisi mennä ketjun pointti aika viheltäen ohi.

Ihan jokainen voi vaikka kotona ja vapaa-ajalla kulkea niissä vaatteissa, missä tuntee olonsa mukavaksi. Vaatteilla ei ole ikärajaa. Fiksu aikuinen toki hallitsee myös tilanteeseen sopivan pukeutumisen.

Sitten on kuitenkin se ihmistyyppi, joka epätoivoisesti etsii sitä kadonnutta nuoruuttaan, ja kuvittelee että se saavutetaan pukeutumalla usein numeroa liian pieniin piukkoihin farkkuihin, halpakaupan huppariin ja värjäämällä hiukset epäluonnollisen värisiksi. Sitten ollaan jankuttamassa sitä "voi vitsi, Alkossa melkein kysyttiin paperit, siis näin sen myyjän päältä, siis oikeesti, eihän oikeesti uskoisi että mä täytän seuraavaksi 47, Jacen (kyllä, ceellä, lausutaan jake) kaveritkin oli sanonut että sun mutsi näyttää tosi nuorelta". Ja tässä nuorekkaassa asussa voidaan siis ilmestyä vaikka rippijuhliin, vieraana.

Tämä 'ihmistyyppi' on taas joku av-rustailijan vähemmän osuva novellihenkilö, ei oikeassa elämssä vastaan tuleva. 

Vierailija
178/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, minkälaisia ovat nuo teinien vaatteet? Ja kaverin puolesta kysyn myös minkä ikäisenä olisi syytä lopettaa hiusten värjäys?

Huppari ja farkut tilanteessa, jossa pukukoodina on smart casual. Ja shokkivärit voi jättää sinne parikymppisille, nelivitosta pinkki tukka ei enää nuorenna. Ei vaikka Minna sanoikin, että näytät ihan esikoisesi isosiskolta.

Tiesitkö, että jotkut eivät valitse tyyliään sen mukaan mikä nuorentaa? Joillekin ei ole mitään väliä minkä ikäiseltä näyttää vaan haluaa vain ilmaista omaa tyyliään ulospäin. Jotkut myös tykkää pukeutua mukavasti, toisia jopa ahdistaa esim ne smart casual vaatteet. 

Aikuisen tunnistaa siitä, että se on jo huomannut olevansa siinä iässä, että saa pukeutua iha

Kukin tavallaan. Itse koen että oma mukavuudenhalu on vasta toisena, ja ensisijaisesti noudatan esim. kutsuttaessa etikettiä ja työpaikalla tai vastaavassa tilaisuudessa pukukoodia. 

Missä Suomessa on työpaikkoja joissa on pukukoodi? Jos työnantaja haluaa, että pukeudun johonkin jakkupukuun, hän voi hankkia sellaisen minulle. Omia rahojani en moiseen tätityyliin kyllä laita.

Vierailija
179/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks tälläinen sukulaine. Pikimusta pitkä hiirenhäntä tukka, överit silmäripset ja palkkikulmakarvat. Tatuointeja. Kaiken lisäks polttaa ja juo paljon alkoholia. Helposti 15 vuotta vanhemman näköinen. Mutta pitää itseään ikäistään nuoremman näköisenä. Tsiisus. 

Vierailija
180/215 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kuin auto. Vaikka miten maalaa ja paklaa niin muodot paljastaa vuosimallin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän