Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka LUULEVAT näyttävänsä nuorelta

Vierailija
24.08.2024 |

Ikäistään nuoremmalta. Värjäävät hiuksensa, ottavat käsivarsitatuoinnin, pukeutuvat teinien vaatteisiin. Ihmiset katsovat heitä pitkään, myötähäpeää tuntien. He kuvittelevat, että heitä tuijotetaan, koska näyttävät nuoremmalta. He kysyvät joltain, arvaa minkä ikäinen olen. Toinen vastaa kohteliaisuudesta alakanttiin iän. Tämä "nuorekas" kertoo kaikille, että häntä on luultu nuoremmaksi. 

Myötähäpeää...

Kommentit (215)

Vierailija
41/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten aiheeseen kommentoitavaa, mutta ei ole olemassa eri ikäisten vaatteita, ellei puhuta lastenosastosta. Kukin saa pukeutua oman mielensä mukaan oli minkä ikäinen vaan. Ja ei suurinosa ei katsele toisia ihmisiä myötähäpeää tuntien. Suurimmalle osalle on aivan sama millainen tyyli toisella ihmisellä on.

Ups, olen seitsemänkymppinen mamma, ja viimeksi ostin itselleni lastenosastolta Molon verkkarit! Oli pakko, sillä aikuisten puolella k a i k k i mallit ovat liian suuria. Ymmärrän toki hävetä.

Ei se ole sun syy ettei Suomessa juuri myydä petite- kokoisia vaatteita. Jos aikuisten xxs on liian suuri niin lasten puolellehan sitä on suunnattava, jos kivijalasta haluaa ostaa.

Vierailija
42/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien huppari ja farkut ovat olleet teinivaate?

Ei keski-ikä tarkoita enää että ruvetaan kulkemaan tuulipuku päällä, ilman meikkiä joka paikkaan. Oma äitini luopui kolmekymppisenä farkuista nuortenvaattena,mutta se oli 80lukua. Nykyään mummokin voi laittaa farkut. 

Totta kai voi. Itse olen 49- vuotias mummo ja käytän usein farkkuja, vapaa-ajalla.

Silti osaan myös pukeutua siististi, ihan käsittämätön ajatus olisi alipukeutua esim. juhliin vain siksi että nyt sattuu voimaan eikä kiinnosta mitä muut ajattelevat. 

Mä olen 39v ja esikoisella on lapsi. Silti en kommentoi olevani 39v mummo. Ainoastaan naiset tittelöivät itsensä isovanhemmaksi heti iän perään. 46v mieheni ei myöskään koskaan sano olevansa 46v pappa tai ukki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kun ihmiset arvaa ikäni "kohteliaisuutena" alakanttiin. Se on jotenkin tosi loukkaavaa vanhempia naisia kohtaan. En halua olla ikuisesti parikymppinen. Ensinnäkään elämäni ei ollut kovin kivaa nuorena, ja toisekseen olen ylpeä iästäni. Nainen ei mene pilalle täyttäessää 30, 40, 50, 60, tai mitään sen jälkeenkään. Kaikki ei pääse kokemaan edes aikuisuutta. Jokainen vuosi on kuin uusi kultamitali tai lahja. Naiset, ollaan ihania, iästä huolimatta. Lopetetaan tämä misogynia itseämme kohtaan ja uskalletaan olla ihan mitä ollaan. Sitten on toinen asia, että ei se ikä myöskään sanele miten pitäisi pukeutua, eli jos tykkää pukeutua nuorekkaasti, niin ihan vapaasti.

Vierailija
44/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin surkeita vaatteita liikkeissä ihan materiaaleiltaan, leukkauksiltaan ja väreiltään, etten yhtään ihmettele, jos pukeudutaan huppareihin. 

Tai niihin, joita kaapista jo löytyy.

En tiedä teistä muista, mutta en itse uusi vaatevarastoani ikäni mukaan. Jos mulla on kiva parikymppisenä ostettu paita, joka vielä menee päälle, käytän sitä.

Vierailija
45/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan, ei ainoakaan itsevarma, hyvän itsetunton ja itseensä luottava nainen, ei koskaan milloinkaan, yritä olevansa, itseään nuorempi, eikä näyttävänsä nuoremmalta.

Itsevarmalla on takanaan valtava itsetuntemus.  Joka on tullut elämänkokemuksesta, ammattittitaodosta ja menestymisestä työelämästä.

Tälläiset naiset uskaltavat olla juuri sellaisia kuin ovat.  Koska he tietävät ettei heidän kiinnostustuttavuutensa ole kiinni: nuoresta ulkonäöstä, kynsistä, vaatteista, flirtistä, muutamasta ylikilosta, tai muusta vastaavasta.

Tälläisiin naisiin tuntee vetoa helvetillinen määrä miehiä.  

Sillä naisten itsevarmuus ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on, kiihottaa miehiä.

Samoin naisten äly, ja kyky keskustella miehen kanssa samalla tasolla.

Taad h

En ymmärrä tän kommentin yläpeukkuja kun tää on tällänen "miesten silmissä oot tällänen kun pukeudut näin" ja samat naiset jotka sanoo, ettei pukeudu miehiä varten ylpeukuttaa kommenttia? Ihan kun se miesten huomio mitenkään lisäis kenenkään naisen arvoa. Naiset voi määritellä itsensä ihan ilman miesten mielipiteitä. Voisko joku selittää mulle nää yläpeukut?

Vierailija
46/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisiin vaatteisiin saa pukeutua? Marimekon kaapuun?

Missä iässä se muuten alkaa, että täytyy pukeutua tietynlaisiin vaatteisiin? Olen 38. 

Ei se ala missään iässä kuten ei sekään, että pitäisi leikata tukka lyhyeksi, jos ei ehdottomasti halua.

Vierailija
47/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ole säälittävämpää kuin teini-ikäistä näyttelevä keski-ikäinen.

Ei edes täysi-ikäistä näyttelevä teini? Tuotahan pidetään ihan normaalina.

Vierailija
48/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisiin vaatteisiin saa pukeutua? Marimekon kaapuun?

Missä iässä se muuten alkaa, että täytyy pukeutua tietynlaisiin vaatteisiin? Olen 38. 

No tuossa murrosiän jälkeen yleensä suurin osa jo hoksaa, millaisiin tilanteisiin pukeudutaan mitenkin, siis viimeistään. Jos sinulle em. asia tuottaa vaikeuksia niin kaikenlaista pukeutumisneuvontaa on kyllä hyvin saatavissa.

Vierailija
49/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan, ei ainoakaan itsevarma, hyvän itsetunton ja itseensä luottava nainen, ei koskaan milloinkaan, yritä olevansa, itseään nuorempi, eikä näyttävänsä nuoremmalta.

Itsevarmalla on takanaan valtava itsetuntemus.  Joka on tullut elämänkokemuksesta, ammattittitaodosta ja menestymisestä työelämästä.

Tälläiset naiset uskaltavat olla juuri sellaisia kuin ovat.  Koska he tietävät ettei heidän kiinnostustuttavuutensa ole kiinni: nuoresta ulkonäöstä, kynsistä, vaatteista, flirtistä, muutamasta ylikilosta, tai muusta vastaavasta.

Tälläisiin naisiin tuntee vetoa helvetillinen määrä miehiä.  

Sillä naisten itsevarmuus ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on, kiihottaa miehiä.

Samoin naisten äly, ja kyky keskustella miehen kanssa samalla tasolla.

Taad h

Ai että ihan lihavoituna taad [sic] huomaa? Kolahti ilmeisesti harvinaisen pahasti LOL.

Vierailija
50/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näet kaupungilla ihmisen, jota et tunne lainkaan, mistä voit päätellä, näyttääkö hän ikäiseltään vai ikäistään nuoremmalta tai ikäistään vanhemmalta?

Kun näet tuntemattoman ihmisen, sinä lähtökohtaisesti oletat, että hän on sen ikäinen, miltä hän näyttää.

Jos sinä näet naisen, joka näyttää 40 vuotiaalta, ja 40 vuotias on sinun mielestäsi vanhan näköinen, se ei automaattisesti tarkoita, että näkemäsi henkilö olisi ikäistään vanhemman näköinen. Hän saattaa todellisuudessa olla esim. 60 vuotias, mutta sinähän et sitä tiedä, koska et kysy.

Iän voi tavallaan nähdä. Mutta ap:pa vielä näkee, mitä kadun ihminen ajattelee ja kuvittelee omasta ulkonäöstään!

Vierailija
51/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakat heräävät todellisuuteen vasta sitten, kun kohtaavat saman ikäisen japanilaisen naisen. Vasta sitten suomiakat tajuavat, että japanilaiset naiset näyttävät ikäistään nuoremmilta ja suomiakat ovat paskaa verrattuna japanilaisiin naisiin. M28

Vierailija
52/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne hupparit ja farkut ovat just keski-ikäisten vaatteita. Varsinkin pillifarkut.

Vierailija
53/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tatuointeja. En värjää hiuksia. En edes meikkaa. Näytän ikäistäni nuoremmalta. Pukeudun vaatteisiin, joissa minulla on hyvä olla. 

En halua olla tyyliin täti mallia. Marimekon kaapuja olen inhonnut aina. 

Vierailija
54/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat heräävät todellisuuteen vasta sitten, kun kohtaavat saman ikäisen japanilaisen naisen. Vasta sitten suomiakat tajuavat, että japanilaiset naiset näyttävät ikäistään nuoremmilta ja suomiakat ovat paskaa verrattuna japanilaisiin naisiin. M28

En tiedä miks ees vaivaudun vastaamaan, mut sä saat ihan rauhassa tykätä mistä haluat ja se miten näät mitkäkin naiset ei oikeastaan kiinnosta ketään muuta kun sua itteäs.

Vierailija
55/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aina huvittavalta näyttää, kun näkee nelikymppisen pitämässä napapaita ja treenitrikoot -yhdistelmää. Vaikka olisi kuinka hyvä kroppa, niin ei vaan istu. Kasvot kuitenkin paljastaa iän.

Vierailija
56/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne hupparit ja farkut ovat just keski-ikäisten vaatteita. Varsinkin pillifarkut.

Tämä. Pukeudutaan niinkuin itse teininä. Tulos on pillifarkut ja hupparit. Siitä näkee keski-iän. N20

Vierailija
57/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näet kaupungilla ihmisen, jota et tunne lainkaan, mistä voit päätellä, näyttääkö hän ikäiseltään vai ikäistään nuoremmalta tai ikäistään vanhemmalta?

Kun näet tuntemattoman ihmisen, sinä lähtökohtaisesti oletat, että hän on sen ikäinen, miltä hän näyttää.

Jos sinä näet naisen, joka näyttää 40 vuotiaalta, ja 40 vuotias on sinun mielestäsi vanhan näköinen, se ei automaattisesti tarkoita, että näkemäsi henkilö olisi ikäistään vanhemman näköinen. Hän saattaa todellisuudessa olla esim. 60 vuotias, mutta sinähän et sitä tiedä, koska et kysy.

Juu mutta 40+ ikäinen tuskin näyttää teiniltä, vaikka kuinka olisi teini vaatteissa.

Vierailija
58/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti kuuluu kaikille. Kannattaa herätä tähän päivään. Annetaan kaikkien mennä omalla tyylillään. 

Vierailija
59/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aina huvittavalta näyttää, kun näkee nelikymppisen pitämässä napapaita ja treenitrikoot -yhdistelmää. Vaikka olisi kuinka hyvä kroppa, niin ei vaan istu. Kasvot kuitenkin paljastaa iän.

Mä aloin käyttää yhdistelmää tiukka lyhyt paita tiukkojen korkeiden farkkujen sisällä, koska mun mies käy aivan kuumana muhun kun puen ne. Sama muuten kun kotona käytän lyhyttä paitaa ja korkeita juoksutrikoita. Mulle on oikeastaan ihan sama mitä mieltä muut on mun ulkonäöstä ja pukeutumisesta, mut nautin siitä et mun silmissä maailman kuumin ja ihanin mies käy aivan kuumana muhun eikä pysty pitää näppejään irti. Ja arvaa mitä vielä! En ees oo timmi! Oon itseasiassa aika iso reitinen, rintanen, pyllynen ja vatsassakin on ylimääräistä vaikka se selvästi kapein kohta onkin. N35

Vierailija
60/215 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Pukeudutaan niinkuin itse teininä. Tulos on pillifarkut ja hupparit. Siitä näkee keski-iän. N20

Voi rakas, en ehkä kestä <3 mä oon 35 ja mun nuoruudessa pidettiin leveelahkeisia matalavyötäröisiä farkkuja (oikeesti matalia, ei niitä mitä teillä on nyt) ja paidat oli suht lyhyitä, esim tiukkoja neuleita joissa oli v aukko ja jonka sisällä pidettiin eriväristä toppia. Me ei pukeuduttu teininä pillifarkkuihin tai huppareihin, ne oli ihan out <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän