Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskova, uskotko että unihalvaukset ovat demonien hyökkäyksiä?

Vierailija
23.08.2024 |

Vai mitä ajattelet niistä? Itse kun luen ihmisten kokemuksia niin aika selvältä tuo kuulostaa. Vai miten eri ihmisillä voi olla aina lähes täysin samanlaisia kokemuksia pahan läsnäolosta. En usko että tuota voi millään aivojen häiriöllä selittää.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ei-uskova ja väitän, että sitä ne ovat.

Vierailija
82/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten opiskelijana menin luennon jälkeen päiväunille. Oli uupumusta tuolloin. Havahduin siihen, että asunnossani vaikutti olevan joku toinenkin. En pystynyt kuitenkaan kääntämään päätäni tai muutenkaan liikkumaan mitenkään. Olin kuin kahlittu sänkyyni. Jonkin läsnäolon tunne oli kuitenkin voimakas. Kuulin myös jotain lapsen itkun tapaista. Lopulta sain ravisteltua itseni "irti" ja tilanne normalisoitui. Huone oli täysin hiljainen ja rauhallinen. Klassinen unihalvaus, mutta toki aika pelottava kun omalle kohdalle sattui. Ei ole tuon jälkeen tapahtunut uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas kiva, että just näin yötä vasten näitä pohdiskellaan 😬

Saattaa tulla hieman pelottava yö.

Rukoile, että varjellut

En oikeen tiedä onko se "jos sijoiltaan en nousisi, taivaaseen ota tykosi" sen lohduttavampaa.

Tai ihana enkeli kotihin vie 😳

Voit ihan vapaamuotoisen rukouksenkin lausua. Kerro Jumalalle tunteistasi, peloistasi, toiveistasi. Ja/tai Isä meidän-rukous. 

Vierailija
84/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoile, että varjellut

En oikeen tiedä onko se "jos sijoiltaan en nousisi, taivaaseen ota tykosi" sen lohduttavampaa.

Voit ihan vapaamuotoisen rukouksenkin lausua. Kerro Jumalalle tunteistasi, peloistasi, toiveistasi. Ja/tai Isä meidän-rukous. 

Oon tässä yli 20 vuotta yrittänyt.

Ei ole vastaillut. Tulee vaan koko ajan uusia vastoinkäymisiä. Kiva heppu.

Tarviiko vielä pitkään?

Vierailija
85/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on samanlaisia kokemuksia. Tummia hahmoja, joku tulee rinnan päälle istumaan, ihmisiä ilman silmiä, puhetta ihan oudolla kielellä, puna-tai valkosilmäisiä demoneita. Näiden olentojen kosketus saattaa tuntua ihan fyysisenä kun heräät. Jonkun koira oli hyökännyt omistaansa auttamaan kauhealla vauhdilla unihalvauksen aikana, eikä sen jälkeen uskaltanut tulla lähellekään vähään aikaan. Koirathan aistivat näitä juttuja.

Tai sitten se vain huomasi että omistajalla oli joku kohtaus. Koirat aistivat herkästi jos jokin on vialla tai joku käyttäytyy oudosti.

Vierailija
86/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet pyytänyt?

Vierailija
87/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: en. 

Vierailija
88/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään opiskelee ihmisen aivotoiminnasta tai tajunnantiloista, unihalvauksissa ei ole yhtään mitään ihmeellistä. Epämiellyttäviä, kyllä, vaarallisia tai demonisia, ei. Totta kai kokemukset ovat samankaltaisia koska meillä kaikilla aivot toimivat suunnilleen samalla tavalla! Kokeissa on saatu pahan länsäolo aikaan stimuloimalla aivoja sähköllä.

Vierailija
89/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain usko,vaan tiedän. Erittäin hyvä aloitus. Halvauksessa ollessani ainoa apuni oli sisäinen huutoni: Jeesus, auta! Ja samantien pahuus ympärilläni katosi. Ihmiset rationaalisuudessaan eivät myönnä näitä todellisuudeksi,ennenkuin tulee omalle kohdalle- olin aivan samanlainen. Kokemukseni jälkeen en voi enää kieltää pahan henkimaailman olemassaoloa, enkä Jeesuksen voimaa 

Ne kyllä katoaa aina muutenkin siinä vaiheessa kun tietoisuus alkaa heräämään. Se on sama pyytääkö apuun Jeesusta vai Allahia vai Edgar Allan Poeta.

Mutta siis hienoa oikeasti että löydät turvaa uskosta.

Vierailija
90/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kuulkaat ihan vaan aivojen happivajeesta syntyneitä oloja. Tulee kun on liian kauan paikallaan eikä veri pääse oikein kiertämään. Opetelkaa herättämään itsenne noista niin veri taas kulkee.

Vierailija
91/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoile, että varjellut

Tarviiko vielä pitkään?

Minulla kesti pitkään ennenkuin helpotti. Tosin en niissä vaikeammissa vuosissakaan yksin tuntenut olevani. Mietin mikä kaiken kärsimisen tarkoitus. 

Vierailija
92/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ihan lääketieteellinen ilmiö.

t. uskova

Vierailija
93/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään opiskelee ihmisen aivotoiminnasta tai tajunnantiloista, unihalvauksissa ei ole yhtään mitään ihmeellistä. Epämiellyttäviä, kyllä, vaarallisia tai demonisia, ei. Totta kai kokemukset ovat samankaltaisia koska meillä kaikilla aivot toimivat suunnilleen samalla tavalla! Kokeissa on saatu pahan länsäolo aikaan stimuloimalla aivoja sähköllä.

Ei taida kuule hihhuleita faktat kiinnostaa, se on nähty.

Vierailija
94/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut unihalvauksen, eikä siinä kyllä mitään henkiolentoja ollut.  

T. Raamatun mukaisesti uskova 

Vierailija
95/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on persoonallinen paha. Siinä ei ole mitään sääliä. Jeesuksen nimessä ja voimassa se lähtee, hän antaa myös suojan. kun Pyhä Henki avasi Raamattua ja Herra on näyttänyt että on olemassa myös henkimaailma. Ihminen joka palvelee ja nauttii riivaaja hengistä on vaikea päästä eroon. Ne kietoo ja orjuuttaa ihmistä. Ihminen joka elää pimeydessä ei edes halua pois

Vierailija
96/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😀 

Vierailija
97/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kuule hihhuleita faktat kiinnostaa, se on nähty.

Kaikkein vähiten ateistihihhuleita, jotka väittävät omaavansa tieteellisen maailmankuvan, mutta uskovat sokeasti siihen että universumin verran materiaa ilmestyi tyhjästä, vaikka tieteen mukaan materiaa ei tyhjästä voi nyhjästä. Samalla tietenkin luulevat olevansa muita viisaampia :D

Vierailija
98/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoile, että varjellut

Tarviiko vielä pitkään?

Tämä elämä on ateistin taivas ja kristityn helvetti. Ei Raamattu lupaa kuin sielun pelastumisen. Se maksaa kaiken. On kyllä siunauksiakin mutta se ei ole mikään automaatio.

Vierailija
99/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut yli 100 unihalvausta. En ole kuitenkaan koskaan nähnyt tai kuullut mitään ylimääräistä.

Vierailija
100/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että sekä että, jotkut ovat pahansuopia henkiä ja demoneita jne, ja osa taas ihan vain ihmisaivojen omia tuotoksia.

Itse koin tosi usein ahdistavia unihalvauksia ja koskaan ei ole jumalan tai jeesuksen apuun pyytäminen auttanut joten lopulta opin vain sietämään ne, mielessä käy vaan "aha taasko" . Niitä tulee nykyisinkin todella paljon mutta sen sijaan että alan panikoitumaan makaan vain rauhasa ja annan mennä ohi. Joistakin niistä olen jopa oppinut nauttimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi