Uskova, uskotko että unihalvaukset ovat demonien hyökkäyksiä?
Vai mitä ajattelet niistä? Itse kun luen ihmisten kokemuksia niin aika selvältä tuo kuulostaa. Vai miten eri ihmisillä voi olla aina lähes täysin samanlaisia kokemuksia pahan läsnäolosta. En usko että tuota voi millään aivojen häiriöllä selittää.
Kommentit (106)
Tässä yksi kertomus.
"Uni ei tule ja makaat sängyssä: yhtäkkiä kuulet esim. että ulkoovi avautuu avaimella vaikka asunnossa ei pitäisi olla ketään ja kuulet askeleet eteisessä lähestymässä makuuhuonetta. Makuuhuoneen ovi aukeaa ja joku aivan hirveä demoninen pahuus astuu sisään etkä itse pysty liikkumaan vaan pystyt lähinnä vaan pitämään silmiä auki. Se pahuus tulee ihan viereen ja kumartuu sun ylle ja täriset kauhusta ja olet aivan hereillä. Siinä vaiheessa yleensä jotenkin olen saanut toimintakykyni takaisin ja valveuni katoaa. Olen yltäpäältä hiessä ja tärisen kauhusta. Esimerkkejä on useita. Siis kertakaikkiaan yliluonnollisen demonisen kauheaa pahuutta."
Vierailija kirjoitti:
Onpas kiva, että just näin yötä vasten näitä pohdiskellaan 😬
Saattaa tulla hieman pelottava yö.
Rukoile, että varjellut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne unihalvauskokemukset ovat demonia. Itselläni on kokemus tietystä hahmosta jonka olen nähnyt unessa, unihalvaustilassa ja livenä myös yökerhossa ja hahmolla oli tietyt ominaispiirteet kapeissa rosoisissa kasvoissaan. Mielenkiintoista oli se, että myös ex tyttöystäväni näki tämän hahmon asunnossamme. Hän kertoi minulle tästä tapauksesta enkä ollut hänelle kertonut minun kokemuksistani aiemmin. Kun pyysin häntä kuvailemaan minkä näköinen hahmo oli jonka näkeminen sinut säikäytti ja hän kuvaili samaa hahmoa joka minua vainosi. Näin tämän hahmon noin 3 vuoden ajan mutta sitten se vain lakkasi ja tästä on aikaa jo yli 10 vuotta. En ole enää kokenut tällaista. Tuohon aikaan liittyi myös voimakkaan ahdistuksen kanssa elämistä vuosia mutta en suostunut lääkkeitä syömään.
Siis oliko nämä jossain tietyssä asunnossa? Nuo nyt oli
Ei nämä kokemukset asuntoon rajoittuneet kun näin hahmon myös yökerhossa. Asuin noiden vuosien aikaan kahdessa eri osoitteessa ja kokemukset seurasivat.
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna vessassa istuessani läsnä oli paha henki, ainakin hajusta päätellen.
Monesti minusta karkaa tosi pahanhajuisia henkiä takapäästä. Pitävät ryökäleet vielä pahaa pärinä-ääntä.
Aina näkee painajaisia, miten näistä piruista pääsee eroon?
Mites muuten. Jos se aina on joku demoni, niin onko kukaan joutunut sen mukaan tai riivatuksi 🤔 Vai käykö ne vaan kiusaamassa, ei ikinä suorita työtään loppuun?
Ja mistä sen tietää?
Ja onko ns enkeliunia?
Älkää sekoittako painajaista ja unihalvausta. Unihalvaus on ihan fyysinen tapahtuma.
Jättäkää Raamatut tästä asiasta pois. Demoneja ei ole olemassa kuin mielikuvituksessa
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi kertomus.
"Uni ei tule ja makaat sängyssä: yhtäkkiä kuulet esim. että ulkoovi avautuu avaimella vaikka asunnossa ei pitäisi olla ketään ja kuulet askeleet eteisessä lähestymässä makuuhuonetta. Makuuhuoneen ovi aukeaa ja joku aivan hirveä demoninen pahuus astuu sisään etkä itse pysty liikkumaan vaan pystyt lähinnä vaan pitämään silmiä auki. Se pahuus tulee ihan viereen ja kumartuu sun ylle ja täriset kauhusta ja olet aivan hereillä. Siinä vaiheessa yleensä jotenkin olen saanut toimintakykyni takaisin ja valveuni katoaa. Olen yltäpäältä hiessä ja tärisen kauhusta. Esimerkkejä on useita. Siis kertakaikkiaan yliluonnollisen demonisen kauheaa pahuutta."
Painajaisunta !
Ei demoneja ole olemassa, eikä em. tapahtumalla ole mitään tekemistä unihalvauksen kanssa
En vain usko,vaan tiedän. Erittäin hyvä aloitus. Halvauksessa ollessani ainoa apuni oli sisäinen huutoni: Jeesus, auta! Ja samantien pahuus ympärilläni katosi. Ihmiset rationaalisuudessaan eivät myönnä näitä todellisuudeksi,ennenkuin tulee omalle kohdalle- olin aivan samanlainen. Kokemukseni jälkeen en voi enää kieltää pahan henkimaailman olemassaoloa, enkä Jeesuksen voimaa
Olen kokenut noita halvauksia ja ne yleensä loppuvat heti kun pyydän mielessäni Jeesusta apuun. Uskon että ovat demonihyökkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Aina näkee painajaisia, miten näistä piruista pääsee eroon?
Unia on mahdollista oppia hallitsemaan. Lucid dreaming taisi olla termi.
Jos niitä on usein, niin voit opettaa mielesi tiedostamaan jossain tietyssä toistuvassa kohdassa tai tunteessa, että "hei, mä oon unessa" ja pääset kääntämään unet erilaiseksi.
Illalla toistelet että ei ole mitään pelättävää ja rauhoita itsesi parhaasi mukaan.
Ei kyllä se on jokin loinen aivoissa, joka aiheuttaa luulon, että unihalvaus olisi mielikuvitusolentojen hyökkäyksiä. Vähän niinku se aivoja syövä ameeba, jonka voi saada epäonniselta uimareissulta lämpimissä maissa. Jos yhtään tuntuu siltä, että mielikuvitusolennot ovat totta, hakeudu lääkärin juttusille.
Koska mitään jumalaa tai demoneita tms naurettavuuksia ei ole olemassa niin toteanpa vaan että ihan kaikki me näemme joskus painajaisia.
Minulla näihin liittyi muutaman kerran pahan läsnäolo, mutta se oli pienikokoinen ja outo, mustakaapuinen.
Enemmän koin levitointeja, joissa voima veti minua rinnasta ikkunaa kohti. Uskon että nämä liittyy ihmisten ajatuksiin ufojen sieppaamaksi tulemisesta. Se tuntuu 100% aidolta ja vaikka en teini-iän jälkeen 20v ole näitä kokenut, niin muistan. Ei mitenkään unenomaista, vaan että oikeasti voima tempasi sinua keskiruumiista ikkunaa kohti
Vierailija kirjoitti:
Älkää sekoittako painajaista ja unihalvausta. Unihalvaus on ihan fyysinen tapahtuma.
Jättäkää Raamatut tästä asiasta pois. Demoneja ei ole olemassa kuin mielikuvituksessa
Äläpäs itse morkkaa Raamattua, joka on Jumalan Hengen inspiroima totuuden kirja.
Itse en kyllä aistinut tai kokenut mitään olioita tai läsnäoloa, kun sain kohtauksen reseptilääkkeitä käytettyäni.
En silti väitä, etteikö joissakin tapauksissa voisi olla demonisaatiostakin kyse. Taitaa olla vähän vaikea aihe saada pitävästi tieteellisesti tutkituksi.
Vierailija kirjoitti:
En. Raamatussa ei ole mitään olentoja, joita voisi kutsua demoneiksi. Tämä on pakanallista kuvastoa. Raamatussa "demoni"=mielenhäiriö.
Mitä hevonkukkua selität?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna vessassa#.
istuessani läsnä oli paha henki, ainakin hajusta päätellen.
Minä todella toivon että et koskaan tule kohtaamaan pahaa henkeä. Se ei nimittäin ole mikään leikin asia. Pimeyden voimien kanssa tulee olla varovainen mutta samalla pysyä vahvana. Rukoilen sinunkin puolestas, ettet joutuisi koskaan pimeyden ja pahuuden voimien valtaan.
Hah, vitsit vaan sulle. Oon jo demoniruhtinas ja mulla on kymmenen legioonaa demoneja mun komennossa😁😁
On se mahdollista. Ihminen on kuin antenni jolla saa yhteyden toiseen ulottuvuuteen. Myös tietyistä huumeista seuraa yhteneväisiä harhoja. Demonin kaltaisten olentojen näkemistä, jotka ovat kuin toisesta ulottuvuudesta.
Minäkin rukoilen ennen kuin menen nukkumaan, opin jo ihan pienenä sen (levolle laske luojani), silti koen tosi usein unihalvauksia.
Joskus ovat vain sellaisia että en pysty liikkumaan ja kaikki vaikuttaa olevan ihan ok mutta kuulen suhahtelua korvien juuresta, joskus päälläni tuntuu painoa ja toisinaan siihen yhdistyy pahansuopa tunne ja toisinaan ei, kerran olen nähnyt pienen (arvioilta 40cm korkea ) valkoisen hahmon seisovan sänkyni juuressa siinä se minua katseli ja minä katselin sitä tovin aikaa siitä ei huokunut mitään pahaa.