Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskova, uskotko että unihalvaukset ovat demonien hyökkäyksiä?

Vierailija
23.08.2024 |

Vai mitä ajattelet niistä? Itse kun luen ihmisten kokemuksia niin aika selvältä tuo kuulostaa. Vai miten eri ihmisillä voi olla aina lähes täysin samanlaisia kokemuksia pahan läsnäolosta. En usko että tuota voi millään aivojen häiriöllä selittää.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas kiva, että just näin yötä vasten näitä pohdiskellaan 😬

Saattaa tulla hieman pelottava yö.

Rukoile, että varjellut

En oikeen tiedä onko se "jos sijoiltaan en nousisi, taivaaseen ota tykosi" sen lohduttavampaa.

Tai ihana enkeli kotihin vie 😳

Vierailija
62/106 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi kertomus.

"Uni ei tule ja makaat sängyssä: yhtäkkiä kuulet esim. että ulkoovi avautuu avaimella vaikka asunnossa ei pitäisi olla ketään ja kuulet askeleet eteisessä lähestymässä makuuhuonetta. Makuuhuoneen ovi aukeaa ja joku aivan hirveä demoninen pahuus astuu sisään etkä itse pysty liikkumaan vaan pystyt lähinnä vaan pitämään silmiä auki. Se pahuus tulee ihan viereen ja kumartuu sun ylle ja täriset kauhusta ja olet aivan hereillä. Siinä vaiheessa yleensä jotenkin olen saanut toimintakykyni takaisin ja valveuni katoaa. Olen yltäpäältä hiessä ja tärisen kauhusta. Esimerkkejä on useita. Siis kertakaikkiaan yliluonnollisen demonisen kauheaa pahuutta."

Painajaisunta !

Ei demoneja ole  olemassa, eikä em. tapahtumalla ole mitään tekemistä unihalvau

Älä viitsi valehdella. Olen itse nähnyt, kun ihmisestä ajetaan demoneja eli riivaajia ulos, ja se jos mitä on hirmuista katseltavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää sekoittako painajaista ja unihalvausta. Unihalvaus on ihan fyysinen tapahtuma.

Jättäkää Raamatut  tästä asiasta pois. Demoneja ei ole  olemassa kuin mielikuvituksessa

Äläpäs itse morkkaa Raamattua, joka on Jumalan Hengen inspiroima totuuden kirja. 

Raamattu on ihmisten kirjoittama satukirja joka on tehty ihmisten hallitsemisen helpottamiseksi.

Pitäisi tajuta jo että sadut ovat satuja.

Vierailija
64/106 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla näihin liittyi muutaman kerran pahan läsnäolo, mutta se oli pienikokoinen ja outo, mustakaapuinen.

Enemmän koin levitointeja, joissa voima veti minua rinnasta ikkunaa kohti. Uskon että nämä liittyy ihmisten ajatuksiin ufojen sieppaamaksi tulemisesta. Se tuntuu 100% aidolta ja vaikka en teini-iän jälkeen 20v ole näitä kokenut, niin muistan. Ei mitenkään unenomaista, vaan että oikeasti voima tempasi sinua keskiruumiista ikkunaa kohti

Ai😮

Mulla on ollut pari unta, missä levitoin. Oli aika friikkiä, kun unessa leijailin katon rajaan ja sieltä katselin mua ja exää nukkumassa 🤢

Vierailija
65/106 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tuon levitointijutun ja piti vielä sanoa, että sen jälkeen kun löysin netistä tietoa että tätä on tapahtunut muillekin ja sille on selitys, ne loppui. Ja että ne tulee yleensä kun nukkuu selällään. Se oli totta.

Minulla ne triggeröityi liiallisesta valvomisesta (opiskelun vuoksi) ja sitten siitä stressistä että olenko saanut skitsofrenian tai jotain, kun ne oli yhtä totta kuin tämä hetki ne kokemukset.

Kun sain selityksen, homma rauhoittui.

Vierailija
66/106 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään pahempaa kuin mitä jotkut ihmiset tekee toisille. Siksi on ihan turha pelätä jotain abstrakteja demoneja. Pimeys, pahuus on aina vain tekijässä. Unihalvaukset on neurologinen vaiva, ja tieto auttaa.

Vierailija
67/106 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää sekoittako painajaista ja unihalvausta. Unihalvaus on ihan fyysinen tapahtuma.

Jättäkää Raamatut  tästä asiasta pois. Demoneja ei ole  olemassa kuin mielikuvituksessa

Äläpäs itse morkkaa Raamattua, joka on Jumalan Hengen inspiroima totuuden kirja. 

Raamattu on ihmisten kirjoittama satukirja joka on tehty ihmisten hallitsemisen helpottamiseksi.

ja kukas tämmöisen salaliiton on keksinyt?

Vierailija
68/106 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä nukkuessaan on ihminen heikoimmillaan ja juuri silloin pahuus yrittää tavoittaa meistä jokaisen. Pahat unet ovat lievimpiä pimeyden voimien ilmenemiä. Valitettavasti joskus pahuuden voimat ovat erityisen vahvoja ja saattavat aiheuttaa halvauksenomaisen tilan jossa saattaa manifestoitua jopa itse paholaisen palvelijoita ja kätyreitä, yleensä mustiin puetun hahmon muodossa.

Joka näitä unia ja ilmenemiä usein kokee on ilmiselvästi vaarassa joutua pimeyden ja pahuuksien voimien valtaan. Ainoa pelastus on yhteisön vahva usko ja toistuvat rukoukset joilla häädetään pahat henget pois uhriksi joutunutta kiusaamasta. 

Kuulostaa kliseiseltä mormonien lasten iltasatuhetkellä, jota vielä korostetaan kertomalla kuinka syntisiä te kaikki olette, ja kuinka lahkon hylkääminen johtaa itse saatanaan ja yhteisön hylkäämiseen

Vierailija
69/106 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli varsinkin vajaa parikymppisenä paljon unihalvauksia. Olin vuosia masentunut, ja tuolloin näin tai tunsin aina mustaan viittaan kietoutuneen, sumuisen hahmon läsnäolon, joka huokui käsinkosketeltavaa pahuutta. Kun masennus vuosien jälkeen helpotti, hahmokin katosi. Tilanteet olivat kyllä todella pelottavia ja voin hyvin kuvitella, että joku uskoo kohdanneensa oikean demonin. Itse en tuollaiseen usko, vaan pidän hahmoa oman mielen luomana raskaan ja ahdistavan elämänvaiheen ilmentymänä. Nykyään jos koen unihalvauksen, ne eivät koskaan ole pelottavia vaan ainoastaan ärsyttäviä, enkä enää näe tuota demonihahmoa. 

Vierailija
70/106 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne unihalvauskokemukset ovat demonia. Itselläni on kokemus tietystä hahmosta jonka olen nähnyt unessa, unihalvaustilassa ja livenä myös yökerhossa ja hahmolla oli tietyt ominaispiirteet kapeissa rosoisissa kasvoissaan. Mielenkiintoista oli se, että myös ex tyttöystäväni näki tämän hahmon asunnossamme. Hän kertoi minulle tästä tapauksesta enkä ollut hänelle kertonut minun kokemuksistani aiemmin. Kun pyysin häntä kuvailemaan minkä näköinen hahmo oli jonka näkeminen sinut säikäytti ja hän kuvaili samaa hahmoa joka minua vainosi. Näin tämän hahmon noin 3 vuoden ajan mutta sitten se vain lakkasi ja tästä on aikaa jo yli 10 vuotta. En ole enää kokenut tällaista. Tuohon aikaan liittyi myös voimakkaan ahdistuksen kanssa elämistä vuosia mutta en suostunut lääkkeitä syömään.

Siis o

Mulla sama että exä näki saman hahmon joka oli näyttäynyt minulle ja myös livenä mulle näyttäynyt demoni.

Vierailija
71/106 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoile, että varjellut

En oikeen tiedä onko se "jos sijoiltaan en nousisi, taivaaseen ota tykosi" sen lohduttavampaa.

Tiedätkö, et tarvitse noita runoiluja, vaan Jumala on todellinen, joka kuulee ja ymmärtää kaiken ja jolle voi puhua ihan samalla tavalla kun muillekin ystävillesi.

Sillä erotuksella tietenkin, että hän on Luojasi ja voi tehdä mitä vaan hyvää, jos pyydät. 

Vierailija
72/106 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla näihin liittyi muutaman kerran pahan läsnäolo, mutta se oli pienikokoinen ja outo, mustakaapuinen.

Enemmän koin levitointeja, joissa voima veti minua rinnasta ikkunaa kohti. Uskon että nämä liittyy ihmisten ajatuksiin ufojen sieppaamaksi tulemisesta. Se tuntuu 100% aidolta ja vaikka en teini-iän jälkeen 20v ole näitä kokenut, niin muistan. Ei mitenkään unenomaista, vaan että oikeasti voima tempasi sinua keskiruumiista ikkunaa kohti

Ai😮

Mulla on ollut pari unta, missä levitoin. Oli aika friikkiä, kun unessa leijailin katon rajaan ja sieltä katselin mua ja exää nukkumassa 🤢

Katossa leijuin minäkin. Myöhemmin kuulin että silloin 80-luvulla oli joku allergialääke mikä aiheutti hallusinaatioita. 

Vierailija
73/106 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoile, että varjellut

Tiedätkö, et tarvitse noita runoiluja, vaan Jumala on todellinen, joka kuulee ja ymmärtää kaiken ja jolle voi puhua ihan samalla tavalla kun muillekin ystävillesi.

Sillä erotuksella tietenkin, että hän on Luojasi ja voi tehdä mitä vaan hyvää, jos pyydät. 

Se nyt ei hirveästi hyvää ole saanut aikaan.

Vierailija
74/106 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että musta kaapuinen hahmo, saatto olla naapurin m u s l i m i nainen tai sormusaave tai grim reaper. Tai mitäs muita mustakaapuja sitä onkaan. Ankeuttaja harry potterista jne.

Vierailija
75/106 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tuon levitointijutun ja piti vielä sanoa, että sen jälkeen kun löysin netistä tietoa että tätä on tapahtunut muillekin ja sille on selitys, ne loppui. Ja että ne tulee yleensä kun nukkuu selällään. Se oli totta.

Minulla ne triggeröityi liiallisesta valvomisesta (opiskelun vuoksi) ja sitten siitä stressistä että olenko saanut skitsofrenian tai jotain, kun ne oli yhtä totta kuin tämä hetki ne kokemukset.

Kun sain selityksen, homma rauhoittui.

Mutta siis. Henkinen stressi ja heikkous + unen aikainen tiedoton tila. Silloinhan se juuri kannattaa hyökätä.

Vierailija
76/106 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja kukas tämmöisen salaliiton on keksinyt?

Varmaan samat tyypit jotka ovat tajunneet miten hieno väline uskonto on ihmisten hallitsemiseen. Jos hölmö uskoo että taivaallinen valvontakamera seuraa jokaista liikettä niin kiltistihän hän on.

Vierailija
77/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selitätte sen että Jeesuksen apuun pyytäminen lopettaa unihalvauksen välittömästi?

Vierailija
78/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Mulla on ollut unihalvaus jossa kuulin koko ajan voimistuvaa paholaisen naurua. Kamala kokemus

Vierailija
79/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sekaisin täytyy ihmisen olla jos vielä aikuisena uskoo joihinkin demoneihin? :D

Vierailija
80/106 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten selitätte sen että Jeesuksen apuun pyytäminen lopettaa unihalvauksen välittömästi?

Alat heräämään unesta ja uskot jeesukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi