Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
1161/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas konservatiivisia pareja

Olis luullut että olisi vähän laajempaa kirjoa.

Vierailija
1162/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kaa just Kärtsä Airbnb:ssä ja pahvi-Kärtsän kaa pidetään hauskaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun maailman rakkain ja ihanin mies laittoi mulle juuri jalkakylvyn ja lasillisen cavaa. Myöhemmin rakastellaan tulisesti Välikuoleman tahtiin, kun ensin on lämmitetty Käärijän onlyfans-sisällöllä YHDESSÄ, koska hänkin on mitä suurin fani. Sitten hipsutellaan toisemme uneen. 

Kääk on trollaus mutta nauratti kyllä🤣🤣vai Välikuoleman tahtiin😂toinen huutaa välillä HERÄÄ!! (?)

Vierailija
1164/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tiedä mun shippailusta 😄.  Tai mistä minä tiedän. Meillä on omat juttumme, nytkin ollaan samassa huoneessa, hän touhuaa omiaan ja mä tässä palstailen ja kuuntelen musiilkkia. Ja kaikki on oikein hyvin! Päivällä käytiin yjdessä asioilla ja letrukahveilla. Me ollaan kuin ne Juha Tapion kansi vanhaa puuta, itsenäisiä ja erillään seisovia, juuret yhteen kietoutneina ja samaan suuntaan katsotaan. Seksiä on ja yhteistä tekemistäkin, mutta osataan olla erillään ja tehdä omiammekin.

Vierailija
1165/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain luki et Joksujen esiintymisaika on 21.25 CET eli onks se sit meillä 22.25

Joo twitteristä näin et Joksut esiintyy 21.25 CET eli meillä siis just 22.25

Siellä tv:ssä ei näy mitään, mikä se sovellus oli?

Vierailija
1166/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tattoo soi taustalla Goranin tilaisuudessa. Olen pettynyt, Slovenia.

Vierailija
1167/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain luki et Joksujen esiintymisaika on 21.25 CET eli onks se sit meillä 22.25

Joo mullakin lakkas toimimasta 

Vierailija
1168/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran täällä ääneen näille jutuille. Itse kuristettu fasaani ja Välikuoleman tahtiin sekstailu 😂

Vierailija
1169/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaan viiden minuutin päästä...PELIÄ!

Vierailija
1170/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas konservatiivisia pareja

Olis luullut että olisi vähän laajempaa kirjoa.

Voi kuule. Just tavattiin muutaman naudan kanssa Turun The Cow baarissa. Otettiin sieltä muutamat sonnit mukaan ja nyt lähdetään viettämään kimppakivaa Hotelli Börsiin. Jos joku haluaa mukaan, niin ammumalla muuuu hotellin oven edessä toimii koodina. 

Vierailija
1171/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan tunnin päästä. 21.25 CET eli suomen aikaan 22.25

Vierailija
1172/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies makaa umpijuovuksissa tossa sohvalla ja mä palstailen tässä olohuoneen lattialla. Putki on kestänyt tällä kertaa kolmatta päivää. Mies on pitkäaikaistyötön ja bipolaarinen. Tänään en ole saanut turpaan mut eilen se veteli ihan huolella. Löi kun pyysin, että jättäis mullekin vähän Alepan alehyllystä ostamaani nyt jo vanhaksi mennyttä Saarioisten kinkkukiusausta. Ei jättänyt. Sen jälkeen se lähti naapurirappuun paneskeleen yhtä muijaa. Mä näytin sille äsken Käärijän kuvaa mun puhelimesta ja se kysy panenko mä "senkin äijän" kans, koska olen kuitenkin h*ora. Sanoin et se on Käärijä ja se nauroi et oon niin pirun ruma ja lihava et Käärijä ei panis mua ikinä. Et hänkin vain pakottavan tarpeen edesä. Kerroin et kohta alkaa Jokereiden esitys ja se sano haista vttu. 

Trollaamatta, mun ex on juoppo ja bipo, vähän samaa oli mun todellisuus oikeasti. Sillä osaan arvostaa sitä, että kaikki on just nyt hyvin. 

Vierailija
1173/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon mun ranskalaisen malli-aivokirurgiaviomieheni kanssa meidän "mökillä" Rivieralla. Juuri kun me oltiin rakasteltu päivän neljännen kerran takkatulen loimussa mieheni ampuman villisian taljalla Jokereiden musiikin soidessa taustalla, meidän miespalvelija kantoi meidän oleskelu- ja tv-huoneeseen itse kuristamansa ja paistamansa nuoren fasaanin kesäkurpitsa-ja sienivahveropedillä ja itse tallomistaan rypäleistä tehdyn 80 vuotta vanhan punaviinin kyytipojaksi. Mieheni rakastaa Käärijää ja Jokereita ja palstailemme nytkin yhdessä täällä. Hän on myös yksi naisista, vaikka ei puhukaan kuin italiaa (arvaatteko kuka meistä hän on!?) 

En pyydä anteeksi ihanaa elämääni. Olen ansainnut tämän kaiken. Elämässä on erilaisia vaiheita. Koittakaa kestää. 

Onneksi en maininnut aiemmassa viestissäni mun miehen ammattia ja kansallisuutta, koska liippaa ikävän läheltä 🤣. En ole se, jonka mies on tänään kokannut, mutta munkin mieheni kyllä laittaa ruokaa mielellään ja hyvin laittaakin. 

Ei tykkää Kärtsän musiikista ja Joksut lähes yhdentekeviä hänelle. Silti on nähnyt molemmat livenä mun kanssa, ja etälivejäkin on katsottu ihan meidän olkkarin isosta töllöstä yhdessä.

Nyt mua rupesi vähän hirvittämään että olenko olemassa, koska mun elämä on ilmeisesti liian hyvää ollakseen totta 🤣

Vierailija
1174/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran täällä ääneen näille jutuille. Itse kuristettu fasaani ja Välikuoleman tahtiin sekstailu 😂

Samoin😂😂kunnon hepuli päällä!

Vierailija
1175/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei tiedä mun shippailusta 😄.  Tai mistä minä tiedän. Meillä on omat juttumme, nytkin ollaan samassa huoneessa, hän touhuaa omiaan ja mä tässä palstailen ja kuuntelen musiilkkia. Ja kaikki on oikein hyvin! Päivällä käytiin yjdessä asioilla ja letrukahveilla. Me ollaan kuin ne Juha Tapion kansi vanhaa puuta, itsenäisiä ja erillään seisovia, juuret yhteen kietoutneina ja samaan suuntaan katsotaan. Seksiä on ja yhteistä tekemistäkin, mutta osataan olla erillään ja tehdä omiammekin.

Yks asia herätti mielenkiinnon tässä eli mitä on letrukahvit?? Joku perinnehomma?

Vierailija
1176/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän muualta tuota näkis ku toi RTV 1 lakkas toimimasta? 

Vierailija
1177/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan tunnin päästä. 21.25 CET eli suomen aikaan 22.25

Niin Jokrut, mutta Koris alkaa kohta.

Vierailija
1178/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies makaa umpijuovuksissa tossa sohvalla ja mä palstailen tässä olohuoneen lattialla. Putki on kestänyt tällä kertaa kolmatta päivää. Mies on pitkäaikaistyötön ja bipolaarinen. Tänään en ole saanut turpaan mut eilen se veteli ihan huolella. Löi kun pyysin, että jättäis mullekin vähän Alepan alehyllystä ostamaani nyt jo vanhaksi mennyttä Saarioisten kinkkukiusausta. Ei jättänyt. Sen jälkeen se lähti naapurirappuun paneskeleen yhtä muijaa. Mä näytin sille äsken Käärijän kuvaa mun puhelimesta ja se kysy panenko mä "senkin äijän" kans, koska olen kuitenkin h*ora. Sanoin et se on Käärijä ja se nauroi et oon niin pirun ruma ja lihava et Käärijä ei panis mua ikinä. Et hänkin vain pakottavan tarpeen edesä. Kerroin et kohta alkaa Jokereiden esitys ja se sano haista vttu. 

Pahoittelut. Mutta ehkä illan paras 🎯

Vierailija
1179/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mullakin lakkas toimimasta 

Mulla näkyy tv:n kautta. Kokeilkaa päivittää vielä sivu?

Vierailija
1180/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupin tykkää:

-Peukku ylös jos olet parisuhteessa.

-Peukku alas jos et ole parisuhteessa. 

Mä luulen että ne parisuhteelliset viettää tällä hetkellä lauantai-iltaa keskenään eikä odottele slovenialaisen urheilan jäähyväistilaisuutta ihan vain Joksujen esityksen nähdäkseen. :D Ehkä arkena tulisi eri tulos.

Olen ollut 20 vuotta naimisissa, eikä lauantai-ilta ole meillä mitenkään erityinen. Enemmän meille merkkaa se, että voimme vapaapäivinä köllötellä yhdessä pitkään sängyssä.

Naitteko te usein? 

Kai sitä voi naida muulloinkin kuin lauantai-iltaisin. 

Ketju on lukittu.