M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Mä olin uimarannalla miehen kaa lähes koko päivän. Tuttavapariskunnan kanssa. Nyt kotona ja takamatkalta palstailen. Oon enemmän K-fani niin en joksujen esiintymistä odota tai seuraa. Mies harjottelee juuri ranskaa Duolingon kautta ja kohta molemmat katsotaan Arsenal-pelin toka puolisko. Valkoviiniä lasissa ja syön Cheetoseja. Illalliseksi gnoccheja peston kera. Katsotaan varmaan joku komedia vielä tänään. Mies ei välitä Kärtsästä niinkään mutta on hänelläkin joitain omia harrasteita joista mä en välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla muidenkin nautojen kuulumisia tältä päivältä🙂Mitäs puuhailitte?
Tultiin mökille puolison kanssa, isommat lapset jäi kaupunkiin. Saunottu on, keräsin pensasmustikoita yli litran, seuraavaksi syödään iltaruokaa. Tässä aina välissä vähän palstailen.
Onko täällä kaikki jotain sienestäjä-marjastaja ah mulla on niin ihana mies joka laittoi mulle just ruokaa ja toi litran viiniä tähän eteeni kun palstailen ja kuolaan ja paritan kahta miestä -sirpoja? Ja kaikkienko teidän äijätkin on ihan innoissaan Jokereista & Käärijästä?
En tiedä yritätkö olla mielestäsi hauska, mutta tiedätkö että kuulostat niin järkyttävän kateelliselta heille että mua ihan surettaa sun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallupin tykkää:
-Peukku ylös jos olet parisuhteessa.
-Peukku alas jos et ole parisuhteessa.
Mä luulen että ne parisuhteelliset viettää tällä hetkellä lauantai-iltaa keskenään eikä odottele slovenialaisen urheilan jäähyväistilaisuutta ihan vain Joksujen esityksen nähdäkseen. :D Ehkä arkena tulisi eri tulos.
Haha nauratti tää, kun just tässä katteltu mieheni kanssa sarjoja netflixistä ja ootellaan klo ysiä et aletaan kattoo tota korismatsia ja jokereiden esiintymistä😂 mies yhessä vaiheessa oike säikähti että eikai se matsi jo alkanu ku bingetettii yhtä sarjaa joku kolme
En minäkään. Osa ainakin puluntuubaa.
En usko minäkään et KAIKILLA on niin ihanat ja täydelliset parisuhteet ja miehet siellä kotisoffalla ja sieni/marjametsässä ja saunassa ja et kainalossa kuunnellaan vielä (sentään omilla kuulokkeilla kumpikin) Jokereiden musiikkia ja mieskin seuraa Instassa kaikkia Jokereita. Paskanmarjat. 😂
Hei kukin eläköön kuten tahtoo, tai sen mukaan mikä on mahdollista. Elämänvaiheita on erilaisia.
Lainaus ei toimi mut höpö vtun höpö sun miehes tykkää Jokereista ja seuraa Instassa. Käärijä -fanikin vielä kaupan päälle. Onko ikää 60 vai 70?
Vierailija kirjoitti:
En usko minäkään et KAIKILLA on niin ihanat ja täydelliset parisuhteet ja miehet siellä kotisoffalla ja sieni/marjametsässä ja saunassa ja et kainalossa kuunnellaan vielä (sentään omilla kuulokkeilla kumpikin) Jokereiden musiikkia ja mieskin seuraa Instassa kaikkia Jokereita. Paskanmarjat. 😂
Eihän kukaan oo väittänytkään että KAIKILLA olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla muidenkin nautojen kuulumisia tältä päivältä🙂Mitäs puuhailitte?
Tultiin mökille puolison kanssa, isommat lapset jäi kaupunkiin. Saunottu on, keräsin pensasmustikoita yli litran, seuraavaksi syödään iltaruokaa. Tässä aina välissä vähän palstailen.
Onko täällä kaikki jotain sienestäjä-marjastaja ah mulla on niin ihana mies joka laittoi mulle just ruokaa ja toi litran viiniä tähän eteeni kun palstailen ja kuolaan ja paritan kahta miestä -sirpoja? Ja kaikkienko teidän äijätkin on ihan innoissaan Jokereista & Käärijästä?
Mulla on siis just tuommoinen tilanne (mies hoitaa kokkailut, tuo viinilasin käteen kun palstaile ja makuuhuoneen puolellakin vilkasta, sorry!). Mutta ei, siis mies ei ole pätkän vertaa innoissaan Jokereista, todellakaan, eikä Kärtsästäkään. Ei olisi hänelle yhtään tyypillistä olla.
Me syötiin just mun puolison kanssa hanhenmaksapalleroita ja valkoviiniä. Nyt me ollaan just menossa porealtaaseen meidän spa-huoneeseen. Laitan varmaan Bluzaa soimaan taustalle
Vierailija kirjoitti:
Mä olin uimarannalla miehen kaa lähes koko päivän. Tuttavapariskunnan kanssa. Nyt kotona ja takamatkalta palstailen. Oon enemmän K-fani niin en joksujen esiintymistä odota tai seuraa. Mies harjottelee juuri ranskaa Duolingon kautta ja kohta molemmat katsotaan Arsenal-pelin toka puolisko. Valkoviiniä lasissa ja syön Cheetoseja. Illalliseksi gnoccheja peston kera. Katsotaan varmaan joku komedia vielä tänään. Mies ei välitä Kärtsästä niinkään mutta on hänelläkin joitain omia harrasteita joista mä en välitä.
Ja tottakai vielä on yhdellä mies, joka opiskelee mistäpä muutakaan ku RANSKAA 🤭
En muista aikaisemmin, että nautojen illanvietot olisi saanut kateellisien trollien hyökkäyksen aikaan. Aivan sama onko tarinat todellisia vai fiktiota niin jollakulla kyllä kirpaisi ja kovasti.
PELIÄ! Peli alkaa!
Älkää alkako jankkaamaan nyt
Missä Kärppy luuraa? Sloveniassa koris-areenalla! 🤡
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä niin kertonutkaan kuin pari ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Lainaus ei toimi mut höpö vtun höpö sun miehes tykkää Jokereista ja seuraa Instassa. Käärijä -fanikin vielä kaupan päälle. Onko ikää 60 vai 70?
En ois uskonu et tää on jonku mielestä mahdottoman kuulosta😄 ihan 35-40 vuotiaita ollaan. Ollaan menossa kärtsän victorialaivakeikalle nyt lauantaina. Oltiin myös kesällä serbiassa exit festareilla koska halusin nähdä Jokerit ja lisäksi mentiin myös kiertään sloveniaa😄 mies on ollu aina mukana kaikissa mun jutuissa ja mielenkiinnonkohteissa että kiitollinen olen kyllä ja että hän oikeesti itekin on kiinnostunu Jokereiden meiningistä eikä ainoostaan vaan tuu mun perässä "pakon sanelemana".
Vierailija kirjoitti:
En muista aikaisemmin, että nautojen illanvietot olisi saanut kateellisien trollien hyökkäyksen aikaan. Aivan sama onko tarinat todellisia vai fiktiota niin jollakulla kyllä kirpaisi ja kovasti.
Minun sinkkutarina unohtui kun olivat niin kateellisia. 😁
Oma eksäni oli aika mulkku tyyppi, eikä kovin suuri ruoanlaittaja, mutta musiikkimaku meillä oli tosi samanlainen ja huomattavasti todennäköisempänä pidän, että olisi fiilistelty Kärtsää ja Joksuja kahdestaan kuin että olisin saanut valmista ruokaa nenän eteen tai mitään hemmotteluja, sienipastat olisin laittanut kyllä itse. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä niin kertonutkaan kuin pari ihmistä.
Ja kyselyssäkin oli yli puolet sinkkuja, eli monenlaisista taustoista ihmisiä kirjoittelemassa.
Trolli keksinyt ihan uuden konseptin 🙄
Juu🤪 hän on siis käärijä fani myös ja tykkää jokereiden suomiyhteydestä tai häntä kiinnostaa se myös selkeesti et sen takia alko aikoinaan seuraa jokereiden jäseniä kun halus nähdä sitä kontenttia mitä ne laitto ku olivat suomessa