Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
1141/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I, on the other hand, stayed at home with my husband and daughter. My nephew joined us and played me his latest songs (he's a rapper), one of his songs is so beautiful it gives me shivers. My husband watched a soccer game, my daughter played Xbox. Now we'll go out to dinner (maybe we'll eat pizza). Then I'll come back and see what's new on K and B. Made in Italy

Vierailija
1142/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesin tänään pyykkiä, kävin lähikioskilla kahvilla ja kaupassa. Sit pakastin hiukan herukoita ja tein tosi helpon tomaattipiirakan. Palstailua näiden puuhien ohessa. Nyt katon läppäriltä Slovenian Yleä ja odotan sen pelin alkua kera punaviinilasin. Ihan kiva vapaapäivä. 🥰

Katkeran Kaarinan tai Karin ei tarvi hermostua tai kadehtia, sillä en ole parisuhteessa 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo häkellyttävää tämä epäuskohyökkäys. Tiedän olevani onnekas. Mun mies on parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut. Ilman häntä mun elämä olis varmaan hyvin toisenlaista. Ollaan oltu ihan kohta 30 vuotta tiiviisti yhdessä ja hyvin menee. Tää saaga on tuonut sitten vielä tosiaan vilskettä sinne makkarin puolelle ihan uudella tavalla. Se on oikeasti mun suurin syy  shipata 😅.  

Oon vähän kertonut puolisolleni tästä shipistä, mutta se vaan pyörittelee sille silmiään eikä ole kiinnostunut kuulemaan enempää. Enkä hänelt mitään muuta odottaisikaan enkä edes haluaisi 😁.

Vierailija
1144/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin uimarannalla miehen kaa lähes koko päivän. Tuttavapariskunnan kanssa. Nyt kotona ja takamatkalta palstailen. Oon enemmän K-fani niin en joksujen esiintymistä odota tai seuraa. Mies harjottelee juuri ranskaa Duolingon kautta ja kohta molemmat katsotaan Arsenal-pelin toka puolisko. Valkoviiniä lasissa ja syön Cheetoseja. Illalliseksi gnoccheja peston kera. Katsotaan varmaan joku komedia vielä tänään. Mies ei välitä Kärtsästä niinkään mutta on hänelläkin joitain omia harrasteita joista mä en välitä. 

Ja tottakai vielä on yhdellä mies, joka opiskelee mistäpä muutakaan ku RANSKAA 🤭

Mun mies aloittaa nyt syksyllä Slovenian kielen opinnot työväenopistossa. Tai siis me tietysti yhdessä aloitetaan

Ihana kun on yhteisiä harrastuksia.

Vierailija
1145/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maailman rakkain ja ihanin mies laittoi mulle juuri jalkakylvyn ja lasillisen cavaa. Myöhemmin rakastellaan tulisesti Välikuoleman tahtiin, kun ensin on lämmitetty Käärijän onlyfans-sisällöllä YHDESSÄ, koska hänkin on mitä suurin fani. Sitten hipsutellaan toisemme uneen. 

Vierailija
1146/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain luki et Joksujen esiintymisaika on 21.25 CET eli onks se sit meillä 22.25

Vierailija
1147/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupin tykkää:

-Peukku ylös jos olet parisuhteessa.

-Peukku alas jos et ole parisuhteessa. 

Mä luulen että ne parisuhteelliset viettää tällä hetkellä lauantai-iltaa keskenään eikä odottele slovenialaisen urheilan jäähyväistilaisuutta ihan vain Joksujen esityksen nähdäkseen. :D Ehkä arkena tulisi eri tulos.

No me vietetään parisuhdeiltaa. Tehtiin pitsaa, käytiin saunassa ja loppuilta kuunnellaan musiikkia, katsotaan videoita kuulokkeet päässä. Kumpikin omat kuulokkeet. 😄

Kuulostaa ihan meiltä. Juurikin istutaan sohvalla saunan jälkeen ja molemmilla omat kuulokkeet päässä. Et kai ole mun puoliso? 😂

Vierailija
1148/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin uimarannalla miehen kaa lähes koko päivän. Tuttavapariskunnan kanssa. Nyt kotona ja takamatkalta palstailen. Oon enemmän K-fani niin en joksujen esiintymistä odota tai seuraa. Mies harjottelee juuri ranskaa Duolingon kautta ja kohta molemmat katsotaan Arsenal-pelin toka puolisko. Valkoviiniä lasissa ja syön Cheetoseja. Illalliseksi gnoccheja peston kera. Katsotaan varmaan joku komedia vielä tänään. Mies ei välitä Kärtsästä niinkään mutta on hänelläkin joitain omia harrasteita joista mä en välitä. 

Ja tottakai vielä on yhdellä mies, joka opiskelee mistäpä muutakaan ku RANSKAA 🤭

Asumme ranskankielisessä maassa. 

Vierailija
1149/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies aloittaa nyt syksyllä Slovenian kielen opinnot työväenopistossa. Tai siis me tietysti yhdessä aloitetaan

Ihana kun on yhteisiä harrastuksia.

Missä työväenopistossa on sloveenin opetusta? Kaverin puolesta kyselen.

Vierailija
1150/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on makuuhuoneessa sekä Käärijän että Jokereitten isot julisteet. Ensin mies vähän oli ihmeissään mut kun huomasi miten tuli vipinää lisää niin ihan mielellään antaa niiden olla siellä.

Vierailija
1151/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun maailman rakkain ja ihanin mies laittoi mulle juuri jalkakylvyn ja lasillisen cavaa. Myöhemmin rakastellaan tulisesti Välikuoleman tahtiin, kun ensin on lämmitetty Käärijän onlyfans-sisällöllä YHDESSÄ, koska hänkin on mitä suurin fani. Sitten hipsutellaan toisemme uneen. 

Ja sitten laitoit Kaalimato -sauvan laatikkoon, huokaisit syvään  ja ruokit kissan.

Vierailija
1152/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain luki et Joksujen esiintymisaika on 21.25 CET eli onks se sit meillä 22.25

Joo twitteristä näin et Joksut esiintyy 21.25 CET eli meillä siis just 22.25

Vierailija
1153/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mun ranskalaisen malli-aivokirurgiaviomieheni kanssa meidän "mökillä" Rivieralla. Juuri kun me oltiin rakasteltu päivän neljännen kerran takkatulen loimussa mieheni ampuman villisian taljalla Jokereiden musiikin soidessa taustalla, meidän miespalvelija kantoi meidän oleskelu- ja tv-huoneeseen itse kuristamansa ja paistamansa nuoren fasaanin kesäkurpitsa-ja sienivahveropedillä ja itse tallomistaan rypäleistä tehdyn 80 vuotta vanhan punaviinin kyytipojaksi. Mieheni rakastaa Käärijää ja Jokereita ja palstailemme nytkin yhdessä täällä. Hän on myös yksi naisista, vaikka ei puhukaan kuin italiaa (arvaatteko kuka meistä hän on!?) 

En pyydä anteeksi ihanaa elämääni. Olen ansainnut tämän kaiken. Elämässä on erilaisia vaiheita. Koittakaa kestää. 

Vierailija
1154/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli keksinyt ihan uuden konseptin 🙄

Jep. Sivupersooniensa kanssa häiriköi, kun koris pian alkaa.

Vierailija
1155/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana kun on yhteisiä harras

Tää on sellainen yksityinen opisto Kauniaisissa.

Vierailija
1156/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio ikinä hävetä enkä piilotella sitä, että mulla on ihana parisuhde. Ei se ole muilta pois. Elämä voi olla hyvää ja arvokasta niin monin tavoin 😊.  Olit sinkku tai mikä muu tahansa.

Joo, mustatorvisienipastaa olisi... Menen nyt syömään.

Se jolla on ihana mies joka kokkaa, ostaa viiniä, huomioi kailella tavoin ja rakastaa sanoilla ja teoilla.

Miksi sitten roikut täällä ?

Ai pitääkö kaikki muu tekeminen lopettaa silloin, kun aloittaa parisuhteen?

Tämä oli uutta minulle.

T. Eri, myöskin parisuhteellinen joka silti jaksaa roikkua täällä, koska K ja B kiinnostaa

Vierailija
1157/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me syötiin just mun puolison kanssa hanhenmaksapalleroita ja valkoviiniä. Nyt me ollaan just menossa porealtaaseen meidän spa-huoneeseen. Laitan varmaan Bluzaa soimaan taustalle 

Oho ihan ku meillä! Ethän vaan ole mun puoliso!? 

Vierailija
1158/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulvatonta 🤯

Vierailija
1159/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa. 

Vierailija
1160/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en fandom elderinä saanut ihan kiinni, että miten puoliso joidenkin mielestä poissulkee shippaamisen tai päinvastoin. 20 vuotta shippausta ja 18 vuotta parisuhdetta takana eikä mitään ongelmaa näiden asioiden yhteensovittamisessa. 😂

Ketju on lukittu.