M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas konservatiivisia pareja
Olis luullut että olisi vähän laajempaa kirjoa.
Voi kuule. Just tavattiin muutaman naudan kanssa Turun The Cow baarissa. Otettiin sieltä muutamat sonnit mukaan ja nyt lähdetään viettämään kimppakivaa Hotelli Börsiin. Jos joku haluaa mukaan, niin ammumalla muuuu hotellin oven edessä toimii koodina.
Hyvä te! Mä lähden messiin. Mä otan ton yksityisteleporttilaitteeni käyttöön täältä Madei..eiku Rivieralta ja jätän mun mallimiehen syömään yksin sitä fasaanin. Tuunko hakeen sutkin kusinen lähiörotta, kenen äijä on väkivaltainen juoppohullu?
NBA sovelluksen kautta toimii.
Letru on lettu. Oikein perinteistä, otin mansikkahillolla ja kermavaahdolla.
Kännyllä tulee kyllä hel vetisti typoja. Ja ehkä nää 2 omppusiideriäkin vähän vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei tiedä mun shippailusta 😄. Tai mistä minä tiedän. Meillä on omat juttumme, nytkin ollaan samassa huoneessa, hän touhuaa omiaan ja mä tässä palstailen ja kuuntelen musiilkkia. Ja kaikki on oikein hyvin! Päivällä käytiin yjdessä asioilla ja letrukahveilla. Me ollaan kuin ne Juha Tapion kansi vanhaa puuta, itsenäisiä ja erillään seisovia, juuret yhteen kietoutneina ja samaan suuntaan katsotaan. Seksiä on ja yhteistä tekemistäkin, mutta osataan olla erillään ja tehdä omiammekin.
Tää on oikeastaan omakin tilanne, johon olen ihan helvetin tyytyväinen. Mä tarvitsen omaa tilaa ehkä poikkeuksellisen paljon ja mulle on todella tärkeää, että on omia juttuja johin syventyä, enkä oikeastaan edes halua jakaa niistä mitään miehen kanssa. Ja mun mies on ihana kun ymmärtää. 😊
T. Välikuolema trolli, joka toivoisi kissaa ja kaalimatoa 😆
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tarkka nimi? En löydä.
Onkohan Martin päässyt kouriin Bojtsun peppua. Tsekkaan onks jäpä käyny salilla.
Asiasta toiseen. Joku mainitsi Sveitsin Remon. Eikö se ollu tyyliin eka 2023 viisuedustaja jonka Kärtsä tapasi? Tukholman lentokentällä? Hauskaa kyl et Remo seuras sitä ljubav-liveä. :D
Vierailija kirjoitti:
Minkä niminen sovellus tarkalleen?
Eli näkeekö sen Jokereiden esiintymisen vain ton jonkun NBA sovelluksen kautta?
Missäs Jukka ja Härpäke on? Jukan stoori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallupin tykkää:
-Peukku ylös jos olet parisuhteessa.
-Peukku alas jos et ole parisuhteessa.
Mä luulen että ne parisuhteelliset viettää tällä hetkellä lauantai-iltaa keskenään eikä odottele slovenialaisen urheilan jäähyväistilaisuutta ihan vain Joksujen esityksen nähdäkseen. :D Ehkä arkena tulisi eri tulos.
Olen ollut 20 vuotta naimisissa, eikä lauantai-ilta ole meillä mitenkään erityinen. Enemmän meille merkkaa se, että voimme vapaapäivinä köllötellä yhdessä pitkään sängyssä.
Naitteko te usein?
Kai sitä voi naida muulloinkin kuin lauantai-iltaisin.
Kysyttiinkö tossa sitä? Ei. Mun mies ainakin haluaa naida vain lauantaina kun saunan jälkeen on puhtaat värkit. Epäilen kyllä et se käy vieraissa koska viimeks meillä lämmitettiin saunaa huhtikuussa.
Ritva
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä käsi vetää vaan jatkuvasti niitä pellemeikkejä lähemmäs....
Vierailija kirjoitti:
B looking good.
https://x.com/annacvjet/status/1827334454462853282?t=JgMXNFanCdsVCq6hFE…
Ihana muru. On kyl taas käyny kirpparilla hakemassa ton papan kauluspaidan. Sopii kyl sille.
Vierailija kirjoitti:
B looking good.
https://x.com/annacvjet/status/1827334454462853282?t=JgMXNFanCdsVCq6hFE…
No huh, tosiaankin! 🔥 Sopii hyvin tuo paita.
Vierailija kirjoitti:
Oisko tuo jonkun telkkaohjelman lavaste?
Jukka on ainakin Sloveniassa.
Kännykällä ei ainakaan toimi selaimessa mulla vaikka päivitin. Äsken toimi ja muut ohjelmat toimi.