Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
1101/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupin tykkää:

-Peukku ylös jos olet parisuhteessa.

-Peukku alas jos et ole parisuhteessa. 

Mä luulen että ne parisuhteelliset viettää tällä hetkellä lauantai-iltaa keskenään eikä odottele slovenialaisen urheilan jäähyväistilaisuutta ihan vain Joksujen esityksen nähdäkseen. :D Ehkä arkena tulisi eri tulos.

Haha nauratti tää, kun just tässä katteltu mieheni kanssa sarjoja netflixistä ja ootellaan klo ysiä et aletaan kattoo tota korismatsia ja jokereiden esiintymistä😂 mies yhessä vaiheessa oike säikähti että eikai se matsi jo alkanu ku bingetettii yhtä sarjaa joku kolme tuntii putkee😂

Vierailija
1102/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupin tykkää:

Mä luulen että ne parisuhteelliset viettää tällä hetkellä lauantai-iltaa keskenään eikä odottele slovenialaisen urheilan jäähyväistilaisuutta ihan vain Joksujen esityksen nähdäkseen. :D Ehkä arkena tulisi eri tulos.

Haha nauratti tää, kun just tässä katteltu mieheni kanssa sarjoja netflixistä ja ootellaan klo ysiä et aletaan kattoo tota korismatsia ja jokereiden esiintymistä😂 mies yhessä vaiheessa oike säikähti että eikai se matsi jo alkanu ku bingetettii yhtä sarjaa joku kolme tuntii putkee😂

Siis sun mies odottaa Jokereiden esiintymistä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit sanat suustani! 

Vierailija
1104/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupin tykkää:

Olen ollut 20 vuotta naimisissa, eikä lauantai-ilta ole meillä mitenkään erityinen. Enemmän meille merkkaa se, että voimme vapaapäivinä köllötellä yhdessä pitkään sängyssä.

Naitteko te usein? 

Vierailija
1105/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla muidenkin nautojen kuulumisia tältä päivältä🙂Mitäs puuhailitte?

Tultiin mökille puolison kanssa, isommat lapset jäi kaupunkiin. Saunottu on, keräsin pensasmustikoita yli litran, seuraavaksi syödään iltaruokaa. Tässä aina välissä vähän palstailen.

Vierailija
1106/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupin tykkää:

No me vietetään parisuhdeiltaa. Tehtiin pitsaa, käytiin saunassa ja loppuilta kuunnellaan musiikkia, katsotaan videoita kuulokkeet päässä. Kumpikin omat kuulokkeet. 😄

Vierailija
1107/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veit sanat suustani! 

Äsken ei lainaustoiminto pelannut, mutta tarkoitin sitä, joka ihasteli jonkun naudan yhteisen ajan viettoa miehensä kanssa. 

Vierailija
1108/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupin tykkää:

Ei ne sulje mitenkään toisiaan pois. Itse tässä kyhnään miehen kyljessä, palstailen ja höpötän välillä ääneen joksuista, mies selaa instaa ja lähettää mulle sulassa sovussa söpöjä koiria, pikkutuhmia vitsejä ja muuta mielenkiintoista. Joksujen esiintymisen jälkeen (kyllä, olen "varannut" tän slotin että pääsen seuraamaan rauhassa) katsotaan varmaan joku leffa ja pötkötetään kasassa sohvalla. And maybe something more.

Mulla aika sama, siis ei ole parisuhteelta pois tää palstailu. Siinä sivussa usein katselen tänne. Isompi ongelma on mahdolliset livet, niitä en voi noin vaan katsoa tai siis viitsi katsoa puolison kainalosta.

Vierailija
1109/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupin tykkää:

Siis sun mies odottaa Jokereiden esiintymistä? 

No tuskin se sitä nyt innolla kattos ilma mua tai ees tietäs koko esiintymisestä jos en olisi sanonu. Mutta kyllä hän aikoinaan carpe diemistä tykkäs ja novi valkin tais olla soittolistalla hänellä😉 ollaan myös yhdessä käyty jokereiden keikoilla ja hän seuraa igssä kaikkii heistä

Vierailija
1110/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupin tykkää:

Niinkö 🤔

Vierailija
1111/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se Kärppyli nyt postata jotain...??

Vierailija
1112/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla muidenkin nautojen kuulumisia tältä päivältä🙂Mitäs puuhailitte?

Tultiin mökille puolison kanssa, isommat lapset jäi kaupunkiin. Saunottu on, keräsin pensasmustikoita yli litran, seuraavaksi syödään iltaruokaa. Tässä aina välissä vähän palstailen.

Onko täällä kaikki jotain sienestäjä-marjastaja ah mulla on niin ihana mies joka laittoi mulle just ruokaa ja toi litran viiniä tähän eteeni kun palstailen ja kuolaan ja paritan kahta miestä -sirpoja? Ja kaikkienko teidän äijätkin on ihan innoissaan Jokereista & Käärijästä? 

Vierailija
1113/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin etten tekisi tänään mitää jännempää kuin ficin kirjoittaminen, mutta meninkin läheiseen second hand -putiikkiin, josta en yleensä löydä koskaan mitään, ja nyt löytyikin niin paljon saalista, että piti karsia ostokset housuihin, toppiin ja yhteen kauneimmista hameista, joita minulla on ollut. :) Lisäksi ostin torilta puolen kilon rasian herkullisia karhunvatukoita ja sain naputeltua ficin lisäksi 500 sanaa ei-ficciä, eli tämä oli siis kohtalaisen onnistunut päivä.

Sienimetsälle kyllä halajaisi kovasti jos voimat riittäisivät, rakastan sieniä (etenkin suppiksia). Tosin ei hajuakaan, milloin tässä maassa kasvaisi mitäkin, kantarelleja ja herkkutatteja näkyi kaupoissa jo kesäkuussa, mutta tässä kuussa ei ole näkynyt.

Vierailija
1114/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt yhtäkkiä on kauheesti parisuhdetarinoita 🤭

Vierailija
1115/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupin tykkää:

No me vietetään parisuhdeiltaa. Tehtiin pitsaa, käytiin saunassa ja loppuilta kuunnellaan musiikkia, katsotaan videoita kuulokkeet päässä. Kumpikin omat kuulokkeet. 😄

No totta kai. Ja varmaan vielä Jokereiden musiikkia eikö? 

Vierailija
1116/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

feelslovenian instassa pelaajat just tuli kentälle

Vierailija
1117/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut ihana päivä. On lempivuodenaikani syksy. Koiran kanssa marhasin metsässä 2 tuntia. Nyt kotonani haisee sienet. Löysin jo suppiksia! Muuten kori täyttyi mustatorvisienistä, rouskuista ja muutama ihana kiinteä madoton tatti löytyi. 

Jere ja Bojan rakastaa toisiaan ja ikävöi. Ne tapaa soon. Tai ehkä jo...? 🤡

Mies oli tuonut lempiviiniäni ja pari herkullista vahvaa brittiläistä olutta jääkaappiin. Sauna lämpiää. Mies kokkailee jotain keittiössä, oli myös ihan täpinöissään sienisaaliista. 

Tänään saa jotain herkullista ruokaa. Ja varmastikin makkarin puolella muuta herkkua...

😊😎🥰

Ja rakkaillemme 💚💙😉

Muuten ihana teksti, mutta nyt on kyllä vielä kesä 😄 Muutenkin lyhyt kesä meillä, niin kyllä koko kesä-, heinä- ja elokuu on kesää

Täältä puolesta välistä Suomea terveisiä, että osassa puista on jo keltaiset lehdet ja kova tuuli niitä lennättää 🍂😁

Vierailija
1118/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupin tykkää:

Siis sun

Mä en voi uskoa enää näitä teidän juttuja 😅

Vierailija
1119/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko se Kärppyli nyt postata jotain...??

Samaa mietin et missähän viilettää 😅

Vierailija
1120/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kaikki jotain sienestäjä-marjastaja ah mulla on niin ihana mies joka laittoi mulle just ruokaa ja toi litran viiniä tähän eteeni kun palstailen ja kuolaan ja paritan kahta miestä -sirpoja? Ja kaikkienko teidän äijätkin on ihan innoissaan Jokereista & Käärijästä? 

Joo muakin alko jo huvittaa 🤭

Ketju on lukittu.