Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
5521/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hiljentynyt nämä ketjut, tai melkein sammunutkin jo. No mutta sehän on hyvä juttu, kauan näitä vastaan saikin taistella.

Suurin osa on siirtynyt Discordiin, meitä on siellä jo yli 80. :) Sen vuoksi suurin osa käy enää vain satunnaisesti näissä ketjuissa. Tiedoksesi kuitenkin, että Bojere voi edelleen loistavasti! Voit toki jäädä siihen uskoon, että aihe on hiljentynyt, ehkä taistelusikin sammuu siinä uskossa. :P Poissa silmistä, poissa mielestä. 

Ei siellä leskustele kuin noin 15 henkilöä. Suurin osa ei ole tainnut laittaa ensimmäistäkään viestiä eikä varmaan tule laittamaankaan. Itse ainakin käyn kaikki keskustelut ja kommentoinnit täällä, kompostissa tai puutarhalla. 

Silloin, kun minä kävin vain 3 henkilöä väitteli jostain asiasta, ilmapiiri ei ollut yhtään parempi kuin täälläkään.

Vierailija
5522/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sillä väliä, että miten paljon kirjoittajia siellä on tai kuinka vilkasta keskustelua siellä on. Muutenkin mitä vilkaampi keskustelua siellä on ne yleensä menee etenatilaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5523/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Discordissa on tältä aamulta about 26 viesti ja 6 kirjoittajaa. Eli vähän reilu sivu täällä. Ei siis hirveän vilkasta sielläkään. 

Kyllä sen on huomannut täälläkin aiemmin, että samojen kirjoittajien näppäimistöltä tulee pääasiassa ne kommentit ja suurin osa vaan seuraa keskustelua. Minusta se on normaalia, niin se toimii muuallakin. 

Vierailija
5524/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hiljentynyt nämä ketjut, tai melkein sammunutkin jo. No mutta sehän on hyvä juttu, kauan näitä vastaan saikin taistella.

Suurin osa on siirtynyt Discordiin, meitä on siellä jo yli 80. :) Sen vuoksi suurin osa käy enää vain satunnaisesti näissä ketjuissa. Tiedoksesi kuitenkin, että Bojere voi edelleen loistavasti! Voit toki jäädä siihen uskoon, että aihe on hiljentynyt, ehkä taistelusikin sammuu siinä uskossa. :P Poissa silmistä, poissa mielestä. 

Ei siellä leskustele kuin noin 15 henkilöä. Suurin osa ei ole tainnut laittaa ensimmäistäkään viestiä eikä varmaan tule laittamaankaan. Itse ainakin käyn kaikki keskustelut ja kommentoinnit täällä, kompostissa tai puutarhalla. 

Silloin, kun minä kävin vain 3 henkilöä väitteli jostain asiasta, ilmapiiri ei ollut yhtään parempi kuin täälläkään.

Täytyy kyllä ihmetellä tätä ihmisten herkkähipiäisyyttä. Mitään tuollaista en ole siellä nähnyt ja oon lukenut käytännössä kaiken mitä sinne on kirjoitettu, vaikken siellä aiokaan kirjoitella itse. Viimeksi huvitti kun siellä jonkun mielestä Hesarin kriitikon arvostelu oli samaa tasoa kuin trollien kirjoitukset täällä. Siis varmaan olikin mutta tässä se juuri nähdään, että ongelma on näissä, jotka eivät kestä mitään arvostelua tai purevampia mielipiteitä, alkavat itse heti syytellä ja heikentää sillä ilmapiiriä. 

Naurattaa miten joku voi olla noin lapsellinen.

Vierailija
5525/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks sillä väliä, että miten paljon kirjoittajia siellä on tai kuinka vilkasta keskustelua siellä on. Muutenkin mitä vilkaampi keskustelua siellä on ne yleensä menee etenatilaa

Mitä se haittaa? Tai muten se muuttaa keskustelua? Etanatila siis.

Vierailija
5526/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten eilinen Laukaankeikka oli mennyt? Team Käärijä uk:ssa kivoja klippejä mut oliko kukaan täältä paikalla?

Tumpussa on kivoja pätkiä keikalta. Hyvin tuntui menneen. Autiomaassa oli sama takki päällä kuin Eurokiertueella eli se taitaa nykyään olla pysyvä osa keikkavaatteita. 

Vierailija
5527/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki oli päällä koko keikan ajan. Keikka oli loistava niinkuin aina. Ei enää niin paljon välipuheita .

Vierailija
5528/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä ihmetellä tätä ihmisten herkkähipiäisyyttä. Mitään tuollaista en ole siellä nähnyt ja oon lukenut käytännössä kaiken mitä sinne on kirjoitettu, vaikken siellä aiokaan kirjoitella itse. Viimeksi huvitti kun siellä jonkun mielestä Hesarin kriitikon arvostelu oli samaa tasoa kuin trollien kirjoitukset täällä. Siis varmaan olikin mutta tässä se juuri nähdään, että ongelma on näissä, jotka eivät kestä mitään arvostelua tai purevampia mielipiteitä, alkavat itse heti syytellä ja heikentää sillä ilmapiiriä. 

En ole Discordissa, mutta kirjoituksestasi saa mielikuvan, että et itse kestä mielipiteitä. Jos sinua häiritsee, että joku vastaa tai on eri mieltä. Mielipiteitähän nekin on, vaikka erilaisia kuin sinulla 🤔

Vierailija
5529/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Discordissa, mutta kirjoituksestasi saa mielikuvan, että et itse kestä mielipiteitä. Jos sinua häiritsee, että joku vastaa tai on eri mieltä. Mielipiteitähän nekin on, vaikka erilaisia kuin sinulla 🤔

Kestän kyllä itse asioista. Siis jos kritisoidaan Jokereita, Bojania jne ja olen eri mieltä, niin en koe tarvetta lytätä kommentoijaa. Mutta puhuin näistä, joilla on se tarve lytätä eri mieltä olevia. 

Vierailija
5530/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin kritiikistä on keskusteltu sekä täällä että Discordissa huomattavasti asiallisemmin ja analyyttisemmin kuin mitä se itse kritiikki oli. Musiikistahan saa olla tykkäämättä ja kriitikko saa sen tietysti sanoakin, mutta ns. perustelut olivat lähinnä hämmentäviä.

Vierailija
5531/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarin kritiikistä on keskusteltu sekä täällä että Discordissa huomattavasti asiallisemmin ja analyyttisemmin kuin mitä se itse kritiikki oli. Musiikistahan saa olla tykkäämättä ja kriitikko saa sen tietysti sanoakin, mutta ns. perustelut olivat lähinnä hämmentäviä.

Ihan oikeassa se kriitikko oli. Te vaan näette trolleja joka paikassa heti, jos joku uskaltaa vähänkin napakammin sanoa asiasta totuuden. 

Vierailija
5532/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta, mutta yksi kirjoittaja haukkui Hesartin kriitikkoa trollin tasoiseksi täältä. Minusta se oli aika epäkypsää. Luulisi, että trolleista puhutaan vakavan häirinnän ja kiusaamisen ja tahallisen satuttamisen yhteydessä. Eli onko järkevää loiventaa trollin käsitettä siihen, että se on mitä tahansa kriittisen ja/tai happaman asenteen omaavaa? Varsinkin, jos valitetaan, että trollit häiritsevät täällä. Eikö käsite tulisi jättää oikealle häirinnälle? 

Minä en itse näe syytä edes puhua trolleista, jos näkee, että joku läpällä toimii siten, mitä voidaan myös kutsua trollaamiseksi, eli kommentoi jotain, minkä tietää provosoivan. Se on ennemminkin provo, kuin trolli. Minusta näitä sekoitetaan täällä ja haukutaan provoilua trolleiksi. Trollaamisen itse näen ilkeämielisenä, provoilun huumorina. Siitä huumorista eivät kaikki tykkää, mutta se ei tee siitä satuttavaa tai ilkeää. Jos se on sitä jonkun kirjoittajan mielessä, hän vaikuttaa tiukkapipoiselta.

Vierailija
5533/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta, mutta yksi kirjoittaja haukkui Hesartin kriitikkoa trollin tasoiseksi täältä. Minusta se oli aika epäkypsää. Luulisi, että trolleista puhutaan vakavan häirinnän ja kiusaamisen ja tahallisen satuttamisen yhteydessä. Eli onko järkevää loiventaa trollin käsitettä siihen, että se on mitä tahansa kriittisen ja/tai happaman asenteen omaavaa? Varsinkin, jos valitetaan, että trollit häiritsevät täällä. Eikö käsite tulisi jättää oikealle häirinnälle? 

Minä en itse näe syytä edes puhua trolleista, jos näkee, että joku läpällä toimii siten, mitä voidaan myös kutsua tro

Siis kirjoittaja ei ollut täältä, vaan hänen väittämänsä trollit.

Vierailija
5534/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi lomaficci on niiiiin ihana! Kiitos sille joka vinkkasi 💚💙

Vierailija
5535/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en itse näe syytä edes puhua trolleista, jos näkee, että joku läpällä toimii siten, mitä voidaan myös kutsua tro

Oma näkemykseni termistä on erilainen, en näe sitä synonyyminä vain häiriköinnille ja kiusaamiselle. Netissä näkyy käytettävän useanlaisia määritelmiä, osa on keskittynyt enemmän voimakkaaseen pahantahtoisuuteen ja osa on enemmän tällaisia: "Trolling is when someone posts or comments online to 'bait' people, which means deliberately provoking an argument or emotional reaction."

Minusta tuontyyppisen clickbaitin tuottamista mediaan voi kutsua trollaamiseksi.

Vierailija
5536/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jeesus ton yhden selvittelyjä taas Discordissa. Ei voi terveyssyistä kuunnella kokonaisia albumeja, mutta yksittäiset biisit menee hyvin :D Siis mmmmitä? 

Hieno terveyssyy, joka kieltää kuuntelemasta nimenomaan albumeja :D Tätä ennen selitti siis, että ei yleensä pidä artistelta kuin noin 20% levyn biiseistä.

Vierailija
5537/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takki oli päällä koko keikan ajan. Keikka oli loistava niinkuin aina. Ei enää niin paljon välipuheita .

Takki näyttää olevan jonkinlainen peite.

Vierailija
5538/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, saa tykätä ja olla tykkäämättä, mutta kriitikon tulisi perehtyä materiaaliinsa.

Vierailija
5539/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ihmettelen tarvetta jeesustella Discordin juttuja täällä. Tai tämän palstan juttuja siellä.

Vierailija
5540/10482 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en itse näe syytä edes puhua trolleista, jos näkee, että joku lä

Oma näkemykseni termistä on erilainen, en näe sitä synonyyminä vain häiriköinnille ja kiusaamiselle. Netissä näkyy käytettävän useanlaisia määritelmiä, osa on keskittynyt enemmän voimakkaaseen pahantahtoisuuteen ja osa on enemmän tällaisia: "Trollingis when someone posts or comments online to 'bait' people, which means deliberately provoking an argument or emotional reaction."

Minusta tuontyyppisen clickbaitin tuottamista mediaan voi kutsua trollaamiseksi.

Harmillista sitten sekoittaa provosoiminen ja trollaus, joista jälkimmäisen itse katson tarkoittavan kiusaamista, provosoinnin en. Eli jos palstalla syytetään trollaamisesta, niin jos esim. itse olen vain provosoinut jengiä, en näe syytöksen koskevan minua. 

Ketju on lukittu.