M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Peurungan keikalta näyttää olevan ainakin kuusi videota youtubessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei jeesus ton yhden selvittelyjä taas Discordissa. Ei voi terveyssyistä kuunnella kokonaisia albumeja, mutta yksittäiset biisit menee hyvin :D Siis mmmmitä?
Hieno terveyssyy, joka kieltää kuuntelemasta nimenomaan albumeja :D Tätä ennen selitti siis, että ei yleensä pidä artistelta kuin noin 20% levyn biiseistä.
Miks sun pitää selän takana tulla haukkumaan jotain discordin kirjoittajaa tänne?
Eilen näin kassalla, kuinka joku Marimekon Unikko-kuosiseen villapaitaan sonnustautunut osti tuoreen Apu-lehden... Jäin väkisinkin miettimään, että olisikohan nautoja... (enkä tarkoita että ois näillä palstoilla, vaan siis että ois Käärijä-fanittaja...)
Kuuntelin nyt ekan kerran tuon Autiomaan kunnon stereoilla ja siinä kyllä häiritsee autotune. Se kuuluu niin selkeästi ja äänimaailma sen myötä on tosi häiritsevä. Autostereonikin ovat aika hyvälaatuiset, mutta siellä ehkä se auton humina peittää sen häiritsevimmän äänitason.
Mutta Autiomaa on silti ihana kappale ja jos sen tekeminen vaati autotunen käyttöä, niin so be it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarin kritiikistä on keskusteltu sekä täällä että Discordissa huomattavasti asiallisemmin ja analyyttisemmin kuin mitä se itse kritiikki oli. Musiikistahan saa olla tykkäämättä ja kriitikko saa sen tietysti sanoakin, mutta ns. perustelut olivat lähinnä hämmentäviä.
Tämä on totta, mutta yksi kirjoittaja haukkui Hesartin kriitikkoa trollin tasoiseksi täältä. Minusta se oli aika epäkypsää. Luulisi, että trolleista puhutaan vakavan häirinnän ja kiusaamisen ja tahallisen satuttamisen yhteydessä. Eli onko järkevää loiventaa trollin käsitettä siihen, että se on mitä tahansa kriittisen ja/tai happaman asenteen omaavaa? Varsinkin, jos valitetaan, että trollit häiritsevät täällä. Eikö käsite tulisi jättää oikealle häirinnälle?
Minä en itse näe syytä edes puhua trolleista, jos näkee, että joku lä
Olen aivan samaa mieltä. Kriitikon kirjoitus itseasiassa täyttää trollaamisen tuntomerkit siinä mielessä, että tarkoituksena tuntuu puhtaasti olevan iltalehtien tyyliin raflaavalla kirjoituksella ja otsikoinnilla kalastella lukijoita ja aiheuttaa hämmennystä. Hieman nololta kriitikon kannalta tuntui Autiomaan leimaaminen krapulabiisiksi. Ilmeisesti kriitikko ei ollut vaivautunut edes kuuntelemaan sanoituksia tai jos oli ja näin tosissaan tulkitsi, niin olisin erittäin huolestunut kyseisen henkilön kyvystä tulkita ja arvostella esimerkiksi runoutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarin kritiikistä on keskusteltu sekä täällä että Discordissa huomattavasti asiallisemmin ja analyyttisemmin kuin mitä se itse kritiikki oli. Musiikistahan saa olla tykkäämättä ja kriitikko saa sen tietysti sanoakin, mutta ns. perustelut olivat lähinnä hämmentäviä.
Tämä on totta, mutta yksi kirjoittaja haukkui Hesartin kriitikkoa trollin tasoiseksi täältä. Minusta se oli aika epäkypsää. Luulisi, että trolleista puhutaan vakavan häirinnän ja kiusaamisen ja tahallisen satuttamisen yhteydessä. Eli onko järkevää loiventaa trollin käsitettä siihen, että se on mitä tahansa kriittisen ja/tai happaman asenteen omaavaa? Varsinkin, jos valitetaan, että trollit häiritsevät täällä. Eikö käsite tulisi jättää oikealle häirinnälle?
Minä en itse näe syyt
Olen aivan samaa mieltä. Kriitikon kirjoitus itseasiassa täyttää trollaamisen tuntomerkit siinä mielessä, että tarkoituksena tuntuu puhtaasti olevan iltalehtien tyyliin raflaavalla kirjoituksella ja otsikoinnilla kalastella lukijoita ja aiheuttaa hämmennystä. Hieman nololta kriitikon kannalta tuntui Autiomaan leimaaminen krapulabiisiksi. Ilmeisesti kriitikko ei ollut vaivautunut edes kuuntelemaan sanoituksia tai jos oli ja näin tosissaan tulkitsi, niin olisin erittäin huolestunut kyseisen henkilön kyvystä tulkita ja arvostella esimerkiksi runoutta.
Pidin kyllä täysin oletusarvoisena, että HS arvostelee (siis kritisoi) levyä. Jännä, jos ihmiset olettivat, että kriitikko kehuisi sitä. Muutenkin noista biiseistä valtaosa on sen tasoisia, että toimivat lähinnä livenä ja levyltä kuunneltuna niistä todellakin tulee vain päänsärky.
Toi levy on muuten tosi lyhyt, 34:51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jeesus ton yhden selvittelyjä taas Discordissa. Ei voi terveyssyistä kuunnella kokonaisia albumeja, mutta yksittäiset biisit menee hyvin :D Siis mmmmitä?
Hieno terveyssyy, joka kieltää kuuntelemasta nimenomaan albumeja :D Tätä ennen selitti siis, että ei yleensä pidä artistelta kuin noin 20% levyn biiseistä.
Miks sun pitää selän takana tulla haukkumaan jotain discordin kirjoittajaa tänne?
Terveyssyistä tulin
Vierailija kirjoitti:
Toi levy on muuten tosi lyhyt, 34:51
Nykyään moni levy on tuon pituisia. Ihan normaali siis
"Pidin kyllä täysin oletusarvoisena, että HS arvostelee (siis kritisoi) levyä. Jännä, jos ihmiset olettivat, että kriitikko kehuisi sitä. Muutenkin noista biiseistä valtaosa on sen tasoisia, että toimivat lähinnä livenä ja levyltä kuunneltuna niistä todellakin tulee vain päänsärky."
Olet ymmärtänyt väärin, mitä tarkoittaa jonkun tuotteen arvostelu. Se ei yleensä lähtökohtaisesti tarkoita pelkästään negatiivista palautetta. Sellaistakin se voi joskus olla, mutta itseisarvo se ei saisi olla. Ja tuon Autiomaan kohdalla kriitikolle on sattunut selkeä, nolo lapsus.
En todellakaan odottanut mitään ylistävää arvostelua ja toki kritiikki on aina yhden yksittäisen ihmisen mielipide. Itsekin olen sitä mieltä, että K on artisti, joka on koettava, pelkkä kuuntelu ei riitä. Listaykkösinä keikkuvat artistit tarjoavat välillä todella laimeita live esityksiä, Käärijän kohdalla tällaisista ei ole pelkoa.
Kriitikot kehuu 88 katsojan tiedostavaa "taide-elokuvaa" mutta lyttää satojatuhansia katsojia saavan elokuvan.
Näinhän se aina menee näissä arvosteluissa, oli aihe mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
"Pidin kyllä täysin oletusarvoisena, että HS arvostelee (siis kritisoi) levyä. Jännä, jos ihmiset olettivat, että kriitikko kehuisi sitä. Muutenkin noista biiseistä valtaosa on sen tasoisia, että toimivat lähinnä livenä ja levyltä kuunneltuna niistä todellakin tulee vain päänsärky."
Olet ymmärtänyt väärin, mitä tarkoittaa jonkun tuotteen arvostelu. Se ei yleensä lähtökohtaisesti tarkoita pelkästään negatiivista palautetta. Sellaistakin se voi joskus olla, mutta itseisarvo se ei saisi olla. Ja tuon Autiomaan kohdalla kriitikolle on sattunut selkeä, nolo lapsus.
En todellakaan odottanut mitään ylistävää arvostelua ja toki kritiikki on aina yhden yksittäisen ihmisen mielipide. Itsekin olen sitä mieltä, että K on artisti, joka on koettava, pelkkä kuuntelu ei riitä. Listaykkösinä keikkuvat artistit tarjoavat välillä todella laimeita live esityksiä, Käärijän kohdalla tällaisista ei ole pelkoa.
Häh?? En ole todellakaan ymmärtänyt väärin, mitä on tuotteen arvostelu. Senhän takia tarkensinkin juuri, että tuo arvostelu oli kritisoiva. Jos olisin vain kirjoittanut, että "pidin oletusarvoisena, että HS arvostelee levyä" sitä ei olisi välttämättä voinut tulkita negatiiviseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyssyistä tulin
No sun terveysongelmat on pääteltävissä sun kommentointityylistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyssyistä tulin
No sun terveysongelmat on pääteltävissä sun kommentointityylistä.
Ton terveyssyyt-vastauksen heitti vieläpä joku muu kuin minä, tuon alkuperäisen kommentin kirjoittaja 🤣
Autiomaan musavideolla youtubeessa on kohta 60k katselukertaa ja nousussa kakkosena ja suomen itunessa biisi 1 sijalla ja albumi on uk itunessa 13
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Discordissa on tältä aamulta about 26 viesti ja 6 kirjoittajaa. Eli vähän reilu sivu täällä. Ei siis hirveän vilkasta sielläkään.
Kyllä sen on huomannut täälläkin aiemmin, että samojen kirjoittajien näppäimistöltä tulee pääasiassa ne kommentit ja suurin osa vaan seuraa keskustelua. Minusta se on normaalia, niin se toimii muuallakin.
No ei tosiaan mene näin, kyllä se kynnys nimimerkkikirjoitteluun on pikkuisen isompi.
Mua harmittaa kun Autiomaa on niin lyhyt biisi, voisi olla ainakin 4-minuuttinen.
Mammat ei kestä sitä, kun Käärijän musiikki saa kritiikkiä. Haukkuvat itse pahemmin tämän kriitikon, kuin miten kriitikko Käärijän musiikin. Tekopyhä rollaattorikerho taas vauhdissa.
Ärsyttävä toi Discord, kun se ei pysy siinä, mihin on lukeminen jäänyt vaan pomppaa aina uusimpiin viesteihin, ainakin jos on lukenut ketjua viimeksi useita tunteja aiemmin.
Minkä niminen?