M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on jo sanonut ostavansa. Mä aion ostaa, tottakai, oon Kärtsän fani. Kukaan ei pakota ostamaan, toki.
Siis ostat cd:n? Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on jo sanonut ostavansa. Mä aion ostaa, tottakai, oon Kärtsän fani. Kukaan ei pakota ostamaan, toki.
Joo. Joko vinyyli tai CD ostan. Täältä: https://www.recordshopx.com/artist/kaarija/peoples_champion/#994838
Mikke kirjoitti passiin että on vaan nukkunu kotiin palaamisen jälkeen. Tour vei kaikki mehut. Huomenna jatkaa taas vlogien työstämistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikke kirjoitti passiin että on vaan nukkunu kotiin palaamisen jälkeen. Tour vei kaikki mehut. Huomenna jatkaa taas vlogien työstämistä.
Voi ihana Mikke 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" https://urbaanisanakirja.com/word/frontside-ollie/56159/ "
Totta. Tuo kaksoismerkitys oli jo vuosia sitten. K tietää taatusti tuon.
😳😳😳 Mun lapsuus on pilattu😭
Ei varmasti tiedä Jere tuota.
Kärtsä käyttää biiseissään todella paljon slangia, kuten räppärit yleensä, joten vähän epäilen ettei tietäisi. Slangi-ilmausten tunteminen on efektiivisesti hänen työtään. :)
Mut Robin 13-vuotiaana ei varmasti ole tarkoittanut mitään kaksimielistä😳 Videollakin oli skeittailua.
Oletettavasti ei. Mutta ilmaisu alkoi elää omaa elämäänsä kappaleen ilmestymisen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Saako joku täällä tyydytystä siitä et haukkuu 25-vuotiasta slovenialaista miestä? Hänen ulkonäköään ja hiuksiaan, vaatteitaan?
Joku on vaan oletettavasti kyllästynyt suomalaisen 31 vuotiaan miehen haukkumiseen. Eittämättä. Joka kerta kun tänne tulen Käärijää haukutaan jollain tavalla. Ei tuo silti oikea lähestymistapa ole
Vierailija kirjoitti:
Saako joku täällä tyydytystä siitä et haukkuu 25-vuotiasta slovenialaista miestä? Hänen ulkonäköään ja hiuksiaan, vaatteitaan?
Tästä jotenkin paistaa tämä outo asenne, että B on joku pyhäolento, jonka haukkuminen on maailman pahin synti, mutta muiden todella ruma arvostelu on ihan ok. Vähänkin negatiiviset kommentit B:sta (mm. kuuntelijatilastot, jos ne on laskussa) poistuu sekunneissa, ihan kuin niistä tulisi totta tai B ne näkisi jos ei heti häviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku on vaan oletettavasti kyllästynyt suomalaisen 31 vuotiaan miehen haukkumiseen. Eittämättä. Joka kerta kun tänne tulen Käärijää haukutaan jollain tavalla. Ei tuo silti oikea lähestymistapa ole
On se vähän niinkin, että täällä saa vain kehua Kärtsää, kaikki muu saa miljoona alapeukkua. Ehkä se provosoi joitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vähän niinkin, että täällä saa vain kehua Kärtsää, kaikki muu saa miljoona alapeukkua. Ehkä se provosoi joitakin.
Aivan järkyttävää henkilöön menevää haukkumista täällä on ja henkilökohtaisten asioiden repimistä. Sitä on on ollut kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olet kateellinen kokemastasi K:n tykkäyssuosiosta ja sinua ärsyttää, että et saa vapaasti haukkua häntä? Voi luoja, mitä porukkaa. Miksi et vain keskity puhujaan Joksuista tai siirry yksin heidän fandomiin, ei täällä ole pakko pyöriä B:n puolesta loukkaantumassa.
Eikä kyseessä ole ollut shippaus. Vaan ihan muista asiat ja sitten on revitty osaamisesta ja ulkonäöstä
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä trendaa Tumpussa 🔥
Jälleen kerran! Aina vaan ilahduttaa tämmöisetkin. Anna mennä Kärtsä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä on ihana 🥰 Ja alapeukku sulle.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo mitään kerro?
Ei minustakaan. Sen takia halusin laittaa suoran sitaatin Apu-lehdestä, jonka kukin tulkitkoon tavallaan. Kun tota voisi helposti väännellä ja ottaa irti kontekstista jne. kuten Autiomaa-sanoitusten suhteen joku/jotkut teki. Ja luulevat "tietävänsä" kaiken 100% varmuudella.
B:tä kyllä puolustetaan.
Mä ainakin oon nähnyt sellaisia hyväkäytöksisiä ja mukavanoloisia keskustelijoita, jotka on puolustaneet niin Kärtsää, Bojkea, Mikkeä, Härtsää, Erikaa, Joostia ja muita joita täällä on haukuttu.
Mutta laitan tässä nyt minäkin puolustuspuheen:
BOJAN on lahjakas ja hyvännäköinen mies, ja vaikuttaa oikeasti tosi ihanalta ihmiseltä, kaiken sen perusteella mitä olen hänestä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa ettei parikymppinen jätkä olisi kuullut tuota slangitarkoitusta alueella missä tuota vielä taidettiin eniten käyttää.
Se on toki sitten eri tuliko asia tuossa kohtaan mieleen. Riippunee siitä mitä lomalla tapahtui.
Juurikin näin. Jostainhan se tuli mieleen. Ehkä siitä, että Mikke ohjasi Bojanin etupenkille.
Tai sitten halusi antaa lyhyen yhteenvedon lomasta Mikelle. Eikös siinä lomasta puhuttu just aiemmin - Bojan totesi, että perfect.
Vierailija kirjoitti:
B:tä kyllä puolustetaan.
Mä ainakin oon nähnyt sellaisia hyväkäytöksisiä ja mukavanoloisia keskustelijoita, jotka on puolustaneet niin Kärtsää, Bojkea, Mikkeä, Härtsää, Erikaa, Joostia ja muita joita täällä on haukuttu.
Mutta laitan tässä nyt minäkin puolustuspuheen:
BOJAN on lahjakas ja hyvännäköinen mies, ja vaikuttaa oikeasti tosi ihanalta ihmiseltä, kaiken sen perusteella mitä olen hänestä nähnyt.
Samaa mieltä sekä Bojanista, että siitä että tosi kivojakin kirjoituksia on ollut. Valitettavasti ne tuntuu olevan nykyään vähemmistössä.