Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
4641/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä mietin itsekin kannattaako kirjoittaa."

Hyvä että mietit! Sensuuriksi et kuitenkaan saa saamiasi vastauksia käännettyä. Siis että joku kertoo vastavuoroisesti sulle ettei pidä ulkonäön arovstelusta. Sun viestiä ei poistatettu, eikä siihen vastattu mitenkään ikävästi vaan täysin asiallisesti. 

Pointti on just se, että se ei ole ulkonäön arvostelua, joksi se väkisin täällä väännetään.  Mä en edelleenkään ymmärrä, että ei saa sanoa, ettei joku miestyyppi innosta.  En ole koskaan haukkunut K n ulkonäköä, enkä hänen hänen kuviaan retostellut. Ihan miellyttävän näköinen ihminen hän on, ei siinä mitään. Tämä menee nyt hiuksien halkomiseksi. Onko täällä joku siis oikein kunnolla haukkunut K n ulkonäköä ja minut sekoitetaan kyseiseen tyyppiin. 

Ei kiinnosta jonkun kirjoittajan miestyyppi? Ja koen piilohaukkumiseksi myöskin.

Vierailija
4642/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua tavallaan jännittää K:n levyn ensinmmäiset arvostelut

Ei niitä tartte jännittää. Esimerkiksi Kuumaan uusin levy on saanut vain 2 tähteä Soundilta, ja 3 tähteä Hesarilta. 4 ja 5 tähden arvosteluja en edes löydä. Mutta ei se ole bändin menoa tai menestystä mitenkään haitannut. 

Kuinka tällainen kokoomalevy voi saada 5 tähteä, jos sisältö koostuu miljoonia kertoja soitetuista kappaleista?? Meinaatteko muuten ostaa levyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4643/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että mietit! Sensuuriksi et kuitenkaan saa saamiasi vastauksia käännettyä. Siis että joku kertoo vastavuoroisesti sulle ettei pidä ulkonäön arovstelusta. Sun viestiä ei poistatettu, eikä siihen vastattu mitenkään ikävästi vaan täysin asiallisesti. 

Pointti on just se, että se ei ole ulkonäön arvostelua, joksi se väkisin täällä väännetään.  Mä en edelleenkään ymmärrä, että ei saa sanoa, ettei joku miestyyppi innosta.  En ole koskaan haukkunut K n ulkonäköä, enkä hänen hänen kuviaan retostellut. Ihan miellyttävän näköinen ihminen hän on, ei siinä mitään. Tämä menee nyt hiuksien halkomiseksi. Onko täällä joku siis oikein kunnolla haukkunut K n ulkonäköä ja minut sekoitetaan kyseiseen tyyppiin. 

Mun pointti taas oli tossa edellisessä viestissä että sensuuria se ei ole. Koska kukaan ei sanonut ettei saisi noin kirjoittaa, kukin toimikoon tavallaan. Senkun kirjoitat vaan.

Vierailija
4644/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on jo sanonut ostavansa. Mä aion ostaa, tottakai, oon Kärtsän fani. Kukaan ei pakota ostamaan, toki.

Vierailija
4645/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiin

Tavallaan samaa mieltä tuosta piilohaukkumisesta, mutta onhan täällä 1,5 vuoden aikana jatkuvasti joku vakkari todennut miten B:n ulkonäkö ei sytytä yhtään. Ja se on ollut ihan sallittu mielipide. 

Ja siis itse ajattelen myös, että kaikki saagan ihmiset ovat keskimääräistä paremman näköisiä ja erittäin kuvauksellisia. 

Vierailija
4646/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta jonkun kirjoittajan miestyyppi? Ja koen piilohaukkumiseksi myöskin.

Ei antanut nyt lainata. Oon eri, mutta Boitsusta täällä kuitenkin runsain äänin kompataan toisia, että ei oo minunkaan tyyppiäni ollenkaan, ja kaikista se niin päin on kuitenkin ok. Tässä on nyt joku ristiriita mielestäni, tosin kirjoittajatkin ovat monesti eriä, että eipä silti..

Vierailija
4647/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Käärijältä Mixtapen ja Huh hah hein, mutta tuskin tulee ostettua albumia.

Vierailija
4648/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei antanut nyt lainata. Oon eri, mutta Boitsusta täällä kuitenkin runsain äänin kompataan toisia, että ei oo minunkaan tyyppiäni ollenkaan, ja kaikista se niin päin on kuitenkin ok. Tässä on nyt joku ristiriita mielestäni, tosin kirjoittajatkin ovat monesti eriä, että eipä silti..

Joku olikin yhtäaikaa kirjoittanut samasta havainnosta :D

Vierailija
4649/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K:sta kirjoitukset rumempaan sävyyn kirjoitettu, aina.

Vierailija
4650/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku olikin yhtäaikaa kirjoittanut samasta havainnosta :D

Jep, huomasin että oltiin ihan samaan aikaan saman havainnon äärellä 😀

Vierailija
4651/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut Käärijältä Mixtapen ja Huh hah hein, mutta tuskin tulee ostettua albumia.

Tätä uutta ei taida saada kuin fyysisesti ostettua? Joksujen levyn saa Apple music ennakkotilattua halutessaan.

Vierailija
4652/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä uutta ei taida saada kuin fyysisesti ostettua? Joksujen levyn saa Apple music ennakkotilattua halutessaan.

No sekin vielä.

Vierailija
4653/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sekin vielä.

Ainakaan, kun minä tutkin, kertokaa jos oon väärässä toki.

Vierailija
4654/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Käärijän tulevan albumin nimi People's Champion vai onko se pelkkä mainosmielessä tehty nimi? Kappaleluettelon mukaan uusia biisejä on yksi tai kaksi? Höh?

Jos näet biisilistauksen (vaikkakin vähän puutteellisesti) näet myös levyn nimen. 

Kaikki kappaleiden nimet näkyy kyllä Spotify.

Ja sieltä kyllä näkee myös, että uusia biisejä = julkaisemattomia, on 5 + tuo Skit, joka lienee tämä puhejuttu (pätkä näytellystä terapiaistunnosta). Paljon biisejä, joista tiedetään, on jäänyt pois eli jotenkin tulee mieleen, että seuraava albumi saattaa tulla jo ensi vuonna, jos hyvin käy.

Vierailija
4655/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levyn LP-versio on jo ennakkotilauksessa! Joutuu odottelemaan ens vuoden puolelle sen saapumista, mutta ei haittaa! <3

Vierailija
4656/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä ilmeisesti aika alatyylistä haukkumista on ollut, mutta ne on poistettu. 

Vierailija
4657/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Se taitaa johtua siitä, että Kärtsä on Suomessa niin tunnettu kun taas Joksut on aika pienen piirin juttu, joka ei suurta yleisöä kiinnosta (edes haukkumamielessä). Näin ainakin haluaisin uskoa sen sijaan, että Joksu fanit jatkuvasti noita haukkumisia laittaisivat. Sitten on tietysti lisäksi toi yksi B fani, jolla menee usein kuppi nurin. 

Vierailija
4658/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella rumasti haukuttu täällä myös Bojania, jos et satu muistamaan. Ei mitään "ei minun tyyppiä" vaan erittäin rumaa ulkonäön haukkumista ja solvaamista.

Vierailija
4659/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärppy on ihan tajuttoman komea tuossa apu-haastiksessa!

Vierailija
4660/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on tullut tietö että K on suomipopin haastiksessa perjantaina?

Ketju on lukittu.