M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B:tä kyllä puolustetaan.
Mä ainakin oon nähnyt sellaisia hyväkäytöksisiä ja mukavanoloisia keskustelijoita, jotka on puolustaneet niin Kärtsää, Bojkea, Mikkeä, Härtsää, Erikaa, Joostia ja muita joita täällä on haukuttu.
Mutta laitan tässä nyt minäkin puolustuspuheen:
BOJAN on lahjakas ja hyvännäköinen mies, ja vaikuttaa oikeasti tosi ihanalta ihmiseltä, kaiken sen perusteella mitä olen hänestä nähnyt.Samaa mieltä sekä Bojanista, että siitä että tosi kivojakin kirjoituksia on ollut. Valitettavasti ne tuntuu olevan nykyään vähemmistössä.
Olet vaan loukkaantunut, kun kaikki eivät tykänneet videosta?
Ihan muita juttuja näkyy olleen tänäänkin. Mutta puolustaa ei saisi, sitä vastaan hyökätään. K:ta saa kyllä puolustaa, hyvä että häntä edes. Voisitte tiputtaa joksut pois ketjusta, ehkä henki olis sitten parempi? Oon vakavissani, en vittuile.
Mä ainakin tuun aina puolustamaan niin Kärtsää kuin Bojania. Toisaalta se on loputon suo koska tällaisella anonyymilla palstalla osa nyt vaan tykkää purkaa huonoa oloaan. Joten haukkumista tulee aina olemaan. Toivon kyllä että vähenee.
Ei kerro kenen kanssa parisuhteessa eli yhtä hämäräksi jää, ei paljasta siis mitään.
Vierailija kirjoitti:
Suora lausuma meinaa, että sanoo suoraan olevansa parisuhteessa. Ihmisen onnellisuus koostuu monista asioista ja parisuhde ei ole mikään määritelmä vaan mielenterveys, fyysinen terveys ja muut sellaiset asiat.
Jokainen saa kyllä määritellä oman onnellisuutensa elementit ihan niin kuin haluaa, oli niissä sitten terveys, parisuhde ja/tai muita asioita. Esim. omaan onnellisuuteeni ei tarvita hyvää terveyttä, sen voin sanoa kokemuksesta.
Tää on aaltoliikettä. Riippuen kuka on linjoilla. Ite oon shippaaja ja mulla on yks salainen delulu. En uskalla kertoa vielä. 🤡🤡
Seuraava kierros! Nyt on kovat piipussa, bojere vastaan Gillian Anderson/David Duchovny. https://www.tumblr.com/rpftourney/765781227062034432/best-rpf-ship-roun…
Äänestäkää bojere voittoon!!
Vierailija kirjoitti:
Tää on aaltoliikettä. Riippuen kuka on linjoilla. Ite oon shippaaja ja mulla on yks salainen delulu. En uskalla kertoa vielä. 🤡🤡
KERROT NYT HETI 😂😂.
On niillä suhde J ja B sokeat?
Vierailija kirjoitti:
On niillä suhde J ja B sokeat?
Yeah right. Ai oot siirtynyt nyt pölhöstä sokeaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KERROT NYT HETI 😂😂.
Ei pysty vielä, liian hapokasta! :D
Hei sinä 🤡 Kerroppa salainen delulusi? Tekis terää tälle meidän shippaukselle.
Voin yhtyä sitten pellejengiin ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No okei. B lähtee joksuista soolouralle.
Blääh. Ei nyt jaksa tämmöset kiinnostaa
Miten tuo Apu-lehden haastattelu kertoo ettei parisuhdeasia voisi olla B:n kanssa? Juuri palattu yhteiseltä lomalta...(shipping varoitus, jota ilmeisesti täällä pitää nykyisin erikseen mainita)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No okei. B lähtee joksuista soolouralle.
Blääh. Ei nyt jaksa tämmöset kiinnostaa
Onneksi mua jaksaa🥰
Sitä mä vaan ihmettelen et mitäs riemua tälläsestä delulusta näin shippirintamalla olis? 🧐
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Apu-lehden haastattelu kertoo ettei parisuhdeasia voisi olla B:n kanssa? Juuri palattu yhteiseltä lomalta...(shipping varoitus, jota ilmeisesti täällä pitää nykyisin erikseen mainita)
Niin ei mainita kenen kanssa, lisäksi parisuhdeasiat on aika epämääräinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ei mainita kenen kanssa, lisäksi parisuhdeasiat on aika epämääräinen.
Eikä siitä itse asiassa käy edes ilmi, että uskooko itsellään näiden asioiden olevan kunnossa, jos oikein saivarrellaan. Sanoo vaan, että JOS ne on kunnossa, niin mitä muuta ihminen silloin tarvitsisi. 😄
Analyysi:
"...ehkä asioista tuli jossakin vaiheessa itsestään selviä. Ja sitten et yhtäkkiä ole tyytyväinen enää mihinkään. Jos (=JOS, ei puhu selkeästi minä-muodossa että minulla ON) raha-asiat, parisuhdeasiat ja terveys ovat balanssissa, onnellisuus on siinä. Mitä muuta enää voi tarvita?"
Ja tosiaan, ei mitään mainintaa tietystä kumppanista, vaan sanoo "parisuhdeasiat".
Ihanasti kertoi haastattelussa et murun kanssa kaikki hyvin. Rakkautta riittää ja parisuhde kukoistaa. Uusi kotikin vasta hankittu. Ja lisäksi yhteinen, onnistunut loma kauniilla KyRpoksella takana ja tulevaisuus edessä.
Olet vaan loukkaantunut, kun kaikki eivät tykänneet videosta?