Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
4661/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua tavallaan jännittää K:n levyn ensinmmäiset arvostelut

Ei niitä tartte jännittää. Esimerkiksi Kuumaan uusin levy on saanut vain 2 tähteä Soundilta, ja 3 tähteä Hesarilta. 4 ja 5 tähden arvosteluja en edes löydä. Mutta ei se ole bändin menoa tai menestystä mitenkään haitannut. 

Kuinka tällainen kokoomalevy voi saada 5 tähteä, jos sisältö koostuu miljoonia kertoja soitetuista kappaleista?? Meinaatteko muuten ostaa levyn?

Nykyään jokaisen artistin levyllä on useita julkaistuja sinkkuja. Riippuen levyn aikataulusta, jollain on jopa lähes kaikki biisit jo julkaistu levyltä. Osa ei taas julkaise levyjä ollenkaan. Musabisnes on striimauksen myötä muuttunut ja samoin levyn sisältö ja käsite. 

Vierailija
4662/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän vastakkainasettelun voisi loppua samantien. Kummankaan ulkonäön haukkuminen ei ole ok ja en myöskään usko, että kummankaan järkevät fanit toisen osapuolen ulkonäköä haukkuvatkaan, joku täällä yrittää nyt vastakkainasettelua taas asettaa fanien välille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4663/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta jonkun kirjoittajan miestyyppi? Ja koen piilohaukkumiseksi myöskin.

Ei antanut nyt lainata. Oon eri, mutta Boitsusta täällä kuitenkin runsain äänin kompataan toisia, että ei oo minunkaan tyyppiäni ollenkaan, ja kaikista se niin päin on kuitenkin ok. Tässä on nyt joku ristiriita mielestäni, tosin kirjoittajatkin ovat monesti eriä, että eipä silti..

K:sta kirjoitukset rumempaan sävyyn kirjoitettu, aina.

Todella rumasti haukuttu täällä myös Bojania, jos et satu muistamaan. Ei mitään "ei minun tyyppiä" vaan erittäin rumaa ulkonäön haukkumista ja solvaamista.

On nopeasti poistettu aina, trolleja?

Vierailija
4664/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta jonkun kirjoittajan miestyyppi? Ja koen piilohaukkumiseksi myöskin.

Ei antanut nyt lainata. Oon eri, mutta Boitsusta täällä kuitenkin runsain äänin kompataan toisia, että ei oo minunkaan tyyppiäni ollenkaan, ja kaikista se niin päin on kuitenkin ok. Tässä on nyt joku ristiriita mielestäni, tosin kirjoittajatkin ovat monesti eriä, että eipä silti..

K:sta kirjoitukset rumempaan sävyyn kirjoitettu, aina.

Todella rumasti haukuttu täällä myös Bojania, jos et satu muistamaan. Ei mitään "ei minun tyyppiä" vaan erittäin rumaa ulkonäön haukkumista ja solvaamista.

On nopeasti poistettu aina, trolleja?

Ootko ajatellut, että K:n haukkujat voisi myös olla trolleja? Jostain kumman syystä Joksu faneja haukutaan niistä 

Vierailija
4665/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Kärtsästä, Boitsusta ja Joksuista. Kaikki on IHANIA!

Kaikkia myös vuorollaan on haukuttu täällä, valitettavasti.

Vierailija
4666/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärppy on ihan tajuttoman komea tuossa apu-haastiksessa!

Niin on, upea😍

Vierailija
4667/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" https://urbaanisanakirja.com/word/frontside-ollie/56159/ "

Totta. Tuo kaksoismerkitys oli jo vuosia sitten. K tietää taatusti tuon. 

😳😳😳 Mun lapsuus on pilattu😭

Vierailija
4668/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti tiedä Jere tuota. 

Vierailija
4669/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Passiin tullut mitään uutta? 

Vierailija
4670/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Passiin tullut mitään uutta? 

Ei, viimeksi 2 päivää sitten. Varmaan Mikkekin viettänyt aikaa nyt perheensä kanssa.

Vierailija
4671/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä käyttää biiseissään todella paljon slangia, kuten räppärit yleensä, joten vähän epäilen ettei tietäisi. Slangi-ilmausten tunteminen on efektiivisesti hänen työtään. :)

Vierailija
4672/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten: Oon tyytyväinen et Kalle kävi parit Kärtsän eurotourin keikat läpi. Merkki siitä että välittää ja panostaa Kärtsään, sekä työhönsä A&R:nä ja Warnerin edustajana. 

Onkohan K:n 5-vuotispläni sit tässä?

Vierailija
4673/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä käyttää biiseissään todella paljon slangia, kuten räppärit yleensä, joten vähän epäilen ettei tietäisi. Slangi-ilmausten tunteminen on efektiivisesti hänen työtään. :)

Niin käyttää ja osassa on paljon vanhempia vastaavia  kuin tuo ollie viittaus. Ihan taatusti tuon tietää 

Vierailija
4674/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Kyrpos-ficci, jossa mukana useita kirjoittajia, esim. tilhi ja mito. https://archiveofourown.org/works/60158149

Vierailija
4675/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa ettei parikymppinen jätkä olisi kuullut tuota slangitarkoitusta alueella missä tuota vielä taidettiin eniten käyttää. 

Se on toki sitten eri tuliko asia tuossa kohtaan mieleen. Riippunee siitä mitä lomalla tapahtui. 

Vierailija
4676/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janilla näyttää olevan tylsä päivä, kun on taas on päivitellyt Joksujen instaa. Erityisesti ensimmäinen tarina ilahdutti suuresti. Ei kai se kuittaile bändikollegoilleen? 😂

Vierailija
4677/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janilla näyttää olevan tylsä päivä, kun on taas on päivitellyt Joksujen instaa. Erityisesti ensimmäinen tarina ilahdutti suuresti. Ei kai se kuittaile bändikollegoilleen? 😂

Ei jää ainakaan kiertueen promoamisesta kiinni lipunmyynti viitaten Joksujen toiseen stooriin :D

Vierailija
4678/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4679/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut Robin 13-vuotiaana ei varmasti ole tarkoittanut mitään kaksimielistä😳 Videollakin oli skeittailua.

Vierailija
4680/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläytyminen on kivaa!

Ketju on lukittu.