Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
4621/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykää joku kirjoittamassa passin kommenttikenttään ihmisille muistutus, että sisältöjä ei ole tarkoitus jakaa alustan ulkopuolelle. 

Miksi? Onko joku jakanut?

Yks espanjalainen tili on jakanut 10s pätkän livestä, kun Härtsä soitti puhelimestaan jonkun espanjalaisen klipin.

Hui kamala!

Vierailija
4622/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuja on monia mutta muhun ei vaan Käärijän ulkonäkö iske. Ihan jees. Ei hänessä mitään vikaa ole mutta ei herätä mitään sen kummempaa.

Luonnossa ihan tavallinen ja ihan symppiksen oloinen.

Tollaset somekuvat miehestä ei mulla iske.

Mulla on ihan samanlaiset tunnelmat. Käärijä on kiehtova henkilö, mutta miestyyppinä ei osu yhtään. Eikä tästä tarvitse suuttua kenenkään. Makuja on tosiaan monia. 

Miksi pitää kirjoittaa yleensäkään mitään negatiivista jos tietää että tyypin ulkonäkö ei kiinnosta ja ei koskaan tule esim. kuvista tykkäämään? Eikö voi vain ohittaa? Itse Joksujen kuvista en tykkää, mutta osaan olla katsomatta ja arvostelematta heidän ulkonäköään kun kuvia tänne julkaistaan. Se on yllättävän helppoa. 

Kyllähän Joksujenkin ulkonäköä ym., etenkin Boitsua, arvostellaan täällä ihan riittävästi. Itse olen molempien fanina samaa mieltä, että kummankaan ulkonäön ja kuvien arvostelu ei ole ok, eikä minulla ole siihen kyllä syytäkään. Mutta siis tasapuolisuuden nimissä, ilmeneehän tätä molemmilta puolilta, sitä en tietenkään tosin tiedä, onko arvostelijat edes  kummankaan faneja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4623/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Käärijän tulevan albumin nimi People's Champion vai onko se pelkkä mainosmielessä tehty nimi? Kappaleluettelon mukaan uusia biisejä on yksi tai kaksi? Höh?

Vierailija
4624/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Käärijän tulevan albumin nimi People's Champion vai onko se pelkkä mainosmielessä tehty nimi? Kappaleluettelon mukaan uusia biisejä on yksi tai kaksi? Höh?

Jos näet biisilistauksen (vaikkakin vähän puutteellisesti) näet myös levyn nimen. 

Vierailija
4625/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biiseistä, musiikkivideosta yms ymmärrän, että jos joku ei tykkää ja sen kirjoittaa asiallisesti. Mutta ulkonäkö on eri asia, siinä kritisoidaan ja ruoditaan ihmistä itseään ja miltä hän näyttää, ei esim hänen taidettaan. 

Joku Käärijä-fani nimitteli keväällä useaan otteeseen Baby Lasagnea rotaksi ja rotan näköiseksi. Tuskin Käärijää on tuolla tavalla kukaan nimitellyt.

Yhta alhainen kuin sinä.

Vierailija
4626/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toisen kehon kommentointi on kiusaamista ja se rikkoo yksilön kehorauhaa."

"Jatkuva ulkonäkökeskeinen puhe ja kielteinen palaute omasta kehosta ohjaavat kohti kielteistä kehonkuvaa. Kielteisen kehonkuvan yksi ilmenemismuoto, kehotyytymättömyys, on yhteydessä moniin mielenterveydenhäiriöihin, syömihäiriöihin, heikentyneeseen elämänlaatuun ja psyykkiseen ahdinkoon."

https://www.tiedenaiset.fi/miksi-toisen-kehoa-ei-saa-kommentoida/

Eikä pelkästään se, että kommentointi loukkaa sitä kohdetta, mutta se myös ylläpitää asennetta ja ilmapiiriä, että tällainen kommentointi olisi hyväksyttävää.

Kyllä tiedän, että varsinkin ennen ulkonäön kommentointi oli aivan tavallista ja sitä tehtiin jopa päin naamaa, mutta nykypäivänä toisen ulkonäön kommentointi on vaan junttia.

Vierailija
4627/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua tavallaan jännittää K:n levyn ensinmmäiset arvostelut

Ei niitä tartte jännittää. Esimerkiksi Kuumaan uusin levy on saanut vain 2 tähteä Soundilta, ja 3 tähteä Hesarilta. 4 ja 5 tähden arvosteluja en edes löydä. Mutta ei se ole bändin menoa tai menestystä mitenkään haitannut. 

Vierailija
4628/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näet biisilistauksen (vaikkakin vähän puutteellisesti) näet myös levyn nimen. 

Kaikki kappaleiden nimet näkyy kyllä Spotify.

Vierailija
4629/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuja on monia mutta muhun ei vaan Käärijän ulkonäkö iske. Ihan jees. Ei hänessä mitään vikaa ole mutta ei herätä mitään sen kummempaa.

Mulla on ihan samanlaiset tunnelmat. Käärijä on kiehtova henkilö, mutta miestyyppinä ei osu yhtään. Eikä tästä tarvitse suuttua kenenkään. Makuja on tosiaan monia. 

Miksi pitää kirjoittaa yleensäkään mitään negatiivista jos tietää että tyypin ulkonäkö ei kiinnosta ja ei koskaan tule esim. kuvista tykkäämään? Eikö voi vain ohittaa? Itse Joksujen kuvista en tykkää, mutta osaan olla katsomatta ja arvostelematta heidän ulkonäköään kun kuvia tänne julkaistaan. Se on yllättävän helppoa. 

Mä mietin itsekin kannattaako kirjoittaa. Tämä on kuitenkin keskustelupalsta ja oletin että saisin sanoa tuon asian, kun kuitenkin samassa viestissä kerron että K on mielestäni  kiehtova henkilö. Mun on vähän vaikea ymmärtää tällaista sensuurimielialaa, kun itselleni ei ole mikään ongelma, jos joku sanoo, ettei pidä miestyyppinä henkilöstä, joka omasta mielestäni on kuuma. Enkä mitenkään arvostellut kuvia, kerroin vain tuon mielipiteeni. 

Vierailija
4630/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kappaleiden nimet näkyy kyllä Spotify.

Niin, siinä albumin nimen alla.

Vierailija
4631/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että K:lla on mennyt taas "liian hyvin" kun jollain on videospammi- ja haukkumiskohtaus päällä. 

Vierailija
4632/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää kirjoittaa yleensäkään mitään negatiivista jos tietää että tyypin ulkonäkö ei kiinnosta ja ei koskaan tule esim. kuvista tykkäämään? Eikö voi vain ohittaa? Itse Joksujen kuvista en tykkää, mutta osaan olla katsomatta ja arvostelematta heidän ulkonäköään kun kuvia tänne julkaistaan. Se on yllättävän h

Ei voi lainata, mutta minusta miestyypistä puhuminen on eri asia kuin jonkun, tässä tapauksessa Käärijän, ulkonäön ja kuvien arvostelu. 

Vierailija
4633/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä mietin itsekin kannattaako kirjoittaa."

Hyvä että mietit! Sensuuriksi et kuitenkaan saa saamiasi vastauksia käännettyä. Siis että joku kertoo vastavuoroisesti sulle ettei pidä ulkonäön arovstelusta. Sun viestiä ei poistatettu, eikä siihen vastattu mitenkään ikävästi vaan täysin asiallisesti. 

Vierailija
4634/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kun näitä viestejä lukee, tuntuu aika inhottavalta, että joku kokee voivansa haukkua ihmisen ulkonäköä, koska muutkin tekevät niin. K on tehnyt niin paljon työtä sen eteen, että ihmiset hyväksyisivät oman kehonkuvansa niin ihmettelen, miksi tällä palstalla edes sellaisia ihmisiä on. Ellei sitten vaan ole tarve tulla ilkeilemään tarkoituksella.

Vierailija
4635/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuuri? Mikä sensuuri? Tää on tosiaan keskustelupalsta. :D

Vierailija
4636/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan, Käärijä, joksut ja monet muut aiheeseen liittyvät henkilöt ovat kyllä oikeasti hyvännäköisiä ihmisiä. Ihan siis objektiivisesti katsottuna. Makuja on monia, mutta yleisesti ottaen noin.

Vierailija
4637/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, jollain h*rtti kii. No, ei mitään uutta tossa. Koitetaan myöhemmin uudestaan.

Vierailija
4638/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on jo tottunu ohittamaan. Onneks on helppo ohitella kun ne on noin obvious, ja aina sama video.

Vierailija
4639/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä mietin itsekin kannattaako kirjoittaa."

Hyvä että mietit! Sensuuriksi et kuitenkaan saa saamiasi vastauksia käännettyä. Siis että joku kertoo vastavuoroisesti sulle ettei pidä ulkonäön arovstelusta. Sun viestiä ei poistatettu, eikä siihen vastattu mitenkään ikävästi vaan täysin asiallisesti. 

Pointti on just se, että se ei ole ulkonäön arvostelua, joksi se väkisin täällä väännetään.  Mä en edelleenkään ymmärrä, että ei saa sanoa, ettei joku miestyyppi innosta.  En ole koskaan haukkunut K n ulkonäköä, enkä hänen hänen kuviaan retostellut. Ihan miellyttävän näköinen ihminen hän on, ei siinä mitään. Tämä menee nyt hiuksien halkomiseksi. Onko täällä joku siis oikein kunnolla haukkunut K n ulkonäköä ja minut sekoitetaan kyseiseen tyyppiin. 

Vierailija
4640/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biiseistä, musiikkivideosta yms ymmärrän, että jos joku ei tykkää ja sen kirjoittaa asiallisesti. Mutta ulkonäkö on eri asia, siinä kritisoidaan ja ruoditaan ihmistä itseään ja miltä hän näyttää, ei esim hänen taidettaan. 

Joku Käärijä-fani nimitteli keväällä useaan otteeseen Baby Lasagnea rotaksi ja rotan näköiseksi. Tuskin Käärijää on tuolla tavalla kukaan nimitellyt.

Yhta alhainen kuin sinä.

Tai sinä itse.

Ketju on lukittu.