M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Jerellä on uusi kiiltävä sormus oikean käden nimettömässä sormessa. Etusormessa kivisormus. Näkyy hyvin huhhahwhey ig:n Autiomaa-biisissä. Ilmestynyt viime viikolla. Älysormus??
Vierailija kirjoitti:
Jerellä on uusi kiiltävä sormus oikean käden nimettömässä sormessa. Etusormessa kivisormus. Näkyy hyvin huhhahwhey ig:n Autiomaa-biisissä. Ilmestynyt viime viikolla. Älysormus??
Fanilahjana saatu sille ja Häärijälle samanlaiset, vissiin jotain tekstiä oli niissä, en muista mitä.
Voi Kris mitä taas päästellyt suustaan 🥺
Viihdytin juuri itseäni katsomalla ensin vlogista sen kohdan jossa ovat Härtsän kanssa terassilla ja Kärtsä kuvaa tiktok-promoa Autiomaahan, ja sit katsoin sen tiktokin. Hauska, kaksi eri näkökulmaa. Biisi vanheni nopeammin ku..
Vierailija kirjoitti:
Oikean käden nimettömässä on sormus jonka sisäpuolella lukee veli. Kärtsä ja Härtsä saanu fanilta sormukset.
Vierailija kirjoitti:
Voi Kris mitä taas päästellyt suustaan 🥺
Kris on brutaalin rehellinen vastauksissaan 😂
Oliko K:n eiliseltä keikalla ketään ulkopuolista lavalla tai lämppärinä?
The new songs are wonderful too. I noticed that he sings Autiomaa almost all the time with his eyes closed. And, really, he seems happier now than on the previous Eurotour. He is a wonderful artist and person. Made in Italy
Vierailija kirjoitti:
Oliko K:n eiliseltä keikalla ketään ulkopuolista lavalla tai lämppärinä?
Ei ole mistään mainittu. Tuommoisilla klubipaikoila on aika usein omat vakio-dj:t jotka soittelee vaan levyltä klubimusaa ihmisille "lämppärinä", niin on hyvin voinut olla semmoinen.
Näin on, mutta se on monimutkainen juttu. Vanhat sukupolvet Serbiassa ovat tosi konservatiivisia ja anti-länsimielisiä, nuoret taas tosi paljon liberaalimpia, kun ovat ikänsä nähneet muuta maailmaa netistä jne
Tai ehkäpä hän vain halusi päästä lopultakin eroon k/b -shipistä ja kokee ne siihen liittyvät odotukset ja oletukset raskaina? Halusi näyttää erilaisen puolen itsestään.
Toi nyt on ihan naurettava ajatus ja mitä edes tarkoittaa päästä eroon k/b-shipistä? Jos tarkoitat sitä, että hän haluaisi jotenkin estää ihmisiä kuvittelemasta mielikuvituksellista suhdetta hänen ja Kärtsän välille, niin siihen ei todellakaan mitkään musiikkivideot vaikuta, millään tavalla. Ja kyllä Bojan sen ymmärtää. Enkä usko myöskään, että hän kokee asiaan liittyen mitään odotuksia. Hänestä varmasti oli raskasta viime vuonna kun yhtäkkiä moiset kuvitelmat ja spekulaatiot hyppäsivät julkisuuteen, mutta nykyään näyttää olevan ihan sinut asian kanssa, tuskin julkaisisi yhteiskuvia ja tekisi synttäripostausta, jossa Kärtsä katselee häntä suorastaan ihastuneen näköisenä (huom.näköisenä,ei tarvitse vetää mitään suoria oletuksia tästä). Ymmärtää, että niistä puhutaan, mutta on katsonut tärkeämmäksi heidän yhteytensä ja ystävyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkäpä hän vain halusi päästä lopultakin eroon k/b -shipistä ja kokee ne siihen liittyvät odotukset ja oletukset raskaina? Halusi näyttää erilaisen puolen itsestään.
Voihan se olla että shippi ei enää ole B:lle niin hyödyllinen ja negat siitä ylittää edut. Tietty onhan toi vähän rusinat pullasta asenne kun itse on myös shipin syntyyn vaikuttanut. No aikansa kutakin 🥺
B ei varmasti koskaan ole ajatellut asiaa minkään hyötynäkökulman kautta. Hän ystävystyi viisuissa (ehkä jopa ihastui, en osaa sanoa) Jeren kanssa, siitä näytettiin poikkeuksellisen paljon julkisuuteen monestakin eri syystä ja useankin ihmisen toimesta ja shippi syntyi niiden katsojien mielessä. Ei hän itse ole mitään shippiä synnyttänyt, ei se toimi niin.
Niin, varmasti pitääkin ystävyyttä tärkeämpänä. Ei se silti tarkoita että hän tykkäisi shipistä. Ja tuntui tuo musiikkivideo kovastikin kolauttavan shippiä täälläkin.
v*tut mitåän kolauttunut😂. Shippaus on mielikuvitusta. Ja vaikkei olisikaan, niin ei siihen nyt mitkään näytellyt musiikkivideot vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla että shippi ei enää ole B:lle niin hyödyllinen ja negat siitä ylittää edut. Tietty onhan toi vähän rusinat pullasta asenne kun itse on myös shipin syntyyn vaikuttanut. No aikansa kutakin 🥺
B ei varmasti koskaan ole ajatellut asiaa minkään hyötynäkökulman kautta. Hän ystävystyi viisuissa (ehkä jopa ihastui, en osaa sanoa) Jeren kanssa, siitä näytettiin poikkeuksellisen paljon julkisuuteen monestakin eri syystä ja useankin ihmisen toimesta ja shippi syntyi niiden katsojien mielessä. Ei hän itse ole mitään shippiä synnyttänyt, ei se toimi niin.
Onpas sulla idealistinen kuva Bstä. Että ei ole ajatellut hyötynäkökulman kautta. No usko mitä haluat, mutta ei pidä olla sinisilmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä tähän usko, oli siinä paljon lasklemointia, vaikka toki ystävyys oli varmasti aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän voinut alussa tietää miten pitkälle se menisi. K ja G oli muutenkin ne, jotka sitä eniten nosti esiin. Tai ehkäpä B oli alussa jopa tosissaan ennen kuin realiteetit selvisi, kukapa tietää 🤷
Tästä olen eri mieltä. B on ollut shipissä aktiivisesti mukana yhtä paljon alusta asti eikä mikään viaton ohikulkija. Enemmän B on mm. haastatteluissa nostanut K:ta kuin toisinpäin ja Joksut on julkaissut K juttuja myös paljon Rekon lähdön jälkeen, esim NT ja maaliskuun keikat. Näistähän suurin osa maaliskuulta olikin juuri Joksuilta ei K:lta. B on se joka bändissä heidän omien sanojensakin mukaan päättää asioista, ei siellä tehdä mitään ilman hänen suostumustaan. Tiedän, että joillakin on B:sta viaton kiiltokuva mielikuva, mutta ei kannata vääristää asioita, jotka voi helposti tarkastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän voinut alussa tietää miten pitkälle se menisi. K ja G oli muutenkin ne, jotka sitä eniten nosti esiin. Tai ehkäpä B oli alussa jopa tosissaan ennen kuin realiteetit selvisi, kukapa tietää 🤷
Tuota, ootko koskaan käynyt Joksujen TikTokissa? Sehän on paikoitellen pelkkää K:ta ja ei tosiaan Rekon julkaisemaa. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas sulla idealistinen kuva B
No mä voin kertoa että olen inhorealisti ja pessimisti ei pety-tyyppiä ja väittäisin olevani muutamastakin syystä melko hyvä ihmistuntija ja voin 99 % varmuudella B ei kyllä todellakaan lähtenyt millään hyötynäkökulmalla tuohon. Näen B:ssä monia heikkouksia enkä todellakaan ajattele häntä jonain täydellisenä ihmisenä, mutta tästä olen varma.
Bojan-kuiskaaja😅 Niitä on tosiaan tällä palstalla paljon samoin kuin Kärppä-kuiskaajia.
Tämä Itse tykkäsin Takavoltistakin, siin oli sellaista vaihtelevuutta. Mielenkiintoista kuulla ne levyltä, kun kuitenkin livenä aina hieman eri.
Ja nuo suhdeasiat on just sellasia, joihin on provosointimielessä helppo tarttua. Jätetään vaan vastaamatta!