M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Ja vielä Takavoltti: https://www.instagram.com/reel/DBpq5PJoDuy/
Eka olin vähä että ei ehkä tuu olemaan mun lemppari mut sit kuiteski biisin edettyä aloin tykästyä yhä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei kai nyt kukaan tuon musiikkivideon takia lakkaa fanittamasta bändiä? Sellaiset saavat kyllä sitten oikeasti mennäkin."
Kyse ei ollutkaan pelkästä musiikkivideosta vaan siitä, että edustaako video jotain laajempaa kehityskaarta esim. sen suhteen, että halutaan mielistellä vaikkapa Serbian mainstream-yleisöä. Rock'n'rollin pointti on kuitenkin aina ollut uida vastavirtaan ja kyseenalaistaa vallitsevia konservatiivisia arvoja, eikä pokkuroida ketään.
Mutta se videohan on aika linjassa Joksujen aiempien musavideoiden kanssa. Ei tämä ole mikään uusi tyylisuunta.
Kuten siinä ensimmäisessä viestissä kirjoitinkin. :)
Ja tosiaan, siinä mielessä tämä on silti eri asia, että itse biisi on sukupuolineutraali (mikä voi osalle queer-yleisöstä olla merkityksellistä), niin itselleni ainakin tulee vähän mielistelyfiilis, että video yrittää voimakkaasti häivyttää tätä asiaa eri lailla kuin aiemmat hetskurakkausvideot. Muille voi tietysti tulla asiasta ihan eri viba, onhan se kuvasto toki linjassa aiemman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eka olin vähä että ei ehkä tuu olemaan mun lemppari mut sit kuiteski biisin edettyä aloin tykästyä yhä enemmän.
Tääkin on hyvä, MUTTA aika paljon samaa kuin Portion boyseissa..
Btw Bojanin tägätyissä löytyy vielä toinen fanikuva Suomen ajalta. Lukee peilikuvana taustalla katsomo yms. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, itse en kyllä PB tyyliä saa yhtään tästä. Enemmänkin K:n vanha tuotanto tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä, sama ig-tili, on hyvä versio myös Autiomaasta: https://www.instagram.com/reel/DBprvG7oOU3/
Loppuspiikkeineen. Sanoo että Autiomaa on hänen eka oikea biisi. Ja lisää siihen että siis se stoori.
Ihana. En ehtinyt vielä muuten tutustua lyriikoihin, mutta sanottiinko siinä, että oon keskittynyt suhteeseen, mutta sydän ei oo happy? Mielenkiintoista.... Arvostan Jereä todella paljon tämän biisin tekemisestä, se on kaunis, hieno ja tykkään kappaleesta todella, todella paljon. Toivoisin, että tämä voisi soida radiossa 🧡🧡🧡🧡🧡
Tän biisin teko kai alkanut jo korona-aikana, sanat lienevät sieltä ajoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä, sama ig-tili, on hyvä versio myös Autiomaasta: https://www.instagram.com/reel/DBprvG7oOU3/
Loppuspiikkeineen. Sanoo että Autiomaa on hänen eka oikea biisi. Ja lisää siihen että siis se stoori.
Ihana. En ehtinyt vielä muuten tutustua lyriikoihin, mutta sanottiinko siinä, että oon keskittynyt suhteeseen, mutta sydän ei oo happy? Mielenkiintoista.... Arvostan Jereä todella paljon tämän biisin tekemisestä, se on kaunis, hieno ja tykkään kappaleesta todella, todella paljon. Toivoisin, että tämä voisi soida radiossa 🧡🧡🧡🧡🧡
Tämä biisi on ihana. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, itse en kyllä PB tyyliä saa yhtään tästä. Enemmänkin K:n vanha tuotanto tulee mieleen.
No hyvä jos ei tuu muille PB mieleen. En itsekään haluaisi ajatella, että K sinne suuntaan haluaa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bluzan musiikkivideossa Bojtsu näyttää nuoremmalta ku tää nainen, vaikkakin kaunis ja upea nainen onkin kyseessä.
Kyllä kai näyttää, kun ikäeroa on 10 vuotta. Kauheeta olis jos ei näyttäisi.
Ai jaa, kuka se nainen sit on? Miks niin vanhan ottanut siihen?
Serbialainen näyttelijä ja 36v ei oo vanha. Ollut varmaan sopiva henkilö kyseiselle videolle.
No on se 36 vanha 25-vuotiaalle. Näkyy ikäero kilometrin päähän.
Mitä väliä vaikka ikäero näkyiskin? Ja ei musta edes nää kaks näytä kauhees
No sitä suuremmalla syyllä, mitä väliä jos musiikkivideolla näiden ikäero näkyy? Ei 36v ole vanha 25vuotiaalle tosielämässäkään
Niin hyviä biisejä kaikki uudet Kn biisit etenkin tällaiselle ysäri biittejä rakastavalle. Tykkään et on kunnon poljenta biiseissä ja sitä K tarjoaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti Discordissa on tulkittu tuota kohtaa "satsannu suhteeseen", että se ois Bojanista :D Se on ihan selkeästi siitä naisesta, mutta silti pää on tyhjä, niiiii. Ja sydän ei oo happy.
Edelleen yli vuoden jälkeen jaksan ihmetellä teitä, jotka tulette shippikeskusteluun ihmettelemään kun jokin asia tulkitaan shippiin sopivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on ennemminkin surullista. Kun ihminen joutuu siihen tilaan, ettei pää enää pysy mukana ja mikään ei auta niin silloin ollaan aika syvällä🥺 Mutta näyttää nyt selkeästi olevan paremmin asiat ja viime vuodesta opittu💚 Ihana biisi on kyllä💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti Discordissa on tulkittu tuota kohtaa "satsannu suhteeseen", että se ois Bojanista :D Se on ihan selkeästi siitä naisesta, mutta silti pää on tyhjä, niiiii. Ja sydän ei oo happy.
Edelleen yli vuoden jälkeen jaksan ihmetellä teitä, jotka tulette shippikeskusteluun ihmettelemään kun jokin asia tulkitaan shippiin sopivaksi.
Ja se, että tullaan ihmettelemään Discordin keskusteluja anonyymisti tänne, on niin raukkamaista. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut eihän se olis shippiin sopivaa jos on satsannut suhteeseen boitsun kaa ja sitten ei olis onnellinen🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi shippaajat ajattelis sen noin et Boitsusta kertois🙄 Ja toki se kertoo joko nykyisestä tai siitä edellisestä vakavasta suhteesta.
Se kertoo ennemminkin siitä, että vaikka kaikki asiat on päälle päin hyvin, psyyke ei pysy mukana ja olo on tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän biisin teko kai alkanut jo korona-aikana, sanat lienevät sieltä ajoilta.
Vain osittain, on sanonut, että niistä osa on päivitetty. Plus tallenteella sanoo, että eka oikea biisi, sanojen osalta.
Kuinka mones ketju tämä on Vauvalla samasta b-luokan bändistä?!? Taitaa olla maailmanennätys lajissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä oon opetellu puhuu ja alkanu kunnolla tunteilee. Mä oon ottanu itselleni aikaa ja satsannut suhteeseen. Silti mun pääni on tyhjä kuin tunturin laki, josta puuttuu puut. Miks sydän ei oo happy, vaik se on lucky niin ku Luke"
Joo, ja sit seuraavaks leikkaus videoihin Kyprokselta... 💖
Kun oot sen ihmisen kanssa, joka on sinulle oikeasti emotionaalisesti merkityksellinen 🥰
Kuten K on sanonut, ei kirjoita noita sanoja yksin, useampi kirjoittaja.
Kuten siinä ensimmäisessä viestissä kirjoitinkin. :)