M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Minustakin tylsintä paskaa se pipolätkä tai se ihme K:n parittaminen.
Eiköhän se pipolätkäparittaminen kuulu sinne parittamispalstalle. Siellä on kaikki muut shipit sallittuja paitsi K/B eli se on se varsinainen shippiketju. Sinne siis parittamaan K:ta kaikkien mahdollisten ja mahdottomien tyyppien kanssa.
Pipolätkä oli se, missä Jere oli onnellinen, joten täällä tottakai lytätään.
Näen tässä vain pelkkää ristiriitaa. Komposti on täynnä shippareita, jotka ovat luoneet sinne ne säännöt, mutta jostain syystä huutelet minua shippariksi. Miksi? Minä en halua shipata. En halua kuvitella yhdellekään Joksuista minkäänlaista kumppania, en halua yhdistää heihin keitään vieressä istujia enkä muiden bändien jäseniä enkä oman bändin jäseniä. Minua ei kiinnosta Krisin tyttöystävä eikä Bojanin something moret. Fiilistelen tasan sitä materiaalia, mitä itse ovat halunneet faneilleen jakaa enkä kaiva mitään stalkkauskuvia saatikka lento- tai hotellitietoja tai epäilyttävien fanitilien "havaintoja". Aluksi luulin, että komposti voisi olla minulle sopiva paikka mutta aika pitkään olen viihtynyt paremmin täällä, kun kompostissa tuo parisuhdepakotus tuntuu olevan kaikista keskeisin ja vain satunnaisesti löytyy viestin tai kahden verran vaikkapa musafiilistelyä. Kaltaisesi shippareiden metsästäjät ovat tasan yhtä turhauttavia kuin trollien metsästäjätkin. Luot vain riitaa, kahtiajakoa ja häiritset sitä oikeaa keskustelua bändin musiikista. Etkä edes tajua, että se malka on myös omassa silmässäsi.
Ei millään pahalla, mutta syytät sitä kommentoijaa sellaisesta, mitä itse teet. Vähän tekopyhää ja ristiriitaista marmatusta nyt sulta. Itse olen K&B shippari, mutta tuollaisten vastakkainasettelujen luominen on täysin turhaa.
Eikö muutenkin K:n reissu sloveniaan on enemmän B:n hoitamista ja siki on enemmän puhunut K:n menosta sloveniaan, koska hänen kotimaa ja hän on isäntä Klle sitten siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se sanonut et pitää heti kun keikat loppuu kuukauden loman? Thaikkuihin sitten varmaan.
Toi ois loogisinta, kk thaikuissa ja sopivasti pipolätkään ja sit töihin. Viime vuonna ehti oleen vaan pari vkoa ulkomailla
No missäs välissä on Slovenian matka sitten? En usko, että olis koko kuukautta yhdessä paikassa.
3vkoa lämmössä ja sitten useampi päivä Sloikuissa? Pipolätkä on 16.-18.1. eli juuri silloin, kun Kärtstä on siellä ulkomaan promokeikalla.
Jesss! Jess! Jess!! Mun pipolätkätraumatisoitumiseni pelastettu! En ois jaksanut toista kertaa sitä t
Tarviiko kiimasena seurata sitten😂😂😂
🤦🤦🤦 Kuvitteletko, että puhuin tuossa itsestäni? 🤦
Ainut asia miksi jotkut ei pidä Bluzan mv:sta on yksinkertaisesti se, että siinä on NAINEN ja Bojanilla on jotain sutinaa hänen kanssaan. Kauniin naisen kanssa. He jopa suutelevat. Ja miehet tappelevat naisesta. Tämä ei sais todellakaan olla se tekijä, et ihmiset mollaavat heidän vaivalla suunnittelemansa ja toteuttamansa videota. Hävettää ajatellakin ihmisten itsekeskeisyyttä. Surullista. Bluzan musiikkivideo oli upea ja yllättävä, ja mustavalkoisena tietynlaista tunnelmaa tuova, ja muutenkin taitavasti toteutettu, mielenkiintoinen tarina ja loistavasti kuvattu. Ammattimainen kokonaisuus. Kaikki toimii. Lisäksi Bojan oli videossa tosi komea ja karismaattinen, koko bändi näytti hyvältä. Itse biisiin aluksi olin vähän pettynyt, koska olen niitä, joiden mielestä alkuperäinen oli "parempi". Bluza ei ole ihan entisensä enää, ja tämä video sinetöi sen, mutta kokonaisuus toimii ja on hieno. Hyvä pojat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B tuntuu olevan varma, että K:n tuloon sloveniaan ja matka on jo suunnitellut ja lentoliput varattu
Söpöä 💚 Herra Kauriimme on varmaankin ne jo varannut 💙
Kauheeta paritusta😧
Vierailija kirjoitti:
Niinhän hän oli. Omassa elementissään siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se pipolätkäparittaminen kuulu sinne parittamispalstalle. Siellä on kaikki muut shipit sallittuja paitsi K/B eli se on se varsinainen shippiketju. Sinne siis parittamaan K:ta kaikkien mahdollisten ja mahdottomien tyyppien kanssa.
Niin siis onko se K/B shippi kielletty vai ei, kun täältä saa ristiriitaista tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se sanonut et pitää heti kun keikat loppuu kuukauden loman? Thaikkuihin sitten varmaan.
Toi ois loogisinta, kk thaikuissa ja sopivasti pipolätkään ja sit töihin. Viime vuonna ehti oleen vaan pari vkoa ulkomailla
No missäs välissä on Slovenian matka sitten? En usko, että olis koko kuukautta yhdessä paikassa.
3vkoa lämmössä ja sitten useampi päivä Sloikuissa? Pipolätkä on 16.-18.1. eli juuri silloin, kun Kärtstä on siellä ulkomaan promokeikalla.
Jesss! Jess! Jess!! Mun pipolätkätraumatisoitumise
Tottakai puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju perustuu parittamiselle.🤣
K ja B toisilleen, ei mitkään Peksit tai isot miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B tuntuu olevan varma, että K:n tuloon sloveniaan ja matka on jo suunnitellut ja lentoliput varattu
Miksi olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku selittää minulle miten mahdollinen slovenian reissu on jotenkin tärkeämpi kuin yhteinen loma Kyproksella, Ruissi-päivä, Joksujen Suomen kiertue, ja kaikki muut ihanat tapaamiset? Mitä toivotte että juuri Sloveniassa näkeminen saisi aikaan, ja miksi?
Slovenian reissusta on viime aikoina puhuttu lähinnä siksi, että B on itse maininnut useamman kerran, että sellainen on talvelle suunnitteilla. Ei se ainakaan mun mielestä tärkeämpi oo, mutta todennäköisempi tällä hetkellä kuin että seuraava näkeminen olis muualla.
K ei maininnut kertaakaan, joten vaan B:n horinoita.
Totta muuten, kertokaa yksikin kerta, jolloin olisi maininnut?
Onko sulta todellakin mennyt ohi? 😄
Tsjeääh nyt ainakin 😅
Vierailija kirjoitti:
Ööö Kypros menee tämänkin yli🥰 Ikinä ei K ole ollut julkisesti levollisemman oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B melkein lupasi myös yhteishaastattelun K n kanssa.
Ois kiva tietää mitä mieltä K on tästä🙈
What Bojan wants, Bojan gets 🥰
?
Vierailija kirjoitti:
Ainut asia miksi jotkut ei pidä Bluzan mv:sta on yksinkertaisesti se, että siinä on NAINEN ja Bojanilla on jotain sutinaa hänen kanssaan. Kauniin naisen kanssa. He jopa suutelevat. Ja miehet tappelevat naisesta. Tämä ei sais todellakaan olla se tekijä, et ihmiset mollaavat heidän vaivalla suunnittelemansa ja toteuttamansa videota. Hävettää ajatellakin ihmisten itsekeskeisyyttä. Surullista. Bluzan musiikkivideo oli upea ja yllättävä, ja mustavalkoisena tietynlaista tunnelmaa tuova, ja muutenkin taitavasti toteutettu, mielenkiintoinen tarina ja loistavasti kuvattu. Ammattimainen kokonaisuus. Kaikki toimii. Lisäksi Bojan oli videossa tosi komea ja karismaattinen, koko bändi näytti hyvältä. Itse biisiin aluksi olin vähän pettynyt, koska olen niitä, joiden mielestä alkuperäinen oli "parempi". Bluza ei ole ihan entisensä enää, ja tämä video sinetöi sen, mutta kokonaisuus toimii ja on hieno. Hyvä pojat!
Kiitos. Mut jo haukuttiin kompostilaiseksi, kun kirjoitin tällaisen mielipiteen täällä eilen. Kyllähän sen aisti, että osa kommentoijista oli pettynyt siihen, kun teemana ei ollut m/m ja B vielä suuteli hyvin sen kauniin naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku selittää minulle miten mahdollinen slovenian reissu on jotenkin tärkeämpi kuin yhteinen loma Kyproksella, Ruissi-päivä, Joksujen Suomen kiertue, ja kaikki muut ihanat tapaamiset? Mitä toivotte että juuri Sloveniassa näkeminen saisi aikaan, ja miksi?
Slovenian reissusta on viime aikoina puhuttu lähinnä siksi, että B on itse maininnut useamman kerran, että sellainen on talvelle suunnitteilla. Ei se ainakaan mun mielestä tärkeämpi oo, mutta todennäköisempi tällä hetkellä kuin että seuraava näkeminen olis muualla.
K ei maininnut kertaakaan, joten vaan B:n horinoita.
OK, eli uskot, että B on itse keksinyt K:n olevan tulossa Sloveniaan eivätkä ole siitä puhuneet keskenään? Eikä K oo moneen kuukauteen edes antanut yhtään haastattelua, joten missä olis tosta edes voinut mainita? Eikä K oo muutenkaan kyllä lomasuunnitelmistaan etukäteen kertonut.
Oisin veikannu Salkkareita, mut jos vie ison osan ajasta niin en usko et suostuisi pitkäksi aikaa. Sarjassa on paljon nopeasti piipahtavia hahmoja, jotka kuluttaa aikaa maksimissaan joitain kuvauspäiviä. Salkkareissa ku on ollut viime aikoina julkkiksia rooleissa just Esko Eerikäinen, Miska Haakana, Susanna Laine, Viivi Pumpanen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis onko se K/B shippi kielletty vai ei, kun täältä saa ristiriitaista tietoa.
Ei lue kieltoa aloitusviestissä.