M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komposti on näistä ketjuista ehdottomasti se, mistä löytyy eniten kivaa ja hyväntahtoista keskustelua Joksujen tekemisistä ja musiikista. Kärtsäkeskustelua löytyy täältäkin mutta Joksuista ei ole niin paljon samanlaista. Riitoja siellä aiheuttaa lähinnä ne tosishippaajat, joiden tyyli on todella aggressiivinen.
Minä shippaan missä haluan ja sitäpaitsi kompostissa on vain harhaisia ja vääriä parituksia. Eivät näe siellä aitoja tunteita, jotka minä näe.
No just tätä se on siellä ja moninkertaisena.
Eli hyvä esimerkki tosishippaajasta.
Anteeksi, mutta vain vähän yksinkertainen ihminen lukee ton mun lauseeni ("En ois jaksanut...") niin, että jollain pakolla kiimailisin täällä itse inhoten toimintaani ja nyt kiittelisin, kun ei tartte toista kertaa jaksaa 🤦
Varmaan tarkoitettiin, että kiimaisena seuraat K:ta ja kaiken pitäisi liittyä kiimaiseen suhteeseen B:hen, että miksi seuraat kaikkea, mitä K tekee, jos ei muu kuin kiimamateriaali kiinnostele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ei oo sightseeing miehiä. Biitsi ja mojito. 🏖🍹
Olihan K viime talvenakin kaksi kertaa Lapissa lomalla. Toisen kerran pipolätkässä ja hiihtämässä ja toisen kerran laskettelemassa. Thaimaassa oli vain pari viikkoa. Joten en ymmärrä miksi joillekin on niin mahdoton ajatus, että K olisi oikeasti menossa Sloveniaan laskettelemaan?
Niin toi oli siis suoraan viimeisimmästä vlogista ihan K:n itsensä sanomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut asia miksi jotkut ei pidä Bluzan mv:sta on yksinkertaisesti se, että siinä on NAINEN ja Bojanilla on jotain sutinaa hänen kanssaan. Kauniin naisen kanssa. He jopa suutelevat. Ja miehet tappelevat naisesta. Tämä ei sais todellakaan olla se tekijä, et ihmiset mollaavat heidän vaivalla suunnittelemansa ja toteuttamansa videota. Hävettää ajatellakin ihmisten itsekeskeisyyttä. Surullista. Bluzan musiikkivideo oli upea ja yllättävä, ja mustavalkoisena tietynlaista tunnelmaa tuova, ja muutenkin taitavasti toteutettu, mielenkiintoinen tarina ja loistavasti kuvattu. Ammattimainen kokonaisuus. Kaikki toimii. Lisäksi Bojan oli videossa tosi komea ja karismaattinen, koko bändi näytti hyvältä. Itse biisiin aluksi olin vähän pettynyt, koska olen niitä, joiden mielestä alkuperäinen oli "parempi". Bluza ei ole ihan entisensä enää, ja tämä video sinetöi sen, mutta kokonaisuus toimii ja on hieno. Hyvä poja
Sen verran kommentoin et monesti musiikkivideoissa on kuulkaa ihan näyttelijöitä eikä artisti itse tai bändi välttämättä näy juuri mitenkään koko videossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulta todellakin mennyt ohi? 😄
Tsjeääh nyt ainakin 😅
Kerro lisää, mitä sanoi??????
10.5.2024 K sanoi, että "I think we coming to Slovenia, yeah / this year"
Haastattelija: "Really? When, when?"
K: I not promise but some day.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komposti on näistä ketjuista ehdottomasti se, mistä löytyy eniten kivaa ja hyväntahtoista keskustelua Joksujen tekemisistä ja musiikista. Kärtsäkeskustelua löytyy täältäkin mutta Joksuista ei ole niin paljon samanlaista. Riitoja siellä aiheuttaa lähinnä ne tosishippaajat, joiden tyyli on todella aggressiivinen.
Minä shippaan missä haluan ja sitäpaitsi kompostissa on vain harhaisia ja vääriä parituksia. Eivät näe siellä aitoja tunteita, jotka minä näe.
Miksi menet sinne jos sieltä tullaan sitten tänne?? Älä mene!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan K viime talvenakin kaksi kertaa Lapissa lomalla. Toisen kerran pipolätkässä ja hiihtämässä ja toisen kerran laskettelemassa. Thaimaassa oli vain pari viikkoa. Joten en ymmärrä miksi joillekin on niin mahdoton ajatus, että K olisi oikeasti menossa Sloveniaan laskettelemaan?
Annettaisko K:n päättää mihin menee, eikä läheteltäis sille näitä pakotusviestejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vlogissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annettaisko K:n päättää mihin menee, eikä läheteltäis sille näitä pakotusviestejä!
Olit aikeissa lähettää ton viestin sille suoraan? Hyvä, jos tajusit olla lähettämättä.
Ei anna lainata, mutta eihän me tiedetä B:n suuntautumista kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jonkun pitää puhua kompostin harhaisille järkeä. Parittavat vääriä henkilöitä keskenään. K ja B ovat ainoita joilla aitoja tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli jo huono trollaus 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut asia miksi jotkut ei pidä Bluzan mv:sta on yksinkertaisesti se, että siinä on NAINEN ja Bojanilla on jotain sutinaa hänen kanssaan. Kauniin naisen kanssa. He jopa suutelevat. Ja miehet tappelevat naisesta. Tämä ei sais todellakaan olla se tekijä, et ihmiset mollaavat heidän vaivalla suunnittelemansa ja toteuttamansa videota. Hävettää ajatellakin ihmisten itsekeskeisyyttä. Surullista. Bluzan musiikkivideo oli upea ja yllättävä, ja mustavalkoisena tietynlaista tunnelmaa tuova, ja muutenkin taitavasti toteutettu, mielenkiintoinen tarina ja loistavasti kuvattu. Ammattimainen kokonaisuus. Kaikki toimii. Lisäksi Bojan oli videossa tosi komea ja karismaattinen, koko bändi näytti hyvältä. Itse biisiin aluksi olin vähän pettynyt, koska olen niitä, joiden mielestä alkuperäinen oli "parempi". Bluza ei ole ihan entisensä enää, ja tämä video sinetöi sen, mutta kokonaisuus toimii ja on hieno. Hyvä poja
Voi hyvänen aika, miten voi olla sitkeästi jumiutunut siihen "nainen videossa" -juttuun... Kukaan muu siitä ei jankuta kuin sinä/te (montako teitä on?). Olette heti piikit pystyssä ja loukattuja, jos joku ei pidä videosta niinkuin te itse. Ei, sen täytyy johtua siitä naisesta, koska videohan on masterpiece ja tyhmähän se on joka sitä ei näe, eikö niin?
Minä hyväksyn sen, että sinä pidät videosta, mutta hyväksy sinä myös se, että jonkun muun mielestä videossa on puutteita tai kritisoitavaa. Ei minun mielipiteeni ole yhtään sen oikeampi kuin sinun tai kenenkään muunkaan.
Ja anna nyt jo sen naisen olla, se on ihan sivuseikka koko jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Ainut asia miksi jotkut ei pidä Bluzan mv:sta on yksinkertaisesti se, että siinä on NAINEN ja Bojanilla on jotain sutinaa hänen kanssaan. Kauniin naisen kanssa. He jopa suutelevat. Ja miehet tappelevat naisesta. Tämä ei sais todellakaan olla se tekijä, et ihmiset mollaavat heidän vaivalla suunnittelemansa ja toteuttamansa videota. Hävettää ajatellakin ihmisten itsekeskeisyyttä. Surullista. Bluzan musiikkivideo oli upea ja yllättävä, ja mustavalkoisena tietynlaista tunnelmaa tuova, ja muutenkin taitavasti toteutettu, mielenkiintoinen tarina ja loistavasti kuvattu. Ammattimainen kokonaisuus. Kaikki toimii. Lisäksi Bojan oli videossa tosi komea ja karismaattinen, koko bändi näytti hyvältä. Itse biisiin aluksi olin vähän pettynyt, koska olen niitä, joiden mielestä alkuperäinen oli "parempi". Bluza ei ole ihan entisensä enää, ja tämä video sinetöi sen, mutta kokonaisuus toimii ja on hieno. Hyvä pojat!
Hei! Olen eri mueltä. En jättänyt pitämättä siitä siksi, että siinä ei ollut mies-mies -paria. Jos olisi ollut, mutta muuten menty täysin samalla tavalla, olisi video ollut vain koominen. Nyt se oli tunkkainen ja kliseinen muuten. Tappelu ja tuollainen lapsellinen mustasukkaisuusdraamailu muutenkin. Pojat näytti hyviltä kaikki, mutta ei se soittamisen näytteleminen oikein toiminut minun mielestäni. Se oli hassua. Pullolla päähän lyöminen oli yliampuvaa ja olisi oikeasti tapahtuen tappan ut ja veri oli olisi lentänyt suihkulähteenä revenneistä valtimoista. Ja suutelemisen näytteleminen oli ammattitaidotonta. Ei siksi, että olettaisin kenenkään suuntautumisista mitään.
Kertaan vielä: Boitsu on ihana, Joksujen musiikki on hyvää, Bojanin lauluääni on hunajaa ja hänen eläytyminen lavalla on maagista katseltavaa. Bluza on kaunis kappale.
Musiikkivideosta vaan en nyt tykännyt yllämainituista syistä.
b haluu nöhdä kulttuurii ja lukea ja k biitsiä ja mojitoa, miten ne jaksoi toisiaan ees viikon
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta vain vähän yksinkertainen ihminen lukee ton mun lauseeni ("En ois jaksanut...") niin, että jollain pakolla kiimailisin täällä itse inhoten toimintaani ja nyt kiittelisin, kun ei tartte toista kertaa jaksaa 🤦
Varmaan tarkoitettiin, että kiimaisena seuraat K:ta ja kaiken pitäisi liittyä kiimaiseen suhteeseen B:hen, että miksi seuraat kaikkea, mitä K tekee, jos ei muu kuin kiimamateriaali kiinnostele.
Sori vaan, mutta tässä ei kyllä sanota, että kiimailumateriaali kiinnostelee. "En ois jaksanut toista kertaa sitä typerää "kiimailua" tyhjästä."
Inhoan mitä tahansa epäaitoa intoilua. Oli se kiimailu tai mikä muu tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo vtuttaa nää Kompostista tänne tulevat pätijät, mutta en myöskään ymmärrä niitä, jotka väen väkisellä menee sinne tuputtamaan shippiä ja aiheuttamaan epäsopua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jonkun pitää puhua kompostin harhaisille järkeä. Parittavat vääriä henkilöitä keskenään. K ja B ovat ainoita joilla aitoja tunteita.
Boitsullahan on se portugalilainen poikaystävä, hmmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vlogissa?
Europassin vlogissa Pariisista.
💗 Long live Aito tunne.
A