M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, nyt on tiukka tilanne. Onko kaikki kynnelle kykenevät tumppulaiset äänestäneet? Ei kai Bojere voi hävitä lätkäjätkille?
https://www.tumblr.com/rpftourney/764874609601511424/best-rpf-ship-roun…
Jostain syystä jouduin vääntämään tunnin, mutta lopulta sain luotua kakkostilin tumppuun uudella s-postiosoitteella 😭😭😭 Ja äänestettyä toisen kerran. Pathetic, I know. Mutta äänestäkää, ihmiset, äänestäkää! Vaaka oli liikkunut sinä aikana kun tuhersin uuden tilin kanssa 0,3%-yks. bojeren suuntaan! Mutta jokainen ääni tarvitaan voittoon! Tilanne äärimmäisen täpärä, mutta kaula ollut paljon isompikin tuon jääkiekkoilijaparin hyväksi.
Mulla olis toinen sp -osoite, mutta en keksi miten saan tehtyä toisen tumpputilin. Vinkkejä?
Mulla ei ollut sovellusta, niin antoi tehdä toisen tilin niin, että menin selaimeen, loggauduin ulos (tai toisin päin). Sitten seurasin sitä sign up -polkua eikä log in -polkua. En tiedä jos on sovellus, että saako sen kanssa tehtyä miten helposti. Tosin kuvittelisin, että sovelluksessakin on jossain se sign up -kohta.
Tai sitten tekee tietokoneella, jos sillä ei ole sovellusta käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään mennyt lentoja Ljubljanasta Lontooseen? Tai mites huomiset lennot?
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
Miksi ihmeessä te B:tä sinne toivotte? Tehän vaan nälvitte ja arvostelette häntä täällä. 🤣
Tästä olen kyllä samaa mieltä, ensin lytätään ihan kaikki sen tekemiset ja sitten pellemeikit!! Etsikää joku muu kohde joka teille edes oikeasti kelpaa.
Jos videosta ei kaikki innostuneet, se ei tarkoita, että B olisi lytätty?
No niinpä. 🙄 Pidän Bojanista, pidän koko bändistä, pidän niiden musiikista, fiilistelen bojerea. Mutta en pitänyt Bluzan musiikkivideosta -itse kappale on aivan ihana ja h
Turha puhua vain itsestäsi, täällä on ollut tosi alentavaa puhetta hänestä. Kun puolustat sitä, niin seisot itsekin sen takana.
Tosishippaajat on vallanneet kompostin, kiittäkää heitä että me ollaan muualla 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi Autiomaa-kommentit oli kyllä mielenkiintoisia, hmm, nyt ootan sitä kahta enemmän🤩
Joo! Ja mikäköhän on se projekti, johon ei olisi aiemmin halunnut osallistua. Kuullostaa jotenkin isolta projektilta.
Voisiko liittyä umk:hon? Juontaja?
Sanoiko todella niin, ettei aiemmin halunnut osallistua? Silloin tuo UMK:n juontaminen kuulostaisi hyvinkin todennäköiseltä, sillä ei varmastikaan vielä tänä vuonna halunnut siihen ryhtyä. Käärijä sopii kyllä varmasti hyvin siihen hommaan.
Jotenkin niin sanoi, ei kuullostanut kauhean innostuneelta, joten toivottavasti on kuitenkin ihan kiva juttu.
Mistä päättelit, ettei kuulostanut kauhean innostuneelta? Sekin tosin voisi hyvinkin viitata UMK-juontotehtäviin, sillä onhan se iso ja oletettavasti aikaa vievä projekti joka ei ehkä tunnu Käärijästä täysin omalla mukavuusalueella ololta. Katsojana kuitenkin innostaa jo pelkkä ajatus, että Käärijä ensi vuodenkin UMK:ssa nähtäisiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosishippaajat on vallanneet kompostin, kiittäkää heitä että me ollaan muualla 😄
Ilmankos koko ketju haisee mädälle turskalle.
Sellainen tuoksahdus siinä shipissä kieltämättä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se sanonut et pitää heti kun keikat loppuu kuukauden loman? Thaikkuihin sitten varmaan.
Toi ois loogisinta, kk thaikuissa ja sopivasti pipolätkään ja sit töihin. Viime vuonna ehti oleen vaan pari vkoa ulkomailla
No missäs välissä on Slovenian matka sitten? En usko, että olis koko kuukautta yhdessä paikassa.
3vkoa lämmössä ja sitten useampi päivä Sloikuissa? Pipolätkä on 16.-18.1. eli juuri silloin, kun Kärtstä on siellä ulkomaan promokeikalla.
Jesss! Jess! Jess!! Mun pipolätkätraumatisoitumiseni pelastettu! En ois jaksanut toista kertaa sitä typerää "kiimailua" tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monenko eri kaverin B on jo esitellyt somessa Kyproksen jälkeen. :D On niin aktiivinen, niin aktiivinen.
Mä kanssa mietin et oudon aktiivinen on ollut somessa😳 Joko haluaa esittää jotain? Tai sit se on vaan hyvällä mielellä ja kaikki on hyvin.
Älkää aina yliajatelko kaikkea. Nuori mies elää elämäänsä ja nauttii ystäviensä seurasta. Niin? Musta on melko normaalia.
No en mä ainakaan sitä aktiivista elämää ihmetellyt, vaan tuota aktiivisia postaamista.
No eikö se oo vaan hyvä merkki? Musta tuntuu, että epäaktiivisuus aiemmi
Heko Heko. Shipparit tulevat kompostiin haastamaan riitaa ja kirjoittamaan ilkeitä kommentteja, joten mitä jos katsoisit sinne peiliin.
Ei luoja miten lapselliseksi mennyt touhu joillakin. 🙄
Tää on vähän niin kuin jengisota palstojen välillä😂 Ja silti samat kiertää
Vierailija kirjoitti:
Tää on vähän niin kuin jengisota palstojen välillä😂 Ja silti samat kiertää
Ihan helvetin naurettavaa, onko nää oikeasti faneja vai mitä random porukkaa täällä käy kommentoimassa? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se sanonut et pitää heti kun keikat loppuu kuukauden loman? Thaikkuihin sitten varmaan.
Toi ois loogisinta, kk thaikuissa ja sopivasti pipolätkään ja sit töihin. Viime vuonna ehti oleen vaan pari vkoa ulkomailla
No missäs välissä on Slovenian matka sitten? En usko, että olis koko kuukautta yhdessä paikassa.
3vkoa lämmössä ja sitten useampi päivä Sloikuissa? Pipolätkä on 16.-18.1. eli juuri silloin, kun Kärtstä on siellä ulkomaan promokeikalla.
Jesss! Jess! Jess!! Mun pipolätkätraumatisoitumiseni pelastettu! En ois jaksanut toista kertaa sitä typerää "kiimailua" tyhjästä.
🤣🤣 Mulla on aivan sama, onko Pipolätkää vai ei, mutta tämä oli tunnustus suoraan sydämestä.
Kompostihan on oikea shippareiden mekka. Jos sinne eksyy jokin B/K shippari, niin hyvin mahtuu muiden mielikuvitusleikkijöiden sekaan. Missähän olisi sitä keskustelua ilman, että koko ajan pusketaan parisuhdetta ja kumppania jollekin Joksuista? Kas kun sitä Bluza-leidiä ei shipata kenellekään. Vai oliko niin selvästi Zoranin, ettei uskalleta?
"Turha puhua vain itsestäsi, täällä on ollut tosi alentavaa puhetta hänestä. Kun puolustat sitä, niin seisot itsekin sen takana."
Miksi ihmeessä otat sen noin henkilökohtaisesti? Ihan kun kaikki ne kommentit olis suunnattu sulle? Aika erikoista oikeastaan, siis suhtautua noin tunteella kommentteihin jostain julkkiksesta, jota et itse sen läheisemmin tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I feel you.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku selittää minulle miten mahdollinen slovenian reissu on jotenkin tärkeämpi kuin yhteinen loma Kyproksella, Ruissi-päivä, Joksujen Suomen kiertue, ja kaikki muut ihanat tapaamiset? Mitä toivotte että juuri Sloveniassa näkeminen saisi aikaan, ja miksi?
Slovenian reissusta on viime aikoina puhuttu lähinnä siksi, että B on itse maininnut useamman kerran, että sellainen on talvelle suunnitteilla. Ei se ainakaan mun mielestä tärkeämpi oo, mutta todennäköisempi tällä hetkellä kuin että seuraava näkeminen olis muualla.
Vierailija kirjoitti:
"Turha puhua vain itsestäsi, täällä on ollut tosi alentavaa puhetta hänestä. Kun puolustat sitä, niin seisot itsekin sen takana."
Miksi ihmeessä otat sen noin henkilökohtaisesti? Ihan kun kaikki ne kommentit olis suunnattu sulle? Aika erikoista oikeastaan, siis suhtautua noin tunteella kommentteihin jostain julkkiksesta, jota et itse sen läheisemmin tunne.
Jostain syystä just bojanisteilla menee parasosiaalisuus ihan yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku selittää minulle miten mahdollinen slovenian reissu on jotenkin tärkeämpi kuin yhteinen loma Kyproksella, Ruissi-päivä, Joksujen Suomen kiertue, ja kaikki muut ihanat tapaamiset? Mitä toivotte että juuri Sloveniassa näkeminen saisi aikaan, ja miksi?
Kaverin kotimaa on aina spesiaali paikka.
Eikö silloin B käynnit Suomessa pitäisi olla ihan yhtä spessuja?
Häh? Millälailla niitä ois nyt dissattu ketjussa, ettei ois?
B tuntuu olevan varma, että K:n tuloon sloveniaan ja matka on jo suunnitellut ja lentoliput varattu
Komposti tainnut kuolla pystyyn, kun porukka kyllästynyt jatkuvaan jankkaukseen ja ilkeilyyn, niin näköjään pitänyt siirtyä tänne itkemään ilkeistä shippaajista.